Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 360
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
425531
Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
https://www.youtube.com/watch?v=dKaN3f2 ... l=EuroNCAP
https://www.euroncap.com/en/results/tesla/model-y/46618
https://www.euroncap.com/en/results/tesla/model-y/46618
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Tesla Vision Model Y earns highest Euro NCAP overall score under new protocol
https://www.teslarati.com/tesla-vision- ... -protocol/
ANCAP (Avstralija): Euro NCAP:
https://www.teslarati.com/tesla-vision- ... -protocol/
ANCAP (Avstralija): Euro NCAP:
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Še v slovenščini: https://siol.net/avtomoto/novice/euro-n ... deo-587462
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
> S petimi zvezdicami nagradili tudi dva kitajska avtomobila
Oba sta seveda električna.
Oba sta seveda električna.
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Vsak zase izbira v kakšnem avtu prevaža svoje otroke ... evolucije še ni konec.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Če že bi ID6 moral soočit z X, ne pa z Y. Y lahko primerjaš kvečjemu z ID4.
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Ko se na cesti srečaš ni primerjave, lahk srečaš karkoli
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Ne filozofiraj. Po tej primitivni logiki je najboljše, da se s šleperji začnemo okrog vozit.
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Z električarji se je najbolje vozit za šleparji.
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Ja po tej primitivni logiki se bomo hmal s tanki vozili. Moj ma 1.8tone, ni važno kolk zvezdic je mel na testu, ko se zabiješ v neki 1 tonski clio boš naredu katastrofo soudeležencu. Sam tolk o tem. Važno da se čimvišje vozimo in je čimvečji avto, un z malim pa nasrka...
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
statistika je k*
nesrečo lahk maš 1 x v življenju
in takrat ti po murfiju 3 tonski dodge ram ne bo pomagal, ker te bo zbil šlepar.
Tako da zanašat se na večji avto je tak tak...
nesrečo lahk maš 1 x v življenju
in takrat ti po murfiju 3 tonski dodge ram ne bo pomagal, ker te bo zbil šlepar.
Tako da zanašat se na večji avto je tak tak...
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Hudic je ker si v takem primeru pogosto ned sleperjema
Skeoer v ozadju pa ima najbrz slabši sitem preprecevanja naleta.
Ga pa zna Tesla naredit kot kaze. Nalet mislim, brez razloga (v FSD)
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
A ves da bi najraje rabljenega X gkedal.DeCoRawr napisal/-a: ↑22 Jan 2023, 17:34 Ja po tej primitivni logiki se bomo hmal s tanki vozili. Moj ma 1.8tone, ni važno kolk zvezdic je mel na testu, ko se zabiješ v neki 1 tonski clio boš naredu katastrofo soudeležencu. Sam tolk o tem. Važno da se čimvišje vozimo in je čimvečji avto, un z malim pa nasrka...
AO zacarovanje placam enako za kono ali pa x
Cena rabljenega x je pa tudi ze tamtam z novo kono. Problem so samo vprasljivi stroski vzdrzevanja.
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Problem je psiha.Problem so samo vprasljivi stroski vzdrzevanja.
500 € letno za 5 jurjev vreden avto je točno isto kot 5 jurjev letno za 50 jurjev vreden avto.
Na eni strani si pripralvjen vsakih 5 let vršt stran 50 jurjev (ki pomeni 10 jurjev letno), na drugi strani pa je problem servisiranje jurja letno. Točne cifre so seveda drugačne ampak poanta stoji ... ne gledat frekvence plačil ampak glej TCO preračunan na leto lastništva.
Da dobiš občutek za cifre je nujno to zgodbo najprej speljat za svojo znano zgodovino.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Nisi me razumel
Napake pri koni naj binlrvih pet let placeval proizvajalec, pri X pa lastnik. (Pri 5+ let starem)
Deli za X bodo zagotovo dražji kot za kono. Za kono znas kaj vec kot za X pri lokalnem dilerju z deli ali na ebayu
Napake pri koni naj binlrvih pet let placeval proizvajalec, pri X pa lastnik. (Pri 5+ let starem)
Deli za X bodo zagotovo dražji kot za kono. Za kono znas kaj vec kot za X pri lokalnem dilerju z deli ali na ebayu
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
Ti pa mene ne... ključe iščeš pod lampo namesto kjer si jih zgubu.
Probavaš prišparat pa sto eur potem ko si zapravu par deset jurjev več.
Velik ne plačaš zato da pol plačuješ manj ampak da več dobiš. Z X dobiš neprimerljivo več avta. Če tega ne vidiš, je opletanje z Xom brez veze. X je rang 150 jirjev SUV, ne pa sparanje iz rok v usta.
Probavaš prišparat pa sto eur potem ko si zapravu par deset jurjev več.
Velik ne plačaš zato da pol plačuješ manj ampak da več dobiš. Z X dobiš neprimerljivo več avta. Če tega ne vidiš, je opletanje z Xom brez veze. X je rang 150 jirjev SUV, ne pa sparanje iz rok v usta.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022
@Hanzi Te razumem. Približno isto dnara daš pa te mika v osnovi dražji avto. To je precej stara finta še iz časov ICEjev in stare juge. Nov Clio ali stara MB s 300k prevrtenimi kilometri. Isti dnar pa poglej kolko več dobiš pri MB. Vse dokler ne pelješ na prvi servis ali rabiš nekaj popravit. Tam se računica konča. Z X bo vse super do prve potrebe po menjavi česarkoli. Potem pa bo na tak način samo glavobol.
Mene pa bolj zanima kako ti uspe imeti enako drago zavarovanje za X kot za Kono? Že zaradi moči bi moglo bit pri X krepko dražje...
Mene pa bolj zanima kako ti uspe imeti enako drago zavarovanje za X kot za Kono? Že zaradi moči bi moglo bit pri X krepko dražje...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek