ID.4 GTX
Re: ID.4 GTX
Pozdravljeni, imam se vprašanje glede OBDeleven ker imam doma ID in Tourana me zanima če tole napravico lahko uporabljam za oba?
Andy napisal/-a: ↑26 Jun 2022, 12:00 Jaz sem vzel navadnega brez pro in ... Pazi da je next gen link spodaj
https://obdeleven.si/produs/car-diagnos ... droid-ios/
Volančki so virtualni denar v appu.
Re: ID.4 GTX
Vsaj v Nemciji so zdaj na veliko dobavljivi zaradi Bafa subvencije. Je pa res, da ni novih planiranih za subvencijo. Jaz sem dobil svojega ta teden.
Re: ID.4 GTX
Lahko.ID4 napisal/-a: ↑09 Dec 2022, 20:22 Pozdravljeni, imam se vprašanje glede OBDeleven ker imam doma ID in Tourana me zanima če tole napravico lahko uporabljam za oba?Andy napisal/-a: ↑26 Jun 2022, 12:00 Jaz sem vzel navadnega brez pro in ... Pazi da je next gen link spodaj
https://obdeleven.si/produs/car-diagnos ... droid-ios/
Volančki so virtualni denar v appu.
Re: ID.4 GTX
Mah, noro je to. Niti sedanjega avta ne morem začeti prodajat, ker ne vem kdaj bo nov. Razumem da se par mescev dalj čaka, sam več kot leto je pa absurd.
Re: ID.4 GTX
Povsod so blesavi. O kakšnih razmerah in katerem obdobju mi recimo bluzi gorenje servis:
Odzivnost serviserja je nekoliko podaljšana zaradi samih razmer.
Žal, v tem obdobju ne moremo zagotoviti običajnega odzivnega časa.
Odzivnost serviserja je nekoliko podaljšana zaradi samih razmer.
Žal, v tem obdobju ne moremo zagotoviti običajnega odzivnega časa.
Re: ID.4 GTX
Korona je družbo razvadila. To je tudi v b2b očitno. Samo neki izgovori in prelaganje rokov/odzivnosti. Ko pa korone ne morejo krivit začnejo pa krivit vojno v Ukrajini. Včasih si mislim, če ne že kar malo želim, nek reset te družbe. Bo boleč ampak trava na pogorišču je pa tako fejst zelena in lepa potem...
Re: ID.4 GTX
Zakaj obdeleven next genMatej napisal/-a: ↑10 Dec 2022, 11:48Lahko.ID4 napisal/-a: ↑09 Dec 2022, 20:22 Pozdravljeni, imam se vprašanje glede OBDeleven ker imam doma ID in Tourana me zanima če tole napravico lahko uporabljam za oba?Andy napisal/-a: ↑26 Jun 2022, 12:00 Jaz sem vzel navadnega brez pro in ... Pazi da je next gen link spodaj
https://obdeleven.si/produs/car-diagnos ... droid-ios/
Volančki so virtualni denar v appu.
Re: ID.4 GTX
Lahko imaš na 3.2 dva glavna uporabnika? Ker, če si logiran kot registriran gost v appu ne moreš nič.
Re: ID.4 GTX
Gledam tele porabe:
https://www.avtomobilizem.com/testi/gtx ... 1-07-2023/
A ni to nekam veliko? A res toliko porabi. Takole čez prst bi rekel, da je vsaj kakih 5kWh nad mojim. A se toliko pozna SUV oblika, ali imajo slabše motorje?
Avto je sicer hud, sploh zavidam sedeže.
https://www.avtomobilizem.com/testi/gtx ... 1-07-2023/
A ni to nekam veliko? A res toliko porabi. Takole čez prst bi rekel, da je vsaj kakih 5kWh nad mojim. A se toliko pozna SUV oblika, ali imajo slabše motorje?
Avto je sicer hud, sploh zavidam sedeže.
Re: ID.4 GTX
Parkiraj se zraven pa ti bo takoj jasna razlika v porabi.
+ to da OEM dual motor ne gre lih učinkovitost.
+ to da OEM dual motor ne gre lih učinkovitost.
Re: ID.4 GTX
GTX ima stalni zadnji pogon. Prednjega vklaplja po potrebi, torej ob močnih pospeških oziroma ko drsijo zadnja kolesa po terenu. Mislim da ni pretirane razlike v teži avta z dodatnim motorjem spredaj, tako da ob normalni vožnji bi morala biti poraba v rangu navadnega ID.4.
Na teh testih pa novinarji radi pritiskajo na plin, probavajo razne stvari. Pri porabi je ogromno nihanja tudi zaradi gretja/hlajenja kabine, predvsem na začetku vožnje. Kratki testi so izjemno nehvaležni. Realno po mestu ID.4 ne porabi veliko več od kakih bolj sedanskih/hatchback verzij ker ni toliko zračnega upora.
19kwh/100km ob normalni uporabi mislim da ne dosežeš. Po mestu seveda.
Na teh testih pa novinarji radi pritiskajo na plin, probavajo razne stvari. Pri porabi je ogromno nihanja tudi zaradi gretja/hlajenja kabine, predvsem na začetku vožnje. Kratki testi so izjemno nehvaležni. Realno po mestu ID.4 ne porabi veliko več od kakih bolj sedanskih/hatchback verzij ker ni toliko zračnega upora.
19kwh/100km ob normalni uporabi mislim da ne dosežeš. Po mestu seveda.
Re: ID.4 GTX
Še vedno ne skrije dejstva da je ID.4 škatlast, zelo višji in mogoče tudi širši z neaerodinamičnem zadkom.
Tudi če je pogon spredaj ni vključen maš vsaj 6 ležajev kateri premikajo rotor z povečano hitrostjo in so izgube, prav tako v polosovinah itd.
Primerjava RWD M3 in ID.4 AWD pač ni na mestu.
Tudi če je pogon spredaj ni vključen maš vsaj 6 ležajev kateri premikajo rotor z povečano hitrostjo in so izgube, prav tako v polosovinah itd.
Primerjava RWD M3 in ID.4 AWD pač ni na mestu.
Re: ID.4 GTX
Pa ne razumem prav zakaj bi sedeže zavidal...izgledajo klasično ID.jevski preoblečeni v usnje. Razen solidne bočne opore nič posebnega.