Motor mora biti sprogramiran na VIN
Re: Motor mora biti sprogramiran na VIN
Sem videl originalni video pred nekaj tedni, pa mi ta razlaga malce "smrdi"... Glejte komentar pod videjem s strani Jared The Geek, ki poda precej bolj tehten razlog - nesposobni dealer si izmišljuje izgovore...
Je pa še drug pogled - v originalnem videu pravi tip, da morajo izdelati motor posebej za njega, Louis pa to tolmači kot da je vezan na VIN programsko. Glede na to, da ima enega prvih ID.4 v ZDA je možno, da ima kakšno zgodnjo verzijo pogona, ki jih ne delajo več (temveč samo izboljšane), a iz nekega razloga njegov primer zahteva točno tisto verzijo... Vsekakor zadeva, ki je VW ušla iz rok, je pa na enem primeru težko posploševati
Je pa še drug pogled - v originalnem videu pravi tip, da morajo izdelati motor posebej za njega, Louis pa to tolmači kot da je vezan na VIN programsko. Glede na to, da ima enega prvih ID.4 v ZDA je možno, da ima kakšno zgodnjo verzijo pogona, ki jih ne delajo več (temveč samo izboljšane), a iz nekega razloga njegov primer zahteva točno tisto verzijo... Vsekakor zadeva, ki je VW ušla iz rok, je pa na enem primeru težko posploševati
Re: Motor mora biti sprogramiran na VIN
Kodiranje na VIN ponavadi naredi sam servis. Še avtoradio je danes kodiran na VIN.
To pa meni izgleda enostavno nedobavljivost rezervnega dela. Sam servis tukaj nima kaj, če mu VW dela ne izdobavi. Kake pravljice potem govori naprej stranki, je sekundarnega pomena.
Tudi če so menjavali dizajn dotičnega dela, recimo, ker je bil problematičen, je na VW, da poskrbi za ustrezno zamenjavo.
To pa meni izgleda enostavno nedobavljivost rezervnega dela. Sam servis tukaj nima kaj, če mu VW dela ne izdobavi. Kake pravljice potem govori naprej stranki, je sekundarnega pomena.
Tudi če so menjavali dizajn dotičnega dela, recimo, ker je bil problematičen, je na VW, da poskrbi za ustrezno zamenjavo.
Re: Motor mora biti sprogramiran na VIN
Je tako ja. Težave z dobavo delov in se potem dealerji zmišljujejo 100 in 1 izgovor za "pomirit" stranko. Plus to da je vprašanje kaj je blo dejansko rečeno s strani dealerja in kaj dejansko zastopljeno s strani stranke. Stranka razume da je treba v tovarni posebej zanj izdelat motor, dealer pa je komot le rekel da je v tovarno potrebno naročit del ker ga oni nimajo. So se tudi že motorji menjali na ID seriji vozil pa noben ni govoril o tem da ga morajo posebej izdelat. I call BS.
Re: Motor mora biti sprogramiran na VIN
Ni treba izdelati motorja posebej zate, mora pa biti nov brez vin številke, ker servis lahko vpiše nov vin, starega pa ne more prebrisati, takšna praksa velja že pri ICE avtomobilih nekaj časa.(door number two)
Obstajajo pa potem hekerji, ki ti odspajkajo eprom in z eprom programatorju vpišejo tvoj vin .
Problem je da trenutno od naročila do izdobave včasih traja tudi pol leta.Pa to velja tudi za ICE.
Za mojo zoe še ne vem kdaj bodo ležaji na voljo, na servisu je rekel da lahko traja tudi 3 mesece...
Obstajajo pa potem hekerji, ki ti odspajkajo eprom in z eprom programatorju vpišejo tvoj vin .
Problem je da trenutno od naročila do izdobave včasih traja tudi pol leta.Pa to velja tudi za ICE.
Za mojo zoe še ne vem kdaj bodo ležaji na voljo, na servisu je rekel da lahko traja tudi 3 mesece...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 2 Odgovori
- 650 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a MK47