Y RWD
Re: Y RWD
Verčaj sem opazil cca 10 kamionov so peljali model Y iz Kopra.... veliko jih je bilo
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Y RWD
Vozijo samo po 3 na šlepar ... vsaj teh nekaj šleparjev danes opaženih na štajerki ... še so rezerve ...
Re: Y RWD
Hm...ravnokar videl iz smeri LJ -> MB, LT registerska, 2 šleparja polno naložena. Na oko bi rekel da so bili novi Y.
Re: Y RWD
@primo
Tu na forumu je opisan način kupovanja v Avstriji "nakup v Avstriji je možen"
Ista pravila veljajo za Italijo, je pa lepo opisano kateri člen zakonodaje jim moraš citirati da jih "prisiliš" da ti izstavijo ponudbo.
lp
Tu na forumu je opisan način kupovanja v Avstriji "nakup v Avstriji je možen"
Ista pravila veljajo za Italijo, je pa lepo opisano kateri člen zakonodaje jim moraš citirati da jih "prisiliš" da ti izstavijo ponudbo.
lp
primo napisal/-a: ↑31 Avg 2022, 21:53 Tudi Tesla Italia pravi, da moraš biti za nakup rezident. Bom še vprašal na EPC SLO, če je to v skladu z evropsko potrošniško zakonodajo.
Kar se tiče vračila DDV, pa lahko EPC pomaga, če je prodajalec neodziven - https://www.epc.si/pages/topics/nakup-n ... ng=SI?p=20
Tesla Referral link: https://ts.la/dejan642188
Re: Y RWD
Sem ga naročil, plačal 250 €, pa sem kmalu zatem prejel mail, da potrebujejo informacijo o rezidentstvu in da če nisem rezident, ne bo šlo, ker "we can't deliver a new car without registration."
Sem klical na EPC in načeloma lahko sprožijo postopek, ki pa traja 2 meseca...
Sem klical na EPC in načeloma lahko sprožijo postopek, ki pa traja 2 meseca...
Re: Y RWD
Mogoče so pravniki našli loophole ... ker nihče od mene ne more zahtevat da mu prodam le pol avta al pa zlato ploščico brez vgraviranega imena. Sploh če na ceniku nimam cene za pol avta al pa cene za ploščico brez gravure.... če nisem rezident, ne bo šlo, ker "we can't deliver a new car without registration."
Prodajam le registrirane avtomobile, da lahk speljemo registracjio moraš zadostit pravilom države... pa smo opleli.
Zakaj so avstrijci pristali na prodajo neregstriranih avtomobilov, vedo avstrijci.
Lahko da je pomagalo, da takrat okoliške države še niso imele štacun in uradna prodaja ni bila možna, so pa meli naša plačila rezervacij.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Y RWD
Ne vem, kako bi to držalo vodo, ker registrirano vozilo ne more bit pogoj, da lahko gre v prodajo. Oz potem morajo to spremeniti pri vseh, ne more pa trgovec tega pogojevati in si izmišljevati kdaj tako in kdaj ne.
Re: Y RWD
Kako boš nadaljeval?primo napisal/-a: ↑01 Sep 2022, 12:35 Sem ga naročil, plačal 250 €, pa sem kmalu zatem prejel mail, da potrebujejo informacijo o rezidentstvu in da če nisem rezident, ne bo šlo, ker "we can't deliver a new car without registration."
Sem klical na EPC in načeloma lahko sprožijo postopek, ki pa traja 2 meseca...
Re: Y RWD
To praviš ti al kdo točno?Ne vem, kako bi to držalo vodo, ker registrirano vozilo ne more bit pogoj, da lahko gre v prodajo.
Kaj prodaja trgovec, je njegova izbira dokler ne krši kakšnega zakona.
Če prodaja registrirana vozila, ni problem on ker ti noče prodat avta ampak ti, ki ne izplnjuješ pogojev za registracijo kot jih zahteva država. Če jih izpolnjuješ, ti avto prodajo. Magari si kazahstanec.
Poskusi trgovca prisilit da ti proda samo pol novega avta. Za pol cene.
Ja, absurd. Da je mal lažje razumet.
Pri katerih "vseh"?Oz potem morajo to spremeniti pri vseh, ne more pa trgovec tega pogojevati in si izmišljevati kdaj tako in kdaj ne.
Pravilo je za vse enako: prodajo ti lahko nov avto skupaj z tablicami i.e. registriracijo.
Za izvedbo registracijo pa italija zahteva določene papirje.
Če jih imaš, dobiš registriran avto.
Da nek trgovec lahko prodaja (tudi) neregistrana vozila je pač njegova izbira, tako si je zmislu.
To zapade pod rabljeno vozilo. Ni več prva registracija v Sloveniji. Ne sledim več trenutni dikciji ekosklada al je to košer al ne.Opcija, da ga kupi Italijan in ga takoj proda dalje še vedno nudi slovensko subvencijo?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Y RWD
"Vsi", pomeni na ravno evropske unije.
To, kar se gredo "makaronarji" je očitno izigravanje enotnega evropskega trga - ene izmed "vrednost" EUja.
Ampak, potrošnik nima kaj dosti za naredit, lahko poda prijavo in sproži postopek, ampak bo čakal na rešitev, ki bo ugodna za njega, ampak at what cost.
To, kar se gredo "makaronarji" je očitno izigravanje enotnega evropskega trga - ene izmed "vrednost" EUja.
Ampak, potrošnik nima kaj dosti za naredit, lahko poda prijavo in sproži postopek, ampak bo čakal na rešitev, ki bo ugodna za njega, ampak at what cost.
Re: Y RWD
Se mi je zdelo, da za novega šteje do 6 mesecev starosti in 6000 km. Prva registracija v državi Slovenija pa bi bila, ne pa prva registracija samega vozila.
Re: Y RWD
Gre se sploh za prvo registracijo, se pravi prva mora biti pri nas. Mislim da sem celo tukaj prebral da so imeli težave zaradi "coll " tablic, so jih na eko skladu zavrnili da je bil avto že registriran.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Y RWD
saj, uporabnik context je lepo napisal:
Za tiste ki želite avto naročiti v Italiji (ali kjerkoli drugje), predlagam sledeče (tako je bilo meni naročeno s strani ECC):
1) Piši mail v poslovalnico
2) Odgovor bo negativen, opozori jih na EU uredbo in vztrajaj
3) odgovor bo spet negativen. Pošlji pritožbo na ECCNET-SI@ec.europa.eu skupaj z prejšnjo mail komunikacijo.
4) Oni bodo kontaktirali Italijanski ECC, nakar Teslo in bo verjetno rezultat isti. Po enem mesecu.
5) Kupi preko DEMSa ali v Avstriji če se ti ne da zajebavati s tem.
Preden vozilo prevzamete boste pozvani k plačilu razlike. Plačilo je potrebno v celoti, torej vključno z tamkajšnjim DDVjev (VAT, MWST...). V Sloveniji se DDV plača še enkrat (22% na ceno brez tujega davka), nakar pošlješ dokazilo o registraciji in plačilu slovenskega DDV v državo nakupa, kjer ti vrnejo davek plačan pri njih. O eko skladu je pa tolk že povsod napisano da ne bom še enkrat vsega pisal, že tako je dolg post.
Če boste za naročilo uporabili moj referal link spodaj v podpisu bova oba prejela vsak nekje 2-3000km free supercharging-a.
Pa srečno
Za tiste ki želite avto naročiti v Italiji (ali kjerkoli drugje), predlagam sledeče (tako je bilo meni naročeno s strani ECC):
1) Piši mail v poslovalnico
2) Odgovor bo negativen, opozori jih na EU uredbo in vztrajaj
3) odgovor bo spet negativen. Pošlji pritožbo na ECCNET-SI@ec.europa.eu skupaj z prejšnjo mail komunikacijo.
4) Oni bodo kontaktirali Italijanski ECC, nakar Teslo in bo verjetno rezultat isti. Po enem mesecu.
5) Kupi preko DEMSa ali v Avstriji če se ti ne da zajebavati s tem.
Preden vozilo prevzamete boste pozvani k plačilu razlike. Plačilo je potrebno v celoti, torej vključno z tamkajšnjim DDVjev (VAT, MWST...). V Sloveniji se DDV plača še enkrat (22% na ceno brez tujega davka), nakar pošlješ dokazilo o registraciji in plačilu slovenskega DDV v državo nakupa, kjer ti vrnejo davek plačan pri njih. O eko skladu je pa tolk že povsod napisano da ne bom še enkrat vsega pisal, že tako je dolg post.
Če boste za naročilo uporabili moj referal link spodaj v podpisu bova oba prejela vsak nekje 2-3000km free supercharging-a.
Pa srečno
Tesla Referral link: https://ts.la/dejan642188
Re: Y RWD
Ne bom rinil z glavo skozi zid, morda pa se še kje pojavi kakšna ugodna varianta.kavka napisal/-a: ↑01 Sep 2022, 13:03Kako boš nadaljeval?primo napisal/-a: ↑01 Sep 2022, 12:35 Sem ga naročil, plačal 250 €, pa sem kmalu zatem prejel mail, da potrebujejo informacijo o rezidentstvu in da če nisem rezident, ne bo šlo, ker "we can't deliver a new car without registration."
Sem klical na EPC in načeloma lahko sprožijo postopek, ki pa traja 2 meseca...
Re: Y RWD
Da nek trgovec lahko prodaja (tudi) neregistrana vozila je pač njegova izbira, tako si je zmislu.Oz potem morajo to spremeniti pri vseh, ne more pa trgovec tega pogojevati in si izmišljevati kdaj tako in kdaj ne.
Pred časom kupil avto v Italiji, ki je bil zaplenjen s strani sodišča. Avto pripeljal že v Slovenijo na kar nisem dobil vseh papirjev iz Italije, ker je vozilu že potekel tehnični in registracija...avto je bilo potrebno ponovno peljati v Italijo na tehnični ga šele takrat možno izvozit ter odjaviti iz prometa .Opcija, da ga kupi Italijan in ga takoj proda dalje še vedno nudi slovensko subvencijo?
Očitno so našli nek nov moment za dodatno zaračunavanje.
Re: Y RWD
Italija je birokrataki "hell hole". Takih in podobnih zgodb je malo morje. Osebno se raje izognem čemurkoli v zvezi z davkarijo pri njih. Še iz Ikee kupljenih par kosov pohištva za podjetje smo čakali slabo leto da smo dobili povrnjen davek. Sej za teh nekaj 100€ se ne sekiraš, za 10k pa že malo...