Model Y s TČ
Re: Model Y s TČ
Model 3 tako generira okrog 8kW toplote. Kar je sicer precej, amapk ob štartu pri -10, je to še vedno premalo za hiter odziv.
Res me zanima kakšna bo razlika.
@Hribovc, Tesla nič ne izumlja, pač trudijo se naredit dobro rešitev. Zoe ima že od nekdaj TČ, pa nikoli niso izkoriščali toplote motorja, inverterja ali baterije. Ne vem če je pri Soulu in ostalih kaj drugače.
Res me zanima kakšna bo razlika.
@Hribovc, Tesla nič ne izumlja, pač trudijo se naredit dobro rešitev. Zoe ima že od nekdaj TČ, pa nikoli niso izkoriščali toplote motorja, inverterja ali baterije. Ne vem če je pri Soulu in ostalih kaj drugače.
Re: Model Y s TČ
eGolf za ogrevanje kabine izkorišča TČ (če jo ima), motor, inverter in polnilec in PTC, nima pa hlajenje gretje baterije. Če polniš recimo s 7,2kW in si po nekaj časa vklopiš gretje si si naredil uslugo da ne gre energija v nič, ker v nasprotnem primeru se prižiga sprednji ventilator, da hladi tekočino katero je segrel polnilec.
Če se ne motim ima Model 3 za ogrevanje ločen PTC kateri greje zrak direktno, vodni sistem pa je ločen in je vezan na baterijo, motorje itd, zato tudi uporablja motorje v neučinkovitem načinu za ogrevanje baterije.
Zanimivo bo videt kako so se stvari spremenile z Y, komaj čakam da jo Bjorn dobi v roke.
Če se ne motim ima Model 3 za ogrevanje ločen PTC kateri greje zrak direktno, vodni sistem pa je ločen in je vezan na baterijo, motorje itd, zato tudi uporablja motorje v neučinkovitem načinu za ogrevanje baterije.
Zanimivo bo videt kako so se stvari spremenile z Y, komaj čakam da jo Bjorn dobi v roke.
Re: Model Y s TČ
Kolikor jaz razumem tole tehniko, je "toplotna črpalka" le nekoliko večji kompresor, ki ga itak rabiš za klimo + 2 dodatna ventila, da lahko "cikel obrne" in kondenzator postane uparjalnik in obratno.CRF napisal/-a: ↑14 Mar 2020, 07:28 Aja, ti misliš da bojo vsi Y imeli TČ? Težko je to uganit iz tvoje ga odgovora: "To ni vprašanje." Kaj pa vem. Po eni strani je poenotena proizvodnja, po drugi pa praktično neuporaben del avta v topli polovici sveta... Bomo videli.
Moje vprašanje pa je bilo kaj so za Teslo "mrzli" kraji? Ne vem kje si našel idejo da bi bila Slovenija kaj posebnega.
Sem pa zadnjič vozil Teslo, model Y long range čez vikend, je bilo od -5 do -10 in lahko rečem, da ima kljub gretju bistveno manjšo porabo kot recimo Škoda Enyaq iV ali MG Marvel. Bi rekel da cca 30% manjšo.
Re: Model Y s TČ
Oblika, teža, pod mus gretje baterije vsako vožnjo za VW MEB... sami so zdizajnirali popolnoma električno platformo. Boljše jim je šlo dokler so v ICE osnove metali baterije notr. Enako Hyundai in ostali.
Re: Model Y s TČ
Bi me zanimalo, kakšno bi imela porabo, če bi za en teden zamenjala avte. Za 31kWh/100km mora imeti zelo težko nogo... ali pa zelo kratke relacije (kar smo že ugotovili, da je pri MEB trenutno problem).
Re: Model Y s TČ
To tudi mene zanima, ampak zase vem, da nimam lahke noge, na AC vedno med 130 in 150, pospeševanje vedno tako kot se za avto s toliko moči spodobi. Tudi sicer so relacije zelo primerljive, veliko je kratkih, oba pozimi na 19 col.
Re: Model Y s TČ
Jaz lahko povem s prve roke, tu je zapis, alineja stevilka 8:
viewtopic.php?f=61&t=3058&hilit=q4+e+tron
Povzetek: LJ-Trebnje & Trebnje-LJ, vmes je precej odsekov kjer je omejitev 100 (visnja gora, tuneli, LJ obvoznica, ...). Tempomat 140km/h, povprecna bistveno nizja zaradi omejitev. Poraba 28 in 30. Obakrat okoli 50km pot. Ce je to za MEB kratko pa ne vem. Avto garaziran na 20°C. Vec o mojih vtisih je na zgornjem linku, sem izredno zadovoljen da sem sel testirat in si lahko s prve roke ustvaril mnenje, kje so nemci. Ne le iz zapisov po netu. Ostalim priporocam popolnoma identicno — pojdite vozit.
Re: Model Y s TČ
Torej sklepam, da tudi meni q4 ne bi porabil manj. Tam 27 do 30 pozimi na mešanih etapah porabijo stare Tesle X, pre-raven varianta brez TČ. Dva razreda večji avto od Q4 e-trona. Primerljiv avto iz VW koncerna je sicer fat e-tron z zimsko porabo vsaj 35. Ja, pojdite vozit oboje, potem je odločitev še lažja.matija napisal/-a: ↑02 Feb 2022, 13:01Jaz lahko povem s prve roke, tu je zapis, alineja stevilka 8:
viewtopic.php?f=61&t=3058&hilit=q4+e+tron
Povzetek: LJ-Trebnje & Trebnje-LJ, vmes je precej odsekov kjer je omejitev 100 (visnja gora, tuneli, LJ obvoznica, ...). Tempomat 140km/h, povprecna bistveno nizja zaradi omejitev. Poraba 28 in 30. Obakrat okoli 50km pot. Ce je to za MEB kratko pa ne vem. Avto garaziran na 20°C. Vec o mojih vtisih je na zgornjem linku, sem izredno zadovoljen da sem sel testirat in si lahko s prve roke ustvaril mnenje, kje so nemci. Ne le iz zapisov po netu. Ostalim priporocam popolnoma identicno — pojdite vozit.
Re: Model Y s TČ
Par poletnih primerjav z Modelom Y:
https://dems.si/primerjali-smo-tri-elek ... la-oz-suv/
https://dems.si/tris-elektricnih-vozil- ... -dobrenje/
In ena zimska:
https://dems.si/dems-primerjalni-test/
https://dems.si/primerjali-smo-tri-elek ... la-oz-suv/
https://dems.si/tris-elektricnih-vozil- ... -dobrenje/
In ena zimska:
https://dems.si/dems-primerjalni-test/
Re: Model Y s TČ
Zanimivo in hkrati škoda, da pozimi ni bilo zraven avtov VW koncerna. Primerjava porabe na kratkih mzelo estnih vožnjah 5-10 km pozimi bi bile izjemno zanimive, res pa da je v takih pogojih težko zagotoviti povsem enake razmere, saj hitro nekdo čaka na semaforju več itd.
Re: Model Y s TČ
Lahko poveš iz prve roke, koliko ti je porabil Q4 e-tron. Nimaš pa primerjave s Teslo Y v istih razmerah. Peljal si 140km/h po avtocesti v dežju (sklepam, da je bil dež, glede na to, da si slikal, kako je voda prišla v port za polnjenje). Močno dvomim, da bi Tesla Y v enakih pogojih imela porabo 20 ali 22kWh/100km... verjetno bi bila okoli 25kWh/100km. Še vedno manj od Audija... ampak razlika ni tako zelo drastična in ogromna, kot želijo nekateri prikazat.matija napisal/-a: ↑02 Feb 2022, 13:01Jaz lahko povem s prve roke, tu je zapis, alineja stevilka 8:
viewtopic.php?f=61&t=3058&hilit=q4+e+tron
Povzetek: LJ-Trebnje & Trebnje-LJ, vmes je precej odsekov kjer je omejitev 100 (visnja gora, tuneli, LJ obvoznica, ...). Tempomat 140km/h, povprecna bistveno nizja zaradi omejitev. Poraba 28 in 30. Obakrat okoli 50km pot. Ce je to za MEB kratko pa ne vem. Avto garaziran na 20°C. Vec o mojih vtisih je na zgornjem linku, sem izredno zadovoljen da sem sel testirat in si lahko s prve roke ustvaril mnenje, kje so nemci. Ne le iz zapisov po netu. Ostalim priporocam popolnoma identicno — pojdite vozit.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 32 Odgovori
- 2812 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a susniand
-
- 16 Odgovori
- 963 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a pirpy
-
- 191 Odgovori
- 8374 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ
-
- 65 Odgovori
- 4489 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvs
-
- 106 Odgovori
- 4836 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123