Zgleda bodo 3/Y postali ljudski, ostali pa premium
KIA EV6
Re: KIA EV6
Saj jih nobeden ne bo kupoval če pogledam odzive prepametnih uporabnikov tega foruma. Kot kaže bodo šli vsi na kitajce.
Re: KIA EV6
Bo že prišlo do znižanja cen. Že ker je EUR zrastel napram USD, korejci pa imajo stroške vezane na USD. Samo do sedaj ni bilo motivacij za znižanja cen, samo za dvige.
Re: KIA EV6
počas pa pod 100 jurjev ne bo avta za dobit. Sem mislil, da se bo vstavilo pri 50-70 jurjev pa zgleda ne bo. Kakšna nihanja sem pa tja, generalno pa gor.
Re: KIA EV6
Komaj je dober teden odkar je Tesla znižala cene. Pravi efekti bodo vidni šele čez mesece.
Se je pa treba zavedat, da pri Tesli ni vse super duper.
Ogromno folka ne bo vzelo Tesle, ker jim pač ne paše minimalistični dizajn, pomanjkljiva in nedosledna kakovost, odsotnost parkirnih senzorjev in podobne Muskovske finte.
Ampak temu navkljub, znižanja efektivnih prodajnih cen bodo. Samo da bodo v prvi rundi to v resnici popusti. Klasična igra avtoindustrije - list price ostane, se pa tala popuste, ugodna financiranja, zastojn kasko, zimske gume, ipd ...
Leto je še dolgo in zaostanki realizacij bodo vidni šele kasneje. Potem pridejo pa tudi pritiski na prodajo, bolj kot se bliža konec leta ...
Pa tudi konkurenca že dela na low price varijantah svojih vozil z LFP baterijami, ravno tako CATL, kot pri Tesli za RWD varijante 3 in Y. Torej lahko odstrižejo strošek baterije podobno kot Tesla, če jim trenutni dobavitelj cene nabija.
Je pa tako, Tesla je all in v elektriki in ji drugega ne preostane. Drugi imajo pribežališče še vedno v fosilcih ...
Se je pa treba zavedat, da pri Tesli ni vse super duper.
Ogromno folka ne bo vzelo Tesle, ker jim pač ne paše minimalistični dizajn, pomanjkljiva in nedosledna kakovost, odsotnost parkirnih senzorjev in podobne Muskovske finte.
Ampak temu navkljub, znižanja efektivnih prodajnih cen bodo. Samo da bodo v prvi rundi to v resnici popusti. Klasična igra avtoindustrije - list price ostane, se pa tala popuste, ugodna financiranja, zastojn kasko, zimske gume, ipd ...
Leto je še dolgo in zaostanki realizacij bodo vidni šele kasneje. Potem pridejo pa tudi pritiski na prodajo, bolj kot se bliža konec leta ...
Pa tudi konkurenca že dela na low price varijantah svojih vozil z LFP baterijami, ravno tako CATL, kot pri Tesli za RWD varijante 3 in Y. Torej lahko odstrižejo strošek baterije podobno kot Tesla, če jim trenutni dobavitelj cene nabija.
Je pa tako, Tesla je all in v elektriki in ji drugega ne preostane. Drugi imajo pribežališče še vedno v fosilcih ...
Re: KIA EV6
Hvala za tale link. Je na istem mestu testiranih tudi kar nekaj drugih EV tako da lahko mal primerjave delamo.
Osebno nsjbrz niti pri 10kmh manj ne zvozim tega kar so ti vozili pri skoraj 80kmh
Osebno nsjbrz niti pri 10kmh manj ne zvozim tega kar so ti vozili pri skoraj 80kmh
Re: KIA EV6
Saj je vse fino, samo počasi se avto industriji jebe za losov test.
99,95% folka ni sposobna losa odvozit in ga tudi nikoli ne bo.
Tako, da to je lep sintetičen test za izučene športne šoferje, za navadno rajo, je pa samo za okras. Raja ob oviri zmrzne in največ kar lahko od nje pričajuješ, da zna stisnit zavoro do tilta. Ali pa še to ne in zato imaš umetno inteligenco, oz AEB, da ona to stisne.
Okrog ovire obvozit zadevo, po losovem principu, je pa sposobno 0,05% šoferjev.
Skratka za Elona še en feature request za FSD - avtomatski obvoz losa ob visoki hitrosti.
99,95% folka ni sposobna losa odvozit in ga tudi nikoli ne bo.
Tako, da to je lep sintetičen test za izučene športne šoferje, za navadno rajo, je pa samo za okras. Raja ob oviri zmrzne in največ kar lahko od nje pričajuješ, da zna stisnit zavoro do tilta. Ali pa še to ne in zato imaš umetno inteligenco, oz AEB, da ona to stisne.
Okrog ovire obvozit zadevo, po losovem principu, je pa sposobno 0,05% šoferjev.
Skratka za Elona še en feature request za FSD - avtomatski obvoz losa ob visoki hitrosti.
Re: KIA EV6
Mene tu bolj moti to, da avto premetava kot da bi gledal losov test Yugota, ne pa modernega vozila. Po drugi plati pa ja, verjetno ni veliko voznikov, ki bi jim losov test prišel prav, a vseeno, to skakanje avta ...
Re: KIA EV6
Pred nakupom 2 EVja sem naredil kratek seznam vozil, ki mi odgovarjajo. TY, EV6 in Škoda.
Imam kolega prodajalca na Škodi, ki mi je zagotavljal že pred leti, da bo primerljiva konfiguracija okoli 10k cenejša kot TY - pa je praktično obratno danes.
Kie EV6 so se dale na začetku dobit za testno vožnjo, potem pa naenkrat ni bilo več terminov - sem se vpisal in dobil nazaj odgovor da so mi vožnjo preklicali brez obrazložitve.
EV6 mi je še vedno všeč, a mi ni niti najmanj žal, da danes vozim TY.
Imam kolega prodajalca na Škodi, ki mi je zagotavljal že pred leti, da bo primerljiva konfiguracija okoli 10k cenejša kot TY - pa je praktično obratno danes.
Kie EV6 so se dale na začetku dobit za testno vožnjo, potem pa naenkrat ni bilo več terminov - sem se vpisal in dobil nazaj odgovor da so mi vožnjo preklicali brez obrazložitve.
EV6 mi je še vedno všeč, a mi ni niti najmanj žal, da danes vozim TY.
Re: KIA EV6
Losov test je pač 'test' ... definirani pogoji in meritev.
Če gre čez neko cifro, 'pade' sicer pa 'nardi'. Črno-belo.
Zato je koristno videt tut posnetek obnašanja .. ki zgleda precej slabo.
Teži in moči nedoraslo podvozje, je pa 'udobno' in 'mehko'...
Če gre čez neko cifro, 'pade' sicer pa 'nardi'. Črno-belo.
Zato je koristno videt tut posnetek obnašanja .. ki zgleda precej slabo.
Teži in moči nedoraslo podvozje, je pa 'udobno' in 'mehko'...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: KIA EV6
Odgovor je na dlani.
Proizvajalcem dol visi za sintetičen test, ki je applicable za 0,05% populacije, jim pa gre za občutke pri vožnji, ki tangira 99,95% populacije.
Losov test je prišel na radar, ko so majstri uspeli prekucnit na streho Mečko A. In to je res en tak ekstrem, ki se ne bi smel zgodit. Posledica je bila, da so se vsi vrgli na ta test in je bil aktualen 10 let na vse avto testih.
Sedaj se pa ubira neka sredina. Avto ne sme biti toliko nestabilen, da ob takem manevru pristane na strehi, po drugi strani pa raje ubirajo udobnost. Že avti postajajo povečini velike krave z višjim težiščem, pač kravizacija in debilizacija voznega parka. SUVi/CUVi so pa že po defaultu avti z višjo smrtnostjo in ne obratno, kar folk misli, da si z večjo kravo povečuje varnost.
Proizvajalcem dol visi za sintetičen test, ki je applicable za 0,05% populacije, jim pa gre za občutke pri vožnji, ki tangira 99,95% populacije.
Losov test je prišel na radar, ko so majstri uspeli prekucnit na streho Mečko A. In to je res en tak ekstrem, ki se ne bi smel zgodit. Posledica je bila, da so se vsi vrgli na ta test in je bil aktualen 10 let na vse avto testih.
Sedaj se pa ubira neka sredina. Avto ne sme biti toliko nestabilen, da ob takem manevru pristane na strehi, po drugi strani pa raje ubirajo udobnost. Že avti postajajo povečini velike krave z višjim težiščem, pač kravizacija in debilizacija voznega parka. SUVi/CUVi so pa že po defaultu avti z višjo smrtnostjo in ne obratno, kar folk misli, da si z večjo kravo povečuje varnost.
Re: KIA EV6
To je veljalo v ICE dobi ... EV nima kaj met 'višjega' težišča, če ma baterijo in elektroniko tam kamor spada (v dnu) in ne tam kamor NE spada (pod prednjo havbo).Že avti postajajo povečini velike krave z višjim težiščem,
In ni težava nagibanje (razen vizuelna in mogoče občutka v kabini).
Težava je odnašanje riti in ignoriranje volana - ie. opletanje med pre in pod krmarjenostjo.
Kar ta losov test dejansko testira - pri kakšni hitrosti odpove krmiljenje skozi oster slalom?
Prevračanje je sam ekstrem za na naslovnice....
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: KIA EV6
Tudi električne krave imajo višje težišče. Je pa res, da ker je baterija v podu, je ta problem manjši.
Kalkulativno se pa z vsakim cm dodatne višine od tal in vsakim kilogramom dodatne mase postavljene više, tudi težišče dviguje.
Kalkulativno se pa z vsakim cm dodatne višine od tal in vsakim kilogramom dodatne mase postavljene više, tudi težišče dviguje.
Re: KIA EV6
Glede na video, bi rekel da je tu edini problem sama masa vozila in s tem povezane sile ki nastajajo zaradi gibalne količine, dalje pa naj kak fizik razloži
Re: KIA EV6
Fizik bi razlagal zakaj točno se ta avto obnaša tako kot se.
Akademsko zanimivo, na mokri ovinkasti gozdni cesti razlaga koristi čisto nič.
Še manj, ko v desnem ovinku nos avtomobila zarine na levi pas ... le ker si pripeljal 3km/h "prehitro".
Bolše vprašanje je, zakaj so konstruktorji zrisali to reč tako kot so jo.
Nesposobni? Žal ni tolk enostavno.
Pravi odgovor je v realnih okvirih firme, ki posluje znotraj poslovnih omejitev ... kakšne kose morajo nujno sharat z ICE vozili, kako drage rešitve si še lahko privoščijo, kaj je možno naročit v katalogih obstoječih dobaviteljev, itd.
Odsotnost prednjega prtljažnika ni problem, ker maš 20l manj prostora za navlako ampak je 'lakmusov test' koliko 'svobode' so mel konstruktorji pri designu avtomobila. To je stvar, katero enostavno vidiš - al je bla svoboda stvar narest ornk, al ne. Kaj vse drugo ni narejeno tolk ornk kot bi lahko bilo, je bol skrito in se teže opazi. Relativno slaba stabilnost je takšna reč. Relativno visoka teža je druga, smešni servisni intervali so tretja, absurdno drago vzdrževanje četrta ...
Akademsko zanimivo, na mokri ovinkasti gozdni cesti razlaga koristi čisto nič.
Še manj, ko v desnem ovinku nos avtomobila zarine na levi pas ... le ker si pripeljal 3km/h "prehitro".
Bolše vprašanje je, zakaj so konstruktorji zrisali to reč tako kot so jo.
Nesposobni? Žal ni tolk enostavno.
Pravi odgovor je v realnih okvirih firme, ki posluje znotraj poslovnih omejitev ... kakšne kose morajo nujno sharat z ICE vozili, kako drage rešitve si še lahko privoščijo, kaj je možno naročit v katalogih obstoječih dobaviteljev, itd.
Odsotnost prednjega prtljažnika ni problem, ker maš 20l manj prostora za navlako ampak je 'lakmusov test' koliko 'svobode' so mel konstruktorji pri designu avtomobila. To je stvar, katero enostavno vidiš - al je bla svoboda stvar narest ornk, al ne. Kaj vse drugo ni narejeno tolk ornk kot bi lahko bilo, je bol skrito in se teže opazi. Relativno slaba stabilnost je takšna reč. Relativno visoka teža je druga, smešni servisni intervali so tretja, absurdno drago vzdrževanje četrta ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: KIA EV6
Ko sem bil na treningu varne vožnje na Vranskem, sem predavatelja malo povprašal o tem.Ogo napisal/-a: ↑02 Apr 2023, 22:37 Saj je vse fino, samo počasi se avto industriji jebe za losov test.
99,95% folka ni sposobna losa odvozit in ga tudi nikoli ne bo.
Tako, da to je lep sintetičen test za izučene športne šoferje, za navadno rajo, je pa samo za okras. Raja ob oviri zmrzne in največ kar lahko od nje pričajuješ, da zna stisnit zavoro do tilta. Ali pa še to ne in zato imaš umetno inteligenco, oz AEB, da ona to stisne.
Okrog ovire obvozit zadevo, po losovem principu, je pa sposobno 0,05% šoferjev.
Skratka za Elona še en feature request za FSD - avtomatski obvoz losa ob visoki hitrosti.
Nam je rekel, da ko se pojavi takšna nepredvidljiva ovira je je najbolje polno zavirati in držati smer - če se zaletiš se pač zaletiš. Če nisi pripravljen (tako kot so vozniki na teh testih) je prevelika nevarnost, da v primeru izigibanja koga najdeš na nasprotnem pasu ceste ali pa letiš ven - oboje je praviloma slabše kot čelni trk.