Twingo ZE
Re: Twingo ZE
Kapo dol tistemu ki bo povprečno delal 150 km brez.polnjenja.
Se bojim da bo povprečje prej 100 kot 150.
Sploh ob prižganem gretju ali hlajenju.
Se bojim da bo povprečje prej 100 kot 150.
Sploh ob prižganem gretju ali hlajenju.
Re: Twingo ZE
Pri električnem Twingu je problematična tudi nočna vožnja saj ima samo dnevne LED luči.
Re: Twingo ZE
150km je dosegljivo poleti na navadnih cestah, kjer računaš na porabo okoli 12-15kWh/100km. Ampak optimizem velja .
Re: Twingo ZE
Luči se glih kaj omembe vrednega ne poznajo. Skupaj kakih 100 W razlike med LED in halogenkami? Torej na avtocesti pod 0,1 kWh/100 km razlike. V mestu pa ene 3x toliko, še vedno ni panike.
Re: Twingo ZE
Po 900 prevoženih kilometrih....
- polovico regionalne ceste/mesto
- polovico avtoceste, 120 km/h
- zjutraj okrog 0 stopinj, čez dan okrog 10
- vklopljena klima, radio
.... in izmerjena povprečna poraba 16 kWh na 100 km. Navadit se bom moral, da poleg telefona ne smem pozabiti napolniti tudi Twingota , če pa bom slučajno načrtoval več kot 100km, se bom pač moral "pripraviti" (pa ni problema, dopolnim doma ali na kakšni polnilnici na poti)....
Skratka, Twingo NI za družinske izlete ali odhod na morje, mi pa zaenkrat služi za nemen, za katerega je bil kupljen.
- polovico regionalne ceste/mesto
- polovico avtoceste, 120 km/h
- zjutraj okrog 0 stopinj, čez dan okrog 10
- vklopljena klima, radio
.... in izmerjena povprečna poraba 16 kWh na 100 km. Navadit se bom moral, da poleg telefona ne smem pozabiti napolniti tudi Twingota , če pa bom slučajno načrtoval več kot 100km, se bom pač moral "pripraviti" (pa ni problema, dopolnim doma ali na kakšni polnilnici na poti)....
Skratka, Twingo NI za družinske izlete ali odhod na morje, mi pa zaenkrat služi za nemen, za katerega je bil kupljen.
Re: Twingo ZE
Veš koliko bi jih prodali, če bi ostala vsaj subvencija 6k? Direktno iz tovornjakov bi šli do kupcev ...
Re: Twingo ZE
Pa meni se še vedno zdi ugoden, v tem segmentu ima sploh kakšno konkurenco?
Renault TWINGO ELECTRIC Life R80 v skupni vrednosti 14.190 € z DDV, s pologom v višini 3.100 € in financirano vrednostjo 11.090 € za obdobje 120 mesecev, znaša ob najemu kredita prek EKO SKLADA 98,60 € na mesec
https://www.renault.si/ponudba-ze-hibri ... #twingo-ze
Renault TWINGO ELECTRIC Life R80 v skupni vrednosti 14.190 € z DDV, s pologom v višini 3.100 € in financirano vrednostjo 11.090 € za obdobje 120 mesecev, znaša ob najemu kredita prek EKO SKLADA 98,60 € na mesec
https://www.renault.si/ponudba-ze-hibri ... #twingo-ze
Re: Twingo ZE
Za 14k že kupiš dizelskega Clia, s katerim se lahko odpelješ do Splita in nazaj z enim tankom . Moraš se vživeti v psiho slovenskega povprečnega kupca, pa papirologija z Ekoskladom, banko ...
Re: Twingo ZE
Konkurenca pri električnih avtih me zanima, dizelaši se lahko peljejo do Lune z enim tankom, pa ga ne kupim več...
Re: Twingo ZE
... po 1000 km s Twingotom še posnetek iz aplikacije
Re: Twingo ZE
Znanec je zadnje tople dni uspel vozit z 10,5 porabo malo mešano. Po prevoženih 60km sem videl na števcu še 75% baterije. Torej se da
Btw, ima kdo kak link do kakega foruma kjer malo bolj geekovsko kot Tesle obdelujeojo Twingote?
Btw, ima kdo kak link do kakega foruma kjer malo bolj geekovsko kot Tesle obdelujeojo Twingote?
Re: Twingo ZE
JA, verjetno bo v toplejših mesecih tudi meni poraba nekoliko padla.... do sedaj sem uspel ob "zmerni" vožnji (avtocesta do 110 km/h, v mestu uporaba EKO funkcije) priti do porabe 12.5 ..... sicer pa meni osebno poraba ne predstavlja nekega problema.... ali je to 12 ali 16 .... mi je vseeno, še posebej, dokler polnim na javno polnilnici zastonj.... pa tudi sicer je strošek absolutno ne primerljiv s prej porabljenim bencinom....
Re: Twingo ZE
Vprasanje za lastnike ...
Danes sem ga vzel na testno in se peljal domov 35km. Na avtocesto nisem sel, testni nima vinjete ter avto je recimo bolj domac na magistralkah. Karakteristike voznje:
- start s 100%
- klima na full, vklop recirkulacije
- zunanja temp 30°C
- prvih 5km voznja po mestu kjer je bila gneca, hitra voznja nemogoca
- ECO nacin izklopljen
Po 5km mesta se zacne rahel vzpon, pri 60km/h se prizge zelva (SoC 97%), avto v klanec ni sel vec kot 60km/h. Zadaj ze nekaj nervoznih, omejitev 90km/h. Na vrhu klanca zelva zgine, zacne se ravnina ter rahel spust, avto siba 100km/h, potem se ponovno prizge zelva pri 85km/h in avto ne zmore it hitreje. Klanca nobenega. Nato naslednjih 20km v taksnem stilu, malo zelve malo brez zelve.
Sledita se dve neprijetni tocki:
- zelim prehiteti kamion ki je vozil v klanec 50km/h, ko sem pohodil se po 3sec prizge zelva ter avto neha pospesevati, prisel sem na 60km/h zato zavrem ter grem nazaj za kamion. Dokaj nevarno ce bi se to zgodilo ko bi bil ze blizu kabine kamiona.
- zadnji vzpon pred domom je 10% klanec, na vznozju je lezeci policaj cez katerega grem 10km/h, zelva, nato po 20 metrih avto ne zmore vec vozit, uspem odvit desno na parking, nato je zacel polzeti ze nazaj. Dam v park pocakam 3min da zelva zgine in uspesno premagam klanec s 30km/h. Spodnja slika narejena ko je bil pedal pritisnjnen do konca (kick down) ... avto se tudi premaknil ni na klancu.
Mislim da mora avto na tester, ce bo vse OK gre za konkretno zgresen design hladilnega sistema.
Danes sem ga vzel na testno in se peljal domov 35km. Na avtocesto nisem sel, testni nima vinjete ter avto je recimo bolj domac na magistralkah. Karakteristike voznje:
- start s 100%
- klima na full, vklop recirkulacije
- zunanja temp 30°C
- prvih 5km voznja po mestu kjer je bila gneca, hitra voznja nemogoca
- ECO nacin izklopljen
Po 5km mesta se zacne rahel vzpon, pri 60km/h se prizge zelva (SoC 97%), avto v klanec ni sel vec kot 60km/h. Zadaj ze nekaj nervoznih, omejitev 90km/h. Na vrhu klanca zelva zgine, zacne se ravnina ter rahel spust, avto siba 100km/h, potem se ponovno prizge zelva pri 85km/h in avto ne zmore it hitreje. Klanca nobenega. Nato naslednjih 20km v taksnem stilu, malo zelve malo brez zelve.
Sledita se dve neprijetni tocki:
- zelim prehiteti kamion ki je vozil v klanec 50km/h, ko sem pohodil se po 3sec prizge zelva ter avto neha pospesevati, prisel sem na 60km/h zato zavrem ter grem nazaj za kamion. Dokaj nevarno ce bi se to zgodilo ko bi bil ze blizu kabine kamiona.
- zadnji vzpon pred domom je 10% klanec, na vznozju je lezeci policaj cez katerega grem 10km/h, zelva, nato po 20 metrih avto ne zmore vec vozit, uspem odvit desno na parking, nato je zacel polzeti ze nazaj. Dam v park pocakam 3min da zelva zgine in uspesno premagam klanec s 30km/h. Spodnja slika narejena ko je bil pedal pritisnjnen do konca (kick down) ... avto se tudi premaknil ni na klancu.
Mislim da mora avto na tester, ce bo vse OK gre za konkretno zgresen design hladilnega sistema.
Re: Twingo ZE
Neee, to je Renaultov Ultra ECO mode. Verjetno nisi izklopil.
Ob takih zapisih se mi zdi 10 let star C-Zero kot formula 1.
Ob takih zapisih se mi zdi 10 let star C-Zero kot formula 1.
Re: Twingo ZE
To se niti pod razno ne bi smelo zgoditi, bi rekel, da ima kakšno tehnično napako. Brez klime je bilo kaj bolje? Čeprav klima na začetku morda porabi 2-3kW, potem pa okoli 1-2kW, tako da ne bi smela biti faktor.