KIA EV6

Odgovori
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2728
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1395
1263

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Simon »

himi napisal/-a: 22 Jan 2023, 17:42 Gledam cene na avto net in se čudim kako je lahko cena EV6 od 65 do 80 tisoč EUR.

Sicer vrhunski avto ampak totalno predrag.

Bo ob znižanih cenah Tesle sploh še interes za nakup tega avta?
Zgleda bodo 3/Y postali ljudski, ostali pa premium :giggle:
SunnyDay, bvs, TeodorOrtl
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Simon napisal/-a: 22 Jan 2023, 17:53
himi napisal/-a: 22 Jan 2023, 17:42 Gledam cene na avto net in se čudim kako je lahko cena EV6 od 65 do 80 tisoč EUR.

Sicer vrhunski avto ampak totalno predrag.

Bo ob znižanih cenah Tesle sploh še interes za nakup tega avta?
Zgleda bodo 3/Y postali ljudski, ostali pa premium :giggle:
Saj jih nobeden ne bo kupoval če pogledam odzive prepametnih uporabnikov tega foruma. Kot kaže bodo šli vsi na kitajce.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Bo že prišlo do znižanja cen. Že ker je EUR zrastel napram USD, korejci pa imajo stroške vezane na USD. Samo do sedaj ni bilo motivacij za znižanja cen, samo za dvige. ;)
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a bvs »

Švabi so mi rekli, da bodo še povišal cene, da roba še vseeno gre.
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

😂😂 počas pa pod 100 jurjev ne bo avta za dobit. Sem mislil, da se bo vstavilo pri 50-70 jurjev pa zgleda ne bo. Kakšna nihanja sem pa tja, generalno pa gor.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Komaj je dober teden odkar je Tesla znižala cene. Pravi efekti bodo vidni šele čez mesece.

Se je pa treba zavedat, da pri Tesli ni vse super duper.
Ogromno folka ne bo vzelo Tesle, ker jim pač ne paše minimalistični dizajn, pomanjkljiva in nedosledna kakovost, odsotnost parkirnih senzorjev in podobne Muskovske finte.

Ampak temu navkljub, znižanja efektivnih prodajnih cen bodo. Samo da bodo v prvi rundi to v resnici popusti. Klasična igra avtoindustrije - list price ostane, se pa tala popuste, ugodna financiranja, zastojn kasko, zimske gume, ipd ...

Leto je še dolgo in zaostanki realizacij bodo vidni šele kasneje. Potem pridejo pa tudi pritiski na prodajo, bolj kot se bliža konec leta ...

Pa tudi konkurenca že dela na low price varijantah svojih vozil z LFP baterijami, ravno tako CATL, kot pri Tesli za RWD varijante 3 in Y. Torej lahko odstrižejo strošek baterije podobno kot Tesla, če jim trenutni dobavitelj cene nabija.

Je pa tako, Tesla je all in v elektriki in ji drugega ne preostane. Drugi imajo pribežališče še vedno v fosilcih ...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8266
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5360
3485

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Stabilnost je treba doplačat?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Kaj je šofer pijan? :D
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
601
1781

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Hvala za tale link. Je na istem mestu testiranih tudi kar nekaj drugih EV tako da lahko mal primerjave delamo.
Osebno nsjbrz niti pri 10kmh manj ne zvozim tega kar so ti vozili pri skoraj 80kmh
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Saj je vse fino, samo počasi se avto industriji jebe za losov test.
99,95% folka ni sposobna losa odvozit in ga tudi nikoli ne bo.

Tako, da to je lep sintetičen test za izučene športne šoferje, za navadno rajo, je pa samo za okras. Raja ob oviri zmrzne in največ kar lahko od nje pričajuješ, da zna stisnit zavoro do tilta. Ali pa še to ne in zato imaš umetno inteligenco, oz AEB, da ona to stisne.

Okrog ovire obvozit zadevo, po losovem principu, je pa sposobno 0,05% šoferjev.

Skratka za Elona še en feature request za FSD - avtomatski obvoz losa ob visoki hitrosti. :D
TeodorOrtl, Hanzi, Andy, niko6
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Mene tu bolj moti to, da avto premetava kot da bi gledal losov test Yugota, ne pa modernega vozila. Po drugi plati pa ja, verjetno ni veliko voznikov, ki bi jim losov test prišel prav, a vseeno, to skakanje avta ...
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
945

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Pred nakupom 2 EVja sem naredil kratek seznam vozil, ki mi odgovarjajo. TY, EV6 in Škoda.
Imam kolega prodajalca na Škodi, ki mi je zagotavljal že pred leti, da bo primerljiva konfiguracija okoli 10k cenejša kot TY - pa je praktično obratno danes.
Kie EV6 so se dale na začetku dobit za testno vožnjo, potem pa naenkrat ni bilo več terminov - sem se vpisal in dobil nazaj odgovor da so mi vožnjo preklicali brez obrazložitve.
EV6 mi je še vedno všeč, a mi ni niti najmanj žal, da danes vozim TY.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8266
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5360
3485

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Losov test je pač 'test' ... definirani pogoji in meritev.
Če gre čez neko cifro, 'pade' sicer pa 'nardi'. Črno-belo.

Zato je koristno videt tut posnetek obnašanja .. ki zgleda precej slabo.
Teži in moči nedoraslo podvozje, je pa 'udobno' in 'mehko'...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Odgovor je na dlani.

Proizvajalcem dol visi za sintetičen test, ki je applicable za 0,05% populacije, jim pa gre za občutke pri vožnji, ki tangira 99,95% populacije.

Losov test je prišel na radar, ko so majstri uspeli prekucnit na streho Mečko A. In to je res en tak ekstrem, ki se ne bi smel zgodit. Posledica je bila, da so se vsi vrgli na ta test in je bil aktualen 10 let na vse avto testih.

Sedaj se pa ubira neka sredina. Avto ne sme biti toliko nestabilen, da ob takem manevru pristane na strehi, po drugi strani pa raje ubirajo udobnost. Že avti postajajo povečini velike krave z višjim težiščem, pač kravizacija in debilizacija voznega parka. SUVi/CUVi so pa že po defaultu avti z višjo smrtnostjo in ne obratno, kar folk misli, da si z večjo kravo povečuje varnost.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8266
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5360
3485

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Že avti postajajo povečini velike krave z višjim težiščem,
To je veljalo v ICE dobi ... EV nima kaj met 'višjega' težišča, če ma baterijo in elektroniko tam kamor spada (v dnu) in ne tam kamor NE spada (pod prednjo havbo).

In ni težava nagibanje (razen vizuelna in mogoče občutka v kabini).
Težava je odnašanje riti in ignoriranje volana - ie. opletanje med pre in pod krmarjenostjo.

Kar ta losov test dejansko testira - pri kakšni hitrosti odpove krmiljenje skozi oster slalom?
Prevračanje je sam ekstrem za na naslovnice....
PogoreucJ
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Tudi električne krave imajo višje težišče. Je pa res, da ker je baterija v podu, je ta problem manjši.
Kalkulativno se pa z vsakim cm dodatne višine od tal in vsakim kilogramom dodatne mase postavljene više, tudi težišče dviguje.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6563
Avto: Kona 64_2018
3496
595

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Glede na to da ima EV6 najmanjšo oddaljenost od tal 155mm je to kar porazno ja.
Andy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 337
Kraj: Maribor
Avto: ID.4
109
152

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a Andy »

Glede na video, bi rekel da je tu edini problem sama masa vozila in s tem povezane sile ki nastajajo zaradi gibalne količine, dalje pa naj kak fizik razloži
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8266
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5360
3485

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Fizik bi razlagal zakaj točno se ta avto obnaša tako kot se.
Akademsko zanimivo, na mokri ovinkasti gozdni cesti razlaga koristi čisto nič.
Še manj, ko v desnem ovinku nos avtomobila zarine na levi pas ... le ker si pripeljal 3km/h "prehitro".

Bolše vprašanje je, zakaj so konstruktorji zrisali to reč tako kot so jo.
Nesposobni? Žal ni tolk enostavno.

Pravi odgovor je v realnih okvirih firme, ki posluje znotraj poslovnih omejitev ... kakšne kose morajo nujno sharat z ICE vozili, kako drage rešitve si še lahko privoščijo, kaj je možno naročit v katalogih obstoječih dobaviteljev, itd.

Odsotnost prednjega prtljažnika ni problem, ker maš 20l manj prostora za navlako ampak je 'lakmusov test' koliko 'svobode' so mel konstruktorji pri designu avtomobila. To je stvar, katero enostavno vidiš - al je bla svoboda stvar narest ornk, al ne. Kaj vse drugo ni narejeno tolk ornk kot bi lahko bilo, je bol skrito in se teže opazi. Relativno slaba stabilnost je takšna reč. Relativno visoka teža je druga, smešni servisni intervali so tretja, absurdno drago vzdrževanje četrta ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
niko6
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 763
Kraj: Brežice, Ljubljana
Avto: Model S
384
703

Re: KIA EV6

Odgovor Napisal/-a niko6 »

Ogo napisal/-a: 02 Apr 2023, 22:37 Saj je vse fino, samo počasi se avto industriji jebe za losov test.
99,95% folka ni sposobna losa odvozit in ga tudi nikoli ne bo.

Tako, da to je lep sintetičen test za izučene športne šoferje, za navadno rajo, je pa samo za okras. Raja ob oviri zmrzne in največ kar lahko od nje pričajuješ, da zna stisnit zavoro do tilta. Ali pa še to ne in zato imaš umetno inteligenco, oz AEB, da ona to stisne.

Okrog ovire obvozit zadevo, po losovem principu, je pa sposobno 0,05% šoferjev.

Skratka za Elona še en feature request za FSD - avtomatski obvoz losa ob visoki hitrosti. :D
Ko sem bil na treningu varne vožnje na Vranskem, sem predavatelja malo povprašal o tem.
Nam je rekel, da ko se pojavi takšna nepredvidljiva ovira je je najbolje polno zavirati in držati smer - če se zaletiš se pač zaletiš. Če nisi pripravljen (tako kot so vozniki na teh testih) je prevelika nevarnost, da v primeru izigibanja koga najdeš na nasprotnem pasu ceste ali pa letiš ven - oboje je praviloma slabše kot čelni trk.
amaterB, Ogo, warpedone, NeRo, BogyX, Sebastijan, prijazen, Hanzi, grnac94
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “EV6”