ID.4
Re: ID.4
Se strinjam, znamka itak nima veze. Danes vsi proizvajalci gledajo na to, kako bodo avto čimceneje proizvedli in ga s čimvišjo maržo prodali. Zadovoljstvo kupcev naj traja toliko časa, dokler traja garancija. Po koncu garancije pa se garantirano začenjo težave, mnogokrat tudi že bistveno prej.
Re: ID.4
Povsod se splača počakat ene 12-18 mesecev od prihoda novega modela na trg, da se rešijo uvodni zajebi.
Re: ID.4
Upam da ne bo tema zapadla v to kateri proizvajalec ima manj težav in kateri je bolj zanesljiv. Treba se je pa zavedat, da ko pride nekaj novega na trg, bodisi programska oprema, avtomobili ali pa zgolj kakšna hišna naprava, se na trg da nekaj kar ni dolgoročno testirano. Še v industrijskih napravah se dogajajo napake. Kar pa je po mojem mnenju važno pa je, kako določena znamka težave rešuje, kakšen je pristop in kako hitro preprečujejo nadaljnje napake. Tukaj pa so (žal) razlike med znamkami. (ne, ne bom dajal dobrih in slabih primerov, bom samo komentiral vw, o katerem teče tema tukaj).
VW ima sedaj id vozila na trgu manj kot leto dni. Popolnoma nova platforma in vse na njej. Napake rešujejo suvereno, vsaj tiste pomembnejše. Tudi manj pomembne kot so štekanje infotainmenta so uspeli dokaj hitro sanirat. Osebno imam torej neko zaupanje v vw, da mi bo ob morebitnih napakah priskočil na pomoč, tudi po izteku garancije v obliki kulance, kot mi je to storil že pred leti. Glede tega ostajam še naprej precej odločen za nakup.
VW ima sedaj id vozila na trgu manj kot leto dni. Popolnoma nova platforma in vse na njej. Napake rešujejo suvereno, vsaj tiste pomembnejše. Tudi manj pomembne kot so štekanje infotainmenta so uspeli dokaj hitro sanirat. Osebno imam torej neko zaupanje v vw, da mi bo ob morebitnih napakah priskočil na pomoč, tudi po izteku garancije v obliki kulance, kot mi je to storil že pred leti. Glede tega ostajam še naprej precej odločen za nakup.
Re: ID.4
Testi dosegov za AWD in RWD verzije ID4. Razlike naj bi bilo zgolj 4%. Me vedno bolj matra da bi vzel GTXa.
https://insideevs.com/news/533041/volks ... epa-range/
https://insideevs.com/news/533041/volks ... epa-range/
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: ID.4
Kombinirana poraba??!!!
Vredno preizkusiti tudi v praksi.
Na navedeno pa verjetno vplivata tudi cena in dejanska potreba po 4WD...
Zima prihaja; nov zimski komplet gum in platišč je pripravljen za uporabo.
Bomo videli...
Vredno preizkusiti tudi v praksi.
Na navedeno pa verjetno vplivata tudi cena in dejanska potreba po 4WD...
Zima prihaja; nov zimski komplet gum in platišč je pripravljen za uporabo.
Bomo videli...
Re: ID.4
Tole sem z velikim zanimanjem čakal, IIHS crash test za ID4. Izredno dobro, si je celo prislužil nagrado Top Safety Pick +.
https://www.cnet.com/roadshow/news/vw-i ... lus-award/
https://www.cnet.com/roadshow/news/vw-i ... lus-award/
Re: ID.4
Potem ko sem videl porazen test obvoza ovire (moose test) za Ford Mach-e, me je zanimalo kako bi se ID4 odrezal v tej situaciji. No, kar dobro.
https://www.motor1.com/news/515468/vw-i ... est-video/
https://www.motor1.com/news/515468/vw-i ... est-video/
Re: ID.4
Predlagam da se z ID.4 udeležite treninga varne vožnje na Vranskem. Meni je bilo tam odlično sem na lastni koži izkusil kako se moj ID.3 obnaša na spolzki podlagi,....
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: ID.4
Sodelavec, Narejenih 10.084 km poraba, 19,29 kWh/100km (kombinirana 50/50letna)Veseljak123 napisal/-a: ↑16 Sep 2021, 21:31 Kombinirana poraba??!!!
Vredno preizkusiti tudi v praksi.
Na navedeno pa verjetno vplivata tudi cena in dejanska potreba po 4WD...
Zima prihaja; nov zimski komplet gum in platišč je pripravljen za uporabo.
Bomo videli...
LP
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: ID.4
Je govora o zadnjem ali 4 kolesnem pogonu?
Kar se porabe tiče; na AC tudi 30 kWh/100km, če se ga tišči na polno nad 160 km/h...
Pozna se pa tudi na obrabi gum; tako prednjih kot zadnjih; pospeški in ovinki naredijo svoje...
Kar se porabe tiče; na AC tudi 30 kWh/100km, če se ga tišči na polno nad 160 km/h...
Pozna se pa tudi na obrabi gum; tako prednjih kot zadnjih; pospeški in ovinki naredijo svoje...
Re: ID.4
A je tole napaka v ceni , aki je to kaksna orto oskubljena verzija. Oziroma v cem je fora te cene 33 jurjev?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20ID.4
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20ID.4
Re: ID.4
Volkswagen ID.4 Style v posebni ponudbi
- BON ZA FINANCIRANJE 3.000,00€
- BON ZA NAKUP POLNILNE POSTAJE 1.000,00€
- V AKCIJSKO CENO VKLJUČENA SUBVENCIJA do 4.500,00€
Torej 41.680 € - vse to gor kar piše in dobiš to ceno katera je navedena. Skratka nateg, ker dejanski minus je samo subvencija.
Je pa to ID.4 s tamalo baterijo.
- BON ZA FINANCIRANJE 3.000,00€
- BON ZA NAKUP POLNILNE POSTAJE 1.000,00€
- V AKCIJSKO CENO VKLJUČENA SUBVENCIJA do 4.500,00€
Torej 41.680 € - vse to gor kar piše in dobiš to ceno katera je navedena. Skratka nateg, ker dejanski minus je samo subvencija.
Je pa to ID.4 s tamalo baterijo.
Re: ID.4
Lepo piše...Hanzi napisal/-a: ↑28 Okt 2021, 21:29 A je tole napaka v ceni , aki je to kaksna orto oskubljena verzija. Oziroma v cem je fora te cene 33 jurjev?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20ID.4
Volkswagen ID.4 Style v posebni ponudbi
- BON ZA FINANCIRANJE 3.000,00€
- BON ZA NAKUP POLNILNE POSTAJE 1.000,00€
- V AKCIJSKO CENO VKLJUČENA SUBVENCIJA do 4.500,00€
Je model z manjšo baterijo in to je to....
Če ne vozis vsak dan vec kot 200km in imas doma polnilnico potem je tudi ta baterija popolnoma dovolj. Pa tudi daljši izlet z lahkoto naredis, samo vmes malo dofilas...
Re: ID.4
Ajd subvencija ekosklada je "vkljucena povsod". Bolj ali manj
Zdaj je vprašanje kaksna je cena polnilnic v primerjavi s konkurenco in kako "ugodno":je financiranje katerega si tudi bolj ali manj vsi "privoščijo". Ta svoh baterija bi bila dovolj. Ni pa tiste nasmeska na obrazu ko gres v "petih" sekundah do 100.
Zdaj je vprašanje kaksna je cena polnilnic v primerjavi s konkurenco in kako "ugodno":je financiranje katerega si tudi bolj ali manj vsi "privoščijo". Ta svoh baterija bi bila dovolj. Ni pa tiste nasmeska na obrazu ko gres v "petih" sekundah do 100.
Re: ID.4
Ne bo ravno držaljo, poleg subvencije je še 3000€ popusta na financiranje.DeCoRawr napisal/-a: ↑28 Okt 2021, 22:06 Volkswagen ID.4 Style v posebni ponudbi
- BON ZA FINANCIRANJE 3.000,00€
- BON ZA NAKUP POLNILNE POSTAJE 1.000,00€
- V AKCIJSKO CENO VKLJUČENA SUBVENCIJA do 4.500,00€
Torej 41.680 € - vse to gor kar piše in dobiš to ceno katera je navedena. Skratka nateg, ker dejanski minus je samo subvencija.
Je pa to ID.4 s tamalo baterijo.
Skratka 34.180€ in je ID4 doma, no s 30% pologa in kupom položnic
Re: ID.4
Se ne strinjam, lahko greš v salon pa vprašaš za izračun. Tistih 3000€ je tak nateg
Zdej me dejansko zanima kolk bi vse skupaj prišlo, s pologom in tistih 30%. Pa vse obroke seštet in naredit dejanski strošek. Z vso obrestno mero in zavarovanjem financiranja itd.
Glede polnilnice in njihovih 1000€, če se ne motim pride dinamična polnilnica še vedno cenej kot Moon z 1000€ bonusa.
Zdej me dejansko zanima kolk bi vse skupaj prišlo, s pologom in tistih 30%. Pa vse obroke seštet in naredit dejanski strošek. Z vso obrestno mero in zavarovanjem financiranja itd.
Glede polnilnice in njihovih 1000€, če se ne motim pride dinamična polnilnica še vedno cenej kot Moon z 1000€ bonusa.
Re: ID.4
Jaz sem bil v salonu. Pejdi še ti.DeCoRawr napisal/-a: ↑29 Okt 2021, 08:48 Se ne strinjam, lahko greš v salon pa vprašaš za izračun. Tistih 3000€ je tak nateg
Zdej me dejansko zanima kolk bi vse skupaj prišlo, s pologom in tistih 30%. Pa vse obroke seštet in naredit dejanski strošek. Z vso obrestno mero in zavarovanjem financiranja itd.
Glede polnilnice in njihovih 1000€, če se ne motim pride dinamična polnilnica še vedno cenej kot Moon z 1000€ bonusa.
Obresti pa in končni seštevek ~ekosklad kredit, ni to kot pri hyundai leasing...