
eC4
Re: eC4
Potem še vedno niso poštimali velike porabe, kot je pri e corsi 2021, še posebej pozimi in na avtocestah, čeprav se je stellantis nekaj na veliko hvalili..., ti motorji in baterije so tako v vrsti njihovih ne bom napisal grde besede
toplotna že 22 let + MSE 6 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: eC4
Za 130kmh ti lahko povem. Radovljica - LJ, cca 80km v obe smeri. Ko sem gledal samo AC, sem imel porabo cca 23kwh/100km. Temperatura zunaj je bila ~10°C. Mogoče bi bilo za 200km. Pri 110-120 pa bi šlo okoli 250km.
Re: eC4
huh, ne vozim tako hitro, ampak, ce Ti kaj pomaga, vcerajsnji podatki:
Koper - Trzin, sredi dneva, na obali 15 stopinj, v osrednji Slo okoli 10, tempomat 115, 22 klima, poraba na Ravbarkomandi 22,8 (to je prek 600 visincev), v Trzinu 18,2
Drugace pa, dolgotrajna poletna poraba (letne gume, prek 9500 km zajema, 115 tempomat, Slovenija, kar precej visincev, ker pac zivim na 500mnv), lani 14,9, letos 15,3 in 14,4.
Dolgotrajna zimska pa predlani in lani okoli 18 - 18,5.
Citrona ima aerodinamiko cegla. Dvig ali spust hitrosti se res konkretno pozna, vsaj pri mojih avtocestnih hitrostih. Iz Lj do Ravbarkomande (se pravi ornk navzgor) si na AC brez problema na 30 kWh/100km, ce malo bolj tiscis. Po drugi strani - ce ni mrzlo, da lahko vozis na načinu eco, pa pridem na isti relaciji nekje na 18, če vozi tempomat na 115. Pri tempomatu 120 sem imel nazadnje na tej relaciji porabo okoli 20 …
… po drugi strani pa sem v septembru proti lj imel porabo okoli 12,5 (cca 150 visincev, ostalo spust)
Gretje na 22 stopinj mi pozre cca 2 - 3 kWh / 100 km dodatka, klime pa niti ne porajtam, izgleda, da pozre precej manj.
Razlika med gumami je cca 3kWh / 100 km.
Evo, toliko laicno, kar se je nabralo izkusenj v 100.000 km …
Re: eC4
Sam mam zimske z low roling resistance in letne brez pa še z robom okol, pa sem pomoje na istem
Tko da potrjujem zgornje, gume se ne tolk poznajo, temperature se...

Re: eC4
ja, super. Sam meni to nič ne pomaga. Temperature so kar OK, sploh popoldne, poraba pa višja kot par dni nazaj z letnimi …
… pa še gor bo šla, ko zakurbla toplotna …
… verjetno kaj odvisno tudi od vrste gum - ampak zdaj računam koliko razlike bi moral narediti, da bi pokril neposredno razliko cene (brez “obrabe” baterije)
… pa še gor bo šla, ko zakurbla toplotna …
… verjetno kaj odvisno tudi od vrste gum - ampak zdaj računam koliko razlike bi moral narediti, da bi pokril neposredno razliko cene (brez “obrabe” baterije)
Re: eC4
Predvčerajšnjim sem dobil obvestilo za vpoklic, update programja za pogonski sklop.
Drugače pa prevoženih 9500 km. Poraba pri nižjih temp. se kar poveča na cca 21 do 23 kWh/100 km pri povprečni hitrosti 87 km/h. Gume zimske Sava, pot dolga cca 110 km v eno smer, cca 90 km na avtocesti pri hitrosti po omejitvah - nič šparanja - temperatura v kabini nastavljena na 23 št. C, trije potniki.
Z enim polnjenjem si ne upam na pot tja in nazaj, saj mi po vožnji na eno stran pristanem na 50% napolnjenosti, kar pa ni neka garancija. Teoretično avto pri temperaturah med -2 in 6 st.C zmore nekje max 220 km .
Drugače pa prevoženih 9500 km. Poraba pri nižjih temp. se kar poveča na cca 21 do 23 kWh/100 km pri povprečni hitrosti 87 km/h. Gume zimske Sava, pot dolga cca 110 km v eno smer, cca 90 km na avtocesti pri hitrosti po omejitvah - nič šparanja - temperatura v kabini nastavljena na 23 št. C, trije potniki.
Z enim polnjenjem si ne upam na pot tja in nazaj, saj mi po vožnji na eno stran pristanem na 50% napolnjenosti, kar pa ni neka garancija. Teoretično avto pri temperaturah med -2 in 6 st.C zmore nekje max 220 km .
Re: eC4
... aha - mene rešuje gneča, ker "po omejitvah" mi v glavnem diktira kolona v kateri cijazim ...
... poraba v teh dneh je okoli 19 - 20. (22 stopinj, dva potnika. cca 1000 km na teden)
Re: eC4
eC4 sem pred kratkim imel možnost preiskusiti.
Pred časom je bil celo kandidat za zamenjavo za e-Golfa.
Na koncu se nisem odločil zanj - česar zdaj po preiskusu sploh ne obžalujem...
Res zelo hitra opažanja:
+ v notranjosti najtišji od vseh, ki sem jih vozil dlje časa (e-Golf, Kona-e, Zoe)
+ priložen prenosni polnilnik 3f 11kW in adapter na šuko
- velika poraba (oz. slaba energetska učinkovitost)
- slaba preglednost na zaslonih oz. zelo osnoven infotaintment
- na prestavno "ročico" se je treba navaditi
- premajhen gumb za preklop med D in B načinom
Pred časom je bil celo kandidat za zamenjavo za e-Golfa.
Na koncu se nisem odločil zanj - česar zdaj po preiskusu sploh ne obžalujem...
Res zelo hitra opažanja:
+ v notranjosti najtišji od vseh, ki sem jih vozil dlje časa (e-Golf, Kona-e, Zoe)
+ priložen prenosni polnilnik 3f 11kW in adapter na šuko
- velika poraba (oz. slaba energetska učinkovitost)
- slaba preglednost na zaslonih oz. zelo osnoven infotaintment
- na prestavno "ročico" se je treba navaditi
- premajhen gumb za preklop med D in B načinom
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2127
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12431033
Re: eC4
Jaz z zimskimi imam manjšo porabo kot s poletnimi. (In to pri nižjih temperaturah) Vsakič sem razočaran, ko dam gor letne. Je pa res, da letne se res dobro držijo ceste.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: eC4
Verjetno ona obljubljana večja energetska učinkovitost, če verjameš...
toplotna že 22 let + MSE 6 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: eC4
Danes bil na servisu,update SW motornega sklopa.
To, da moram na servis,mi je javila aplikacija, vse neke rdeče oznake s klicajem, da se prav vstrašiš, drugače pa v avtu ni bilo nobenih opozorilnih lučk.
Po besedah mehanika, Citroen kar kliče na update, ki
večinoma potekajo brez problemov, so pa imeli že primer, ko se avto po updatu ni več premaknil.
No, če so SW v avtu programirali isti ljudje, ki so programirali aplikacijo, potem je strah kar upravičen.
Drugače pa je avto OK, dela vse BP, veseli me jutranja topla kabina in topel volan, udobna vožnja, aktivni tempomat, line asistence, oboje super za avtocesto, edino poraba pozimi je kar povečana. Kakih dodatnih 10KWh bi kar občutno mešalo štrene drugim znamkami - saj tudi že sedaj.
PS. Dobil odločbo o nepovratnih sredstvih - juhu.
To, da moram na servis,mi je javila aplikacija, vse neke rdeče oznake s klicajem, da se prav vstrašiš, drugače pa v avtu ni bilo nobenih opozorilnih lučk.
Po besedah mehanika, Citroen kar kliče na update, ki
večinoma potekajo brez problemov, so pa imeli že primer, ko se avto po updatu ni več premaknil.
No, če so SW v avtu programirali isti ljudje, ki so programirali aplikacijo, potem je strah kar upravičen.
Drugače pa je avto OK, dela vse BP, veseli me jutranja topla kabina in topel volan, udobna vožnja, aktivni tempomat, line asistence, oboje super za avtocesto, edino poraba pozimi je kar povečana. Kakih dodatnih 10KWh bi kar občutno mešalo štrene drugim znamkami - saj tudi že sedaj.
PS. Dobil odločbo o nepovratnih sredstvih - juhu.
Re: eC4
No danes nov update. Edino kar opazim je, da zdaj navodila za navigacijo kaže na HUD, namesto na "števcu".
Also, tudi jaz dobil odločbo eko sklada
.
Also, tudi jaz dobil odločbo eko sklada

-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 16 Odgovori
- 580 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ