Ioniq 5
Re: Ioniq 5
V izboru za svetovni avto leta je Ioniq 5 si je zmagal tako v krovni, električni in še oblikovni kategoriji.
https://avto.finance.si/8998983/Svetovn ... 56018add7f
https://avto.finance.si/8998983/Svetovn ... 56018add7f
Re: Ioniq 5
Hyundai officially announced that the 2023 model year Hyundai Ioniq 5 in Europe will get several major enhancements and specification changes.
The list includes (detailed description below):
higher battery capacity (77.4 kWh)
battery thermal pre-conditioning ahead of fast charging
optional Digital Centre Mirror (DCM)
optional Digital Side Mirrors (DSM)
Smart Frequency Dampers (SFD)
The 2023 model year version will be available to order in Europe starting in late Spring 2022.
https://insideevs.com/news/566583/europ ... ancements/
The list includes (detailed description below):
higher battery capacity (77.4 kWh)
battery thermal pre-conditioning ahead of fast charging
optional Digital Centre Mirror (DCM)
optional Digital Side Mirrors (DSM)
Smart Frequency Dampers (SFD)
The 2023 model year version will be available to order in Europe starting in late Spring 2022.
https://insideevs.com/news/566583/europ ... ancements/
Re: Ioniq 5
Še več bling bling za tiste, ki jih preveč tišči denar na TRR.
Letos naj bi Hyundai napravil tudi uvedbo Nvidia digitalne platforme, ki bo omogočala OTA update tudi za druge elemente, ne samo infotainment in navigacijo. A bo prenova Ioniq5 že na tem, je pa vprašanje.
OTA update za infotainment in navigacijo je pa že zunaj. Treba je pa prvo verzijo klasično na roke naložit z USB ključka, naprej pa naj bi šlo preko OTA.
Letos naj bi Hyundai napravil tudi uvedbo Nvidia digitalne platforme, ki bo omogočala OTA update tudi za druge elemente, ne samo infotainment in navigacijo. A bo prenova Ioniq5 že na tem, je pa vprašanje.
OTA update za infotainment in navigacijo je pa že zunaj. Treba je pa prvo verzijo klasično na roke naložit z USB ključka, naprej pa naj bi šlo preko OTA.
Re: Ioniq 5
Za kolk denarja?
Sedanji z 72kWh na avto.net štarta pri 57k ...
Sedanji z 72kWh na avto.net štarta pri 57k ...
Se pravi sedanji tega nimajo ?battery thermal pre-conditioning ahead of fast charging
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq 5
In kaj je s tem problem? Saj Tesla Model 3 tudi starta z 53 jurji.
V nobenem primeru, pa za te ceni, jaz ne bi vzel ne enega, ne drugega. Oboje vsaj 10 jurjev predrago.
Re: Ioniq 5
Prosim stopite na konec vrste ... naslednji prosim!Oboje vsaj 10 jurjev predrago.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq 5
Vidiš, je isto za Ioniq5.
Ampak oboje, tako Tesla Model 3, kot Ioniq5 sta v resnici prdec v celotni prodaji avtomobilov.
Tako, da se ti je brez veze usajat, a je 57 jurjev za Ioniq5 veliko ali ne.
Zame je preveč, ker avto jemljem kot sredstvo od A do B in ne kot podaljšek ega.
In če bi vzel Ioniq5, bi ga vzel, ko se bo svaljkal na zalogi in ga dobim 20% off list price in v roku 2 dni od potrditve nakupa. Tako kot sem vzel Kono.
Na tistih, kjer tripa ego, pa služi tako Tesla, kot Hyundai. Samo da Tesla nateguje že v startu z dobavljivostjo - vzameš oskubljen Model 3, je dobavni rok konec leta. Vzameš loaded, je pa le par mesecev.
Pri Hyundai je pa obratno - bolj je loaded, dlje ga čakaš, ker zahtevnih komponent ni.
Da pa Tesla za osnovne modele, kjer je dobavljivost komponent višja, nateguje z daljšimi dobavnimi roki, je pa jasno vsakemu, ki je v industriji. Tako nategujejo folk, da vzame bolj loaded model za več denarja.
Toliko o tem, da Tesla ne nategujev prodajnem procesu. Seveda nateguje, samo na digitalni način z if stavki v kodi ...
Re: Ioniq 5
Ko sem se jaz zanimal pred pol leta je bilo receno na 15.000 km. Sem rekel hvala lepa, na 5 mesecev na servisu za EV......
Re: Ioniq 5
V nemškem katalogu / ceniku piše da je servis na 30k km ali 24 mesecev.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Ioniq 5
Nemci imajo boljsi bencin.
Pri ioniqu je pa mogoce bolj ustrezna napetist polnjenja
No vcasih je to veljalo pri yamahi, ki je v EU imela servis na 10, pri nas pa na 6
Pri ioniqu je pa mogoce bolj ustrezna napetist polnjenja
No vcasih je to veljalo pri yamahi, ki je v EU imela servis na 10, pri nas pa na 6
Re: Ioniq 5
Če bo pri nas 10 jurjev dražji, pa naj bodo še servisi 2x pogostejši
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Ioniq 5
V ZDA je servis na 5 tisoč milj. Evo, da boste bolj srečni.
Je pa res, da je na sporedu samo večtočkovna kontrola in pregled obrabljenosti pnevmatik in stanja zavorne tekočine ter po potrebi rotacija gum.
Večino tega folk v ZDA itak dela sam. Tam so glede garancije kupci itak zaščiteni kot kočevski medvedi.
Je pa res, da je na sporedu samo večtočkovna kontrola in pregled obrabljenosti pnevmatik in stanja zavorne tekočine ter po potrebi rotacija gum.
Večino tega folk v ZDA itak dela sam. Tam so glede garancije kupci itak zaščiteni kot kočevski medvedi.
Re: Ioniq 5
Koliko so pa pri nas se pa vidi na akumulatorjih.
Ce je bila do sedaj pricakovana doba 5 let recimo, je za hy normalno da crkne po enem letu in je to "potrošni" material
Ce je bila do sedaj pricakovana doba 5 let recimo, je za hy normalno da crkne po enem letu in je to "potrošni" material
Re: Ioniq 5
Ne vem, meni še ni crknil.
Je pa tudi za tovarniškega garancija 2 leti.
Tako, da ne gre posploševati.
Je pa tudi za tovarniškega garancija 2 leti.
Tako, da ne gre posploševati.
Re: Ioniq 5
Sem bil na ogledu avta, servisni interval je 15.000 km oz eno leto
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek