Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Hanzi napisal/-a: 23 Jan 2023, 07:21
DeCoRawr napisal/-a: 22 Jan 2023, 17:34 Ja po tej primitivni logiki se bomo hmal s tanki vozili. Moj ma 1.8tone, ni važno kolk zvezdic je mel na testu, ko se zabiješ v neki 1 tonski clio boš naredu katastrofo soudeležencu. Sam tolk o tem. Važno da se čimvišje vozimo in je čimvečji avto, un z malim pa nasrka...
A ves da bi najraje rabljenega X gkedal.
AO zacarovanje placam enako za kono ali pa x
Cena rabljenega x je pa tudi ze tamtam z novo kono. Problem so samo vprasljivi stroski vzdrzevanja.
Rabljen X, ki je že brez garancije? Good luck! Polni kasko tudi ne bo nekaj sto EUR. Brez kasko? Best of luck to you! :)

Hanzi, že od nekdaj si bil bolj teoretik, že na mobisuxu. Put your money where your mouth is! :)
Hanzi
niko6
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 756
Kraj: Brežice, Ljubljana
Avto: Model S
383
699

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a niko6 »

DeCoRawr napisal/-a: 22 Jan 2023, 17:34 Ja po tej primitivni logiki se bomo hmal s tanki vozili. Moj ma 1.8tone, ni važno kolk zvezdic je mel na testu, ko se zabiješ v neki 1 tonski clio boš naredu katastrofo soudeležencu. Sam tolk o tem. Važno da se čimvišje vozimo in je čimvečji avto, un z malim pa nasrka...
Pri enaki togosti avtomobilov je pojemek obratno sorazmeren z razmerjem mase vozil.
Torej ti, v 1,8 t kravi, doživiš pol manjše obremenitve kot tisti v Cliu - torej si bolj varen.
Voznik Clia pa seveda nasrka 2x bolj, kot če bi se zabil z drugim Cliom.

Ko pa bomo vsi vozili krave, pa bomo vsi na boljšem ker imajo takšni avto bolše mečkalne cone in so varnejši.

Skratka, več je bolje.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6556
Avto: Kona 64_2018
3493
595

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Se čist strinjam, sam limita v teži potem gre v neskončnost.

Torej ko bodo vsi meli 2 tonske avte (kar električni itak so tam okoli), bo bilo varneje da se vozimo z 3 tonskim avtom ker si bolj varen če se priletiš v 2 tonskega. Po taki logiki bomo čez 50 let vsi v tankih ;)

Skratka sej prav da smo egoistični do neke mere in gledamo samo na svojo varnost. Vprašat se je kdaj bo to zadost.

Teli proektili z imenom avto potem z večanjem teže pomeni, da bo potrebno pojačat ograje na cestih, mostih, pred hišo itd.

Torej, ali je več res bolje? :)
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Vse to začne reštevat cestni prispevek glede na težo vozila namesto na butasto kubaturo.
In izvzetje EVjev iz tega.
Pa se bo nabijanje velikih težkih kibl počasi umirjalo.
SunnyDay
niko6
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 756
Kraj: Brežice, Ljubljana
Avto: Model S
383
699

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a niko6 »

DeCoRawr napisal/-a: 25 Jan 2023, 09:26 Se čist strinjam, sam limita v teži potem gre v neskončnost.

Torej ko bodo vsi meli 2 tonske avte (kar električni itak so tam okoli), bo bilo varneje da se vozimo z 3 tonskim avtom ker si bolj varen če se priletiš v 2 tonskega. Po taki logiki bomo čez 50 let vsi v tankih ;)
Limita gre, ampak asimptotično.
Čez 50 let bodo imeli 2,5 T, čez 100, 2,7 čez 200 2,8 ... :)
DeCoRawr
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Tole je čisti "Great Horse Manure Crisis"
https://www.historic-uk.com/HistoryUK/H ... s-of-1894/

Asimptotično ne bo šla gor teža ampak gredo asimptotično dol trki.
Manj ljudi kot bo upravljalo avto, manj bo trkov.

Glavni safety feature je sposobnost vsakega Y da fura sam zase, ima ves nujen HW.
Ko bo to vljučeno v NCAP oceno, bodo vsi Y dobili dodatno zvezdico.
DeCoRawr
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1226
Kraj: Kp
Avto: Vw
764
677

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a Rubb »

warpedone napisal/-a: 25 Jan 2023, 09:45 Glavni safety feature je sposobnost vsakega Y da fura sam zase, ima ves nujen HW.
Laž. Več mi ni treba pisat, že prežvečeno.
Ko bo to vljučeno v NCAP oceno, bodo vsi Y dobili dodatno zvezdico.
Malo moraš dol iz oblakov warpi. Na trdih tleh bo perspektiva realnejša kot gori v megli. ;)
Ogo, technic, grnac94
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a technic »

lol.png
A za teh 98% rabiš kakšen poseben "NCAP" upgrade?
#SprašujemZaPrijatelja
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Potem veš kje so šele ostali😂
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1226
Kraj: Kp
Avto: Vw
764
677

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Potegnjeno iz sosednjega foruma... :D
Tesla pulling a dieselgate sure looks funny...
technic
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

BL_EV napisal/-a: 25 Jan 2023, 08:09
Hanzi napisal/-a: 23 Jan 2023, 07:21
DeCoRawr napisal/-a: 22 Jan 2023, 17:34 Ja po tej primitivni logiki se bomo hmal s tanki vozili. Moj ma 1.8tone, ni važno kolk zvezdic je mel na testu, ko se zabiješ v neki 1 tonski clio boš naredu katastrofo soudeležencu. Sam tolk o tem. Važno da se čimvišje vozimo in je čimvečji avto, un z malim pa nasrka...
A ves da bi najraje rabljenega X gkedal.
AO zacarovanje placam enako za kono ali pa x
Cena rabljenega x je pa tudi ze tamtam z novo kono. Problem so samo vprasljivi stroski vzdrzevanja.
Rabljen X, ki je že brez garancije? Good luck! Polni kasko tudi ne bo nekaj sto EUR. Brez kasko? Best of luck to you! :)

Hanzi, že od nekdaj si bil bolj teoretik, že na mobisuxu. Put your money where your mouth is! :)
Zadnjih 20 let nisem imel vecje skode na avtu po lastni neumnosti. Peljal sem x brez kaska!
Razmislil bi o delnih kombinacijah, pa se tam je pametno pogledat kaj se dobi rabljenega za pametno ceno.
Torej pravis, novega Y. ?
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

BL_EV napisal/-a: 25 Jan 2023, 08:09
Hanzi napisal/-a: 23 Jan 2023, 07:21
DeCoRawr napisal/-a: 22 Jan 2023, 17:34 Ja po tej primitivni logiki se bomo hmal s tanki vozili. Moj ma 1.8tone, ni važno kolk zvezdic je mel na testu, ko se zabiješ v neki 1 tonski clio boš naredu katastrofo soudeležencu. Sam tolk o tem. Važno da se čimvišje vozimo in je čimvečji avto, un z malim pa nasrka...
A ves da bi najraje rabljenega X gkedal.
AO zacarovanje placam enako za kono ali pa x
Cena rabljenega x je pa tudi ze tamtam z novo kono. Problem so samo vprasljivi stroski vzdrzevanja.
Rabljen X, ki je že brez garancije? Good luck! Polni kasko tudi ne bo nekaj sto EUR. Brez kasko? Best of luck to you! :)

Hanzi, že od nekdaj si bil bolj teoretik, že na mobisuxu. Put your money where your mouth is! :)
Imas ti nick iz suxa
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a bvs »

Hanzi napisal/-a: 27 Jan 2023, 00:52 Zadnjih 20 let nisem imel vecje skode na avtu po lastni neumnosti. Peljal sem x brez kaska!
Razmislil bi o delnih kombinacijah, pa se tam je pametno pogledat kaj se dobi rabljenega za pametno ceno.
Torej pravis, novega Y. ?
Tudi jaz nisem imel že 20 let nesreče. Če bi lahko na podlagi preteklosti določali ali kasko ja ali ne, ga verjetno velika večina ne bi imela. Pri tako dragih avtomobilih, ki bodo za vsako figo ekonomska totalka, je vožnja brez kaska precejšnje tveganje. Z delnim kaskom se ne boš veliko naučil glede cene. In ko enkrat voziš avtomobil, ki stane 50k€ in nimaš 1k€+ za kasko, potem je čas, da razmisliš ali je to pravi avto zate.
PogoreucJ, Rubb, BL_EV, Ogo, Sebastijan, sluk
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Odvisno kateri ti bolj ustreza. Lahko tudi X, ampak tam imej na strani vsaj 5k za izredne stroške na leto, raje 10k. Oboje izključno s kaskom. Ne samo delnim, da ne bo pomote.
Rubb
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Se pravi , elektricna vozila le niso vozila kjer nima kaj crkniti in servisirati saj ni olja, verige, jermenov ventilov .... ;;)Jaz to ze leta govorim. Da to ni res.
In pirpy je dal za menjavo lezajev v zoe skoraj jurja.
Sicer pa me poleg stroskov pri rabljenem X odbija od njega tudi njegova velikost. Na AC ni problem, na parkingu v LJ ali pa hribovski cesti siroki okoli 4- 4,5m (do sluzbe ) pa zna biti problem skakat vedno na razrite od dežja bankine.
Se z 20cm ozjim avtom.
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Bvs
Za vsako figo bo ekonomska totalka, deli pa kot kaze se bodo pa se nekaj casa prodajali za med.
Ajd ce se bos kotalil med drevesi 50m globoko v graben res ne bo veliko ostalo celega....
Ker vsaj autodoc nima ama bas nista za teslo ;)
Se dobi kje drugje kaj "ponaredka"?
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Čimprej pozabi na X, če te menjava ležaj za jurja pri Zoe prestraši. Povsem dobronamerno.
PogoreucJ
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Če kupuješ avto v nižjem ali pa srednjem ali pa v višjem cenovnem razredu to s seboj prinaša tudi drugo višino stroškov ali nadomestnih delov.

Eni bi radi skočili s cenenih avtov v višji rang, stroške pa imeli še manjše - tu že logika odpove. Če boš kupoval male avtke, bo tudi vzdrževanje malo, če boš kupaval velike,...

Je pa razlika ali kupiš ICE ali pa EV v istem rangu, v tem primeru je v življenski dobi avta manj stroškov pri EV (pustimo izjeme, ki imajo morda smolo, gleda se statisično na dovolj veliki masi avtov).

Tu se stalno govori o nekih totalkah pri EV, dajte pogledat koliko je bilo totalk predno posiljujejte teme na forumu s tem. In če že govorimo o dragih nadomestnih delih in posledično totalkah, je tudi pri novejših modelih ICE hitro totralka, če ni samo podrsan pleh za poštrihat. Kaj je bilo pred 30 leti ali 5 leti je pa zgodovina, katera je za Albume in ne napovedovanje prihodnosti.
Robinhood, Ogo
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

BL_EV napisal/-a: 28 Jan 2023, 10:33 Čimprej pozabi na X, če te menjava ležaj za jurja pri Zoe prestraši. Povsem dobronamerno.
Si ga izbijam iz glave tudi zaradi "dimenzijskih" razlogov.
Zakaj me moti "lezaj"?
Zato ker je očitno crknil zaradi malomarnosti serviserja ki je bil opozorjen na "hrup" in zato ker za lezaj je proizvajalec dobil nekaj 10 evrov najbrž, ostalo je pa "delo".
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1249
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1241
1672

Re: Euro NCAP Crash & Safety Tests of Tesla Model Y 2022

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Če imaš ful zavarovano, ne bo škode 30 let, pa ne samo pri avtomobilih. Prvo leto, ko nimaš ful ali sploh nimaš bo letno več škod in bankrot. Murphyjev zakon
PogoreucJ, Rubb
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Model Y”