
ID.4
Re: ID.4
Strešni nosilci za ID4. Paše mogoče od kakega drugega avta, ker potem bi mogoče lahko našel kaj rabljenega. Lp
Re: ID.4
Pozdravljeni danes pripeljal avto iz servisa kjer so delali posodobitve in menjavali 12V akumulator. Software je ostal 2.3.0
Številka dela naprave se je spremenila črka iz G v F
Progrmska oprema se je spremenila iz 910 v 912.
Ostalo je ostalo isto. Prosim za kakšna mnenja
Številka dela naprave se je spremenila črka iz G v F
Progrmska oprema se je spremenila iz 910 v 912.
Ostalo je ostalo isto. Prosim za kakšna mnenja
Re: ID.4
To je verzija 2.4. Avto je sedaj pripravljen na 3.0 OTA posodobitev, ko pride na vrsto.ID4 napisal/-a: ↑04 Jan 2023, 13:18 Pozdravljeni danes pripeljal avto iz servisa kjer so delali posodobitve in menjavali 12V akumulator. Software je ostal 2.3.0
Številka dela naprave se je spremenila črka iz G v F
Progrmska oprema se je spremenila iz 910 v 912.
Ostalo je ostalo isto. Prosim za kakšna mnenja
Re: ID.4
Kot je napisal predhodnik, avto je sedaj pripravljen na posodobitev Over The Air.
Ko bo na voljo nova programska oprema za tvoje vozilo, te bo sistem opozoril in ga bos lahko posodobil.
Kdaj bo to, ne ve nihce, zal.
Ko bo na voljo nova programska oprema za tvoje vozilo, te bo sistem opozoril in ga bos lahko posodobil.
Kdaj bo to, ne ve nihce, zal.
Re: ID.4
Verjetno večina univerzalnih za "flush rails". Na Menabo strani poklikaj malo, verjetno pa tudi drugi ponujajo. Menabo Lince XL recimo. Bi pa sicer odsvetoval to znamko. Jaz sem jih vzel za passata ampak sem jih nazaj poslal ker je bilo daleč preslabe kvalitete vse skupaj.
Re: ID.4
Potrjujem. Tudi jaz imam od Menabo, sicer za Kono in je res slaba kvaliteta materijala. se mi je čeljust med vožnjo odlomila v eni tretji uporabi. Reklamiral in dobil zamenjano zlomljeno ampak me je strah že ko gor zdaj montiram, res pa bolj redko še uporabim - ene dvakrat letno.Rubb napisal/-a: ↑05 Jan 2023, 20:31Verjetno večina univerzalnih za "flush rails". Na Menabo strani poklikaj malo, verjetno pa tudi drugi ponujajo. Menabo Lince XL recimo. Bi pa sicer odsvetoval to znamko. Jaz sem jih vzel za passata ampak sem jih nazaj poslal ker je bilo daleč preslabe kvalitete vse skupaj.
Re: ID.4
Ne šparat pri nosilcih, jaz imam original hyundai prečke in nosilce za kolesa thule, malo dražje ampak sigurno in montaža ter namestitev 10x lažja, podobno je s kovčki na vijake ali čeljust, ni primerjave.
Sicer boste pobirali zadeve po avtocesti...
Sicer boste pobirali zadeve po avtocesti...
toplotna že 22 let + MSE 6 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: ID.4
VW želi skorajda nemogoč denar za izredno grdo rešitev v primeru ID.4 in Passata.
Na bivšem passatu B6 sem imel najcenejše univerzalne palice kar sem jih uspel dobiti. Iz italijanskega supermarketa. Zdržale in prevozile so boga in pol v cca 7 letih in šle so z avtom ko je šel od hiše. Zadnjih nekaj let jih nisem niti dol vzemal ker smo gradili hišo pa je blo skoz kej za pripeljat. Po parih letih mi niti WD40 ni blo treba v ključavnice špricat kot tudi ne v imbus vijake za pritrditev da sem jih dol dobil. Povsem brez težav, kot bi jih včeraj dal gor.
Sem si mislil, da če grem po neko zastopano znamko in zberem taboljš model ki ga ta znamka ponuja, bo pa ja zadeva lepša in boljša. Kako sem se motil...
Re: ID.4
Je imel kdo podoben problem, da se mu levo ogledalo ni odprlo. Oz, ko mi ga rata odpret pa se ne zapere. Software pa je 3.2.
Re: ID.4
En uporabnik foruma je zapisal zanimiv prispevek o svojem avtu ter porabi pozimi na AC. Mislim da je bil @matija. Me je vzpodbudilo da probam še jaz dokumentirat enako za ID4. Mogoče komu prav pride.
Pot od vasi blizu Nove Gorice do Ljubljane, s tem da se ne špara na nobeni stvari (udobju, hitrosti ipd).
Temperature so bile blizu najnižjih, ki jih v letu imamo. Avto ID4 pro performace s toplotno črpalko, software 3.1. Avto skoraj polno naložen, še eno osebo bi lahko stlačil vanj. 99% AC vldela vožnjale je bilo z nadgrajeno asistenco ("avtopilotom").
AC Nova Gorica - Ljubljana + obvoznica sever do izvoza Storžice, tempomat na 150kmh s par izjemami (130 do Vipave, 110 čez rebrnice, 120 obvoznica). Gretje kabine na 22 stopinj, štartali smo brez predgretja kabine, torej je segrevanje le-te komplet vključeno v porabo. Za ta del poti je bila poraba 25.5kwh/100km.
Drugi del je bil nekoliko bolj "razbit" ker je vključeval precej vožnje po LJ, ustavljanje na Vrhniki ter potem pot nazaj. Veliko skakanja iz vozila ter večurno stanje vozila. Vsakič gretje kabine spet od začetka.
Iz vrhnike direkt na AC in do doma, povprečna 25.2kw/h sem pa en čas (cca 20km) vozil 140kmh in ne 150 kot v drugi smeri.
Nazaj smo prišli z 20% baterije (štartali z 100). Skupno število kilometrov je bilo malenkost pod 250. S polno baterijo ob teh razmerah in ob opisani uporabi je torej rang malo čez 300km s polno baterijo. (77kwh)
Pod črto, cca 25kw/h poraba na AC, mesto seveda manj.
Nadgrajena asistenca pri vožnji je vse pohvale vredna in bi jo definitivno priporočal. Lepo drži vozilo v svojem pasu, nima težav tudi ko se nekdo vrine. Le na 3 točkah je sam določil omejitev 60kmh. Hitrost je znižal lepo zvezno in mi dal lepo čas da jo ponovno povečam na želeno, brez nenadnega zaviranja. V vsaj enem primeru je bil na AC znak za 60kmh a obrnjen postrani (ostanek od del na cesti), sklepa da je to videl.
Ni pa zaznal količkov na voznem pasu, ki so jih postavili pred delo na cesti blizu Vipave. Sem ga do zadnjega momenta pustil ampak bi jih pomojem nagazil če ne bi posredoval. Je pa izjemno razbremenjujoča funkcija in je bilo kar čudno spet prevzet komplet nadzor ko smo prispeli do konca AC.
Pot od vasi blizu Nove Gorice do Ljubljane, s tem da se ne špara na nobeni stvari (udobju, hitrosti ipd).
Temperature so bile blizu najnižjih, ki jih v letu imamo. Avto ID4 pro performace s toplotno črpalko, software 3.1. Avto skoraj polno naložen, še eno osebo bi lahko stlačil vanj. 99% AC vldela vožnjale je bilo z nadgrajeno asistenco ("avtopilotom").
AC Nova Gorica - Ljubljana + obvoznica sever do izvoza Storžice, tempomat na 150kmh s par izjemami (130 do Vipave, 110 čez rebrnice, 120 obvoznica). Gretje kabine na 22 stopinj, štartali smo brez predgretja kabine, torej je segrevanje le-te komplet vključeno v porabo. Za ta del poti je bila poraba 25.5kwh/100km.
Drugi del je bil nekoliko bolj "razbit" ker je vključeval precej vožnje po LJ, ustavljanje na Vrhniki ter potem pot nazaj. Veliko skakanja iz vozila ter večurno stanje vozila. Vsakič gretje kabine spet od začetka.
Iz vrhnike direkt na AC in do doma, povprečna 25.2kw/h sem pa en čas (cca 20km) vozil 140kmh in ne 150 kot v drugi smeri.
Nazaj smo prišli z 20% baterije (štartali z 100). Skupno število kilometrov je bilo malenkost pod 250. S polno baterijo ob teh razmerah in ob opisani uporabi je torej rang malo čez 300km s polno baterijo. (77kwh)
Pod črto, cca 25kw/h poraba na AC, mesto seveda manj.
Nadgrajena asistenca pri vožnji je vse pohvale vredna in bi jo definitivno priporočal. Lepo drži vozilo v svojem pasu, nima težav tudi ko se nekdo vrine. Le na 3 točkah je sam določil omejitev 60kmh. Hitrost je znižal lepo zvezno in mi dal lepo čas da jo ponovno povečam na želeno, brez nenadnega zaviranja. V vsaj enem primeru je bil na AC znak za 60kmh a obrnjen postrani (ostanek od del na cesti), sklepa da je to videl.
Ni pa zaznal količkov na voznem pasu, ki so jih postavili pred delo na cesti blizu Vipave. Sem ga do zadnjega momenta pustil ampak bi jih pomojem nagazil če ne bi posredoval. Je pa izjemno razbremenjujoča funkcija in je bilo kar čudno spet prevzet komplet nadzor ko smo prispeli do konca AC.
Re: ID.4
Točno to, ta vražji asistent te tako razvadi, da je že too much.
Mene edino res moti to, da tako preklemano zavira, ko nekdo pred tabo zavija levo ali desno in se spredaj že umakne s pasu, avto pa se kar zavira skoraj do ustavitve...in šele potem potegne, ko zavijajoce vozilo spredaj izgine iz radarskega dometa. To je resna težava na regionalkah, na AC pa zadeva dela res BP.

Mene edino res moti to, da tako preklemano zavira, ko nekdo pred tabo zavija levo ali desno in se spredaj že umakne s pasu, avto pa se kar zavira skoraj do ustavitve...in šele potem potegne, ko zavijajoce vozilo spredaj izgine iz radarskega dometa. To je resna težava na regionalkah, na AC pa zadeva dela res BP.

Re: ID.4
Autopilot oz. travel assistant kot ga imenuje VW je po mojem mnenju izredno dobro zasnovan. Tako za avtoceste, kot regionalke - no tu me je najbolj impresioniral, saj se vecinoma po regionalkah vozim s tempomatom npr. 90 km/h vendar pa ima oznacene vse vecje ovinke z neko kot "priporoceno" hitrostjo in sam pred ovinkom zmanjsa hitrost na optimalno za tisti ovinek (obcasno morda zniza na prenizko vozno hitrost) in nato ob koncu ovinka samodejno nazaj na 90 km/h. Naselja samodejno zniza na 50km/h. Konec naselja nazaj na 90km/h. Presenetljivo dobro zvozi tudi krožišča. Seveda drzi tudi sredino voznega pasu na vseh regionalkah, zmede ga edino hitri in ostri ovinki.
Skratka na vecini regionalk in avtocest skoraj ne uporabljam stopalk gas/bremza.
Skratka na vecini regionalk in avtocest skoraj ne uporabljam stopalk gas/bremza.