MIC Model Y LR

BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Ravno berem. Na tej poti tudi Y ne bi porabi več kot 110 ob enakih pogojih, tako da bi se izšlo. Do Skopja pa tudi, če bi vozil še precej počasneje in bi bila počasna pot cilj. :)
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8260
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Jup, je za pričakovat, da je pri nižjih hitrostih poraba Y še bližje 3, manjša vloga aerodinamike.
Nimam pa (še?) pojma kakšne so ceste od črnogorske obale proti skopju ... :)
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Avto bo/je v pričetku prihodnjega leta prodan na Dansko. MYP naročen danes, trend gibanja cen je itak jasen, MY tako poceni kot je sedaj (vsaj tu pri nas) ne bo nikoli več.
kavka
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 642
293
684

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a kavka »

Kako to, da je res v AT MY s takšno ceno, ker M3 v primerjavi s SI ni hude razlike?
zeleni
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: lj
5
3

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a zeleni »

kavka napisal/-a: 05 Nov 2021, 16:05 Kako to, da je res v AT MY s takšno ceno, ker M3 v primerjavi s SI ni hude razlike?
Tudi mene zanima to. Pri nas se cene zacnejo pri 64k, v Avstriji in Nemciji pa pri 57k. A je nakup v Avstriji se vedno mozen in potem uvoz? Bi imelo smisel, ker 7k ni ravno zanemarljiva razlika.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Nenavadno je, da je taka cenovna politika za Y v AT, Model 3 stane v AT pred subvencijami enako kot v SI. Med M3 in MY je samo 2k EUR razlike v ceni v Avstriji (oz. samo 100! EUR, če ima 3 LG baterijo in ne Panasonic). Pri Y v AT konfiguratorju še ni odbitih 2.400 EUR državne subvencije, pri 3 pa je. Tu ni nobene logike, posledično je cena za Y skoraj dumpinška. Moj SA je danes rekel, da je najkasneje s 01.01.2022 za pričakovat podražitev med 2 in 3 k EUR za Y.

Sicer pa ti Tesla AT novega avta načeloma ne bo želela prodati, čeprav je forumaš tu gor dokazal, da se da. Bojim pa se, da je to odkar obstaja Tesla v SLO, dejansko mission impossible.
matija
mikrohard
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1203
Avto: ID.3
641
18

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

V Avstriji je meja za subvencijo 60k€, pri nas pa 65k€… od tukaj razlika. Pri nemcih je pa visina subvencije odvisna od cene osnovnega modela avta. Tesla na vsakem trgu nastavi ceno blizu maksimuma, ki še dovoljuje subvencijo.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Drži, ampak v Avstriji imajo še 2,5k EUR fore do zgornje meje, ko bi bil avto še upravičen do subvencije. Enostavno bi lahko dali osnovno ceno na 59.990, pa bi se avto še vedno enako dobro prodajal. Kakorkoli, podražitev coming soon, če se podraži tudi v SLO za več kot 1010 EUR, potem ne bo nič s subvencijo.

Drugače pa bo, če pride hkrati s podražitvijo za 2-3k EUR tudi osnovni model RWD, potem bo osnova precej nižja. V avstrijskem in nemškem konfiguratorju (edit: tudi v slovenskem) je v kodi spletne strani zaslediti "Standard range" za 49,9k EUR.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 819
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
605
566

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

BL_EV napisal/-a: 10 Nov 2021, 08:05 če se podraži tudi v SLO za več kot 1010 EUR, potem ne bo nič s subvencijo.
Že zdaj je cena nastavljena, da je tik pod mejo. Takoj, ko je bilo možno naročilo, je bil 1000 € dražji, potem so ga po tednu ali dveh pocenili, da je skupaj s »pristojbino za destinacijo in dokumentacijo« še pod mejo.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Destination fee torej šteje zraven, torej mora biti “bruto bruto < 65k? Noro, take logike ni nikjer drugje v EU kolikor mi je znano.
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Je treba lupit dokler se najdejo norci.

Bolj glupo kot to kak se upošteva je glupo, da se cena nastavlja glede na to kakšna je meja za nepovratna sredstva. Najboljše bi bilo spodbude ukinit in prepustiti vse skupaj trgu.
bvs, matija
kavka
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 642
293
684

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a kavka »

Glupo je davke plačevat, pravi Andrejc :devil:
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 819
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
605
566

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

BL_EV napisal/-a: 10 Nov 2021, 09:22 Destination fee torej šteje zraven, torej mora biti “bruto bruto < 65k? Noro, take logike ni nikjer drugje v EU kolikor mi je znano.
Ja, pomembna je končna cena na računu.
amaterB
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 554
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
315
190

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a amaterB »

Jasno da mora biti merodajna končna cena z vsemi postavkami. Drugače bo porsche taycan 60 jurjev + 100 jurjev "priprava in izdaja vozila". dacia spring pa 25 jurjev + negativnih 13 jurjev za pripravo vozila, da bo polna subvencija.
warpedone
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Končna cena osnovnega modela z vsemi postavkami mora bit pod 65k? Torej MY druge barve kot osnovne ali z belo notranjostjo (+1.200 oz. 2.200 EUR za rdeč lak) ne dobi več subvencije ali pač, ker je osnovni model pod 65k?
kavka
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 642
293
684

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a kavka »

Ne dobiš. Vendar zunaj lahko daš folijo. Edino bela notranjost je no go, če hočeš subvencijo, vse ostalo lahko naknadno.
BL_EV
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Zanimivo. Tudi glede destination fee je očitno slovenski fenomen, v Avstriji in Nemčiji ni takega pravila. Taycan za 60k + 100k destination fee bi šlo torej v Avstriji normalno skozi, na Balkanu pa ne. ;)
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Apolon napisal/-a: 10 Nov 2021, 09:23 Bolj glupo kot to kak se upošteva je glupo, da se cena nastavlja glede na to kakšna je meja za nepovratna sredstva. Najboljše bi bilo spodbude ukinit in prepustiti vse skupaj trgu.
Se strinjam, Tesle se tudi brez subvencije v USA več kot odlično prodajajo.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6562
Avto: Kona 64_2018
3496
595

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Nimajo subvencije, majo pa tax rebate, spet edvisno od statea. Nekje celo več le teh
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: MIC Model Y LR

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Kakorkoli to poimenuješ. Povprečen kupec v US zasluži več kot dovolj, da bi od tega profitiral, a gre očitno prodaja dobro tudi brez davčne olajšave. :)
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Model Y”