
Citroen AMI
Re: Citroen AMI
Tolk je twizi, pa je avto samo pogojno. Ti bi dal pa 6 jurjev, pa 3 jurje nazaj subvencije.
Dobra šala. 
Re: Citroen AMI
Twizy je 9k, 5k preveč. Subvencije pri nas dobiš največ 20%, se pravi bi avto še vedno stal okoli 5k, kar se meni zdi gornja meja za nekaj, kar se premika največ 45km/h, pa ima lahko milijon kilometrov dosega. Skratka, to bi moralo biti smešno poceni, potem se lahko pogovarjamo o spremembah navad.
Re: Citroen AMI
Zanimivo da se tko obrne pa še baterijo ma spodaj. Vsekakor sem se ob pogledu videa spomnil na to kako je ovinek obrnjen. To je v evropi standard, v USA zdajo ovinke prav speljat da je možnost tega manjša.
Re: Citroen AMI
Pa še eno vprašanje, kakšna je omejitev na tem ovinku? Pogledal, je ni, je pa več kot očitno, da je pritisnil do konca on obrnil volan, kolikor se da. Po moje na ta način tu obrneš ravno kar si želiš.
Re: Citroen AMI
V kurcu avto. Ni druge. Avto se v tem primeru ne bi smel obrnit! Kvečjemu bi lahko zdrsnil.
Re: Citroen AMI
Za kištico preveč. Rabljeno do 13 jurjev. Naloudan buggy varianta tud 20 jurjev.Simon napisal/-a: ↑23 Maj 2023, 19:30 https://www.24ur.com/novice/znanost-in- ... esnik.html
Ve kdo koliko stane?
Poglej kakšen spojler ima tale:



https://www.autoscout24.com/offers/citr ... et=unknown
Zadnjič spremenil PogoreucJ, dne 23 Maj 2023, 19:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Citroen AMI
Preveč. Okoli 10k hočejo zanj, čeprav so bile prve napovedane cene 6.900€.
Re: Citroen AMI
Danes sem se vozil z njim, v klanec slabih 20 kmh, navzdol po istem klancu 49, s tem avtom si sam seb nevaren, filing mas, da ga lahko prevrnes cez ovink, ventilacija za poletje (in verjetno tudi zimo) katastrofa, udobje zicov pod kritiko, so detajli samega avta super, si pa ne predstavljam, kako bo tak avto sodeloval v prometu. Ce mi ga senkajo, se nebi upal vouit z njim, ker si enostavno prepocasen
Re: Citroen AMI
Veš čemu je namenjen tak avtek in zakaj obstaja?Kljukec83 napisal/-a: ↑02 Jun 2023, 23:26 Danes sem se vozil z njim, v klanec slabih 20 kmh, navzdol po istem klancu 49, s tem avtom si sam seb nevaren, filing mas, da ga lahko prevrnes cez ovink, ventilacija za poletje (in verjetno tudi zimo) katastrofa, udobje zicov pod kritiko, so detajli samega avta super, si pa ne predstavljam, kako bo tak avto sodeloval v prometu. Ce mi ga senkajo, se nebi upal vouit z njim, ker si enostavno prepocasen
Pri nas ni takega okolja, da bi bil uporaben.
Re: Citroen AMI
Tud za po centru mislim, da ni nakbplj primerenalfy napisal/-a: ↑03 Jun 2023, 09:32Veš čemu je namenjen tak avtek in zakaj obstaja?Kljukec83 napisal/-a: ↑02 Jun 2023, 23:26 Danes sem se vozil z njim, v klanec slabih 20 kmh, navzdol po istem klancu 49, s tem avtom si sam seb nevaren, filing mas, da ga lahko prevrnes cez ovink, ventilacija za poletje (in verjetno tudi zimo) katastrofa, udobje zicov pod kritiko, so detajli samega avta super, si pa ne predstavljam, kako bo tak avto sodeloval v prometu. Ce mi ga senkajo, se nebi upal vouit z njim, ker si enostavno prepocasen
Pri nas ni takega okolja, da bi bil uporaben.
Re: Citroen AMI
Naših centrih ne, Milano, Rim, Pariz pa ja. Tam se voziš 20 na uro max in parkinga ni niti za mopedKljukec83 napisal/-a: ↑03 Jun 2023, 11:26Tud za po centru mislim, da ni nakbplj primerenalfy napisal/-a: ↑03 Jun 2023, 09:32Veš čemu je namenjen tak avtek in zakaj obstaja?Kljukec83 napisal/-a: ↑02 Jun 2023, 23:26 Danes sem se vozil z njim, v klanec slabih 20 kmh, navzdol po istem klancu 49, s tem avtom si sam seb nevaren, filing mas, da ga lahko prevrnes cez ovink, ventilacija za poletje (in verjetno tudi zimo) katastrofa, udobje zicov pod kritiko, so detajli samega avta super, si pa ne predstavljam, kako bo tak avto sodeloval v prometu. Ce mi ga senkajo, se nebi upal vouit z njim, ker si enostavno prepocasen
Pri nas ni takega okolja, da bi bil uporaben.

Re: Citroen AMI
Mi imamo majhna mesta in si takoj zunaj mesta, za kar rabiš hitrost do 90km/h,alfy napisal/-a: ↑03 Jun 2023, 09:32Veš čemu je namenjen tak avtek in zakaj obstaja?Kljukec83 napisal/-a: ↑02 Jun 2023, 23:26 Danes sem se vozil z njim, v klanec slabih 20 kmh, navzdol po istem klancu 49, s tem avtom si sam seb nevaren, filing mas, da ga lahko prevrnes cez ovink, ventilacija za poletje (in verjetno tudi zimo) katastrofa, udobje zicov pod kritiko, so detajli samega avta super, si pa ne predstavljam, kako bo tak avto sodeloval v prometu. Ce mi ga senkajo, se nebi upal vouit z njim, ker si enostavno prepocasen
Pri nas ni takega okolja, da bi bil uporaben.
mogoče za tiste pod 18 let, sam ne vem če bi dal njim to vozit.
Kakšen izpit rabiš in pri koliko letih ?
Kaj pa električni bicikel s koliko leti lahko voziš po mestu ?
Re: Citroen AMI
Ta avtek je namenjen nategovanju ljudi. Obstaja zato, da se izpuli denar tudi tistim, ki ga imajo malo ali pa skoraj nič. Patetično.alfy napisal/-a: ↑03 Jun 2023, 09:32Veš čemu je namenjen tak avtek in zakaj obstaja?Kljukec83 napisal/-a: ↑02 Jun 2023, 23:26 Danes sem se vozil z njim, v klanec slabih 20 kmh, navzdol po istem klancu 49, s tem avtom si sam seb nevaren, filing mas, da ga lahko prevrnes cez ovink, ventilacija za poletje (in verjetno tudi zimo) katastrofa, udobje zicov pod kritiko, so detajli samega avta super, si pa ne predstavljam, kako bo tak avto sodeloval v prometu. Ce mi ga senkajo, se nebi upal vouit z njim, ker si enostavno prepocasen
Pri nas ni takega okolja, da bi bil uporaben.
Re: Citroen AMI
Za naše okolje mora tak mini avto imeti hitrost vsaj 60, 70km/h. 80 je super, ker to pomeni, da boš lahko peljal 70 brez težav. Pred časom se spomnim je en z takim, ki ni šel več kot 50 uspešno delal dnevno kolone, pri 70 jih ne bi, ker so tovornjaki praviloma počasnejši.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 7 Odgovori
- 2179 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi