Ioniq 5

Odgovori
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a Apolon »

nakaza napisal/-a: 06 Jun 2022, 20:40
rgornik napisal/-a: 21 Maj 2022, 11:49 Lastniki Ioniqov 5, kakšen je servisni interval?
Sem bil na ogledu avta, servisni interval je 15.000 km oz eno leto :( :geek: :nope: :nope:
To si vsake 3 mesece na servisu, če avto kolikor toliko uporabljaš čemu je namenjen. Bolano. Naj jih imajo.
kavka
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1177
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
841
1422

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Apolon napisal/-a: 06 Jun 2022, 21:05
nakaza napisal/-a: 06 Jun 2022, 20:40
rgornik napisal/-a: 21 Maj 2022, 11:49 Lastniki Ioniqov 5, kakšen je servisni interval?
Sem bil na ogledu avta, servisni interval je 15.000 km oz eno leto :( :geek: :nope: :nope:
To si vsake 3 mesece na servisu, če avto kolikor toliko uporabljaš čemu je namenjen. Bolano. Naj jih imajo.

Žal je res tako, sedaj imam Soula, isti šmorn. Kar velik minus je tole bit skoz po servisih. Bomo videli kaj pove konkurenca.
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

nakaza napisal/-a: 06 Jun 2022, 20:40
rgornik napisal/-a: 21 Maj 2022, 11:49 Lastniki Ioniqov 5, kakšen je servisni interval?
Sem bil na ogledu avta, servisni interval je 15.000 km oz eno leto :( :geek: :nope: :nope:
A mi lahko kdo razloži, zakaj? :o

Imamo v službeni floti kar nekaj dizlov... in najkrajši interval ima Renault Megane - 20.000km, pa potem preko 30 in 40 vse do 50.000 - Ford Transit, pri vseh velja ALI 2 leti :geek:

Po moje gre samo za striženje ovc ... ker pač lahko :bang:
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1177
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
841
1422

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Stromcek napisal/-a: 06 Jun 2022, 21:34
nakaza napisal/-a: 06 Jun 2022, 20:40
rgornik napisal/-a: 21 Maj 2022, 11:49 Lastniki Ioniqov 5, kakšen je servisni interval?
Sem bil na ogledu avta, servisni interval je 15.000 km oz eno leto :( :geek: :nope: :nope:
A mi lahko kdo razloži, zakaj? :o

Imamo v službeni floti kar nekaj dizlov... in najkrajši interval ima Renault Megane - 20.000km, pa potem preko 30 in 40 vse do 50.000 - Ford Transit, pri vseh velja ALI 2 leti :geek:

Po moje gre samo za striženje ovc ... ker pač lahko :bang:
Enostavno, poprodajnega servisa ni, lupit te nimajo kaj, je pač tole. Večji strošk kot denar je čas! Servis je cca 50 eur al pa 70 eur, rabim pa 3 ali 4 ure ...
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a Matej »

Servisni interval na 15k km me je prepričal da ga nisem kupil. Poleg visoke porabe na AC.
Hanzi
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a darjan »

Am, jaz sem tudi vsake 3 mesece na servisu, ampak NE lupijo. Prvi servis je bil 80 eur (vmes še bilo nekaj osnovnega kleparskega dela ker sem kolotek obrobo snel na robniku), drugi pa 15 eur.

tako da..me ne moti pogostos servisov, če niso dragi. cajt edino gre, ampak lahko vmes kakšne testne sprobaš.
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a technic »

Apolon napisal/-a: 06 Jun 2022, 21:05 To si vsake 3 mesece na servisu, če avto kolikor toliko uporabljaš čemu je namenjen. Bolano. Naj jih imajo.
Čaki mal... Ti delaš letno 60.000 km in pričakuješ, da boš z Modelom Y samo na 1 ali 2 leti na servisu?
Slika
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8257
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a warpedone »

77k km , 0 eur za servis ...
Matej, bakki
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6558
Avto: Kona 64_2018
3495
595

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Vselej je potrebno avto vsake tolk časa pogledat, sam povem.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a darjan »

Gugl pravi:

Tesla recommended the service every year or 12,500 miles for the Model S and Model X and every two years or 25,000 miles for the Model 3.

Pomeni, če warped pač temu ni sledil, ne pomeni da je Tesla tako super, ampak da pač ni upošteval navodil :)
Lahko tudi sicer, da ima kak operativni najem, kjer so servisi itak zastonj oz všteti v strošek najema.
nakaza
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8257
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Kaj pa če berete napačna navodila?
Kaj pa če narobe sklepate?
Kaj pa če tisti SW, ki laufa na laptopu vašega serviserja, tistem, katerega všteka v OBD in "prebere kode napak", vgradili v sam avto in bi se diagonstika izvajala nonstop?
Kaj pa če bi avto sam opozoril, ko pri delovanju zazna karkoli sumljivega?
Mogoče javi "12V baterry low, needs replacement"?
Mogoče javi "brake system needs service"?
Mogoče javi celo "uneven tire wear"?
Al pa "Windscreen washer fluid is low"?

Če je vaš avto vzet iz kremenčkovih, še ne pomeni da so tudi vsi ostali.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a darjan »

Zato sem napisal gugl pravi, če so navodila Tesle drugačna, pa nas razsvetli.

Pomeni, da Tesle ni potrebno voziti na servisne preglede, ker avto vse sam preverja in javlja, ko/če je kaj narobe?
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Isto sranje je.
S to razliko, da ko greš na Tesla servis, uni model nima pojma kaj narest. Ker ima samo kombi in par šraufcigrov.
Ko je kaj več, poje avto vleka v 500 km stran bolj opremljeni servisni center.

Nobena remote diagnostika ne pove celotne zgodbe. Ko gre za zapletene napake, so zato tam servisna navodila, ki navajajo postopek, kaj vse serviser mora naresti in ne ni samo par klikov v programu. Ampak odklopi ono, priklopi nazaj to, preveri to in to za poškodbe, z voltmetrom zmeri napetost na točki, ...
In za zapletene napake, mora tudi serviser imeti kaj v glavi. Drugače je samo sranje, oz menjavanje pol avta zaradi kake brezvezne malenkosti.

Že za mrtev 12 aku, ne moreš dat samo "Replace 12V battery". Ker je treba najti pravi razlog za prazen akumulator. Lahko je slednji res znucan, lahko je pa kompleksen problem previsoke parazitne porabe in premalo polnjenja. Že tukaj lahko doktoriraš in zgubiš dragocene delovne ure.
Zadnjič spremenil Ogo, dne 07 Jun 2022, 09:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Matej24, Sebastijan
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a darjan »

Pa tudi diganostika ne pokaže vsega. Kaj pa fizična obraba diskov recimo, filtri, rja, ipd
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a Ogo »

darjan napisal/-a: 07 Jun 2022, 09:58 Pa tudi diganostika ne pokaže vsega. Kaj pa fizična obraba diskov recimo, filtri, rja, ipd
Al pa miši pojedle kable, mulo vozil čez robnik in manjka pol podvozja in visokonapetostne baterije, ...
Isto ko na Space Shuttle Columbia, visoka temperatura leve gume za pristanek, potem pa tema in zvezdni utrinki čez nebo.

Elektronska diagnostika je v avtih že 50 let, odkar so mikroprocesorje začeli vgrajevati v elektroniko v avtih. Veliko pove, samo zaključkov, kaj je v resnici narobe in še posebej, kako popravit, pa ni sposobna razen za redke primere. Zato je tam človek - serviser.
darjan, SimonZed
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8257
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Zanimive so te okvare, katere se med normalno uporabo avtomobila ne zaznajo... mora "mojstr pogledat" da opazi da ti manjka pol podvozja?

Fizična obraba diskov na EVju s 70k prevoženimi?
Med menjavo gum za firbec pošlatam če se mogoče že našlata kak rob na diskih, če se že vidi ne.

Filter kabine? Zamenjal spomladi sam, eno soboto dopoldan, pol ure športa.
Rja? Če je jaz ne vidim, je tudi serviser ne bo.

Razumem pa potrebo po osmislenju izgubljenih par ur in plačanih nekaj deset eur ... to pač ne more bit brezvezen nateg, nikakor ne!

Še vedno me zanima kako hudiča tole našlogajo...
Slika
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a darjan »

Seveda obstaja uporabnik avtomobila, ki bo bolj vešč, kot sam serviser, ampak večina to ni. In za takšne so pač servisi, eni niti filtra ne znajo zamenjati, niti ločiti rjo od mušice.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a Ogo »

warpedone napisal/-a: 07 Jun 2022, 10:16
Še vedno me zanima kako hudiča tole našlogajo...
Slika
Upam, da našlogajo bolje kot prepoznavo semaforjev pri FSD.

Šlogat se pa verjetno da skozi razlike spodrsavanja gum. Ampak gume so takrat lahko že uničene.
Isto kot una jajca s posrednim merjenjem tlaka v gumah. Saj se da, samo ga ni čez senzor, ki dejansko izmeri tlak in temperaturo zraka v gumi. Zanesljivost je pač jeba.

Zakaj se predpisuje premontažo gum na 5000 milj v ZDA? Zato ker je to trotl ziher za proizvajalca, da si umije roke. Pri večini bo pa dovolj, da gume menjava spredi/zadi in po diagonali enkrat na 20 tisoč km.
Ni isto, če avto vozi divjak ali nekdo umirjen. Predpiše se pač worst case scenarij.
Če pa nekdo reklamira gume, da so ne-enakomerno obrabljene in je balanciral slednje nikoli, pa njegov problem.
Zadnjič spremenil Ogo, dne 07 Jun 2022, 10:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8257
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Kdor želi menjavo filtra plačat, je na servisu več kot dobrodošel ... odpreš app, zahtevaj servis, naklikaš datum, opišeš problem.

Konkretna veljavna navodila za Model 3: https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... B1D91.html
Service Intervals
Your vehicle should generally be serviced on an as-needed basis. However, Tesla recommends the following maintenance items and intervals, as applicable to your vehicle, to ensure continued reliability and efficiency of your Model 3.

Brake fluid health check every 2 years (replace if necessary) or, if the vehicle is used for towing, replace the brake fluid every 2 years.
A/C desiccant bag replacement every 6 years.
Cabin air filter replacement every 2 years.
Clean and lubricate brake calipers every year or 12,500 miles (20,000 km) if in an area where roads are salted during winter
Rotate tires every 10,000 km or if tread depth difference is 1.5 mm or greater, whichever comes first
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: Ioniq 5

Odgovor Napisal/-a Ogo »

You have been Musked ...
Avtov servisiranih po Muskovo je že sedaj na cestah enormno. Ne rabijo bit Tesle.
Pa tudi problemov z njimi je veliko. Sploh odkar so odpravili letne tehnične preglede, ki jih je očitno treba uvesti nazaj - v skladu z Dunajsko konvencijo o prometu.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq 5”