Xpeng G3
Re: Xpeng G3
Zanimivi rezultati merjenja glasnosti v kabini:
Treba je upoštevati, da so bile nameščene različne gume in merjeno v različnih vremenskih pogojih...
Prijetno sem presenečen nad e-Golfom, ki je precej pri vrhu. Seveda z zimskimi pnevmatikami (zaradi tega, ker so mehkejše, naj bi bile tišje), ampak v mokrem vremenu!
Treba je upoštevati, da so bile nameščene različne gume in merjeno v različnih vremenskih pogojih...
Prijetno sem presenečen nad e-Golfom, ki je precej pri vrhu. Seveda z zimskimi pnevmatikami (zaradi tega, ker so mehkejše, naj bi bile tišje), ampak v mokrem vremenu!
Re: Xpeng G3
To je kopija tesle X, tesla ima odprte patente in oni so jih uporabili.... Na strehi ima kamero 360°, ki se dvigne iz strehe. Kitajc lahko naredi avto za pov cene in s podobnimi rečmi kot tesla, pa še delajo za "pest riza". Bomo vidl ce se bo v europi prijeli kitajski avtomobili.
Re: Xpeng G3
Kitajski v evropi? Dvomim.trutar napisal/-a:To je kopija tesle X, tesla ima odprte patente in oni so jih uporabili.... Na strehi ima kamero 360°, ki se dvigne iz strehe. Kitajc lahko naredi avto za pov cene in s podobnimi rečmi kot tesla, pa še delajo za "pest riza". Bomo vidl ce se bo v europi prijeli kitajski avtomobili.
Re: Xpeng G3
Vse je odvisno od cene in seveda kvalitetne izdelave.Argo napisal/-a:Kitajski v evropi? Dvomim.trutar napisal/-a:To je kopija tesle X, tesla ima odprte patente in oni so jih uporabili.... Na strehi ima kamero 360°, ki se dvigne iz strehe. Kitajc lahko naredi avto za pov cene in s podobnimi rečmi kot tesla, pa še delajo za "pest riza". Bomo vidl ce se bo v europi prijeli kitajski avtomobili.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Xpeng G3
Nedolgo nazaj tudi korejskega noben ni hotel v evropi.nakaza napisal/-a:Vse je odvisno od cene in seveda kvalitetne izdelave.Argo napisal/-a:Kitajski v evropi? Dvomim.trutar napisal/-a:To je kopija tesle X, tesla ima odprte patente in oni so jih uporabili.... Na strehi ima kamero 360°, ki se dvigne iz strehe. Kitajc lahko naredi avto za pov cene in s podobnimi rečmi kot tesla, pa še delajo za "pest riza". Bomo vidl ce se bo v europi prijeli kitajski avtomobili.
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Re: Xpeng G3
To ni za primerjat. Teh kitajskih zaradi nespoštovanja patentov ne bo možno prodajati. Tu je keč. Poleg tega niti nimajo interesa prodajat na zahodu. Imajo dost veliko tržišče v Sami Aziji kjer je polovica prebivalstva z velikim potencialom.
Re: Xpeng G3
Tudi s telefoni so tako začel najprej vse skopiral in doma prodajal.Argo napisal/-a:To ni za primerjat. Teh kitajskih zaradi nespoštovanja patentov ne bo možno prodajati. Tu je keč. Poleg tega niti nimajo interesa prodajat na zahodu. Imajo dost veliko tržišče v Sami Aziji kjer je polovica prebivalstva z velikim potencialom.
Kje je pa zdaj Huawei....
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Re: Xpeng G3
Pri telekomunikacijah imajo nek čisto drug interes. Pri vozilih tega nimajo. To sta dve neprimerljivi branži. Strateško so naprave za komuniciranje na 1. mestu za vsa gospodarstva. Na kratko. V informacijah je denar, ne v delu.m3 napisal/-a:Tudi s telefoni so tako začel najprej vse skopiral in doma prodajal.Argo napisal/-a:To ni za primerjat. Teh kitajskih zaradi nespoštovanja patentov ne bo možno prodajati. Tu je keč. Poleg tega niti nimajo interesa prodajat na zahodu. Imajo dost veliko tržišče v Sami Aziji kjer je polovica prebivalstva z velikim potencialom.
Kje je pa zdaj Huawei....
Re: Xpeng G3
Glede na to, da je tesla racunalnik na 4 kolesih in koliko informacij zbirajo, je verjetni tudi tu interesArgo napisal/-a:Pri telekomunikacijah imajo nek čisto drug interes. Pri vozilih tega nimajo. To sta dve neprimerljivi branži. Strateško so naprave za komuniciranje na 1. mestu za vsa gospodarstva. Na kratko. V informacijah je denar, ne v delu.m3 napisal/-a:Tudi s telefoni so tako začel najprej vse skopiral in doma prodajal.Argo napisal/-a:To ni za primerjat. Teh kitajskih zaradi nespoštovanja patentov ne bo možno prodajati. Tu je keč. Poleg tega niti nimajo interesa prodajat na zahodu. Imajo dost veliko tržišče v Sami Aziji kjer je polovica prebivalstva z velikim potencialom.
Kje je pa zdaj Huawei....
Re: Xpeng G3
Spodobno narejen avto, vsaj zunanjost in notranjost. Vprašanje je, kako varno je narejen, domnevam, da imajo tudi Kitajcki kaj podobnega Euro NCAP testom. In škoda, da se ne prodaja v Evropi, dodatna konkurenca je vedno dobrodošla.
Re: Xpeng G3
Zanimivo branje komentarjev pred mano! Pa zakaj mislite, da so ga dali Bjornu na test, tip se le lotil temeljitega testiranja, torej to ni samo malo kar tako. Očitno Kitajce zanima odziv, gledajo daleč v prihodnost, za enkrat je njihov trg še lačen, a ne bo večno. Zavedajo se tudi, da je EU trg lačen EV vozil in da je izbira hudo skromna. Mislim, da so vsaki dvomi o kakovosti in varnosti popolnoma odveč, že dolgo je tega ko so Kitajci delali samo slabo.
Meni je tale Xpeng G3 hudo všečno vozilce, ravno pravih mer in zmogljivosti. Če se v letu ali dveh pojavi na EU trgu in bo tudi cena približno takšna kot se šušlja bo sigurno moja prva izbira. Se je en Kitajc že opogumil in prvi avti bi bili že dostavljeni v EU če se nebi pojavila Corina 19 - https://www.electrive.com/2020/04/01/ai ... -in-april/
Meni je tale Xpeng G3 hudo všečno vozilce, ravno pravih mer in zmogljivosti. Če se v letu ali dveh pojavi na EU trgu in bo tudi cena približno takšna kot se šušlja bo sigurno moja prva izbira. Se je en Kitajc že opogumil in prvi avti bi bili že dostavljeni v EU če se nebi pojavila Corina 19 - https://www.electrive.com/2020/04/01/ai ... -in-april/
Re: Xpeng G3
Saj MG je v kitajski lasti in se tudi že prodaja v EU model MG ZS EV. In še jih je.
Polestar tudi prihaja. Zakaj bi prodajali doma nekaj za pest riža.
Polestar tudi prihaja. Zakaj bi prodajali doma nekaj za pest riža.
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Re: Xpeng G3
m3 napisal/-a:Saj MG je v kitajski lasti in se tudi že prodaja v EU model MG ZS EV. In še jih je.
Polestar tudi prihaja. Zakaj bi prodajali doma nekaj za pest riža.
V evropi se prodaja. Kolk se pa kaj proda? Število?
Ne bit tko naiven. Povorečna plača je kar višja kot na balkanu. Pri 1,5 miljarde ljudi pa verjamem, da jih je nekaj 100mio z višjim standardom kot ga imamo mi. Pojdi enkrat na izlet.
Re: Xpeng G3
Kitajci imajo interes prodajat na zahodu (poglej primer telefonov)...ampak pri telefonih skoraj ne rabiš servisa,ko crkne vržeš stran in dobiš novega...pri avtomobilih se stvar malo bolj zakomplicira,ker rabiš vzpostaviti servisno-prodajno mrežo,rezervni deli,garancija,itd...nekdo mora za vse skupaj skrbet...Argo napisal/-a:To ni za primerjat. Teh kitajskih zaradi nespoštovanja patentov ne bo možno prodajati. Tu je keč. Poleg tega niti nimajo interesa prodajat na zahodu. Imajo dost veliko tržišče v Sami Aziji kjer je polovica prebivalstva z velikim potencialom.
Re: Xpeng G3
Tesla ima v naši bližini samo dva servisa in prodajalni, gledano iz Ljubljane nam je najbližji v Gradcu 194 km in drugi v Padovi 264 km. A se kaj pozna, da ni servisa za prvim vogalom, mislim da ne, tisti ki so se nad tem avtom navdušili in imeli dovolj šuškov v žepu se veselo prevažajo na okoli in nič kaj hudo jih ne skrbi, da morajo na servis nekoliko dlje. EV avto bo spremenil kar nekaj dosedanjih navad. Povrh vsega, kje pa piše, da mi gum in filtra kabine ne more zamenjati moj dosedanji serviser, tudi zavorne ploščice mi bo zamenjal pri 20k km, jih bom ravno tako kot marsikaj drugega naročil po internetu iz Kitajske! Kaj pa drugega še rabiš servisirat pri EV?DCT napisal/-a:Kitajci imajo interes prodajat na zahodu (poglej primer telefonov)...ampak pri telefonih skoraj ne rabiš servisa,ko crkne vržeš stran in dobiš novega...pri avtomobilih se stvar malo bolj zakomplicira,ker rabiš vzpostaviti servisno-prodajno mrežo,rezervni deli,garancija,itd...nekdo mora za vse skupaj skrbet...
Re: Xpeng G3
Podobno razmašljanje je bilo pri prodaji prvih Korejcev - se v živo se spomnim Hyundai Pony, mu nekateri tudi niso pripisovali uspeha in kam so prišli Korejci - zakaj nebi tudi Kitajci - ne vidim problema.
Re: Xpeng G3
https://insideevs.com/news/414960/europ ... eat-china/Argo napisal/-a:m3 napisal/-a:Saj MG je v kitajski lasti in se tudi že prodaja v EU model MG ZS EV. In še jih je.
Polestar tudi prihaja. Zakaj bi prodajali doma nekaj za pest riža.
V evropi se prodaja. Kolk se pa kaj proda? Število?
Ne bit tko naiven. Povorečna plača je kar višja kot na balkanu. Pri 1,5 miljarde ljudi pa verjamem, da jih je nekaj 100mio z višjim standardom kot ga imamo mi. Pojdi enkrat na izlet.
Trg v evropi se odpira za EV. Res je bila korona vendar poglej številke.
In seveda cena enakega EV na kitajskem in v Evropi. Saj znajo na prste štet.
Edino uvozne dajatve EU nas rešujejo.
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Re: Xpeng G3
Filter in ostalo ti lahko menja lokalni serviser. Po besedah vodje service centra v Grazu to celo priporocajo, ker se iz dela ne vidijo ven. Ploscic pa ti ne bo menjal na 20k, prej na 200k. Le regeneracijo nastavi na mocno.se-ma napisal/-a:Tesla ima v naši bližini samo dva servisa in prodajalni, gledano iz Ljubljane nam je najbližji v Gradcu 194 km in drugi v Padovi 264 km. A se kaj pozna, da ni servisa za prvim vogalom, mislim da ne, tisti ki so se nad tem avtom navdušili in imeli dovolj šuškov v žepu se veselo prevažajo na okoli in nič kaj hudo jih ne skrbi, da morajo na servis nekoliko dlje. EV avto bo spremenil kar nekaj dosedanjih navad. Povrh vsega, kje pa piše, da mi gum in filtra kabine ne more zamenjati moj dosedanji serviser, tudi zavorne ploščice mi bo zamenjal pri 20k km, jih bom ravno tako kot marsikaj drugega naročil po internetu iz Kitajske! Kaj pa drugega še rabiš servisirat pri EV?DCT napisal/-a:Kitajci imajo interes prodajat na zahodu (poglej primer telefonov)...ampak pri telefonih skoraj ne rabiš servisa,ko crkne vržeš stran in dobiš novega...pri avtomobilih se stvar malo bolj zakomplicira,ker rabiš vzpostaviti servisno-prodajno mrežo,rezervni deli,garancija,itd...nekdo mora za vse skupaj skrbet...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 11 Odgovori
- 827 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a PogoreucJ