
Mercedes-Benz EQE
Re: Mercedes-Benz EQE
torej poraba na nivoju tesle, ioniqa (starega), naredili so toliko km zaradi "ogromne" baterije?
Re: Mercedes-Benz EQE
Ne.
Aerodinamika je bolša (posledično manj prostora v kabini in obupno sedenje).
Manj je kotalnega trenja (posledično slabši oprijem v ovinkih, zaviranju, pospeševanju)
Elektronika spije manj (posledično ni povezljivosti, manj kontrole nad stanjem baterije)
Itd.
Koncepti so simpl, prototipi tudi.
Serijsko štancanje v milijonski nakladi in uspešna prodaja naštancanega in dolga življenska doba pa čisto nekaj drugega.
Aerodinamika je bolša (posledično manj prostora v kabini in obupno sedenje).
Manj je kotalnega trenja (posledično slabši oprijem v ovinkih, zaviranju, pospeševanju)
Elektronika spije manj (posledično ni povezljivosti, manj kontrole nad stanjem baterije)
Itd.
Koncepti so simpl, prototipi tudi.
Serijsko štancanje v milijonski nakladi in uspešna prodaja naštancanega in dolga življenska doba pa čisto nekaj drugega.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Mercedes-Benz EQE
tole pa ne vem, ce bo prav ^..
average speed of 54 mph
kar znese 86 km/h
vir: https://www.theverge.com/2022/4/13/2302 ... harge-test
Re: Mercedes-Benz EQE
Ja ze mogoce da to zgornje drzi, ampak te bodo hitro poducili da Inoiq 2017 in vse Tesle imajo se vedno nizjo porabo!!!
Itak je jasno, da je slo za real life test v idelanih razmerah, na vseh fotkah se vidi, da avto vozi v konvoju MB vozil in da skusajo pac res iztisnit maksimum od maksimuma in cim bolj izlocit negativne zunanje dejavnike.
Velika rak rana trenutnih EVjev ta, da se jim baterije spraznijo nekje v range-u od 250-500km. Ce bi ta range prestavili recimo v 700-900km je to ze cist druga pesem. In prav je, da se stremi k temu in zato jaz ta napredek MBja pozdravljam kot korak v pravo smer.


Itak je jasno, da je slo za real life test v idelanih razmerah, na vseh fotkah se vidi, da avto vozi v konvoju MB vozil in da skusajo pac res iztisnit maksimum od maksimuma in cim bolj izlocit negativne zunanje dejavnike.
Velika rak rana trenutnih EVjev ta, da se jim baterije spraznijo nekje v range-u od 250-500km. Ce bi ta range prestavili recimo v 700-900km je to ze cist druga pesem. In prav je, da se stremi k temu in zato jaz ta napredek MBja pozdravljam kot korak v pravo smer.
Re: Mercedes-Benz EQE
https://www.greencarreports.com/news/11 ... d-s-future
Si že cel slinast od te Über tehnike in potem prebereš...
"Back to an air-cooled battery? With the MMA vehicles Mercedes will likely shift away from liquid battery-pack cooling in favor of a “passive,” air-cooled approach. The strategy will involve intelligent cell management throughout the pack, plus an integrated cooling plate at the bottom, combined with vents that open as temperature climbs, explained Schäfer, who called it a “natural cooling of the battery.”"
Si že cel slinast od te Über tehnike in potem prebereš...
"Back to an air-cooled battery? With the MMA vehicles Mercedes will likely shift away from liquid battery-pack cooling in favor of a “passive,” air-cooled approach. The strategy will involve intelligent cell management throughout the pack, plus an integrated cooling plate at the bottom, combined with vents that open as temperature climbs, explained Schäfer, who called it a “natural cooling of the battery.”"
Re: Mercedes-Benz EQE
Je pa zanimivo a, zakaj bi ravno 700-900 bilo OK, 250-500 pa ni 
Vse je v glavah zaradi tega, kar smo navajeni od ICE avtov.
Za sebe lahko povem, da bi mi trenutno ustrezal EV z čimveč dometa, ker bi tako lahko zastonj prišel čimdlje.
Če pa ne bi imel možnosti zastonj polnjenje, pa mi je čisto vseeno če naredim samo 200km z enim polnjenjem ali 900.

Vse je v glavah zaradi tega, kar smo navajeni od ICE avtov.
Za sebe lahko povem, da bi mi trenutno ustrezal EV z čimveč dometa, ker bi tako lahko zastonj prišel čimdlje.
Če pa ne bi imel možnosti zastonj polnjenje, pa mi je čisto vseeno če naredim samo 200km z enim polnjenjem ali 900.
Re: Mercedes-Benz EQE
Že prav da se trudijo it čim daleč. Podpiram, Hyundai je žal zavil s te poti. Naj se trudijo na učinkovitosti in ne kdo bo naredil večjo in težjo kravo....
Re: Mercedes-Benz EQE
"Ready to humiliate some Teslas..."
"The Ionity chargers are so cheap that even Teslas charge here..."
- Bjørn, 2022
#WindOfChange
"The Ionity chargers are so cheap that even Teslas charge here..."
- Bjørn, 2022
#WindOfChange
Re: Mercedes-Benz EQE
ionity gori ima neko paketno ponudbo, kjer je cena celo nižja, kot doma. Očitno so si zakupili za vnaprej in še lahko tržijo po takih cenah, čeprav ne vem zakaj bi se tega šli, če bi na izi zaslužili
ali pa so norvežani preveč pošteni.

Re: Mercedes-Benz EQE
Aja, kolega ga je preizkusil, sicer le iz sovoznikovega sedeža, a že zbira denar ...
Re: Mercedes-Benz EQE
Zadnjič na primorki celo videl enega, DE tablice, morm rečt, da v živo kar dober zgleda
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek