
MG4
Re: MG4
3 fazno polnjenje, 100 kW hitro polnjenje in ugodna cena ob všečni hatchback obliki se sliši zelo lepo. Na mojem radarju, vsekakor.
Re: MG4
Mal berem še drugje.... Cena naj bi bla okol 30k. To je verjetno mišljeno tista najbolj osnovna oprema, katere najbrž niti ne prodajajo. Večja baterija, mal opremce, pa barva, pa to pa ono....in smo na 40k?
Re: MG4
Ce bodo hoteli slovence prepricat v nakup, bo treba priti s tako ceno kot je hyundai prisel v 90 letih v evropo
Ce pa mislijo biti s ceno tam kjer so korejci in evropejci pa dvomim da bodo imeli za elektriko v salonih.
Koliko se je ZS prodalo. Pa so imeli ceno.nekje med 27 in dobrih 30 ce se ne motim.
Pa garancijske pogoje bo treba tudi popravit
Ce pa mislijo biti s ceno tam kjer so korejci in evropejci pa dvomim da bodo imeli za elektriko v salonih.
Koliko se je ZS prodalo. Pa so imeli ceno.nekje med 27 in dobrih 30 ce se ne motim.
Pa garancijske pogoje bo treba tudi popravit
Re: MG4
No ja, saj bo kmalu VW Golf bencinar 40 jurjev.
Tudi Hyundai 30 let nazaj ni cenovno konkuriral Škodi. Je pa bil boljši in večji avto kot takrat Škoda Favorit, pa čeprav par jurjev DEM dražji od slednje.
Tukaj tudi ne rabijo iti na ceno 25 jurjev. Samo če bo 20-30 % nižje od primerljive konkurence, ki vsak mesec nabija cene više, bo že na pravi poti.

Tudi Hyundai 30 let nazaj ni cenovno konkuriral Škodi. Je pa bil boljši in večji avto kot takrat Škoda Favorit, pa čeprav par jurjev DEM dražji od slednje.
Tukaj tudi ne rabijo iti na ceno 25 jurjev. Samo če bo 20-30 % nižje od primerljive konkurence, ki vsak mesec nabija cene više, bo že na pravi poti.
Re: MG4
Ce si tak vernik v golfa, da das za njega 40 jurjev , najbrz tudi vw nima.nic proti. Cez dva mesca bo 50.
Drugi bomo pa mogoce se vedno zadovoljni z novim bencirajem za 10 ali 15 jurjev.
Ali pa s starim fosilom vrednim manj bo lastnik golfa dal za mesecni obrok lisinga in zavarovanja.
Najbolj ekoloski ni tisti ki se vozi z najnovejsim avtom, ampak tisti ki se vozi najmanj.
Drugi bomo pa mogoce se vedno zadovoljni z novim bencirajem za 10 ali 15 jurjev.
Ali pa s starim fosilom vrednim manj bo lastnik golfa dal za mesecni obrok lisinga in zavarovanja.
Najbolj ekoloski ni tisti ki se vozi z najnovejsim avtom, ampak tisti ki se vozi najmanj.
Re: MG4
Za malo km je peš in kolo, za malo več javni prevoz, za srednje in veliko km pa avto, tu pa je ob sedanjih cenah že gorivo dražje od obroka za BEV, pustimo okvare, servise ICE, cestni sklad, prednosti BEV
toplotna že 22 let + MSE 6 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: MG4
V oktobru naj bi se odprla salona v Ljubljani in Celju, kasneje pa še v Kopru in Mariboru. Nekako bi rekel, da Plan-net Solar ni več v igri, lahko pa da se motim.
Re: MG4
Očitno res ni, ena Hrvaška frima nak bi bila zastopnik mislim da za celo jugo. Očitno se je moral Plan-net umakniti...
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: MG4
Izgleda, da zastopnik ostaja plannet. Ali jih bo več? Niso pa niti še začeli sprejemati naročil.
Za UK sem gledal, da je osnovna Long range (61kwh) različica približno 32000 eur v beli barvi. V DE pa 36000 eur, kar je neprijetno presenečenje, saj so dvignili prvotno najavljeno ceno. Naključje ali želijo, da domača industrija ohrani nekaj dostojanstva?
Kakšna bo cena v SLO - predvidevanja? Za nekih 33k eur bi bil še vedno dober deal, kar je več bo prevelik riziko zame.
Za UK sem gledal, da je osnovna Long range (61kwh) različica približno 32000 eur v beli barvi. V DE pa 36000 eur, kar je neprijetno presenečenje, saj so dvignili prvotno najavljeno ceno. Naključje ali želijo, da domača industrija ohrani nekaj dostojanstva?
Kakšna bo cena v SLO - predvidevanja? Za nekih 33k eur bi bil še vedno dober deal, kar je več bo prevelik riziko zame.