Ampak na Tajskem ima pa nizko porabo.matija napisal/-a:Na Bjornovem testu je bila poraba kot bi vozil E-Trona, je bil dec cist sokiran. Domet katastrofa.
MG ZS EV
Re: MG ZS EV
Re: MG ZS EV
Danes peljal ZSja. Spdoben avto, notranjost na nivoju nemških avtov (brez heca), udoben, zasloni pregledni, gumbe pogruntaš v dveh minutah, ko pohodiš gas, se motor odzove in te malo prilepi (ok, daleč od Tesle, a vseeno skoči), nekih generalnih pripomb nimam. Je pa vožnja SUVovska, avtu se pozna teža in ni za priganjanje čez ovinke, ampak bolj umirjeno vožnjo. Bil sem pozitivno presenečen nad videnim in mislim, da zna najti kar nekaj slovenskih kupcev v prihodnosti.
Pri nas prodaja Plan-net Solar, zdaj prihaja runda 7 avtov v Slovenijo, 5 prodanih. Imeli bodo tudi servis.
Pri nas prodaja Plan-net Solar, zdaj prihaja runda 7 avtov v Slovenijo, 5 prodanih. Imeli bodo tudi servis.
Re: MG ZS EV
So se prodali brez oglaševanja? Nikjer ničesar ne najdem na njihovih straneh (ne na plan-net, ne na elektricna-vozila).
Re: MG ZS EV
V katalogu ni videti samodejne klime. Tudi na slikah je ni videti (ni gumba auto). Azijska različica, ki jo vozi Bjorn, samodejne klime nima. Da leta 2020 avto za 30k+ tega nima (če nima), hmm...
Re: MG ZS EV
SimonZed napisal/-a:Baje 80 kW na DC.
Bjorn je ponovil test še poleti in spet ni dosegel oglaševanih 85 kW (tudi ni še nikogar drugega videl, ki bi dosegel to številko). Z dobro ogreto baterijo (hitra vožnja, DC polnjenja) je šlo največ do 79 kW za kratek čas. Špekulira o morebitni programski nadgradnji konec avgusta:FV-EV napisal/-a:A ni 85?
Za moje potrebe žal premajhna baterija, bi moral imeti vsaj 70kWh in v prihodnje bo to mal prepočasno DC polnjenje za morda nekoliko daljše relacije v okoliške države, tako da ni nek presežek s tem dometom.
Bo pa to morda zanimiv avto za povprečnega in solidno situiranega Slovenca/ko, ki obožujejo SUV izvedbe čeprav se vglavnem vozijo le po mestu in krajše relacije ali jim bo to celo drugi avto.
[youtube]https://youtu.be/o2Kl_quRsGg[/youtube]
Re: MG ZS EV
https://skupinski.elektricni-avtomobili.si/mg-zs-evKegelj napisal/-a:Kdo pa pri nas to prodaja? Nikjer nisem zasledil tega, da je pri nas to že na voljo.
Vsekakor poročaj. Takole na prvo oko, izgleda veliko avta na prvi pogled. Me pa malo skrbi, da bi znal biti problem z dometom. 40 kWh in SUV oblika. Se bojim, da z njim realno ne bo moč doseči več kot 200 km.
Re: MG ZS EV
Ta vikend testiral! Pelje se super, brez težav 270km dosega, tudi klima deluje odlično!trutar napisal/-a:Kegelj napisal/-a:Kdo pa pri nas to prodaja? Nikjer nisem zasledil tega, da je pri nas to že na voljo.
Vsekakor poročaj. Takole na prvo oko, izgleda veliko avta na prvi pogled. Me pa malo skrbi, da bi znal biti problem z dometom. 40 kWh in SUV oblika. Se bojim, da z njim realno ne bo moč doseči več kot 200 km.
Re: MG ZS EV
Zimska vožnja, avtocesta cca 3/8, 130-140, vklopljeno gretje (jebiga, ne da se mi zmrzovati), povprečna poraba 20kWh. Z ID3 sem imel v podobnih razmerah 21,5kWh, ampak malo več avtoceste, tako da zaenkrat ni tako grozno. Je pa res, ko se navadiš na avtomatsko klimo je kar žalostno nastavljati tiste gumbe ... to jim res zamerim. Naredijo vse, dobro notranjost, prostoren avto, čisto spodobno se pelje, ampak klima ... kar je najbolj zanimivo, zdaj me bolj moti, kot bi me poleti, ker praviloma takrat ne uporabljam klime.
Re: MG ZS EV
Vozilo sem imel čast testirati lansko leto poleti. Povsem spodobno vozilo, edini možni zadržek, ki sem ga imel je vzmetenje, ki je SUV-jevsko trdo. Posledično se neprijetno čuti vsaka nepravilnost na cesti. Druga napaka, ki jo ima je cena. Vozilo je cenovno primerljivo s Kono, moral bi pa biti opazno cenejši od nje (sploh ob začetku prodaje, da se uveljavi na trgu)
S primernejšo ceno bi se vozilo zelo dobro prodajalo. Drugi velik plus pa je prodaja iz zaloge! Pri takšnem spreminjanju pogojev ekosklada, kot smo ga bili priča v zadnjem času, je vozilo na zalogi velika prednost.
S primernejšo ceno bi se vozilo zelo dobro prodajalo. Drugi velik plus pa je prodaja iz zaloge! Pri takšnem spreminjanju pogojev ekosklada, kot smo ga bili priča v zadnjem času, je vozilo na zalogi velika prednost.
Re: MG ZS EV
Pred tednom dni sem uspel vozilo konkretno testirati in takšni so moji vtisi po nekaj prespanih nočeh. Preden nadaljujem, moram priznati, da sem avtomobil testiral z vidika uporabe za službene poti.
Vozilo mi je generalno všečno. Zunanjost je OK (pač nisem pristaš SUV), notranjost je zadovoljivo dodelana in ima dovolj dodatkov, ki jih običajno med vožnjo potrebuješ. Vsekakor dovolj vsega, da ti avtomobil zadovolji dnevne potrebe.
Avtomobil smo uporabili prvi dan za skakanje po opravkih, naslednji dan pa za izlet Domžale - MB - preko Celja proti dolenjski in nazaj. Skupaj je bilo narejenih okoli 450km. Zunanja temperatura je bila komaj nad 0. Prvi dan je bil zelo zanimiv, saj sem prvič uporabil aplikacijo Gremo na elektriko. Nekako me ni ubogajala in mi je v BTC City prijazno priskočil na pomoč lastnik električnega Smarta. Če si tu, še enkrat hvala za pomoč. Polnjenje na AC je potekalo v skladu s tem, kar avto ponuja - 6,2kW. V roku ene ure je avto dobil notri za dobrih 10%. Kar je manjkalo do 100%, je dofilala domača šuko.
Naslednje jutro sva šla proti MB. Vožnja je bila monotona, zaradi varčevanja z baterijo je bila vožnja pri 100km/h dokaj počasna. V kabini je do 90km/h dokaj mirno, nad 100 pa se že sliši nekaj več upora. Ob prihodu v MB je bila baterija na 53%, kar me je vseeno malo presenetilo, saj gretje skoraj da ni delalo večino časa, prav tako je bila vožnja zelo enakomerna (in počasna). Na CSS pri Lidlu sem avto priključil na polnjenje za 45min, kolikor je trajalo nakupovanje. V tem času se je nivo baterije dvignil za 30%. Torej je v avto prišlo cca. 12kWh, hitrost polnjenja torej povprečno 16kW. Ta podatek me je precej negativno presenetil, če upoštevamo, da je max hitrost na DC 70kW.
Preko noči se je avto napolnil do konca, naslednji dan pot proti dolenjski in nato nazaj v Domžale. Do Celja lepo 100km/h, nato po lokalnih poteh bol dinamično. Do Mirne je bil avto pod 50%, nato pa od AC Trebnje do Ivančne "gas do daske). Na hitri polnilnici v Ivančni je imela baterija še 30%. Tu pa zopet malce negativno presenečenje: max. hitrost polnjenja skozi ves čas 35kW.
Če zaokrožim, avto za moje službene poti ni primeren, saj v dnevu naredim 200-400km. Eno polnjenje bi mi šlo skozi, dva žal ne. Prav tako bi bil postanek precej dolg, vožnja pa počasna, saj je večino pot (80%+) po avtocesti. Je pa avto super zadeva za službene poti, ko lahko 8 ur polniš na AC. 150km bi naredil v vseh letnih časih pri normalni hitrosti vožnje.
Pa še opazki, kateri upam, da bo proizvajalec v prihodnjosti upošteval: infotainment je precej "laggy" in pri določenih funkcijah rabiš kar nekaj časa, da prideš do želene stvari. Ni najbolj tekoč software. In pa AC polnjenje bi bilo lahko vsaj 11kW. Sedaj sem videl pravo vrednost AC polnjenja Zoe. Ko greš v trgovino, si tam ponavadi vsaj 1 uro, če greš "v orng fasungo". Zoe bi v istem času dobil notri za 150km, MG pa dobi le kakšnih 40.
Avto vsekakor priporočam, vendar predvsem za pot v službo in iz nje do 150km, ob predpostavki, da imaš kje polnit na 6kW, vikend obiske bližnjih in dnevne opravke. Za daljše poti pa morda raje kaj drugega.
Vozilo mi je generalno všečno. Zunanjost je OK (pač nisem pristaš SUV), notranjost je zadovoljivo dodelana in ima dovolj dodatkov, ki jih običajno med vožnjo potrebuješ. Vsekakor dovolj vsega, da ti avtomobil zadovolji dnevne potrebe.
Avtomobil smo uporabili prvi dan za skakanje po opravkih, naslednji dan pa za izlet Domžale - MB - preko Celja proti dolenjski in nazaj. Skupaj je bilo narejenih okoli 450km. Zunanja temperatura je bila komaj nad 0. Prvi dan je bil zelo zanimiv, saj sem prvič uporabil aplikacijo Gremo na elektriko. Nekako me ni ubogajala in mi je v BTC City prijazno priskočil na pomoč lastnik električnega Smarta. Če si tu, še enkrat hvala za pomoč. Polnjenje na AC je potekalo v skladu s tem, kar avto ponuja - 6,2kW. V roku ene ure je avto dobil notri za dobrih 10%. Kar je manjkalo do 100%, je dofilala domača šuko.
Naslednje jutro sva šla proti MB. Vožnja je bila monotona, zaradi varčevanja z baterijo je bila vožnja pri 100km/h dokaj počasna. V kabini je do 90km/h dokaj mirno, nad 100 pa se že sliši nekaj več upora. Ob prihodu v MB je bila baterija na 53%, kar me je vseeno malo presenetilo, saj gretje skoraj da ni delalo večino časa, prav tako je bila vožnja zelo enakomerna (in počasna). Na CSS pri Lidlu sem avto priključil na polnjenje za 45min, kolikor je trajalo nakupovanje. V tem času se je nivo baterije dvignil za 30%. Torej je v avto prišlo cca. 12kWh, hitrost polnjenja torej povprečno 16kW. Ta podatek me je precej negativno presenetil, če upoštevamo, da je max hitrost na DC 70kW.
Preko noči se je avto napolnil do konca, naslednji dan pot proti dolenjski in nato nazaj v Domžale. Do Celja lepo 100km/h, nato po lokalnih poteh bol dinamično. Do Mirne je bil avto pod 50%, nato pa od AC Trebnje do Ivančne "gas do daske). Na hitri polnilnici v Ivančni je imela baterija še 30%. Tu pa zopet malce negativno presenečenje: max. hitrost polnjenja skozi ves čas 35kW.
Če zaokrožim, avto za moje službene poti ni primeren, saj v dnevu naredim 200-400km. Eno polnjenje bi mi šlo skozi, dva žal ne. Prav tako bi bil postanek precej dolg, vožnja pa počasna, saj je večino pot (80%+) po avtocesti. Je pa avto super zadeva za službene poti, ko lahko 8 ur polniš na AC. 150km bi naredil v vseh letnih časih pri normalni hitrosti vožnje.
Pa še opazki, kateri upam, da bo proizvajalec v prihodnjosti upošteval: infotainment je precej "laggy" in pri določenih funkcijah rabiš kar nekaj časa, da prideš do želene stvari. Ni najbolj tekoč software. In pa AC polnjenje bi bilo lahko vsaj 11kW. Sedaj sem videl pravo vrednost AC polnjenja Zoe. Ko greš v trgovino, si tam ponavadi vsaj 1 uro, če greš "v orng fasungo". Zoe bi v istem času dobil notri za 150km, MG pa dobi le kakšnih 40.
Avto vsekakor priporočam, vendar predvsem za pot v službo in iz nje do 150km, ob predpostavki, da imaš kje polnit na 6kW, vikend obiske bližnjih in dnevne opravke. Za daljše poti pa morda raje kaj drugega.
OVE, OVE, OVE
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: MG ZS EV
Zoe ima najboljši AC polnilnik med vsemi avtomobili, mislim, da se le redki lahko ujemajo, ali pa je možno doplačilo od 11 kw, iznad toga na prste se može brojati ko ima AC 22 kw kot Zoe, če pogledate nissan, peugeot, imaju od 6.6 kw to 7,4 kw
pri DC polnilcih zlasti pri lidl sem tudi videl, da pogosto ne dajo prave moči, edino, kar se lahko zgodi, je, da temperatura baterije ni bila dovolj, potem traja nekaj časa, da pusti punu brzinu
pri DC polnilcih zlasti pri lidl sem tudi videl, da pogosto ne dajo prave moči, edino, kar se lahko zgodi, je, da temperatura baterije ni bila dovolj, potem traja nekaj časa, da pusti punu brzinu
Re: MG ZS EV
Ko sem testiral MG ZS EV, je bilo ravno obratno, hitreje je polnil, kot Zoe, je pa takrat bila temperatura okoli 2 stopinje in pihalo je na polno. Zoe je polnil z okoli 22kW, MG 29. Ampak ja, avto ni za 400km poti, premajhna baterija.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: MG ZS EV
Včasih si za Zoe moral doplačat jurja, da si dobil DC polnenje. Zdaj ne vem, če nisi dokupil a je to pomenilo, da je tudi na DC lahko polnil 22kWh? Za več pa doplačilo?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: MG ZS EV
Ne, brez doplačila je na avtu Type2 štekar, vanj CCS ne paše.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi