
Če bi znal šteti do 5 ne bi kvasil takšnih bedarij. Pred leti se je od 1,3 miljarde kitajcev manj kot 3% prevažalo z osebnimi vozili. A ni logično da se delež povečuje? Pri nas je delež dobrih 50%. Danes je pa kitajcev kolk 1,5 miljarde? in če to preslikaš na naš delež OV/prebivalca jim še danes fali cca 700 milijonov, da dosežejo naš delež. Pa ga ne bodo nikoli dosegli. Nikoli!
Ni problem elektrifikacija, elektrarne, pa nafta…. To je pesek v oči naivnim. Vsa poanta je v zniževanju ogljičnega odtisa. Če bi prepovedovali nakupe in uporabo vozil bi bila štala, ker bi se ljudem sfrzenkalo. Tako pa počasi vpelješ alternativo, ki bo draga kot žafran in staro tehnologijo postopoma omejuješ. Cilj in posledično skozi ukrepe bo Rezultat javni prevoz, sharing, pa sem pa tja kdo z lastniškim vozilom, ki bo prej izjema kot pravilo.