
MG4
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 1998
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero
-
15592051
Re: MG4
Vidljivost nazaj je bila meni izjemno slaba. Vožnja nazaj pa je praktično nemogoča (vsaj meni, ki sem navajen Leafa). Je pa res, da bo najvišji model imel kamere.mkocbek napisal/-a: ↑10 Sep 2023, 20:20
Vtisi:
...
- Vidljivost nazaj. Če ne bi prebral na forumu da zadnja naslonjala zakrivajo pogled nazaj niti ne bi opazil.Vozim na ogledala in pri vožnji tega problema sploh nisem opazil.
- Lane assistance. Zelo agresivno popravlja pozicijo če greš brez smernika na drug pas. Ampak tudi prejšni avto je bil kar agresiven.
- Aktivni tempomat. Pri vožnji v ovinek zamodejno zmanjša hitrost. Za moj okus malo preveč. Če se pelješ po prehitevalnem pasu in je na desni več tovornjakov se zgodi da avtomatsko zmanjša hitrost. To se pri Octavii ni zgodilo nikoli.
- Zaviranje s stopalko za plin. Zakon.
...
- Klima. Za moj okus preveč agresivna. V prejšnih avtomobilih sem imel nastavljeno 21-22 in vedno auto. Tukaj imam 25 in auto. Ko sveti sonce preveč agresivno piha. Drugače OK.
Lane assistant: zelo živčen ampak pravijo, da so morda to nekoliko popravili v novejših verzijah. Bomo videli. Pravijo da je potrebno občutljivost maksimalno zmanjšati.
Aktivni tempomat; za moj okus ne samo da preveč zmanjša hitrost, ampak se "skoraj zaustavi". Vedno sem moral dodatno pritisniti na pedal, da pospešim vozilo.
Zaviranje s stopalko za plin?? Ali so vgradili one pedal driving v modelno leto 2022?? Ali imaš 2 ali 3 naslonjala za glavo ozadaj oziroma ali imaš zadnji brisalec stekla? Vsaj testno vozilo, ki sem ga peljal, je bilo še model 2022.
Klima: Pri vseh MG4 je zgleda neka SW napaka, kjer moraš nastaviti 5 stopinj višjo od želene temperature.
Ostali vtisi: Pospeški enaki Leafu (torej OK), pelje se zelo dobro, pri enem od modelov pa sem zaznal neko tresenje volana ali gume pri hitrostih nad 110 km/h. O podobnih problemih poročajo na enem drugem forumu.
Ali bi ga imel? Verjetno da, če bo one pedal driving podoben Leafu in če malce popravijo samodejno vožnjo po avtocestah.
Re: MG4
Zadaj ima avto 2 naslonjali. Brez brisalca stekla.
One pedal driving je zelo podoben kot v ID.3. Tega sem edino še peljal od EV.
lp
One pedal driving je zelo podoben kot v ID.3. Tega sem edino še peljal od EV.
lp
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 371
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
126155
Re: MG4
V čem je boljši od Leafa?crunchy napisal/-a: ↑13 Sep 2023, 01:59Vidljivost nazaj je bila meni izjemno slaba. Vožnja nazaj pa je praktično nemogoča (vsaj meni, ki sem navajen Leafa). Je pa res, da bo najvišji model imel kamere.mkocbek napisal/-a: ↑10 Sep 2023, 20:20
Vtisi:
...
- Vidljivost nazaj. Če ne bi prebral na forumu da zadnja naslonjala zakrivajo pogled nazaj niti ne bi opazil.Vozim na ogledala in pri vožnji tega problema sploh nisem opazil.
- Lane assistance. Zelo agresivno popravlja pozicijo če greš brez smernika na drug pas. Ampak tudi prejšni avto je bil kar agresiven.
- Aktivni tempomat. Pri vožnji v ovinek zamodejno zmanjša hitrost. Za moj okus malo preveč. Če se pelješ po prehitevalnem pasu in je na desni več tovornjakov se zgodi da avtomatsko zmanjša hitrost. To se pri Octavii ni zgodilo nikoli.
- Zaviranje s stopalko za plin. Zakon.
...
- Klima. Za moj okus preveč agresivna. V prejšnih avtomobilih sem imel nastavljeno 21-22 in vedno auto. Tukaj imam 25 in auto. Ko sveti sonce preveč agresivno piha. Drugače OK.
Lane assistant: zelo živčen ampak pravijo, da so morda to nekoliko popravili v novejših verzijah. Bomo videli. Pravijo da je potrebno občutljivost maksimalno zmanjšati.
Aktivni tempomat; za moj okus ne samo da preveč zmanjša hitrost, ampak se "skoraj zaustavi". Vedno sem moral dodatno pritisniti na pedal, da pospešim vozilo.
Zaviranje s stopalko za plin?? Ali so vgradili one pedal driving v modelno leto 2022?? Ali imaš 2 ali 3 naslonjala za glavo ozadaj oziroma ali imaš zadnji brisalec stekla? Vsaj testno vozilo, ki sem ga peljal, je bilo še model 2022.
Klima: Pri vseh MG4 je zgleda neka SW napaka, kjer moraš nastaviti 5 stopinj višjo od želene temperature.
Ostali vtisi: Pospeški enaki Leafu (torej OK), pelje se zelo dobro, pri enem od modelov pa sem zaznal neko tresenje volana ali gume pri hitrostih nad 110 km/h. O podobnih problemih poročajo na enem drugem forumu.
Ali bi ga imel? Verjetno da, če bo one pedal driving podoben Leafu in če malce popravijo samodejno vožnjo po avtocestah.
Re: MG4
Hlajenje baterije in s tem povezana degredacija...
toplotna že 22 let + MSE 6 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: MG4
TeodorOrtl napisal/-a: ↑17 Sep 2023, 08:51V čem je boljši od Leafa?crunchy napisal/-a: ↑13 Sep 2023, 01:59Vidljivost nazaj je bila meni izjemno slaba. Vožnja nazaj pa je praktično nemogoča (vsaj meni, ki sem navajen Leafa). Je pa res, da bo najvišji model imel kamere.mkocbek napisal/-a: ↑10 Sep 2023, 20:20
Vtisi:
...
- Vidljivost nazaj. Če ne bi prebral na forumu da zadnja naslonjala zakrivajo pogled nazaj niti ne bi opazil.Vozim na ogledala in pri vožnji tega problema sploh nisem opazil.
- Lane assistance. Zelo agresivno popravlja pozicijo če greš brez smernika na drug pas. Ampak tudi prejšni avto je bil kar agresiven.
- Aktivni tempomat. Pri vožnji v ovinek zamodejno zmanjša hitrost. Za moj okus malo preveč. Če se pelješ po prehitevalnem pasu in je na desni več tovornjakov se zgodi da avtomatsko zmanjša hitrost. To se pri Octavii ni zgodilo nikoli.
- Zaviranje s stopalko za plin. Zakon.
...
- Klima. Za moj okus preveč agresivna. V prejšnih avtomobilih sem imel nastavljeno 21-22 in vedno auto. Tukaj imam 25 in auto. Ko sveti sonce preveč agresivno piha. Drugače OK.
Lane assistant: zelo živčen ampak pravijo, da so morda to nekoliko popravili v novejših verzijah. Bomo videli. Pravijo da je potrebno občutljivost maksimalno zmanjšati.
Aktivni tempomat; za moj okus ne samo da preveč zmanjša hitrost, ampak se "skoraj zaustavi". Vedno sem moral dodatno pritisniti na pedal, da pospešim vozilo.
Zaviranje s stopalko za plin?? Ali so vgradili one pedal driving v modelno leto 2022?? Ali imaš 2 ali 3 naslonjala za glavo ozadaj oziroma ali imaš zadnji brisalec stekla? Vsaj testno vozilo, ki sem ga peljal, je bilo še model 2022.
Klima: Pri vseh MG4 je zgleda neka SW napaka, kjer moraš nastaviti 5 stopinj višjo od želene temperature.
Ostali vtisi: Pospeški enaki Leafu (torej OK), pelje se zelo dobro, pri enem od modelov pa sem zaznal neko tresenje volana ali gume pri hitrostih nad 110 km/h. O podobnih problemih poročajo na enem drugem forumu.
Ali bi ga imel? Verjetno da, če bo one pedal driving podoben Leafu in če malce popravijo samodejno vožnjo po avtocestah.
Vecina BEV na trgu je od Leafa boljsa v manjku teh tezav: https://evclinic.eu/category/ev/nissan/leaf/
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 1998
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero
-
15592051
Re: MG4
V čem je Leaf boljši? Par zadev sem naštel zgoraj. Vidljivost nazaj, cel kup asistenčnih sistemov, ki sem jih dobil z nakupom verzije 2.zero, relativno pravilno delovanje nastavitve temperature, manj živčen lane assistant, aktivni tempomat, ki v ovinkih še vedno zmanjša hitrost bolj od želene, vendar pa vseeno manj od MG4, ni tresenja volana pri katerikoli hitrosti, možnost izklopa piskanja pri nižjih hitrostih in morda še kaj. S 40 kWh baterijo me je Leaf stal okrog 26000 EUR. Je pa tudi res, da ima MG4 nekatere druge prednosti. Nekatere od teh so naštete tukaj. Me prav zanima kakšno bo modelno leto 2023 v najvišji verziji. V Britaniji in morda še kje je možno naročiti tudi verzijo z dodatno povečano baterijo in verzijo z večjo močjo. Najbrž tudi to enkrat pride k nam.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 371
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
126155
Re: MG4
Imamo enega Leafa 62, pa ga ne bi zamenjal za MG4, vsaj ne za model s standardno opremo. Ampak res me zanima, kaj bo napisal nekdo, ki je tudi lastnik Leafa in je sprobal tudi MG. Ja, vemo za probleme s hlajenjem in čuvamo naše Leafe, da ni na njih nič več degradacije kot na kakem drugem EVju. Poznam kar nekaj lastnikov LEAFov z letnikom 2018 in 200k prevoženimi, pa so kot novi.
Imeli smo dosedaj štiri Leafe in na nobenem prav nobenih problemov.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 371
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
126155
Re: MG4
Torej se stari Leaf tehnologija 2017 model pelje bolje od MG4 modelno leto 2022? Gledal sem tudi sam osnovni model z 52 baterijo, ki tudi nima hitrega polnilca, sploh nima vzvratne kamere, toplotne črpalke, prostoren je manj od Leafa itd. izgled je pač stvar okusa, nov model bi seveda moral biti bolj všečen, meni osebno je LEAF Tekna oprema še vedno bolj všečen-crunchy napisal/-a: ↑17 Sep 2023, 14:28 V čem je Leaf boljši? Par zadev sem naštel zgoraj. Vidljivost nazaj, cel kup asistenčnih sistemov, ki sem jih dobil z nakupom verzije 2.zero, relativno pravilno delovanje nastavitve temperature, manj živčen lane assistant, aktivni tempomat, ki v ovinkih še vedno zmanjša hitrost bolj od želene, vendar pa vseeno manj od MG4, ni tresenja volana pri katerikoli hitrosti, možnost izklopa piskanja pri nižjih hitrostih in morda še kaj. S 40 kWh baterijo me je Leaf stal okrog 26000 EUR. Je pa tudi res, da ima MG4 nekatere druge prednosti. Nekatere od teh so naštete tukaj. Me prav zanima kakšno bo modelno leto 2023 v najvišji verziji. V Britaniji in morda še kje je možno naročiti tudi verzijo z dodatno povečano baterijo in verzijo z večjo močjo. Najbrž tudi to enkrat pride k nam.
eC4x je boljša izbira za isti denar, drugega pa itak na trgu ni v rangu pod 35 - 6500 subvencija.Od novih..
p.s. da kupujem privat, vzamem raje rabljeno Teslo 3 ali Kono 64. Ni primerjave.