KIA EV6
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 43
-
375
Re: KIA EV6
Ne bi šlo na način, da lahko pol leta voziš z nemškimi tablicami? To je dovoljeno po zakonodaji. Pogodba se skleni, lastnik si ti, avto pa je pisan na firmo prodajalca še pol leta. Ne morejo ti ga vzeti, ker si ti lastnik. Edino ne vem kdaj bi se odbijal DDV, oziroma ne vem, če ne bi moral prvih 6 mesecev paziti, da ne presežeš 6000km, da ne bi padel pod kategorijo "rabljenih" avtov.
Re: KIA EV6
Saj nekaj takega je oglaševal v svojih oglasih uvoznik Janez Bedina. No, sedaj o njegovi firmi ni ne duha, ne sluha.
Jaz bi se šel to, če bi imel kakšnega res dobrega prijatelja od tam, sicer pa ne.
Jaz bi se šel to, če bi imel kakšnega res dobrega prijatelja od tam, sicer pa ne.
Re: KIA EV6
Lastnik oz. lizingojemalec mora biti nekdo s stalnim prebivališčem v Nemčiji (saj gre subvencije iz njihovega davkoplačevalskega denarja). Ne more Slovenec gor vzeti lizing, koristiti subvencijo in po pol leta avto uvoziti. Edin način je, da nekdo s stalnim prebivališčem vzame avto na svoje ime in ga po pol leta prepiše nate, ti ga pa uvoziš. Ampak za to varianto potrebuješ veliko zaupanja (če denar zalagaš Slovenec, mora zaupati, da bo Nemec čez pol leta avto res prepisal na njega... obratno mora pa Nemec zaupat, da bo Slovenec čez pol leta res poravnal dogovorjen znesek, da ne bo on obtičal z avtom, ki ga ne potrebuje).Bandersnatch napisal/-a: ↑26 Dec 2021, 15:39 Ne bi šlo na način, da lahko pol leta voziš z nemškimi tablicami? To je dovoljeno po zakonodaji. Pogodba se skleni, lastnik si ti, avto pa je pisan na firmo prodajalca še pol leta. Ne morejo ti ga vzeti, ker si ti lastnik. Edino ne vem kdaj bi se odbijal DDV, oziroma ne vem, če ne bi moral prvih 6 mesecev paziti, da ne presežeš 6000km, da ne bi padel pod kategorijo "rabljenih" avtov.
Re: KIA EV6
Cena ne bo prava, kar se vidi že sedaj pri rabljenih Teslah. Nemc pač ve koliko ja avto kje vreden in ne bo prodal tebi, če lahko skandinavcu za praktično polno ceno.
Najboljša varianta je še vedno da njadeš kakegega sorodnika, ki je ti pripravljen avto vzet na svoje ime.
To da pa boš naredil manj kot 6000km in potem dobil še subvencijo pri nas pa mislim, da je kar misija nemogoče, ker DDV menda ja ne boš še pri nas plačeval?
Najboljša varianta je še vedno da njadeš kakegega sorodnika, ki je ti pripravljen avto vzet na svoje ime.
To da pa boš naredil manj kot 6000km in potem dobil še subvencijo pri nas pa mislim, da je kar misija nemogoče, ker DDV menda ja ne boš še pri nas plačeval?
Re: KIA EV6
Ne mores doboti subvencije pri nas ce ima avto prvo registracijo v tujini
Vsaj jaz si tako razlagam pogoje ekosklada.
Vsaj jaz si tako razlagam pogoje ekosklada.
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 43
-
375
Re: KIA EV6
Tako je, ob 1. registraciji zgubi avto pravico do nadaljnih subvencij Ekoskladov po celi EU, so se vse države kar dobro zazihrale v svojih pogojih. DDV je pa drugo, to se pa lahko vrača oz. plačaš DDV po stopnji svoje države.
Re: KIA EV6
KIA EV6 je v Ženevi izbran za avto leta 2022. Drugo mesto je zasedel Renault Megane E-Tech, sledijo jima Hyundai Ioniq 5, Peugeot 308 Škoda Enyaq in Ford Mustang Mach-E oz. Seat Cupra Born, ki imata enako št. točk.
Re: KIA EV6
Jaz sem sicer bil presenečen nad velikostjo EV6 v živo, oz da je videt relativno majhen. Je pa res, da je bil črne barve model, bjorn je pa hvalil belega, kako je strupen. Vsekakor mi je iz tega vidika ioniq5 videt bolj "strupen" - v živo, čeprav sem po slikah/posnetkih mislil, da je EV6 boljši.
Re: KIA EV6
Tule je dobro prikazano kako naše oči (bolj pamet) "vidijo" dimenzije - med 1:05 in 1:15.darjan napisal/-a: ↑01 Mar 2022, 08:38 Jaz sem sicer bil presenečen nad velikostjo EV6 v živo, oz da je videt relativno majhen. Je pa res, da je bil črne barve model, bjorn je pa hvalil belega, kako je strupen. Vsekakor mi je iz tega vidika ioniq5 videt bolj "strupen" - v živo, čeprav sem po slikah/posnetkih mislil, da je EV6 boljši.
https://www.youtube.com/watch?v=YjKBFXvkXTI
Re: KIA EV6
Meni pa ravno zaradi tega, bil, EV6. Ker je bolj "kot puščica", ioniq5 pa kot "kanta". Sem ga videl v živo, 5, pa se mi zdi glamozen...mislim če bi to vse dali v kak sedan, kot ioniy 2017, pa to bi imelo 1000km dometa...
Re: KIA EV6
To bodo limuzine, v stilu ECQ, pač veliko sranje in ne mali sedan, kot je ioniq 2017.
ps, afaik.
ps, afaik.
Re: KIA EV6
Glede na slike koncepta to ne misli bit poceni. Ioniq postaja premium brand.
Zna pa še vedno biti cenovno ugoden npr napram Tesli Model S.
Zna pa še vedno biti cenovno ugoden npr napram Tesli Model S.