Preden bodo pri nas prevladovale 150kW polnilnice bo tvoja corsa oldtimerEV+PV entuziast napisal/-a:Samo povej še kje, razen predrag Ionity, boš Corso v pol ure napolnil pri nas?
V Nemčijo potujem večkrat. Zato pa sem rekel, da je za mojo situacijo optimalna.
V Sloveniji, pa kot praviš za trenutne razmere. Ampak ker avta ne kupujem za dve, tri leta, verjamem, da bodo tudi pri
nas "zrasle" 150kW polnilnice. Takrat pa bo Corsa v prednosti.
Pa lep večer.
Corsa e pod 20.000€
Re: Corsa e pod 20.000€
Re: Corsa e pod 20.000€
https://avto.finance.si/8965212/Opel-co ... sselsheima
Ne bo ravno pod 20.000€, cena (vsaj ta, omenjena v članku) se vseeno zdi solidna...
Ne bo ravno pod 20.000€, cena (vsaj ta, omenjena v članku) se vseeno zdi solidna...
Re: Corsa e pod 20.000€
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 20Elegance
Kdo mu bo povedal, da mora vrnit subvencijo? Še prej naj pa nekdo kupi, dobra cena
Kdo mu bo povedal, da mora vrnit subvencijo? Še prej naj pa nekdo kupi, dobra cena
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Corsa e
Evo, pa je našla svojo pot v Slovenijo tudi naša Corsa e, v izvedbi Elegance. Večina opreme je, 11kW AC polnilec included.
Sicer so AH zaprte, a bomo poskušali do petka zadevo speljat in jo popeljat na cesto. Takrat pa poročam, kako in kaj. Danes sem jo peljal 20 m po parkingu AH in občutek je dober.
Pa moderatorje prosim, če lahko temo spremenijo v Corsa e. Tisti evri pod 20k pa so le sanje.
Sicer so AH zaprte, a bomo poskušali do petka zadevo speljat in jo popeljat na cesto. Takrat pa poročam, kako in kaj. Danes sem jo peljal 20 m po parkingu AH in občutek je dober.
Pa moderatorje prosim, če lahko temo spremenijo v Corsa e. Tisti evri pod 20k pa so le sanje.
Re: Corsa e pod 20.000€
Super, veliko uspeha pri administraciji ti želim, da res uspeš urediti do konca tega tedna!
Pa seveda kar največ zadovoljstva pri uporabi!
PS
Potem pa se naslednji teden že lahko srečava na polnilnici v upravnem središču Dežele?
Pa seveda kar največ zadovoljstva pri uporabi!
PS
Potem pa se naslednji teden že lahko srečava na polnilnici v upravnem središču Dežele?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Corsa e pod 20.000€
Hvala, hvala! Vsekakor se bova srečala. V ponedeljek še ne pridem s Corso k vam na Gorenjsko, ker še ne morem kupiti vinjete. V torek pa jo z veseljem nalepim in ko pridem v vaše konce, bova kakšno rekla... Verjamem pa, da se bom še nekaj časa "lovil", predenj bo zlezla pod kožo.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Corsa e
Corsa je končno doma. First impressions so super! Avto je zelo tih, dobra lega na cesti. Moram reči, da me je presenetilo to, da je zelo dobro izdelana. Gladke površine, vse na svojem mestu. Seveda veliko plastike, ampak to je v tem cenovnem razredu normalno. Kolega, ki vozi e-golfa, je bil tudi presenečen nad končnim izgledom. Sva pri njemu polnila na njegovi 11kW polnilnici in je takoj dvignil na 10,3kW, čeprav je bila baterija dokaj hladna. Na DC še nisem šel.
Včeraj sem prevozil 160 kilometrov, s povprečno porabo 14 kWh. V zimskih razmerah bo po prvih izkušnjah dosega med 200 in 250 kilometri, kar mi zadostuje. Preizkusil sem vse načine vožnje, sport, normal, eco. V sportu res dober potegne-moram prav paziti, ker je takoj 100 "notri". Seveda v primerjavi s kakšno Teslo... Zdaj polnim na domači vtičnici, direktno iz elektrarne, ker polnilnice še nimam.
Sem zelo zadovoljen. Še najbolj pa zaradi dejstva, da je moja draga zelo navdušena, čeprav so ji avti načeloma španska vas.
Včeraj sem prevozil 160 kilometrov, s povprečno porabo 14 kWh. V zimskih razmerah bo po prvih izkušnjah dosega med 200 in 250 kilometri, kar mi zadostuje. Preizkusil sem vse načine vožnje, sport, normal, eco. V sportu res dober potegne-moram prav paziti, ker je takoj 100 "notri". Seveda v primerjavi s kakšno Teslo... Zdaj polnim na domači vtičnici, direktno iz elektrarne, ker polnilnice še nimam.
Sem zelo zadovoljen. Še najbolj pa zaradi dejstva, da je moja draga zelo navdušena, čeprav so ji avti načeloma španska vas.
Re: Corsa e pod 20.000€
Cestitke in srecno voznjo! Na forum pa kar porocaj kako si ali pa nisi zadovoljen. Za nas je forum edini vir informacij, na podlagi katerega se potem odlocamo za nakup EV.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Corsa e
Lep dober večer vsem,
po skoraj 800 prevoženih kilometrih, lahko poročam o novih izkušnjah z Corso e. Prestala sva skupaj prvo daljšo krstno vožnjo iz Laškega do Kopra in nazaj. Seveda je bilo kot nalašč vrhunsko vreme, ravno takšno, ki kar srka elektrone iz baterije. Ker me je zasnežilo, z avtom nisem mogel čisto do doma in ga nisem mogel napolnit na 100%. Za tiste, ki morda ne veste, Corsa e ima brutto 50kWh, netto 46kWh kapaciteto baterije. Štartal sem torej z dosegom 118km. Zunaj je bila 1 stopinja. Vozil sem v Eco načinu, in B načinu maks. rekuperacije. Ko se spustim iz Trojan, se v Blagovici ustavim na SODO hitri polnilnici. Doseg 66km, sonce se komaj kaže izza oblakov. Povprečna poraba 15,8 kWh. Napolnim v 15 minutah 11 kWh in peljem dalje. V Lj prične deževati, bolj kot sem se približeval Vrhniki, bolj je bilo temno in megleno. Dež je začel vlivati na polno. Doseg začne padati, poraba 20,3kWh pri 96 km/h. Na Ravbarkomando pridem s 23%. Napolnim zopet v 15 minutah 11kWh, imam doseg 100 km in 40%. Najvišja moč polnjenja 51,8kW. Do Kopra še 70 km. Na Ravbarkomandi le 3 stopinje. Ko se približam Nanosu, prične temperatura rasti. V Kopru kaže temperatura 16 stopinj in doseg je 78km. Neverjetno, a imam vse poslikano - tako je. Priklopim na 11kW polnilnico in ko se čez 3 urce vrnem je baterija na 99%. Kaže doseg 336km.
Danes se vračam in vreme je spet neprijazno. Vliva kot iz kabla, vidljivost slaba. Na vrhu Črnega Kala kaže porabo 29,1kWh - doživim šok, a fizika je fizika. Na Ravbarkomandi dosega le še 130 km pri 5 stopinjah. Peljem mimo Ljubljane in se ustavim v Lukovici, da dopolnim - doseg znaša 50 km, kar je do Celja precej kočljivo. Hitra polnilnica ne dela. Kličem Petrol, nič, ništa, nichts, niente. Peljem naprej in doseg pade po nekaj kilometrih na 46 km. Peljem malce počasneje 90 po tempomatu. Pridem na Lopato s 14 procenti. Tukaj polnilnica deluje in dopolnim zopet v 15 min. 11 kWh in prispem domov s 46 km dometa.
Torej krst preživel in moram reči, da sploh ni bilo stresne vožnje. Na easy!!! Corsa e je kar se porabe tiče, res bolj "požrešna", a to, da na hitri polnilnici doseže po nekaj sekundah 50kW moči, meni odtehta vse. Za 10 evrov sem prevozil 420km. To zmore en ICE le, če se pelje na tovornjaku.
Pa lep večer vsem.
po skoraj 800 prevoženih kilometrih, lahko poročam o novih izkušnjah z Corso e. Prestala sva skupaj prvo daljšo krstno vožnjo iz Laškega do Kopra in nazaj. Seveda je bilo kot nalašč vrhunsko vreme, ravno takšno, ki kar srka elektrone iz baterije. Ker me je zasnežilo, z avtom nisem mogel čisto do doma in ga nisem mogel napolnit na 100%. Za tiste, ki morda ne veste, Corsa e ima brutto 50kWh, netto 46kWh kapaciteto baterije. Štartal sem torej z dosegom 118km. Zunaj je bila 1 stopinja. Vozil sem v Eco načinu, in B načinu maks. rekuperacije. Ko se spustim iz Trojan, se v Blagovici ustavim na SODO hitri polnilnici. Doseg 66km, sonce se komaj kaže izza oblakov. Povprečna poraba 15,8 kWh. Napolnim v 15 minutah 11 kWh in peljem dalje. V Lj prične deževati, bolj kot sem se približeval Vrhniki, bolj je bilo temno in megleno. Dež je začel vlivati na polno. Doseg začne padati, poraba 20,3kWh pri 96 km/h. Na Ravbarkomando pridem s 23%. Napolnim zopet v 15 minutah 11kWh, imam doseg 100 km in 40%. Najvišja moč polnjenja 51,8kW. Do Kopra še 70 km. Na Ravbarkomandi le 3 stopinje. Ko se približam Nanosu, prične temperatura rasti. V Kopru kaže temperatura 16 stopinj in doseg je 78km. Neverjetno, a imam vse poslikano - tako je. Priklopim na 11kW polnilnico in ko se čez 3 urce vrnem je baterija na 99%. Kaže doseg 336km.
Danes se vračam in vreme je spet neprijazno. Vliva kot iz kabla, vidljivost slaba. Na vrhu Črnega Kala kaže porabo 29,1kWh - doživim šok, a fizika je fizika. Na Ravbarkomandi dosega le še 130 km pri 5 stopinjah. Peljem mimo Ljubljane in se ustavim v Lukovici, da dopolnim - doseg znaša 50 km, kar je do Celja precej kočljivo. Hitra polnilnica ne dela. Kličem Petrol, nič, ništa, nichts, niente. Peljem naprej in doseg pade po nekaj kilometrih na 46 km. Peljem malce počasneje 90 po tempomatu. Pridem na Lopato s 14 procenti. Tukaj polnilnica deluje in dopolnim zopet v 15 min. 11 kWh in prispem domov s 46 km dometa.
Torej krst preživel in moram reči, da sploh ni bilo stresne vožnje. Na easy!!! Corsa e je kar se porabe tiče, res bolj "požrešna", a to, da na hitri polnilnici doseže po nekaj sekundah 50kW moči, meni odtehta vse. Za 10 evrov sem prevozil 420km. To zmore en ICE le, če se pelje na tovornjaku.
Pa lep večer vsem.
Re: Corsa e pod 20.000€
Kakšno si imel skupno povprečno porabo tja in kakšno nazaj, kakšno povprečno hitrost, kakšno maksimalno hitrost. S kakšno hitrostjo si vozil iz Kp do Črnega kala?
Re: Corsa e pod 20.000€
Hvala za poročilo. Če tole ni bilo stresno, potem nikoli ne boš imel težav z EV.
Ima pa očitno Petrol težave z aplikacijo: piše "max priključka 50 kW, moč polnjenja 51 kW".
Če pa zračunaš iz časa, je bila dejanska moč polnjenja 47 kW.
Ima pa očitno Petrol težave z aplikacijo: piše "max priključka 50 kW, moč polnjenja 51 kW".
Če pa zračunaš iz časa, je bila dejanska moč polnjenja 47 kW.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Corsa e
EVH, hvala na vprašanjih. S tem se še nisem uspel "pozabavat". Vseskozi sem vozil na tempomatu z 96 oz. na poti v Koper 100 km/h. Iz Kopra do Črnega Kala tudi 96 km/h in tudi do Lukovice 96 na tempomatu. Le v Golovcu seveda 80 po predpisih. Bom pogledal za porabo. Moram priznati, da avto šele spoznavam in da še nisem vsega naštudiral.
Simon, hvala za izračun. Dobro je to vedeti. Mislim, da je super, da sem naredil v worst case scenariju takšno vožnjo - tako se lahko le veselim lepega in toplejšega vremena, ko bodo tudi številke bolj prijazne.
Simon, hvala za izračun. Dobro je to vedeti. Mislim, da je super, da sem naredil v worst case scenariju takšno vožnjo - tako se lahko le veselim lepega in toplejšega vremena, ko bodo tudi številke bolj prijazne.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Corsa e
Sodeč po slikah je bil precej prazen tudi telefon. Drugič ga vseeno lahko polniš v avtu, ker je poraba zanemarljiva.EV+PV entuziast napisal/-a:Simon, hvala za izračun. Dobro je to vedeti. Mislim, da je super, da sem naredil v worst case scenariju takšno vožnjo - tako se lahko le veselim lepega in toplejšega vremena, ko bodo tudi številke bolj prijazne.
Re: Corsa e pod 20.000€
Uf - tole se že bere zelo napeto, tak da s tistim "ni bilo stresne vožnje", se ne bi mogel strinjati.
Dobre živce imaš
Dobre živce imaš
Re: Corsa e pod 20.000€
Najprej čestitam za pridobitev. Kje v Blagovici pa je SODO polnilnica? Najbrž si mislil Lukovico?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Re: Corsa e pod 20.000€
Ixi, v resnici sploh ne.
Nisem se sekiral, ker sem vedel, da gor na Trojane bo šlo malce več energije, dol pa bo na easy. Prilagodiš hitrost in gre manj elektronov iz baterije. Se pa na tak način učim, kako načrtovat obiske polnilnic. Če bi bila kriza, bi šel na Trojanah dol in bi lahko polnil na 11kW - malce dlje sicer, ampak obstal na cesti ne bi.
Nisem se sekiral, ker sem vedel, da gor na Trojane bo šlo malce več energije, dol pa bo na easy. Prilagodiš hitrost in gre manj elektronov iz baterije. Se pa na tak način učim, kako načrtovat obiske polnilnic. Če bi bila kriza, bi šel na Trojanah dol in bi lahko polnil na 11kW - malce dlje sicer, ampak obstal na cesti ne bi.
Re: Corsa e pod 20.000€
Sam sem že parkrat prišel nazaj iz prekmurja do Ljubljane brez polnjenja z 0-3% pa nisem bil pod stresom (no morda enkrat z 0, ko se mi je ta pojavila par 100m od bajte, pa ne veš koliko je še dejansko rezerve. Stvar je čisto enostavna, v navigacijo si daš cilj poti in nato hitrost znižaš tako, da je domet vedno kakšen km višji od prikaza v navigaciji. Ko sem enkrat čez trojanske tunele gre večinoma le še navzdol in takrat celo povišujem hitrost in vsakih par km malo pogledam, da sem še v območju dosega. Stres bi bil v neznanem okolju, ko ne veš ali gre navzgor, bo kakšen daljši zastoj ali pa navigacija morda ni updatana....
Re: Corsa e pod 20.000€
Mokka razprodana, možna menjava za Corso. To pomeni, da v Sloveniji električnih Mokk še dolgo ne bo
Opel unveiled the Mokka Electric in June 2020, which marked the brand’s first model to be available in an all-electric version right from the market launch. Then in December last year in the UK, Opel-Vauxhall was forced to say that Mokka-e won’t reach customers until March 2021. Demand was so high so quickly that some compact and all-electric SUV variants were already sold out way into September next year, particularly in Germany.
The demand for the Mokka-e “went through the roof very quickly,” the German Edison magazine revealed citing an unnamed Opel manager. He added that this had come as a total surprise to the manufacturer meaning that the entire 2021 contingent of the electric car was quickly depleted.
OVE, OVE, OVE
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 95 Odgovori
- 2264 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TeodorOrtl
-
- 25 Odgovori
- 5106 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 110 Odgovori
- 6210 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 16 Odgovori
- 2610 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Kaktus