Nakup modela Y v letu 2023
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Cestitke in varno voznjo. Mi lahko kdo pomaga: v aplikaciji prikazuje napacen naslov, namrec sosedovega, ce zumiram je hisa pravilna. Kako to spremenim?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 134
- Kraj: Slovenija
-
3889
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Najprej, a je tvoj naslov v google maps. Če ni, ga moraš dodat. Če je, vpiši ta naslov kot favorite lokacijo. Lahko tudi kot dom. Meni enkrat kaže en naslov, enkrat drug. Razlike teh nekaj m. Ko pokaže tvojega daj po "dom". Ko bo pa sosedovega, pa daj pod favourite. Na teh mestih nastaviš izklopljen sentry mode..
Glede zaklepanja, jaz ga imam zunaj, zato se vedno zaklepa. Ni te izjeme.
Glede zaklepanja, jaz ga imam zunaj, zato se vedno zaklepa. Ni te izjeme.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Tudi jaz včeraj prevzel MYP. 7 dni od naročila do prevzema. Iz tovarne pršu v ponedeljek. Prehitu montažo polnilnice tko da morm na javnih filat.
Uglavnem. Raketa
Uglavnem. Raketa
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Na Tesli pravi cunami, celo parkilišče polno Y-lonk. Aja, tistih krip, ki naj bi jih ne kupovali. Kot kaže, množica kupcev ne bere tega foruma. Malo za šalo…
Danes prevzel TMYP, je zelo dobro narejen…
Danes prevzel TMYP, je zelo dobro narejen…
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Super da jim laufa
Sem šel brat celo temo od začetka, noben ni omenil da je Y kripa al pa, da jih nebi kupovali. No pri 8 strani sem se naveličal Noben vas ne napada, so pa vsi občutljivi. Srečno vožnjo vsem!
Sem šel brat celo temo od začetka, noben ni omenil da je Y kripa al pa, da jih nebi kupovali. No pri 8 strani sem se naveličal Noben vas ne napada, so pa vsi občutljivi. Srečno vožnjo vsem!
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Nič za šalo, včasih so bili v kragujevcu polni parkingi krip in so vse prodali.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Samo takrat v jugo drugega ni bilo na izbiro, danes pa….pardon, morda tudi danes ni….
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Lahko si se z lojtrnikom se naprej vozil. Ali pa s fickom.
Danes pa se lahko s 3 leta starim golfom za 25, e upom za 20, "osnovnim" novim hyundayom za 35 ali pa z novo teslo za 42/45 ali pa novim EV nemcem za enako ceno.
Danes pa se lahko s 3 leta starim golfom za 25, e upom za 20, "osnovnim" novim hyundayom za 35 ali pa z novo teslo za 42/45 ali pa novim EV nemcem za enako ceno.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Čestitke vsem za vaše nove rakete. Kateri avto je kripa, bo vsak s svojo denarnico se odločil. Potem se bomo pa prešteli
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Ne vem zakaj bi se sploh šteli, vsak naj si vzame tisto kar je zanj najbolje in kar potrebuje ali si želi. Eden je navdušen nad konji, drug nad tehniko, tretji nad polnjenjem, četrti nad dosegom, peti nad asistenčnimi bonbončki, šesti nad notranjo opremo, sedmi nad zunanjo obliko, osmi nad barvo......Vsi pa verjetno izberemo en mix med vsem tem, ki je nam osebno pisan na kožo.
Bistvo proizvajalca je, da najde zase eno od dveh zadev:
- zadovolji velik odstotek nas z različnimi željami in izdeluje ogromno maso in tam naredi neko razliko v ceni, ki je z maso zanj dovolj velika za dobiček
- ali pa zadovolji manjši odstotek populacije in je sposoben narediti na enem kosu veliko večjo razliko v ceni med nabavo/storitvijo/logistiko in končno ceno in tam zaslužit skupaj enako kot prejšnji na masi
Komur ne uspe narediti razlike na enem od teh dveh primerov bo pa stokal in jamral, da se EV ne splača in naj mu država ali EU daje subvencijo, da ne propade avto industrija, .....
Preštevanje med nami uporabniki pa vodi zgolj v razdvajanje v smislu deli/vladaj. S tem naj se ukvarjajo proizvajalci in izboljšujejo svoje produkte in jih cenijo, ne pa da se mi med sabo delimo na partizane in domobrance. Naš primarni interes je, da vse proizvajalce leve in desne z izbiro svojih konjičkov prisilimo, da dobre stvari kopirajo od konkurentov in jih implementirajo, slabe pa pri sebi odstranijo. Napihovanje egov posameznih blagovnih znamk s strani uporabnikov je pljuvanje v lastno skledo in to uspešno podpihujejo marketing oddelki proizvajalcev eno bolj uspešno, drugi manj.
Tipični primer tega je, da se še danes ustvarja klima, da je nemški avto bolj kvaliteteno sestavljen od kitajskega - to je morda nekoč veljajo, danes pa žal ni več tako, čeprav bi bilo za nas v EU to dobro in pomembno.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Pohvalno je da so ljudje bolj množično začeli razmišljati o EV, bo kar porast prodaje EV v letu 2023.
Verjetno so bili vsi dostavljenih v teh dneh, do konca meseca bo vse prazno.
Okoli salona vse polno Tesel, in koliko je to v številkah.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Danes dopoldan sem se za foro po Leskovškovi zapeljal, in res jih čaka na prevzem vsaj 30 komadov, po večini Y.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Problem je le, da edina, ki prodaja, je Tesla.
Drugo stoji, ker je že v osnovi predrago. Potem, da ti še omenijo 18 mesecev dobavnega roka, pa človeka mine.
Drugo stoji, ker je že v osnovi predrago. Potem, da ti še omenijo 18 mesecev dobavnega roka, pa človeka mine.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Čigav problem bi to bil?
Dogaja se točno to, česar niste hoteli slišat, kaj šele verjet zadnjih +15 let.
Edini možni rezultat je totalna dominacija in monopol enega samega playerja, ki se zadeve lotuje skrajno resno in iskreno.
Jok ne pomaga. Jeza tut ne.
Sindikati in politika še manj.
Dogaja se točno to, česar niste hoteli slišat, kaj šele verjet zadnjih +15 let.
Edini možni rezultat je totalna dominacija in monopol enega samega playerja, ki se zadeve lotuje skrajno resno in iskreno.
Jok ne pomaga. Jeza tut ne.
Sindikati in politika še manj.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Ja z mega pupusti, kar je tudi prav.
Prodajajo avto za 44k, ko teh kupcev ni, gredo cene vozil na zalogi na 40k ali celo 39k da se prodajo, ko bo zmanjkalo kupcev za 39k bodo pa 37, 35k... itd.
Dokler je zaslužek je vse OK, ko/če ga ne bo, bodo pač rižojedci počivali doma ali šli nazaj na riževa polja. Enostavno.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Največji profit na EV vozilo ima baje itak Tesla. Sestavijo vozilo 30% hitreje kot evropski proizvajalci. Kar pomeni, da imajo škarje in platno pri cenovni politiki. Ostali zato iz formule odletijo kot knof iz gat. Evropa je okostenela, nemci so bili vedno ziheraški, sedaj pa postajajo poleg tega še nazadnjaški. Žal. Najebalo pa bo gospodararvo cele evrope. Prasci ne morem drugače rečt so zgradili to megalomansko avtoindustrijo z državno pomočjo. Ko so to vse lepo vzpostavili so pa drugim v evropi lajali in prepovedovali “prepovedano” državno pomoč. Idioti so se koncentrirali na omejevanje evropske periferije in jo izkoriščali. Sedaj pa so jih nadmudrili američani in kitajci in jokcajo kako je treba dalje trajbat ICE. Nemci hinavski.alfy napisal/-a: ↑26 Mar 2023, 19:03Ja z mega pupusti, kar je tudi prav.
Prodajajo avto za 44k, ko teh kupcev ni, gredo cene vozil na zalogi na 40k ali celo 39k da se prodajo, ko bo zmanjkalo kupcev za 39k bodo pa 37, 35k... itd.
Dokler je zaslužek je vse OK, ko/če ga ne bo, bodo pač rižojedci počivali doma ali šli nazaj na riževa polja. Enostavno.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Trenutno je Tesla hitro dobavljiva, pa kater avto se čaka 18 mesecev.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Tudi Tesla ne bo šla pod stroškovno ceno, nič bat. V primeru orenk recesije in padca povpraševanja, se omeji proizvodnjo, delavci gredo na čakanje ali celo na zavod.
Tukaj ne bo prav nič drugače, kot drugje v industriji.
Ja pa jasno, da konec leta začno štancat stroškovno optimizirirani Model 3 in takrat bomo zelo verjetno videli tudi dip cene za najcenejšega pod 40 jurjev.
Do konca naslednjega leta bo pa verjetno iz Mehike že pričel prihajat še cenejši Model 2, ki ima potencial prvič za Teslo priti tudi na okrog, če ne celo pod 30 jurjev.
Potem pa smo tam, kjer ni muh. Sploh ker nobena Tesla ni več nek cenen polizdelek od avta. Preostanek avto industrije je pa delal predvsem na projektih nabijanja cen.
Tukaj ne bo prav nič drugače, kot drugje v industriji.
Ja pa jasno, da konec leta začno štancat stroškovno optimizirirani Model 3 in takrat bomo zelo verjetno videli tudi dip cene za najcenejšega pod 40 jurjev.
Do konca naslednjega leta bo pa verjetno iz Mehike že pričel prihajat še cenejši Model 2, ki ima potencial prvič za Teslo priti tudi na okrog, če ne celo pod 30 jurjev.
Potem pa smo tam, kjer ni muh. Sploh ker nobena Tesla ni več nek cenen polizdelek od avta. Preostanek avto industrije je pa delal predvsem na projektih nabijanja cen.
Re: Nakup modela Y v letu 2023
Od danes je referal zopet aktiven tudi pri nas - Loot Box Krediti
Check your tesla app!
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek