Xpeng G3

G3, P7
Maybe
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 730
515
76

Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a Maybe »

Kar zanimiv avto, če bo cena zanimiva

[youtube]https://youtu.be/_a7gzigdos8[/youtube]
CRF, trutar
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 689
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
694
1864

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Zanimivi rezultati merjenja glasnosti v kabini:
EV-glasnost-v-kabini2.jpg
EV-glasnost-v-kabini2.jpg (232.99 KiB) Pogledano 6597 krat
Treba je upoštevati, da so bile nameščene različne gume in merjeno v različnih vremenskih pogojih...
Prijetno sem presenečen nad e-Golfom, ki je precej pri vrhu. Seveda z zimskimi pnevmatikami (zaradi tega, ker so mehkejše, naj bi bile tišje), ampak v mokrem vremenu!
trutar
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: mengeš
Avto: enyaq 60
29
57

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a trutar »

To je kopija tesle X, tesla ima odprte patente in oni so jih uporabili.... Na strehi ima kamero 360°, ki se dvigne iz strehe. Kitajc lahko naredi avto za pov cene in s podobnimi rečmi kot tesla, pa še delajo za "pest riza". Bomo vidl ce se bo v europi prijeli kitajski avtomobili.
matija
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a Argo »

trutar napisal/-a:To je kopija tesle X, tesla ima odprte patente in oni so jih uporabili.... Na strehi ima kamero 360°, ki se dvigne iz strehe. Kitajc lahko naredi avto za pov cene in s podobnimi rečmi kot tesla, pa še delajo za "pest riza". Bomo vidl ce se bo v europi prijeli kitajski avtomobili.
Kitajski v evropi? Dvomim.
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1177
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
841
1421

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Argo napisal/-a:
trutar napisal/-a:To je kopija tesle X, tesla ima odprte patente in oni so jih uporabili.... Na strehi ima kamero 360°, ki se dvigne iz strehe. Kitajc lahko naredi avto za pov cene in s podobnimi rečmi kot tesla, pa še delajo za "pest riza". Bomo vidl ce se bo v europi prijeli kitajski avtomobili.
Kitajski v evropi? Dvomim.
Vse je odvisno od cene in seveda kvalitetne izdelave.
m3
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 116
Avto: od 2014 na štrom
135
302

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a m3 »

nakaza napisal/-a:
Argo napisal/-a:
trutar napisal/-a:To je kopija tesle X, tesla ima odprte patente in oni so jih uporabili.... Na strehi ima kamero 360°, ki se dvigne iz strehe. Kitajc lahko naredi avto za pov cene in s podobnimi rečmi kot tesla, pa še delajo za "pest riza". Bomo vidl ce se bo v europi prijeli kitajski avtomobili.
Kitajski v evropi? Dvomim.
Vse je odvisno od cene in seveda kvalitetne izdelave.
Nedolgo nazaj tudi korejskega noben ni hotel v evropi.
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a Argo »

To ni za primerjat. Teh kitajskih zaradi nespoštovanja patentov ne bo možno prodajati. Tu je keč. Poleg tega niti nimajo interesa prodajat na zahodu. Imajo dost veliko tržišče v Sami Aziji kjer je polovica prebivalstva z velikim potencialom.
m3
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 116
Avto: od 2014 na štrom
135
302

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a m3 »

Argo napisal/-a:To ni za primerjat. Teh kitajskih zaradi nespoštovanja patentov ne bo možno prodajati. Tu je keč. Poleg tega niti nimajo interesa prodajat na zahodu. Imajo dost veliko tržišče v Sami Aziji kjer je polovica prebivalstva z velikim potencialom.
Tudi s telefoni so tako začel najprej vse skopiral in doma prodajal.
Kje je pa zdaj Huawei....
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a Argo »

m3 napisal/-a:
Argo napisal/-a:To ni za primerjat. Teh kitajskih zaradi nespoštovanja patentov ne bo možno prodajati. Tu je keč. Poleg tega niti nimajo interesa prodajat na zahodu. Imajo dost veliko tržišče v Sami Aziji kjer je polovica prebivalstva z velikim potencialom.
Tudi s telefoni so tako začel najprej vse skopiral in doma prodajal.
Kje je pa zdaj Huawei....
Pri telekomunikacijah imajo nek čisto drug interes. Pri vozilih tega nimajo. To sta dve neprimerljivi branži. Strateško so naprave za komuniciranje na 1. mestu za vsa gospodarstva. Na kratko. V informacijah je denar, ne v delu.
Kljukec83
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 196
Kraj: Domžale
Avto: Opel Astra
85
4

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a Kljukec83 »

Argo napisal/-a:
m3 napisal/-a:
Argo napisal/-a:To ni za primerjat. Teh kitajskih zaradi nespoštovanja patentov ne bo možno prodajati. Tu je keč. Poleg tega niti nimajo interesa prodajat na zahodu. Imajo dost veliko tržišče v Sami Aziji kjer je polovica prebivalstva z velikim potencialom.
Tudi s telefoni so tako začel najprej vse skopiral in doma prodajal.
Kje je pa zdaj Huawei....
Pri telekomunikacijah imajo nek čisto drug interes. Pri vozilih tega nimajo. To sta dve neprimerljivi branži. Strateško so naprave za komuniciranje na 1. mestu za vsa gospodarstva. Na kratko. V informacijah je denar, ne v delu.
Glede na to, da je tesla racunalnik na 4 kolesih in koliko informacij zbirajo, je verjetni tudi tu interes
CRF
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Spodobno narejen avto, vsaj zunanjost in notranjost. Vprašanje je, kako varno je narejen, domnevam, da imajo tudi Kitajcki kaj podobnega Euro NCAP testom. In škoda, da se ne prodaja v Evropi, dodatna konkurenca je vedno dobrodošla.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Bjorn je v zadnjem videu govoril da ma vredu varnost.
Uporabniški avatar
se-ma
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 59
Kraj: Tunjice
Avto: Citroen e-C4
64
92

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a se-ma »

Zanimivo branje komentarjev pred mano! Pa zakaj mislite, da so ga dali Bjornu na test, tip se le lotil temeljitega testiranja, torej to ni samo malo kar tako. Očitno Kitajce zanima odziv, gledajo daleč v prihodnost, za enkrat je njihov trg še lačen, a ne bo večno. Zavedajo se tudi, da je EU trg lačen EV vozil in da je izbira hudo skromna. Mislim, da so vsaki dvomi o kakovosti in varnosti popolnoma odveč, že dolgo je tega ko so Kitajci delali samo slabo.
Meni je tale Xpeng G3 hudo všečno vozilce, ravno pravih mer in zmogljivosti. Če se v letu ali dveh pojavi na EU trgu in bo tudi cena približno takšna kot se šušlja bo sigurno moja prva izbira. Se je en Kitajc že opogumil in prvi avti bi bili že dostavljeni v EU če se nebi pojavila Corina 19 - https://www.electrive.com/2020/04/01/ai ... -in-april/
matija
m3
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 116
Avto: od 2014 na štrom
135
302

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a m3 »

Saj MG je v kitajski lasti in se tudi že prodaja v EU model MG ZS EV. In še jih je.
Polestar tudi prihaja. Zakaj bi prodajali doma nekaj za pest riža.
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a Argo »

m3 napisal/-a:Saj MG je v kitajski lasti in se tudi že prodaja v EU model MG ZS EV. In še jih je.
Polestar tudi prihaja. Zakaj bi prodajali doma nekaj za pest riža.

V evropi se prodaja. Kolk se pa kaj proda? Število?

Ne bit tko naiven. Povorečna plača je kar višja kot na balkanu. Pri 1,5 miljarde ljudi pa verjamem, da jih je nekaj 100mio z višjim standardom kot ga imamo mi. Pojdi enkrat na izlet.
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a DCT »

Argo napisal/-a:To ni za primerjat. Teh kitajskih zaradi nespoštovanja patentov ne bo možno prodajati. Tu je keč. Poleg tega niti nimajo interesa prodajat na zahodu. Imajo dost veliko tržišče v Sami Aziji kjer je polovica prebivalstva z velikim potencialom.
Kitajci imajo interes prodajat na zahodu (poglej primer telefonov)...ampak pri telefonih skoraj ne rabiš servisa,ko crkne vržeš stran in dobiš novega...pri avtomobilih se stvar malo bolj zakomplicira,ker rabiš vzpostaviti servisno-prodajno mrežo,rezervni deli,garancija,itd...nekdo mora za vse skupaj skrbet...
Uporabniški avatar
se-ma
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 59
Kraj: Tunjice
Avto: Citroen e-C4
64
92

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a se-ma »

DCT napisal/-a:Kitajci imajo interes prodajat na zahodu (poglej primer telefonov)...ampak pri telefonih skoraj ne rabiš servisa,ko crkne vržeš stran in dobiš novega...pri avtomobilih se stvar malo bolj zakomplicira,ker rabiš vzpostaviti servisno-prodajno mrežo,rezervni deli,garancija,itd...nekdo mora za vse skupaj skrbet...
Tesla ima v naši bližini samo dva servisa in prodajalni, gledano iz Ljubljane nam je najbližji v Gradcu 194 km in drugi v Padovi 264 km. A se kaj pozna, da ni servisa za prvim vogalom, mislim da ne, tisti ki so se nad tem avtom navdušili in imeli dovolj šuškov v žepu se veselo prevažajo na okoli in nič kaj hudo jih ne skrbi, da morajo na servis nekoliko dlje. EV avto bo spremenil kar nekaj dosedanjih navad. Povrh vsega, kje pa piše, da mi gum in filtra kabine ne more zamenjati moj dosedanji serviser, tudi zavorne ploščice mi bo zamenjal pri 20k km, jih bom ravno tako kot marsikaj drugega naročil po internetu iz Kitajske! Kaj pa drugega še rabiš servisirat pri EV?
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1227
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a Franci »

Podobno razmašljanje je bilo pri prodaji prvih Korejcev - se v živo se spomnim Hyundai Pony, mu nekateri tudi niso pripisovali uspeha in kam so prišli Korejci - zakaj nebi tudi Kitajci - ne vidim problema.
m3
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 116
Avto: od 2014 na štrom
135
302

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a m3 »

Argo napisal/-a:
m3 napisal/-a:Saj MG je v kitajski lasti in se tudi že prodaja v EU model MG ZS EV. In še jih je.
Polestar tudi prihaja. Zakaj bi prodajali doma nekaj za pest riža.

V evropi se prodaja. Kolk se pa kaj proda? Število?

Ne bit tko naiven. Povorečna plača je kar višja kot na balkanu. Pri 1,5 miljarde ljudi pa verjamem, da jih je nekaj 100mio z višjim standardom kot ga imamo mi. Pojdi enkrat na izlet.
https://insideevs.com/news/414960/europ ... eat-china/

Trg v evropi se odpira za EV. Res je bila korona vendar poglej številke.
In seveda cena enakega EV na kitajskem in v Evropi. Saj znajo na prste štet.
Edino uvozne dajatve EU nas rešujejo.
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Xpeng G3

Odgovor Napisal/-a matija »

se-ma napisal/-a:
DCT napisal/-a:Kitajci imajo interes prodajat na zahodu (poglej primer telefonov)...ampak pri telefonih skoraj ne rabiš servisa,ko crkne vržeš stran in dobiš novega...pri avtomobilih se stvar malo bolj zakomplicira,ker rabiš vzpostaviti servisno-prodajno mrežo,rezervni deli,garancija,itd...nekdo mora za vse skupaj skrbet...
Tesla ima v naši bližini samo dva servisa in prodajalni, gledano iz Ljubljane nam je najbližji v Gradcu 194 km in drugi v Padovi 264 km. A se kaj pozna, da ni servisa za prvim vogalom, mislim da ne, tisti ki so se nad tem avtom navdušili in imeli dovolj šuškov v žepu se veselo prevažajo na okoli in nič kaj hudo jih ne skrbi, da morajo na servis nekoliko dlje. EV avto bo spremenil kar nekaj dosedanjih navad. Povrh vsega, kje pa piše, da mi gum in filtra kabine ne more zamenjati moj dosedanji serviser, tudi zavorne ploščice mi bo zamenjal pri 20k km, jih bom ravno tako kot marsikaj drugega naročil po internetu iz Kitajske! Kaj pa drugega še rabiš servisirat pri EV?
Filter in ostalo ti lahko menja lokalni serviser. Po besedah vodje service centra v Grazu to celo priporocajo, ker se iz dela ne vidijo ven. Ploscic pa ti ne bo menjal na 20k, prej na 200k. Le regeneracijo nastavi na mocno.
DGJ, se-ma, damjan
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Xpeng”