Danes me je prepričeval en trgpovec (ne za ID), da sprednjih park senzorjev itak noben ne rabi. Ker sem vztrajal, da rabim, ni mogel obljubiti dobavo letos
ID.4 GTX
-
- EV specialist
- Prispevkov: 556
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
208242
Re: ID.4 GTX
Glede na to, da dizlov ne bodo več delali, dobave električnih pa so tudi 1 leto, bodo prodajalci ja pocrkali vmesen čas?
Danes me je prepričeval en trgpovec (ne za ID), da sprednjih park senzorjev itak noben ne rabi. Ker sem vztrajal, da rabim, ni mogel obljubiti dobavo letos
Danes me je prepričeval en trgpovec (ne za ID), da sprednjih park senzorjev itak noben ne rabi. Ker sem vztrajal, da rabim, ni mogel obljubiti dobavo letos
Re: ID.4 GTX
@TeodorOrtl prodajalci se trenutno fokusirajo na prodajo tistega, kar lahko prodajo. Nizkocenovni avtomobili z manj opreme še vedno šibajo s proizvodnih linij, tako da pocrkali ne bodo.
Pa tudi ICE vozila ne bodo tako kmalu nehali proizvajat. Načrti večine proizvajalcev avtomobilov so, da nehajo ICE delat oz. drastično zmanjšajo proizvodnjo le-teh do nekje 2035. Je pa treba vedet da so to samo cilji, ki se vsekakor lahko ne uresničijo.
Glede VWja in EVjev pa, v načrtu je tovarna v ZDA, takrat naj bi razbremenili EU tovarno in normalizirali dobavne roke. Za ICE pa se plani ne razvijajo najbolje. VW grupa je resno vzela v roke tole ICE na EV revolucijo, nekoliko bolj kot ostale znamke. Imajo tudi neke koherentne načrte za obnovo in razgradnjo odluženih batetij in v izdelavi lastno tovarno baterij. Skratka, stvari se bodo kmalu spremenile na bolje, ne pa pred 2023
Pa tudi ICE vozila ne bodo tako kmalu nehali proizvajat. Načrti večine proizvajalcev avtomobilov so, da nehajo ICE delat oz. drastično zmanjšajo proizvodnjo le-teh do nekje 2035. Je pa treba vedet da so to samo cilji, ki se vsekakor lahko ne uresničijo.
Glede VWja in EVjev pa, v načrtu je tovarna v ZDA, takrat naj bi razbremenili EU tovarno in normalizirali dobavne roke. Za ICE pa se plani ne razvijajo najbolje. VW grupa je resno vzela v roke tole ICE na EV revolucijo, nekoliko bolj kot ostale znamke. Imajo tudi neke koherentne načrte za obnovo in razgradnjo odluženih batetij in v izdelavi lastno tovarno baterij. Skratka, stvari se bodo kmalu spremenile na bolje, ne pa pred 2023
Re: ID.4 GTX
Upam, da se je prvi stavek nanašal na drugega, ker sicer so to bučke. Če kaj VW grupa ne jemlje resno je to EV svet. Dobava je nenormalna, edini EV, ki so ga uspeli prodati v smiselnih številkah je eGolf, potem pa je konec. Večina njihovih reklam kaže ICE vozila in te štancajo kot po tekočem traku.
Re: ID.4 GTX
Lani je VW grupa prodala približno pol milijona EV-jev. Letna rast je bila skoraj 100%. Ne gre vse iz danes na jutri... sploh pa ne s trenutnimi problemi v dobavnih verigah.
Re: ID.4 GTX
Pogledati je treba lastniško strukturo VAG pa bo vse jasno. Lastniki se večinoma mastijo s prodajo ogljikovodikov, proizvodnja vozil je le dodatek k smetani, ki jo pobirajo.
Zakaj bi si potem sesuli vzrejo krav (ICE), za katere kmetijstvu (lastnikom vozil) prodajajo krmo (gorivo) s katero so največji dobički?
Re: ID.4 GTX
VW je po resnosti EV kr v špici, kar pa ne pomeni da gre in bo šlo vse gladko.
Njihov "Altman z-score" je trenutno komaj 1.21:
https://www.gurufocus.com/term/zscore/O ... kswagen-AG
Njihov "Altman z-score" je trenutno komaj 1.21:
https://www.gurufocus.com/term/zscore/O ... kswagen-AG
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ID.4 GTX
Vceraj dobil novico, da edino zagotovilo za GTX— je, da bo do 30.6. Baje je totalna zmeda in ni mogoče planirati nič. Naročen konec julija.
Re: ID.4 GTX
Po dobrih 6 mesecih čakanja je pretekli teden končno prispel GTX. Zaenkrat zelo zadovoljen, moči in hitrosti je ravno prav. Tudi kvaliteta izdelave je na nivoju VW. To je moj četrti novi avto znamke VW (passat, touareg, golf, ID4 GTX) in moram priznati, da je super. Naročen je bil konec julija 21.
Re: ID.4 GTX
@Leone,
ali lahko kaj več napišeš o teh črnih zelo lepih platiščih? Velikost, kje si jih kupil in če ni skrivnost cena?
ali lahko kaj več napišeš o teh črnih zelo lepih platiščih? Velikost, kje si jih kupil in če ni skrivnost cena?
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: ID.4 GTX
Končno nekaj, da ni bele ali pa sive barve. Zelo lepa barvna kombinacija.
Edino to mi ni jasno, kaj so razmišljali, ko so delali sredinski naslon za roke. Enakega (dvojnega) ima tudi ID.3. Meni pa to res ne potegne. Ni lepo, pa še preozko.
Edino to mi ni jasno, kaj so razmišljali, ko so delali sredinski naslon za roke. Enakega (dvojnega) ima tudi ID.3. Meni pa to res ne potegne. Ni lepo, pa še preozko.
Re: ID.4 GTX
Platišča so original VW Loen 20 col. Kupljene so bile dodatno kot original zimski paket (alu+gume), cena 2k. Letni paket je na platiščih Ystad 20 ….čaka na 15 marec. Čeprav mu te črne z zimskimi gumami res pašejo.
Re: ID.4 GTX
Tudi meni nista najbolj všeč ta sredinska naslonjalca, pri 10 let starem focusu je ta bolj poln in stabilen. Apak se bo dalo preživeti, ker so sedeži zalo udobni.
Re: ID.4 GTX
Nisem ravno nek audiofil, vendar se mi zdi zvok ok. Ima kar nekaj nastavitev, vendar se s tem še nisem uspel pozabavati. Bolj mi je pomembno kvalitetno prostoročno telefoniranje, ki je odlično - na drugi strani skoraj ni slišati, da sem v avtu.