ID.4

Odgovori
ID4
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
Kraj: Prekmurje
Avto: VW Id 4
18
93

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a ID4 »

Strešni nosilci za ID4. Paše mogoče od kakega drugega avta, ker potem bi mogoče lahko našel kaj rabljenega. Lp
ID4
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
Kraj: Prekmurje
Avto: VW Id 4
18
93

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a ID4 »

Pozdravljeni danes pripeljal avto iz servisa kjer so delali posodobitve in menjavali 12V akumulator. Software je ostal 2.3.0
Številka dela naprave se je spremenila črka iz G v F
Progrmska oprema se je spremenila iz 910 v 912.
Ostalo je ostalo isto. Prosim za kakšna mnenja
Priponke
IMG_20230104_073433.jpg
mihaz
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 26
Kraj: Velenje
Avto: VW ID.4
40
52

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a mihaz »

ID4 napisal/-a: 04 Jan 2023, 13:18 Pozdravljeni danes pripeljal avto iz servisa kjer so delali posodobitve in menjavali 12V akumulator. Software je ostal 2.3.0
Številka dela naprave se je spremenila črka iz G v F
Progrmska oprema se je spremenila iz 910 v 912.
Ostalo je ostalo isto. Prosim za kakšna mnenja
To je verzija 2.4. Avto je sedaj pripravljen na 3.0 OTA posodobitev, ko pride na vrsto.
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 809
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
533
479

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Kot je napisal predhodnik, avto je sedaj pripravljen na posodobitev Over The Air.

Ko bo na voljo nova programska oprema za tvoje vozilo, te bo sistem opozoril in ga bos lahko posodobil.

Kdaj bo to, ne ve nihce, zal.
ID4
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
Kraj: Prekmurje
Avto: VW Id 4
18
93

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a ID4 »

Hvala, me je že bilo malo strah, da jim kaj ni šlo naložiti in so tako pustili
ID4
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
Kraj: Prekmurje
Avto: VW Id 4
18
93

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a ID4 »

Za strešne nosilce mogoče kdo ve, kakšni razen originalni še pašejo na ID.4
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1226
Kraj: Kp
Avto: Vw
764
677

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Rubb »

ID4 napisal/-a: 05 Jan 2023, 18:58 Za strešne nosilce mogoče kdo ve, kakšni razen originalni še pašejo na ID.4
Verjetno večina univerzalnih za "flush rails". Na Menabo strani poklikaj malo, verjetno pa tudi drugi ponujajo. Menabo Lince XL recimo. Bi pa sicer odsvetoval to znamko. Jaz sem jih vzel za passata ampak sem jih nazaj poslal ker je bilo daleč preslabe kvalitete vse skupaj.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Rubb napisal/-a: 05 Jan 2023, 20:31
ID4 napisal/-a: 05 Jan 2023, 18:58 Za strešne nosilce mogoče kdo ve, kakšni razen originalni še pašejo na ID.4
Verjetno večina univerzalnih za "flush rails". Na Menabo strani poklikaj malo, verjetno pa tudi drugi ponujajo. Menabo Lince XL recimo. Bi pa sicer odsvetoval to znamko. Jaz sem jih vzel za passata ampak sem jih nazaj poslal ker je bilo daleč preslabe kvalitete vse skupaj.
Potrjujem. Tudi jaz imam od Menabo, sicer za Kono in je res slaba kvaliteta materijala. se mi je čeljust med vožnjo odlomila v eni tretji uporabi. Reklamiral in dobil zamenjano zlomljeno ampak me je strah že ko gor zdaj montiram, res pa bolj redko še uporabim - ene dvakrat letno.
Rubb
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1249
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1241
1672

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Ne šparat pri nosilcih, jaz imam original hyundai prečke in nosilce za kolesa thule, malo dražje ampak sigurno in montaža ter namestitev 10x lažja, podobno je s kovčki na vijake ali čeljust, ni primerjave.
Sicer boste pobirali zadeve po avtocesti...
PogoreucJ
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1226
Kraj: Kp
Avto: Vw
764
677

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Rubb »

edi-b napisal/-a: 05 Jan 2023, 23:02 Ne šparat pri nosilcih, jaz imam original hyundai prečke in nosilce za kolesa thule, malo dražje ampak sigurno in montaža ter namestitev 10x lažja, podobno je s kovčki na vijake ali čeljust, ni primerjave.
Sicer boste pobirali zadeve po avtocesti...
VW želi skorajda nemogoč denar za izredno grdo rešitev v primeru ID.4 in Passata.

Na bivšem passatu B6 sem imel najcenejše univerzalne palice kar sem jih uspel dobiti. Iz italijanskega supermarketa. Zdržale in prevozile so boga in pol v cca 7 letih in šle so z avtom ko je šel od hiše. Zadnjih nekaj let jih nisem niti dol vzemal ker smo gradili hišo pa je blo skoz kej za pripeljat. Po parih letih mi niti WD40 ni blo treba v ključavnice špricat kot tudi ne v imbus vijake za pritrditev da sem jih dol dobil. Povsem brez težav, kot bi jih včeraj dal gor.
Sem si mislil, da če grem po neko zastopano znamko in zberem taboljš model ki ga ta znamka ponuja, bo pa ja zadeva lepša in boljša. Kako sem se motil...
grnac94
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Prodajaj te bučke komu drugemu
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2425
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
990

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a alfy »

ID4 napisal/-a: 05 Jan 2023, 18:58 Za strešne nosilce mogoče kdo ve, kakšni razen originalni še pašejo na ID.4
A Thule ti niso v redu? Cca 300€.
186009, 710600, 711320 so katališke.
ID4
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
Kraj: Prekmurje
Avto: VW Id 4
18
93

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a ID4 »

Vredu že ampak če gledaš kakšne od Audi jih dobiš za 120€ do 180€ na bolhi
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1226
Kraj: Kp
Avto: Vw
764
677

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Rubb »

PogoreucJ napisal/-a: 06 Jan 2023, 06:35 Prodajaj te bučke komu drugemu
Sklepam da je letelo name. Opisal sem mojo situacijo in izkušnje v upanju da komu pomagajo. Ne prodajam nič. Znamka žal ne pogojuje kvalitete, sploh zadnje čase vedno manj.
grnac94
eRomban
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 29
Kraj: KK
Avto: ID.4 GTX
3
0

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a eRomban »

alfy napisal/-a: 06 Jan 2023, 07:13
ID4 napisal/-a: 05 Jan 2023, 18:58 Za strešne nosilce mogoče kdo ve, kakšni razen originalni še pašejo na ID.4
A Thule ti niso v redu? Cca 300€.
186009, 710600, 711320 so katališke.
Včeraj naročil preko Mimovrste 340 €, črne.
186009, 720600, 721420.
lp
edi-b
kikach
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 38
Kraj: Maribor
Avto: ID.4GTX
27
6

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a kikach »

Je imel kdo podoben problem, da se mu levo ogledalo ni odprlo. Oz, ko mi ga rata odpret pa se ne zapere. Software pa je 3.2.
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1226
Kraj: Kp
Avto: Vw
764
677

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Skor sigurno je fuč motorček. Do servisa pa naj menjajo. :tup:
kikach
Akoc
Prispevkov: 5
Kraj: Slovenija
8
5

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Akoc »

En uporabnik foruma je zapisal zanimiv prispevek o svojem avtu ter porabi pozimi na AC. Mislim da je bil @matija. Me je vzpodbudilo da probam še jaz dokumentirat enako za ID4. Mogoče komu prav pride.

Pot od vasi blizu Nove Gorice do Ljubljane, s tem da se ne špara na nobeni stvari (udobju, hitrosti ipd).

Temperature so bile blizu najnižjih, ki jih v letu imamo. Avto ID4 pro performace s toplotno črpalko, software 3.1. Avto skoraj polno naložen, še eno osebo bi lahko stlačil vanj. 99% AC vldela vožnjale je bilo z nadgrajeno asistenco ("avtopilotom").

AC Nova Gorica - Ljubljana + obvoznica sever do izvoza Storžice, tempomat na 150kmh s par izjemami (130 do Vipave, 110 čez rebrnice, 120 obvoznica). Gretje kabine na 22 stopinj, štartali smo brez predgretja kabine, torej je segrevanje le-te komplet vključeno v porabo. Za ta del poti je bila poraba 25.5kwh/100km.

Drugi del je bil nekoliko bolj "razbit" ker je vključeval precej vožnje po LJ, ustavljanje na Vrhniki ter potem pot nazaj. Veliko skakanja iz vozila ter večurno stanje vozila. Vsakič gretje kabine spet od začetka.

Iz vrhnike direkt na AC in do doma, povprečna 25.2kw/h sem pa en čas (cca 20km) vozil 140kmh in ne 150 kot v drugi smeri.

Nazaj smo prišli z 20% baterije (štartali z 100). Skupno število kilometrov je bilo malenkost pod 250. S polno baterijo ob teh razmerah in ob opisani uporabi je torej rang malo čez 300km s polno baterijo. (77kwh)

Pod črto, cca 25kw/h poraba na AC, mesto seveda manj.

Nadgrajena asistenca pri vožnji je vse pohvale vredna in bi jo definitivno priporočal. Lepo drži vozilo v svojem pasu, nima težav tudi ko se nekdo vrine. Le na 3 točkah je sam določil omejitev 60kmh. Hitrost je znižal lepo zvezno in mi dal lepo čas da jo ponovno povečam na želeno, brez nenadnega zaviranja. V vsaj enem primeru je bil na AC znak za 60kmh a obrnjen postrani (ostanek od del na cesti), sklepa da je to videl.
Ni pa zaznal količkov na voznem pasu, ki so jih postavili pred delo na cesti blizu Vipave. Sem ga do zadnjega momenta pustil ampak bi jih pomojem nagazil če ne bi posredoval. Je pa izjemno razbremenjujoča funkcija in je bilo kar čudno spet prevzet komplet nadzor ko smo prispeli do konca AC.
alfy, Matej24, SunnyDay, nteam, kt57, mihaz
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 809
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
533
479

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Točno to, ta vražji asistent te tako razvadi, da je že too much. :angel:

Mene edino res moti to, da tako preklemano zavira, ko nekdo pred tabo zavija levo ali desno in se spredaj že umakne s pasu, avto pa se kar zavira skoraj do ustavitve...in šele potem potegne, ko zavijajoce vozilo spredaj izgine iz radarskega dometa. To je resna težava na regionalkah, na AC pa zadeva dela res BP. :tup:
MR101
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 151
119
14

Re: ID.4

Odgovor Napisal/-a MR101 »

Autopilot oz. travel assistant kot ga imenuje VW je po mojem mnenju izredno dobro zasnovan. Tako za avtoceste, kot regionalke - no tu me je najbolj impresioniral, saj se vecinoma po regionalkah vozim s tempomatom npr. 90 km/h vendar pa ima oznacene vse vecje ovinke z neko kot "priporoceno" hitrostjo in sam pred ovinkom zmanjsa hitrost na optimalno za tisti ovinek (obcasno morda zniza na prenizko vozno hitrost) in nato ob koncu ovinka samodejno nazaj na 90 km/h. Naselja samodejno zniza na 50km/h. Konec naselja nazaj na 90km/h. Presenetljivo dobro zvozi tudi krožišča. Seveda drzi tudi sredino voznega pasu na vseh regionalkah, zmede ga edino hitri in ostri ovinki.

Skratka na vecini regionalk in avtocest skoraj ne uporabljam stopalk gas/bremza.
Akoc, SnakeEye
Odgovori

Vrni se na “ID.4”