MIC Model Y LR
Re: MIC Model Y LR
Ravno berem. Na tej poti tudi Y ne bi porabi več kot 110 ob enakih pogojih, tako da bi se izšlo. Do Skopja pa tudi, če bi vozil še precej počasneje in bi bila počasna pot cilj.
Re: MIC Model Y LR
Jup, je za pričakovat, da je pri nižjih hitrostih poraba Y še bližje 3, manjša vloga aerodinamike.
Nimam pa (še?) pojma kakšne so ceste od črnogorske obale proti skopju ...
Nimam pa (še?) pojma kakšne so ceste od črnogorske obale proti skopju ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: MIC Model Y LR
Avto bo/je v pričetku prihodnjega leta prodan na Dansko. MYP naročen danes, trend gibanja cen je itak jasen, MY tako poceni kot je sedaj (vsaj tu pri nas) ne bo nikoli več.
Re: MIC Model Y LR
Kako to, da je res v AT MY s takšno ceno, ker M3 v primerjavi s SI ni hude razlike?
Re: MIC Model Y LR
Tudi mene zanima to. Pri nas se cene zacnejo pri 64k, v Avstriji in Nemciji pa pri 57k. A je nakup v Avstriji se vedno mozen in potem uvoz? Bi imelo smisel, ker 7k ni ravno zanemarljiva razlika.
Re: MIC Model Y LR
Nenavadno je, da je taka cenovna politika za Y v AT, Model 3 stane v AT pred subvencijami enako kot v SI. Med M3 in MY je samo 2k EUR razlike v ceni v Avstriji (oz. samo 100! EUR, če ima 3 LG baterijo in ne Panasonic). Pri Y v AT konfiguratorju še ni odbitih 2.400 EUR državne subvencije, pri 3 pa je. Tu ni nobene logike, posledično je cena za Y skoraj dumpinška. Moj SA je danes rekel, da je najkasneje s 01.01.2022 za pričakovat podražitev med 2 in 3 k EUR za Y.
Sicer pa ti Tesla AT novega avta načeloma ne bo želela prodati, čeprav je forumaš tu gor dokazal, da se da. Bojim pa se, da je to odkar obstaja Tesla v SLO, dejansko mission impossible.
Sicer pa ti Tesla AT novega avta načeloma ne bo želela prodati, čeprav je forumaš tu gor dokazal, da se da. Bojim pa se, da je to odkar obstaja Tesla v SLO, dejansko mission impossible.
Re: MIC Model Y LR
V Avstriji je meja za subvencijo 60k€, pri nas pa 65k€… od tukaj razlika. Pri nemcih je pa visina subvencije odvisna od cene osnovnega modela avta. Tesla na vsakem trgu nastavi ceno blizu maksimuma, ki še dovoljuje subvencijo.
Re: MIC Model Y LR
Drži, ampak v Avstriji imajo še 2,5k EUR fore do zgornje meje, ko bi bil avto še upravičen do subvencije. Enostavno bi lahko dali osnovno ceno na 59.990, pa bi se avto še vedno enako dobro prodajal. Kakorkoli, podražitev coming soon, če se podraži tudi v SLO za več kot 1010 EUR, potem ne bo nič s subvencijo.
Drugače pa bo, če pride hkrati s podražitvijo za 2-3k EUR tudi osnovni model RWD, potem bo osnova precej nižja. V avstrijskem in nemškem konfiguratorju (edit: tudi v slovenskem) je v kodi spletne strani zaslediti "Standard range" za 49,9k EUR.
Drugače pa bo, če pride hkrati s podražitvijo za 2-3k EUR tudi osnovni model RWD, potem bo osnova precej nižja. V avstrijskem in nemškem konfiguratorju (edit: tudi v slovenskem) je v kodi spletne strani zaslediti "Standard range" za 49,9k EUR.
Re: MIC Model Y LR
Že zdaj je cena nastavljena, da je tik pod mejo. Takoj, ko je bilo možno naročilo, je bil 1000 € dražji, potem so ga po tednu ali dveh pocenili, da je skupaj s »pristojbino za destinacijo in dokumentacijo« še pod mejo.
Re: MIC Model Y LR
Destination fee torej šteje zraven, torej mora biti “bruto bruto < 65k? Noro, take logike ni nikjer drugje v EU kolikor mi je znano.
Re: MIC Model Y LR
Je treba lupit dokler se najdejo norci.
Bolj glupo kot to kak se upošteva je glupo, da se cena nastavlja glede na to kakšna je meja za nepovratna sredstva. Najboljše bi bilo spodbude ukinit in prepustiti vse skupaj trgu.
Bolj glupo kot to kak se upošteva je glupo, da se cena nastavlja glede na to kakšna je meja za nepovratna sredstva. Najboljše bi bilo spodbude ukinit in prepustiti vse skupaj trgu.
Re: MIC Model Y LR
Jasno da mora biti merodajna končna cena z vsemi postavkami. Drugače bo porsche taycan 60 jurjev + 100 jurjev "priprava in izdaja vozila". dacia spring pa 25 jurjev + negativnih 13 jurjev za pripravo vozila, da bo polna subvencija.
Re: MIC Model Y LR
Končna cena osnovnega modela z vsemi postavkami mora bit pod 65k? Torej MY druge barve kot osnovne ali z belo notranjostjo (+1.200 oz. 2.200 EUR za rdeč lak) ne dobi več subvencije ali pač, ker je osnovni model pod 65k?
Re: MIC Model Y LR
Ne dobiš. Vendar zunaj lahko daš folijo. Edino bela notranjost je no go, če hočeš subvencijo, vse ostalo lahko naknadno.
Re: MIC Model Y LR
Zanimivo. Tudi glede destination fee je očitno slovenski fenomen, v Avstriji in Nemčiji ni takega pravila. Taycan za 60k + 100k destination fee bi šlo torej v Avstriji normalno skozi, na Balkanu pa ne.
Re: MIC Model Y LR
Nimajo subvencije, majo pa tax rebate, spet edvisno od statea. Nekje celo več le teh
Re: MIC Model Y LR
Kakorkoli to poimenuješ. Povprečen kupec v US zasluži več kot dovolj, da bi od tega profitiral, a gre očitno prodaja dobro tudi brez davčne olajšave.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 32 Odgovori
- 2786 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a susniand
-
- 191 Odgovori
- 8302 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ
-
- 106 Odgovori
- 4796 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 65 Odgovori
- 4477 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvs
-
- 8 Odgovori
- 373 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a M3P