Ford Mach E
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 450
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
445633
Ford Mach E
Ford Mach E
- Priponke
-
- MachE_1.png (158.34 KiB) Pogledano 5417 krat
-
- MachE_2.jpg (45.64 KiB) Pogledano 5417 krat
Re: Ford Mach E
Odlično! Upam, da čim prej pride tudi v evropo, saj bi se znalo zgodit, da jih bodo prodajali kot frišne žemljice
OVE, OVE, OVE
Re: Ford Mach E
Počasi se vsem svita, da izgube ne bodo rešili z ICE. Ford gre tudi v popolno EV sceno v kompaniji s VW: https://siol.net/avtomoto/novice/drzno- ... iko-545994
Re: Ford Mach E
Včeraj videl v živo na avtocesti po predoru šentvid... imel je nemške tablice je kar velik..
Re: Ford Mach E
Jaz sem verjetno tudi tega videl, temno sive bave, nemške tablice. Sicer že v soboto v Ljubljani.
Re: Ford Mach E
Avto izgleda živalsko. Sem imel zaenkrat možnost le sedeti v njem. Peljal se še nisem.
Re: Ford Mach E
Včeraj je bila predstavitev mach-e Fordovim zastopnikom v Bistri.
Avto zgleda impresivno in premijsko izdelan notri in zunaj.
Tesnih voženj ni bilo še.
Obljubljajo rezervacije v sept, za dobavo jan22....
Avto zgleda impresivno in premijsko izdelan notri in zunaj.
Tesnih voženj ni bilo še.
Obljubljajo rezervacije v sept, za dobavo jan22....
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Ford Mach E
Avto izgleda super, v živo še bolj, ampak aj najprej odpravijo porodne težave, preden ga dajo v prodajo. Da ne bo tako kot v Nemčiji, Švici, ko kupcem dobavljajo nepremičnine.
Re: Ford Mach E
Nemški emach forum recimo + google translate, če rabiš (in ne clickbait theverge članki, ki so vir “kredibilnih” informacij glede tesla failov recimo )
Re: Ford Mach E
Ker sem veliko sem slisal cez "pomanjkljivo" testiranje kaksnega drugega proizvajalca se vprasam ali je to potrebno? Pri vseh taksnih stvareh, kot tudi tisti stvari iz prejsnjega meseca.
Sicer nisem lepil na tale forum, lahko pa sedaj omenim — avtomobili se pregrejejo zaradi regeneracije ko se vozijo po klancu, nato jih BMS iz varnostnih razlogov ugasne. Pa ne le da se ohladijo, ampak jih je potrebno odslepat na servis. Sprasujem se kako testirajo ta vozila. Nekoc so se vozila ze pregrevala na klancih, recimo fički. Sedaj se ponavlja, le da po klancu navzdol. Tega res niso uspeli stestirat pred dobavo ? Jim je manjkal Trevor Meltdown Milton, ta bi znal spustiti avto po klancu.
Ker ima Ford se vedno debelo figo v zepu glede elektromobilnosti, delajo po liniji najmanjsega odpora, kar verjetno pomeni da je testni cikel za Mach-E enak kot za kaksnega F-150, kjer se ne preverja ali se vozilo pregreje na daljsem spustu po klancu navzdol.
Zakaj si upam trdit da imajo figo v zepu ? Sicer ne bi lobirali z ostalima dvema velikima pri UAW ter jim placevala milione ter ne bi pri Bidnu lobirali sprejetja naravnost zalostnih pogojev — do leta 2030 se bodo trudili doseci 50% elektrificiranih vozil. Elektrificiran je denimo ze navaden fosilc, ki ima pomozen elektro motor. Beri - mehak hibrid.
Zakaj trudili ? Ker to pogojujejo s tem, da prejmejo miljarde pomoci. Skratka nic od nic, marketing pa seveda odlicno laufa
https://insideevs.com/news/520468/ford- ... ing-regen/
Sicer nisem lepil na tale forum, lahko pa sedaj omenim — avtomobili se pregrejejo zaradi regeneracije ko se vozijo po klancu, nato jih BMS iz varnostnih razlogov ugasne. Pa ne le da se ohladijo, ampak jih je potrebno odslepat na servis. Sprasujem se kako testirajo ta vozila. Nekoc so se vozila ze pregrevala na klancih, recimo fički. Sedaj se ponavlja, le da po klancu navzdol. Tega res niso uspeli stestirat pred dobavo ? Jim je manjkal Trevor Meltdown Milton, ta bi znal spustiti avto po klancu.
Ker ima Ford se vedno debelo figo v zepu glede elektromobilnosti, delajo po liniji najmanjsega odpora, kar verjetno pomeni da je testni cikel za Mach-E enak kot za kaksnega F-150, kjer se ne preverja ali se vozilo pregreje na daljsem spustu po klancu navzdol.
Zakaj si upam trdit da imajo figo v zepu ? Sicer ne bi lobirali z ostalima dvema velikima pri UAW ter jim placevala milione ter ne bi pri Bidnu lobirali sprejetja naravnost zalostnih pogojev — do leta 2030 se bodo trudili doseci 50% elektrificiranih vozil. Elektrificiran je denimo ze navaden fosilc, ki ima pomozen elektro motor. Beri - mehak hibrid.
Zakaj trudili ? Ker to pogojujejo s tem, da prejmejo miljarde pomoci. Skratka nic od nic, marketing pa seveda odlicno laufa
https://insideevs.com/news/520468/ford- ... ing-regen/
Re: Ford Mach E
Nobena juha ni tako vroča, kot ko se skuha.
Tudi prvi Tesla Model-i 3 so prihajali z fabrike zvezani skupaj z elastiko in selotejpom, pa pofarbani kar pred fabriko z barvo iz spreja, pa se je folk metal za njimi.
Ford je pa pač spregledal druge zadeve in zakuhal kupcem svojo garnituro problemov.
V mojem planu recimo itak ni nobenega EV, ki se naj ne bi proizvajal in prodajal vsaj 18 mesecev, preden bi se znašel na moji listi za nakup.
Če gre za povsem novo firmo v EV segmentu, pa verjetno vsaj 3 leta.
Sedaj bo ključno videti, kako se bodo lotili reševanja teh problemov za obstoječe kupce ter kako bodo rešili zadeve že v začetku - iz fabrike.
Vsi proizvajalci, katerim je osnova ICE, je pa jasno, da si želijo čim dlje podaljšati življensko dobo le tega, saj so v to vložili miljarde. Žal je tega časa počasi konec. Več kot 50% ICE leta 2030 je pa za moje pojme čisto realna cifra. Za kaj več, bi rabili že danes začet množično postavljat polnilnice na vsa parkirišča.
Tudi prvi Tesla Model-i 3 so prihajali z fabrike zvezani skupaj z elastiko in selotejpom, pa pofarbani kar pred fabriko z barvo iz spreja, pa se je folk metal za njimi.
Ford je pa pač spregledal druge zadeve in zakuhal kupcem svojo garnituro problemov.
V mojem planu recimo itak ni nobenega EV, ki se naj ne bi proizvajal in prodajal vsaj 18 mesecev, preden bi se znašel na moji listi za nakup.
Če gre za povsem novo firmo v EV segmentu, pa verjetno vsaj 3 leta.
Sedaj bo ključno videti, kako se bodo lotili reševanja teh problemov za obstoječe kupce ter kako bodo rešili zadeve že v začetku - iz fabrike.
Vsi proizvajalci, katerim je osnova ICE, je pa jasno, da si želijo čim dlje podaljšati življensko dobo le tega, saj so v to vložili miljarde. Žal je tega časa počasi konec. Več kot 50% ICE leta 2030 je pa za moje pojme čisto realna cifra. Za kaj več, bi rabili že danes začet množično postavljat polnilnice na vsa parkirišča.