MIC Model Y LR

Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3538
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2723
1730

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ves napsihiran sem folijo nalimal pred oba zadnja kolesa, kjer se prag rahlo izboči. Opazit je, da je na zunajem delu folije manj prahu oz. je ta spraskan stran. Recimo, da sm zaščitu lak pred tem praskanjem.

Off: kolikor vem, ja
BL_EV
You develop wisdom through suffering. You suffer into the truth.
BL_EV
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Avto: 2021 Model Y LR
273
226

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

agerg2 napisal/-a: 08 Sep 2021, 21:11 Črn rob okoli blatnikov so sicer super. Samo ko iz zgornjih slik pogledaš je videt kot da je tolk avto visok in da so platišča zelo mala.
V živo je seveda zgodba drugačna.

Btw.: danes sem imel priliko v živo videti Y MIC. Po kvaliteti izdelave je kot noč in dan v primerjavi z USA M 3.
Y ima gumo okoli vrat precej bolj kvaliteno narejeno. Na M 3 je tko tko. Že na otip je na M3 bolj kot plastika in ne guma :( na m3 je vse tko nekaj poštukano…na Y lepa linija.

@BL_EV kako se tebi zdi primerjava z m3? Ti lahko mogoče več poveš ker si imel oba modela. Sicer si verjetno imel še stari model 3, kar je zate morda ze velik preskok že samo zaradi redinskega dela armature.

Skratka Y je za moje pojme precej bolje narejen.
Meni je OK črn rob okrog blatnikov, v živo izpade dobro. Alternativa je barvanje teh ali vseh spodnjih plastik, ampak glede na to kako to recimo izgleda v živo na BMW X1 pa vse do X7 M ali z M paketom... ne hvala, S(C)UV naj bi izgledal tough. :)
painted.JPG
Kar se prehoda iz 3 na Y tiče, je res bistven napredek v primerjavi z mojo EX kalifornijsko 3 2020. Ne da bi tam kaj škripalo, samo spoji so pri Y povsod enakomerni, reže manjše, vrata in frunk se lepše zapirajo, nikjer nobenega ostrega roba, tesnila na vratih so mehkejša in izgledajo bistveno kvalitetnejša. Morda komu optično zastarela sredinska konzola armature pa me na 3 ni motila, tam sem imel nadgrajeno wireless polnjenje, polnilo je bistveno hitreje kot serijsko pri Y. Prav tako so pokrita odlagališča za mobitel občasno prišla prav, sedaj je potrebno telefon vedno vzet s seboj, ker je sicer preveč na očeh. Itak pa ga moram, ker je telefon ključ, pri 3 sem imel keyfob, ki ga tu (vsaj zdaj na začetku) malo pogrešam.
Zadnjič spremenil BL_EV, dne 09 Sep 2021, 10:56, skupaj popravljeno 1 krat.
matija
1500 km brezplačnih km za Tesla Model S E X in Y: http://ts.la/luka64795
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 447
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
335
406

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

V Avstriji torej montirajo zavesice, v Sloveniji ne. Zanimivo.
BL_EV
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Avto: 2021 Model Y LR
273
226

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Drži, s tem da tudi v Avstriji niso vsi ob prevzemu dobili zavesic, taki so praviloma potem prejeli klic/email, da zavesice dobijo naknadno.
1500 km brezplačnih km za Tesla Model S E X in Y: http://ts.la/luka64795
agerg2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Avto: Tesla 3 SR+ 2021
88
49

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a agerg2 »

prgrmr napisal/-a: 09 Sep 2021, 10:56 V Avstriji torej montirajo zavesice, v Sloveniji ne. Zanimivo.
Nič novega za slovenijo. V marsičem zaostajamo. Smo pa s cenami pošteno v vrhu :). Vsaj v nečem moramo bit v vrhu :)
prgrmr
Referrals - Tesla https://ts.la/gregor71066 1500km free SuperCharging
BL_EV
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Avto: 2021 Model Y LR
273
226

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Nekaj novih vtisov po prvih 1.000 km, predvsem pa primerjava z Model 3 (Performance):

Najprej pozitivne zadeve:
- zmogljivosti, poraba, doseg. O tem ni potrebno kaj dosti pisati, od 0-50 km/h gre dobro (seveda ne tako brutalno kot M3P), 50-150 odlično (povsem primerljivo s P). Bistveno hitreje se še nisem peljal, ampak tudi pri 150+ je moči še vedno dovolj za izvoz. Acceleration boost je že možno nabavit za 1.800 EUR, vsaj za preizkusit bo. :) Trenutno je povprečna poraba pri 16,5 kWh/100 km, ob varčni vožnji bi šlo komot na 15, kar je za CUV odlično. Pri dobrih 70 kWh torej 420 km realnega dosega.
- prostor, prostor in še enkrat prostor. Nikoli ga ne zmanjka, tudi dostopnost do zadnje klopi je boljša, saj je bistveno lažje je otroka zadaj privezati, ker se ni treba toliko sklonit. Vsi trije prtljažniki skupaj nudijo toliko prostora, da je eden od njih vedno prazen. Za podaljšan vikend izlet na morje smo napolnili samo spodnji prtljažnik zadaj, frunk in trunk sta bila polna zraka.
- ozvočenje je še malenkost boljše kot pri Model 3 (globlji, bolj definiran bas)
- pojavnost in izgled v živo - je stvar okusa, ampak the pictures don´t do it justice :)

Negativne stvari:
- podvozje je zelo trdo nastavljeno, diletacij tako rekoč ne blaži, kratke nepravilnosti na asfaltu pa stresejo cel avto. Tlak sem spustil iz predpisanih 3,1 na 2,8 bar in je nekaj bolje, ampak ne idealno. Podvozje M3P je bilo tozadevno bistveno udobnejše, čeprav trdo, so bili blažilniki in vzmeti skupaj bolje harmonizirani. Morda bo boljše po nekaj 1.000 km, ko se komponente utečejo, ampak dvomim da bistveno.
- 4 in 6 letni otrok zadaj komaj kaj vidita ven (Cybex 2/3 15-36 kg sedeža), ker so vrata večja kot pri Model 3, stranska stekla se zato začnejo višje

Nevtralno:
- preglednost ob vzvratni vožnji: skozi zadnje steklo se ne vidi skoraj nič (že Model 3 tu ne blesti, pri Y pa je še 50 % slabše), a je na srečo slika kamere odlična
prgrmr, Kegelj, DGJ, Vodokotlic, matija, BogyX, agerg2, grnac94, Bucko99, EVH, Berda, FV-EV, Frik25, kt57
1500 km brezplačnih km za Tesla Model S E X in Y: http://ts.la/luka64795
BL_EV
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Avto: 2021 Model Y LR
273
226

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Danes malo zabave na mokri privatni cesti: ESP dovoli ca. sekundo in pol do dve vožnje počez. :clap: Slip start in off road mode nista bila deaktivirana, ampak pri taki hitrosti (med 40 in 60 km/h) to itak nima več veze. Sem si mislil, da bom bolj pogrešal Track mode. :)
prgrmr
1500 km brezplačnih km za Tesla Model S E X in Y: http://ts.la/luka64795
BL_EV
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Avto: 2021 Model Y LR
273
226

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

*”nista bila aktivirana” je seveda pravilno
1500 km brezplačnih km za Tesla Model S E X in Y: http://ts.la/luka64795
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1704
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1046
885

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Jaz bi rabil track mode. Meni ne pusti. Enkrat mi je (pohvalno) celo ko sem sputil gas in je sunkovito začel regenerirat (nisem prepričan , če sem stisnil tudi malo bremze) popravil zadevo v trenutku. Na nekaterih klancih sem probal pa nikakor da bi zadnji zdrsnil. Sprednji del je podkrmarjen. Potem spet na nekaterih oskih je bil zadek živčen, ko sem malo preveč motal volan itd.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek