ID.4
Re: ID.4
Bo povedal po par mesecih lastništva, po kakem obisku servisa, po kakšnem mrtvem 12V akku itd...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: ID.4
Da se vrnem k temi.
Ali je kdo preveril ponudbo https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20ID.4
Se že dolgo oglašuje ... tudi navedeni podatki v oglasu se rahlo kregajo med sabo
Ali je kdo preveril ponudbo https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20ID.4
Se že dolgo oglašuje ... tudi navedeni podatki v oglasu se rahlo kregajo med sabo
Re: ID.4
Po mojem ga ni na zalogi.Veseljak123 napisal/-a: ↑19 Jan 2022, 17:54 Da se vrnem k temi.
Ali je kdo preveril ponudbo https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20ID.4
Se že dolgo oglašuje ... tudi navedeni podatki v oglasu se rahlo kregajo med sabo
Trenutno PIA odprodaja službenega GTXa. En PRO je tudi v služeni lasti a ne bo še naprodaj.
Re: ID.4
Jaz mislim pozitivno in tudi, ko sem pred leti kupoval npr VW TSI ali TDI vozila so jih vsi pljuvali in na srečo nisem imel nikoli nobene težave. Vem, da je bilo nekaj SW težav v preteklosti, ampak upam, da so zadeve uredili.
Če se prav spomnim je Vrtač tistega rdečega enkrat v novembru registriral, kot testno vozilo. Sem sedel v salonu v njem, ampak model je bil čisto osnoven in ni bil primerljiv s kakšnim z boljšo opremo.
Če se prav spomnim je Vrtač tistega rdečega enkrat v novembru registriral, kot testno vozilo. Sem sedel v salonu v njem, ampak model je bil čisto osnoven in ni bil primerljiv s kakšnim z boljšo opremo.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: ID.4
Nadaljujmo konkretno in plodno izmenjavo mnenj, ki bodo koristila tako obstoječim lastnikom kot potencialnim interesentom!
Po 6 mesecih lastništva in 22.000 prevoženih kilometrih z ID.4 PRO; moje videnje - dejstva in občutki; gre za moje 1. električno vozilo v 28 letih vozniškega staža:
+ plusi
takratna nakupna cena glede na vozilo (cena z odbito subvencijo je bila povsem primerljiva z podobno opremljenim VW Tiguan 2,0 TDI 4M, DSG 110 kW) - v izogib teoriji o zelo dragih EV proti fosilcem...,
še vedno atraktivna obika verzije 1st (primer; črno bela kombinacija s "kromom" in 20 col ALu in sicer zelo čistunsko in tudi plastično urejenost notranjosti)
prostornost; tako potniškega kot prtljažnega dela vozila - tudi za 5 odraslih potnikov brez grebena zadaj
preglednost; višje sedišče - tudi eden glavnih razlogov nakupa...
vozne lastnosti; še posebej izven AC rabe
zadnji pogon ter lega vozila med vožnjo na cesti
elektronska pomagala (aktivni in prediktivni tempomat ter ostalo)....
...
- minusi
verjetne "porodne hibe"; občasni izpadi pri delovanju zgolj komunikacije med e sim vozila in aplikacijo We charge ID, ki je tudi zelo "nerazvita" oz. primitivna... (vsaj podporna služba VW je odzivna)
Infotainment VW system - tržna sramota za VW - zelo, zelo osnoven...
dimenzije pnevmatik 235 50 20 in 255 45 20 ali podobno v 19 col - tudi glede na maso vozila - energetsko požrešne in zimsko v snegu in spolzkih podlagah neprimerne (alternativa po homologaciji ne obstaja); cene novih EV namenskih gum nad 200€/kos.
poraba, poleti; povprečje 22kWh/100 km; pozimi z SUV gumami precej več...
toplotna črpalka je v začetku delovanja traktorsko glasna
notranjost - prikazovalniki osnovno in ceneno... uporabnost omejena in nenatančna
....
Na hitro; to je to....
Re: ID.4
@Veseljak123
Bi se se 1x tako odlocil ?
Kako je pozima s tem avtom, ker imajo zadaj pogon ; kako je z malo vecjimi klanci...
lp,Matevz
Bi se se 1x tako odlocil ?
Kako je pozima s tem avtom, ker imajo zadaj pogon ; kako je z malo vecjimi klanci...
lp,Matevz
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: ID.4
Ni mi žal za nakup. Tudi ponovno bi se odločil za podoben nakup (v igri je bil tudi Q4 40 e-tron 150 kW za 10.000€ več)
Razlogi:
dnevne relacije (ca. 200 km mešano AC in relacijsko) za službene namene in posledičen strošek goriva - zdaj ga polnim izključno doma na prenosni 3 fazni dinamični (kitajski) polnilnici - predvsem zaradi domače fotovoltaike in varovalk 3x25.
počutje pri vožnji (tiha z hipnim navorom) in boljša preglednost (prej VW Passat 2,0 TDI 125 kW, ročni menjalnik)
klance požira z lahkoto, vožnja pozimi podobno kot z BMW 525d šestvaljnik (2 vozili, 8 let, skupaj preko 200.000 km)
edino v primeru vsakodnevnih spolzkih, snežnih in podobnih podlag bi verjetno bil potreben 4 kolesni pogon.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: ID.4
@Veseljak123,
koliko si plačal svoj ID.4 PRO?
Končne cene vozil lahko napišete javno.
Katero dinamično prenosno kitajsko polnilnico imaš?
koliko si plačal svoj ID.4 PRO?
Končne cene vozil lahko napišete javno.
Katero dinamično prenosno kitajsko polnilnico imaš?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: ID.4
@Veseljak123 drugače pa je avto zanesljiv? Ker to je najpomembneje, da prideš brez problema od ene do druge točke in da zjutraj brez težav in errorjev, ki so jih nekateri navajali odpelješ od doma in da ni nekih izrednih vpoklicev. Čeprav še vedno upam, da bo SW na infotainment z novimi posodobitvami ok.
Preden sem naročil ID4 sem gledal ta video za Tesla Y in me nekako ni navdušil (Predvsem se novinar pritožuje nad slabim vzmetenjem), zato ostajam zvest VW, saj bo avtomobil služil kot družinsko vozilo čez vikend. Prešel pa bom iz Passata.
Nekako sem povzel, da ima Tesla res boljši SW, ampak notranjost in udobje med vožnjo pa mi je bolj všeč pri ID4 GTX. Čeprav Tesle iz prve roke nisem imel priložnosti preizkusiti.
https://www.youtube.com/watch?v=6-fIKDLQ7wc
Preden sem naročil ID4 sem gledal ta video za Tesla Y in me nekako ni navdušil (Predvsem se novinar pritožuje nad slabim vzmetenjem), zato ostajam zvest VW, saj bo avtomobil služil kot družinsko vozilo čez vikend. Prešel pa bom iz Passata.
Nekako sem povzel, da ima Tesla res boljši SW, ampak notranjost in udobje med vožnjo pa mi je bolj všeč pri ID4 GTX. Čeprav Tesle iz prve roke nisem imel priložnosti preizkusiti.
https://www.youtube.com/watch?v=6-fIKDLQ7wc
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: ID.4
Kot sem zgoraj napisal... z vsemi minusi je plusov še vedno bistveno več; dejstvo pa je, da če ne bi bil zasnova SUV (kontra Passatu) ga sploh ne bi kupil.iMark napisal/-a: ↑20 Jan 2022, 15:22 @Veseljak123 drugače pa je avto zanesljiv? Ker to je najpomembneje, da prideš brez problema od ene do druge točke in da zjutraj brez težav in errorjev, ki so jih nekateri navajali odpelješ od doma in da ni nekih izrednih vpoklicev. Čeprav še vedno upam, da bo SW na infotainment z novimi posodobitvami ok.
Preden sem naročil ID4 sem gledal ta video za Tesla Y in me nekako ni navdušil (Predvsem se novinar pritožuje nad slabim vzmetenjem), zato ostajam zvest VW, saj bo avtomobil služil kot družinsko vozilo čez vikend. Prešel pa bom iz Passata.
Nekako sem povzel, da ima Tesla res boljši SW, ampak notranjost in udobje med vožnjo pa mi je bolj všeč pri ID4 GTX. Čeprav Tesle iz prve roke nisem imel priložnosti preizkusiti.
https://www.youtube.com/watch?v=6-fIKDLQ7wc
Re: ID.4
To ni dinamična polnilnica. Lahk spreminjaš tok, lahk zamikaš polnjenje ampak se ne prilagaja toku hiše(kar naj bi dinamična pomenilo). Se mi je zdelo čudno da je bilo omenjeno prenosna pa dinamična, to ne gre skupaj.Veseljak123 napisal/-a: ↑20 Jan 2022, 15:04 Povezava; upam, da je dinamična....
https://www.zencar.net/product/ev-charg ... 22kw-evse/
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: ID.4
Mi je povsem jasno, zato sem tudi pisal, upam...DeCoRawr napisal/-a: ↑20 Jan 2022, 16:14To ni dinamična polnilnica. Lahk spreminjaš tok, lahk zamikaš polnjenje ampak se ne prilagaja toku hiše(kar naj bi dinamična pomenilo). Se mi je zdelo čudno da je bilo omenjeno prenosna pa dinamična, to ne gre skupaj.Veseljak123 napisal/-a: ↑20 Jan 2022, 15:04 Povezava; upam, da je dinamična....
https://www.zencar.net/product/ev-charg ... 22kw-evse/
pa tudi prenosna in dinamična - kot napisano ...
ima pa ID v nastavitvah možnost prilagajanja polnjenja (manjša hitrost), na srečo pa imamo varovalke 3x25; drugače bi lahko ob preobremenitvah nagajalo...
Re: ID.4
Živjo, sem nova na forumu. Če vprašanje ni ok, ga zbrišite. Zanima me ali ima kdo podatek nabave id4. Naročila v decembru id4 gtx, predviden rok junij, glede na vso situacijo pa ga takrat očitno ne bo. Hvala.
Re: ID.4
Jaz sem ga naročil konec julija 21, dobava naj bi bila okoli Božiča lani. Sedaj januarja pa še niti vin številke ni, kar pomeni, da še ni niti v proizvodnji….
Bo kar za počakati….
Re: ID.4
Septembra oddano, naj bi bilo dostavljeno v februarju a so premaknili na konec aprila. Čakamo naprej.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: ID.4
Priporočam ti, da preizkusiš tudi kakšen drug avto,
KIA 6, Ionq 5, Audi Q 4 40/50, TESLA Y, Enyaq, Jaguar i pace
Potlej boš imel malo bolj širše obzorje, prišel do spoznanja.
KIA 6, Ionq 5, Audi Q 4 40/50, TESLA Y, Enyaq, Jaguar i pace
Potlej boš imel malo bolj širše obzorje, prišel do spoznanja.