ID.4
Re: ID.4
Pri teh nizjih koncnih je verjetno bolj obcutek tist, ki tr moti. Torej da si z necem omejen pa tudi ce to sploh ne uporabljas.
Ko smo presaltali z bmw dizla na bmw phev.. me je to res grizlo (phev ima max hitrost cca 20 kmh nizjo)
V dveh letih sem to pogreasl le dvakrat
Enako je pri dosegu.. ko smo kupili smarta z 17 kWh baterijo .. joj.. kaj pa.. ko.. kako bom... nevrm.. ampak 40 k km v treh letih se je vseeno nabralo na stevcu.
Se pac prilagodis temu kar imas in kar avto ponuja
Ko smo presaltali z bmw dizla na bmw phev.. me je to res grizlo (phev ima max hitrost cca 20 kmh nizjo)
V dveh letih sem to pogreasl le dvakrat
Enako je pri dosegu.. ko smo kupili smarta z 17 kWh baterijo .. joj.. kaj pa.. ko.. kako bom... nevrm.. ampak 40 k km v treh letih se je vseeno nabralo na stevcu.
Se pac prilagodis temu kar imas in kar avto ponuja
Re: ID.4
Avto bi moral peljati največ kolikor dovoljuje omejitev hitrosti. Vprašanje pa je, če je omejitev hitrosti definirana ustrezno.
Re: ID.4
Nekaj novic sem prebral, da mislijo v EU uvesti obvezne omejevalnike hitrosti. Nisem se pa poglabljal v to temo, tako da ne vem kakšne zahteve to bodo in kakšne omejitve bodo ti omejevalniki imeli.
Re: ID.4
Ja, avto bo jamral, vendar ga boš lahko zaenkrat z gasom preglasil, kasneje menda ne več. Me zanima kaj bo v logih pisalo.
Re: ID.4
Če bo zakonodaja zahtevala omejitev na 170 ali 180km/h je to dovolj tudi za prehitevanje po avtocestah. Tako da za navadne smrtnike to ne bo nek problem, proizvajalci pa bi lahko spustili cene, ker ne bodo rabili več razvoja nad te hitrosti
Re: ID.4
Podvozje, ki je zdizajnirano z max 170, je pri 130 bistveno slabše pri kot podvozje, kjer je bila v mislih tudi 200+.
Ampak ta debata je itak brezpredmetna... ko bodo avti vozili sami, ne bodo potrebovali omejitve max hitrosti.
Ker ne boste več hotl plačat zavarovanja za ročno vožnjo.
Ampak ta debata je itak brezpredmetna... ko bodo avti vozili sami, ne bodo potrebovali omejitve max hitrosti.
Ker ne boste več hotl plačat zavarovanja za ročno vožnjo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ID.4
Seveda, samo što nije, že ... 5 let?
Nihče ne dvomi, da bo, samo vprašanje, kdaj in v kakšni obliki. In to, kar počneš je čisto navadno PR nabijanje, ki ga je Tesla opustila, ker jo čakajo tožbe zaradi neizpolnjenih obljub.
Nihče ne dvomi, da bo, samo vprašanje, kdaj in v kakšni obliki. In to, kar počneš je čisto navadno PR nabijanje, ki ga je Tesla opustila, ker jo čakajo tožbe zaradi neizpolnjenih obljub.
Re: ID.4
Ne morem verjet, da so tako malo naredili na tem področju v dvajseih letih. Takrat sem namreč programiral robote, ki so vozili po labirintih. Niso se veliko naprej premaknili, torej je verjetno res težko.
Zanimivo kako se med kritiki ponavljajo eni in isti osebki z enakimi besedami.
Hkrati vsi izpolnjujejo tudi zahtevo po funkcionalni nepismenosti.
Karkoli napisat v odgovor je kot gluhemu razlagat kako naj vklopi slušni aparat al pa slepim v roke tiščat navodila za uporabo daljinca.
Če bi vi bili zmožni kapirat stvari, bi jih že kapirali. Tko pa bomo še naprej poslušal o obljubah, lažeh, prevarah, požarih, in podobnih imbecilnih umotvorih ...
Hkrati vsi izpolnjujejo tudi zahtevo po funkcionalni nepismenosti.
Karkoli napisat v odgovor je kot gluhemu razlagat kako naj vklopi slušni aparat al pa slepim v roke tiščat navodila za uporabo daljinca.
Če bi vi bili zmožni kapirat stvari, bi jih že kapirali. Tko pa bomo še naprej poslušal o obljubah, lažeh, prevarah, požarih, in podobnih imbecilnih umotvorih ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ID.4
Glej, ti pišeš, da bo jutri, kar je približno enako, kot "jutri zastonj, danes plačaj" jutri. Na koncu pa se obnašaš kot užaljen najstnik in žališ vse po vrsti. To ti gre odlično od rok, tako mimogrede. Daj prosim uraden datum, kdaj bo FSD, ki te bo zapeljal od doma do službe, tam sam našel parkirno mesto, ker očitno si tako dobro informiran, da veš vse, kar se pri Tesli dogaja.
Re: ID.4
>> Glej, ti pišeš, da bo jutri,
Ne, jaz pišem, da si med funkcionalno nepismenimi, kar si ravno znova dokazal.
Jaz:
Funkcionalno pismeni so prebrali napisano in razumeli da lahko zadevo naročijo vnaprej v zameno za nižjo ceno. Če so plačali nekaj, kar niso niti prebrali, bodo pač to moral razložiti sodniku. Ta bo sprejel al pa ne.
FSD bo, ko bo.
Za razliko od nabijačev, ki VESTE, da še ful let ne bo, jaz tega ne vem. Vem le, kaj je moj avto zmožen že danes, tukaj. In česa je bil zmožen lani, pa predlani. Vidim realen napredek.
Vsi ki veste, da še ful let ne bo, morate biti zmožni razložit kaj točno je tisto kar še manja in zakaj točno bo moralo miniti še kolikorpač let trdite,da bo moralo miti. Če tega ne znate točno razložit in utemeljit, ste to kar pač ste.
Ful užaljeni, ker se tudi to kontrolko pisali cvek.
Ne, jaz pišem, da si med funkcionalno nepismenimi, kar si ravno znova dokazal.
Jaz:
Ti:Ampak ta debata je itak brezpredmetna... ko bodo avti vozili sami, ne bodo potrebovali omejitve max hitrosti.
Ker ne boste več hotl plačat zavarovanja za ročno vožnjo.
Glej, ti pišeš, da bo jutri,
Dva dni potem, ko ti božiček prinese pomarančo.Daj prosim uraden datum, kdaj bo FSD,
Funkcionalno pismeni so prebrali napisano in razumeli da lahko zadevo naročijo vnaprej v zameno za nižjo ceno. Če so plačali nekaj, kar niso niti prebrali, bodo pač to moral razložiti sodniku. Ta bo sprejel al pa ne.
FSD bo, ko bo.
Za razliko od nabijačev, ki VESTE, da še ful let ne bo, jaz tega ne vem. Vem le, kaj je moj avto zmožen že danes, tukaj. In česa je bil zmožen lani, pa predlani. Vidim realen napredek.
Vsi ki veste, da še ful let ne bo, morate biti zmožni razložit kaj točno je tisto kar še manja in zakaj točno bo moralo miniti še kolikorpač let trdite,da bo moralo miti. Če tega ne znate točno razložit in utemeljit, ste to kar pač ste.
Ful užaljeni, ker se tudi to kontrolko pisali cvek.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ID.4
Toyota je ustavila samovozeče avtomobile takoj, ko se je v olimpijski vasi zgodila nesreča:
https://sportklub.n1info.si/ostali-spor ... -judoista/
O drugi firmi, ki na cesto sili samovozeča vozila, si pa lahko na googlu preberemo marsikaj.
https://sportklub.n1info.si/ostali-spor ... -judoista/
O drugi firmi, ki na cesto sili samovozeča vozila, si pa lahko na googlu preberemo marsikaj.
Re: ID.4
100% avtonomne vožnje ne bo naslednjih 100 (sto) let zagotovo oz. Vsaj toliko časa dokler bomo popolnoma prepovedovali poseg v osebnostne pravice. Tehnologija avtonomne vožnje je pri popolnoma vseh razvijalcih na zelo primitivnemu nivoju (razne kamere, lidarji in slične neumnosti). Prav tako je večina infratrukture popolnoma neustrezne za potrebe avtonomne vožnje. Pika in klicaj…
Edina prava pot bo komunikacija vseh udeležencev med seboj. To pomeni med vsemi. Med vozili, pešci, kolesarji,…… Kar pomeni vgradnjo komunikacijskih naprav v popolnoma vse kar se premika. Za prometne površine pa vzpostaviti virtualni borderline. Vse ostalo je brezveze.
Edina prava pot bo komunikacija vseh udeležencev med seboj. To pomeni med vsemi. Med vozili, pešci, kolesarji,…… Kar pomeni vgradnjo komunikacijskih naprav v popolnoma vse kar se premika. Za prometne površine pa vzpostaviti virtualni borderline. Vse ostalo je brezveze.
Re: ID.4
Lahko kje drugje nabijate OT in pustite to temo za ID.4?
Re: ID.4
Se bom kar strinjal, tole vodi samo nazaj v kregarijo.
Ontopic: lokalni vw trgovec je pravkar registriral id4, tako da smo si ga izposodili za dobro uro.
Bom spodaj povzel nekaj opažanj s tega testa.
- O kakšnem body rolu kot sta ga v enem od reviewu omenjala dva možakarja ni ne duha ne sluha. Ga ima verjetno več vsak passat.
-Pospeški so dobri. Zadeva definitivno ni dirkalna ampak hitrejša od 95% vseh ICE v tej kategoriji, tako da moči avtu definitivno ne manjka, teže ravno tako ni čutiti.
-Od 1st modelov so notranjost nekoliko izboljšali in trda plastika je sedaj le na spodjem delu vrat. Armatura, zgornji del vrat in še kje pa je mehak matetial prijeten na dotik.
- infotainment je deloval brezhibno v tej testni uri, nobenega čakanja na odziv, nič crashov. (to je treba potem pri uporabi še potrdit ampak zaenkrat kaže odlično)
- sedenje zadaj je fenomenalno. Z mojo nekoliko nadpovprečno višino (193cm) lahko zadaj sedim komplet vzravnano in s še kar veliko prostora med koleni in prednjim sedežem ter presenetljivo veliko prostora nad glavo. Me je res presenetilo.
- v vseh reviewih so hvalili obračalni krog in lahko le rečem da je v živo le še bolj impresivno.
- celotno vozilo znotraj ni majhno, pravzamprav je glede na zunanje mere izredno veliko. Po drugi strani so me zunanje mere pozitivno presenetile. Zgleda veliko širši in daljši kot ga je potem "čutiti" ko se ga vozi.
- preglednost pri strani ter nazaj je izredno dobra. V primerjavi z drugimi avtomobili ki sem jih do sedaj vozil je daleč nadpovprečna.
-tipke na dotik na volanskem obroču delujejo zelo dobro. Navkljub večini testov zadeva nikakor ni moteča, se ne sproža sama in potrebuje malo pritiska da se aktivira in poda haptic feedback. Najverjetneje so softwaresko zadevo popravili.
- presenetila me je tudi zvočna izoliranost kabine. Res da ni hrupa motorja ampak tudi ostalega prometa ni toliko slišat, kar postane še bolj očitno ko spustiš šipe in slišiš razliko.
Manjše opombe bi lahko imel le na par sorazmeroma trivialnih stvari
- sedenje zadaj je nekoliko trše, kar se občuti predvsem čez kake ležeče policaje in na neravninah. To bi sicer znalo biti problem le če se zadaj nameravajo voziti odrasli na daljših razdaljah. Ne najbolj mehka izkušnja.
-če se vzame dvojno dno prtljažnika ostajajo zadaj fiksna vodila zanj tudi če se zgornjo "desko" odstrani, zaradi česar je prtljažnik nekoliko ožji kot bi nam ugajalo, tako da ta opcija v našem primeru odpade.
- " Lak" svetleča plastika v notranjosti res ni najboljša izbira saj se na njej pozna čisto vse od prstnih odtisov do prahu, zgleda pa bit kar odporna na praske, definitivno ni tista cenena verzija ki se jo dobi na raznih elektronskih napravah doma.
Toliko "na kratko" o naši sorazmeroma kratki izkušnji. Dvodnevni test pa nas čaka v kratkem. Bom še kaj dopisal če sem kaj pozabil in se kasneje spomnim.
Re: ID.4
Tudi sam vozil testnega ID4 pa sem precej ravnodušen ali pa kar malo razočaran. Infotainment ki to ni ali pa jaz preveč pričakujem od njega. Gumbi na volanu so me motili in sem jih pritiskal po nesreči. Vzmetenje mi ni všeč, pretrdo preveč se čuti (mogoče razvajen od trenutnega aktivnega vzmetenja). Pač na kratko pogrešam nekaj več. Bom počakal na gtx in upam, da me prepriča saj sem nekako VAG fan in jih vozimo v družini že zelo dolgo ampak mi pa pri ID4 res nekaj manjka. Me je pa navdušil pospešek ter obračalni krog
Re: ID.4
Probaj kakega novega peljat en krog. Večino tega kar si naštel je bila težava 1st edition serije.dvojka napisal/-a: ↑30 Avg 2021, 16:26 Tudi sam vozil testnega ID4 pa sem precej ravnodušen ali pa kar malo razočaran. Infotainment ki to ni ali pa jaz preveč pričakujem od njega. Gumbi na volanu so me motili in sem jih pritiskal po nesreči. Vzmetenje mi ni všeč, pretrdo preveč se čuti (mogoče razvajen od trenutnega aktivnega vzmetenja). Pač na kratko pogrešam nekaj več. Bom počakal na gtx in upam, da me prepriča saj sem nekako VAG fan in jih vozimo v družini že zelo dolgo ampak mi pa pri ID4 res nekaj manjka. Me je pa navdušil pospešek ter obračalni krog