MIC Model Y LR
Re: MIC Model Y LR
Ves napsihiran sem folijo nalimal pred oba zadnja kolesa, kjer se prag rahlo izboči. Opazit je, da je na zunajem delu folije manj prahu oz. je ta spraskan stran. Recimo, da sm zaščitu lak pred tem praskanjem.
Off: kolikor vem, ja
Off: kolikor vem, ja
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: MIC Model Y LR
Meni je OK črn rob okrog blatnikov, v živo izpade dobro. Alternativa je barvanje teh ali vseh spodnjih plastik, ampak glede na to kako to recimo izgleda v živo na BMW X1 pa vse do X7 M ali z M paketom... ne hvala, S(C)UV naj bi izgledal tough. Kar se prehoda iz 3 na Y tiče, je res bistven napredek v primerjavi z mojo EX kalifornijsko 3 2020. Ne da bi tam kaj škripalo, samo spoji so pri Y povsod enakomerni, reže manjše, vrata in frunk se lepše zapirajo, nikjer nobenega ostrega roba, tesnila na vratih so mehkejša in izgledajo bistveno kvalitetnejša. Morda komu optično zastarela sredinska konzola armature pa me na 3 ni motila, tam sem imel nadgrajeno wireless polnjenje, polnilo je bistveno hitreje kot serijsko pri Y. Prav tako so pokrita odlagališča za mobitel občasno prišla prav, sedaj je potrebno telefon vedno vzet s seboj, ker je sicer preveč na očeh. Itak pa ga moram, ker je telefon ključ, pri 3 sem imel keyfob, ki ga tu (vsaj zdaj na začetku) malo pogrešam.agerg2 napisal/-a: ↑08 Sep 2021, 21:11 Črn rob okoli blatnikov so sicer super. Samo ko iz zgornjih slik pogledaš je videt kot da je tolk avto visok in da so platišča zelo mala.
V živo je seveda zgodba drugačna.
Btw.: danes sem imel priliko v živo videti Y MIC. Po kvaliteti izdelave je kot noč in dan v primerjavi z USA M 3.
Y ima gumo okoli vrat precej bolj kvaliteno narejeno. Na M 3 je tko tko. Že na otip je na M3 bolj kot plastika in ne guma na m3 je vse tko nekaj poštukano…na Y lepa linija.
@BL_EV kako se tebi zdi primerjava z m3? Ti lahko mogoče več poveš ker si imel oba modela. Sicer si verjetno imel še stari model 3, kar je zate morda ze velik preskok že samo zaradi redinskega dela armature.
Skratka Y je za moje pojme precej bolje narejen.
Zadnjič spremenil BL_EV, dne 09 Sep 2021, 10:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: MIC Model Y LR
Drži, s tem da tudi v Avstriji niso vsi ob prevzemu dobili zavesic, taki so praviloma potem prejeli klic/email, da zavesice dobijo naknadno.
Re: MIC Model Y LR
Nič novega za slovenijo. V marsičem zaostajamo. Smo pa s cenami pošteno v vrhu . Vsaj v nečem moramo bit v vrhu
Re: MIC Model Y LR
Nekaj novih vtisov po prvih 1.000 km, predvsem pa primerjava z Model 3 (Performance):
Najprej pozitivne zadeve:
- zmogljivosti, poraba, doseg. O tem ni potrebno kaj dosti pisati, od 0-50 km/h gre dobro (seveda ne tako brutalno kot M3P), 50-150 odlično (povsem primerljivo s P). Bistveno hitreje se še nisem peljal, ampak tudi pri 150+ je moči še vedno dovolj za izvoz. Acceleration boost je že možno nabavit za 1.800 EUR, vsaj za preizkusit bo. Trenutno je povprečna poraba pri 16,5 kWh/100 km, ob varčni vožnji bi šlo komot na 15, kar je za CUV odlično. Pri dobrih 70 kWh torej 420 km realnega dosega.
- prostor, prostor in še enkrat prostor. Nikoli ga ne zmanjka, tudi dostopnost do zadnje klopi je boljša, saj je bistveno lažje je otroka zadaj privezati, ker se ni treba toliko sklonit. Vsi trije prtljažniki skupaj nudijo toliko prostora, da je eden od njih vedno prazen. Za podaljšan vikend izlet na morje smo napolnili samo spodnji prtljažnik zadaj, frunk in trunk sta bila polna zraka.
- ozvočenje je še malenkost boljše kot pri Model 3 (globlji, bolj definiran bas)
- pojavnost in izgled v živo - je stvar okusa, ampak the pictures don´t do it justice
Negativne stvari:
- podvozje je zelo trdo nastavljeno, diletacij tako rekoč ne blaži, kratke nepravilnosti na asfaltu pa stresejo cel avto. Tlak sem spustil iz predpisanih 3,1 na 2,8 bar in je nekaj bolje, ampak ne idealno. Podvozje M3P je bilo tozadevno bistveno udobnejše, čeprav trdo, so bili blažilniki in vzmeti skupaj bolje harmonizirani. Morda bo boljše po nekaj 1.000 km, ko se komponente utečejo, ampak dvomim da bistveno.
- 4 in 6 letni otrok zadaj komaj kaj vidita ven (Cybex 2/3 15-36 kg sedeža), ker so vrata večja kot pri Model 3, stranska stekla se zato začnejo višje
Nevtralno:
- preglednost ob vzvratni vožnji: skozi zadnje steklo se ne vidi skoraj nič (že Model 3 tu ne blesti, pri Y pa je še 50 % slabše), a je na srečo slika kamere odlična
Najprej pozitivne zadeve:
- zmogljivosti, poraba, doseg. O tem ni potrebno kaj dosti pisati, od 0-50 km/h gre dobro (seveda ne tako brutalno kot M3P), 50-150 odlično (povsem primerljivo s P). Bistveno hitreje se še nisem peljal, ampak tudi pri 150+ je moči še vedno dovolj za izvoz. Acceleration boost je že možno nabavit za 1.800 EUR, vsaj za preizkusit bo. Trenutno je povprečna poraba pri 16,5 kWh/100 km, ob varčni vožnji bi šlo komot na 15, kar je za CUV odlično. Pri dobrih 70 kWh torej 420 km realnega dosega.
- prostor, prostor in še enkrat prostor. Nikoli ga ne zmanjka, tudi dostopnost do zadnje klopi je boljša, saj je bistveno lažje je otroka zadaj privezati, ker se ni treba toliko sklonit. Vsi trije prtljažniki skupaj nudijo toliko prostora, da je eden od njih vedno prazen. Za podaljšan vikend izlet na morje smo napolnili samo spodnji prtljažnik zadaj, frunk in trunk sta bila polna zraka.
- ozvočenje je še malenkost boljše kot pri Model 3 (globlji, bolj definiran bas)
- pojavnost in izgled v živo - je stvar okusa, ampak the pictures don´t do it justice
Negativne stvari:
- podvozje je zelo trdo nastavljeno, diletacij tako rekoč ne blaži, kratke nepravilnosti na asfaltu pa stresejo cel avto. Tlak sem spustil iz predpisanih 3,1 na 2,8 bar in je nekaj bolje, ampak ne idealno. Podvozje M3P je bilo tozadevno bistveno udobnejše, čeprav trdo, so bili blažilniki in vzmeti skupaj bolje harmonizirani. Morda bo boljše po nekaj 1.000 km, ko se komponente utečejo, ampak dvomim da bistveno.
- 4 in 6 letni otrok zadaj komaj kaj vidita ven (Cybex 2/3 15-36 kg sedeža), ker so vrata večja kot pri Model 3, stranska stekla se zato začnejo višje
Nevtralno:
- preglednost ob vzvratni vožnji: skozi zadnje steklo se ne vidi skoraj nič (že Model 3 tu ne blesti, pri Y pa je še 50 % slabše), a je na srečo slika kamere odlična
Re: MIC Model Y LR
Danes malo zabave na mokri privatni cesti: ESP dovoli ca. sekundo in pol do dve vožnje počez. Slip start in off road mode nista bila deaktivirana, ampak pri taki hitrosti (med 40 in 60 km/h) to itak nima več veze. Sem si mislil, da bom bolj pogrešal Track mode.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: MIC Model Y LR
Jaz bi rabil track mode. Meni ne pusti. Enkrat mi je (pohvalno) celo ko sem sputil gas in je sunkovito začel regenerirat (nisem prepričan , če sem stisnil tudi malo bremze) popravil zadevo v trenutku. Na nekaterih klancih sem probal pa nikakor da bi zadnji zdrsnil. Sprednji del je podkrmarjen. Potem spet na nekaterih oskih je bil zadek živčen, ko sem malo preveč motal volan itd.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: MIC Model Y LR
Zaenkrat je še črna, decembra pride zelena (letna vinjeta vezana na tablico).
Brez spojlerja v mojih očeh ne gre, malo več barvnega kontrasta, predvsem pa zato, ker se ga bil navajen od 3P, ne zato da bi bila zato aerodinamika boljša oz. celo slabša (downforce).
Brez spojlerja v mojih očeh ne gre, malo več barvnega kontrasta, predvsem pa zato, ker se ga bil navajen od 3P, ne zato da bi bila zato aerodinamika boljša oz. celo slabša (downforce).
Re: MIC Model Y LR
2.000 km
Poraba do zdaj 165 Wh/km ca. 10 % nižja od M3P brez Octovalve, s tem da pravega mraza še ni bilo. Super, računal sem na + 10 % v primerjavi s 3.
Poraba do zdaj 165 Wh/km ca. 10 % nižja od M3P brez Octovalve, s tem da pravega mraza še ni bilo. Super, računal sem na + 10 % v primerjavi s 3.
Re: MIC Model Y LR
Dober rezultat, ni kaj. Tj. cca dobrih 10% več kot moja '21 M3 LR "od začetka". Kok si na pa % na avtocesti?
Re: MIC Model Y LR
A je v zadnjih lučeh voda ali samo nekakšen odsev iz okolice?BL_EV napisal/-a: ↑29 Sep 2021, 15:12 Zaenkrat je še črna, decembra pride zelena (letna vinjeta vezana na tablico).
Brez spojlerja v mojih očeh ne gre, malo več barvnega kontrasta, predvsem pa zato, ker se ga bil navajen od 3P, ne zato da bi bila zato aerodinamika boljša oz. celo slabša (downforce).
Re: MIC Model Y LR
Na avtocesti ca. 1/3 časa praviloma 130-150.
Ni vode v lučeh. Edino kar sem imel enkrat v lučeh, je bila osa pri MS.
Re: MIC Model Y LR
Ključna je Performance ... js mam 165 lifetime, kjer je ACja (vsaj 20min v kosu) vsaj 80%, zadnje čase pa prek 95% vsega prevoženga. Nove trojke so s porabo že nižje in bodo šle še nižje, ko jih bojo tehnološko izenačili z Y - nižja teža.Poraba do zdaj 165 Wh/km ca. 10 % nižja od M3P brez Octovalve,
Bi bil že čas da se kdo iz ljubljane zapelje do Skopja ... https://dems.si/v-crno-goro-na-kavo-z-e ... m-vozilom/
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: MIC Model Y LR
M3P pred FL (brez Octovalve) je pri meni porabila 190 z 20 col, z 18 col pa 170, spomladi/poleti. LR brez RWD še -10 Wh/km verjetno...
Jaz sem šel letos še z dizlom precej dlje od Skopja, tam nekje sem sicer prvič tankal, ampak bi bil z Y enako hitro tam, ker smo delali postanke na 2,5 do 3 ure (brez tankanja). Od SuC Aleksinac do Skopja pa je itak samo 230 km.
Kolega gre čez dobra 2 meseca z Y do Soluna, bom poročal kako mu je šlo glede porabe. Aleksinac - Solun (SuC bo tam 2022) 428 km, kar 3 LR s 580 km ali več WLTP zmore bp s ca. 120 km/h, Y pa s 100 km/h, tako da je priporočljivo nekje v Makedoniji malo napolnit, DC 50 kW je kar nekaj opcij. Alternativa je čez Bolgarijo, par km več, a brez skrbi glede alternativnih polnilnic (ki lahko delajo, lahko pa tudi ne), saj se po Aleksinac-u polni na SuC Sofia.
Jaz sem šel letos še z dizlom precej dlje od Skopja, tam nekje sem sicer prvič tankal, ampak bi bil z Y enako hitro tam, ker smo delali postanke na 2,5 do 3 ure (brez tankanja). Od SuC Aleksinac do Skopja pa je itak samo 230 km.
Kolega gre čez dobra 2 meseca z Y do Soluna, bom poročal kako mu je šlo glede porabe. Aleksinac - Solun (SuC bo tam 2022) 428 km, kar 3 LR s 580 km ali več WLTP zmore bp s ca. 120 km/h, Y pa s 100 km/h, tako da je priporočljivo nekje v Makedoniji malo napolnit, DC 50 kW je kar nekaj opcij. Alternativa je čez Bolgarijo, par km več, a brez skrbi glede alternativnih polnilnic (ki lahko delajo, lahko pa tudi ne), saj se po Aleksinac-u polni na SuC Sofia.
Re: MIC Model Y LR
Ciljal sem na pot v makedonijo brez vmesnega filanja ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 32 Odgovori
- 2811 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a susniand
-
- 16 Odgovori
- 963 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a pirpy
-
- 191 Odgovori
- 8349 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ
-
- 106 Odgovori
- 4831 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 65 Odgovori
- 4488 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvs