Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

O tem kako polnite svoj EV doma
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a sluk »

Več požarov nastane zaradi navadnih gospodinjskih aparatov, kot pa zaradi domače polnilnice.
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

sluk napisal/-a: 20 Dec 2022, 18:14 Več požarov nastane zaradi navadnih gospodinjskih aparatov, kot pa zaradi domače polnilnice.
Logično. Vsako gospodinjstvo ima več aparatov. Polnilnico pa vsako ne vem koliko.
nteam
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 372
Kraj: Ljubljana
Avto: Born 77 kWh
225
267

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a nteam »

Pri polnilnicah se dela nenormalna fama okoli montaže. To so prodajalske fore. Vaški električarji so že mnogo pred električnimi avti urejali inštalacije na kmetijah, kjer so primerljivih moči npr. puhalniki, pa se ni delalo take panike.
Pač vedeti je treba, kaj se dela - kot pri vsaki stvari.
warpedone, PogoreucJ, mlakar
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6556
Avto: Kona 64_2018
3493
595

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Seveda, zavedat se je potrebno sam da puhalnik če dela cca 40min je človek res počasen. Polnilnica pa dela lahko tudi 12 ur. Sam v vednost ko se spet začne debata okrog debeline kablov in strokovne montaže.

Se pa strinjam za 500€ fajn pokasirajo še posebno ker gre za ne dinamično. Za tak dnar jaz dobim polnilnico in se lep čas vozim okoli z polnjenjem samo na hitrih.
mlakar
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a sluk »

12 ur neprekinjene uporabe 3F polnilnice? :giggle: Meni v 3 letih ni zaporedno 2 avtov polnilo skupaj 10 ur... kaj šele neprekinjeno 12 ur 1 avto...
Seveda zdaj lahko najdeš primer, da bo nekdo z 10A 1F polnil 12 ur na 3F polnilnici.
Prevelika fama se dela s to montažo. Če že.. je mnogo bolj pomembna napeljava.
Vprašaj EV polnilnice koliko računa samo za priklop kablov in testni zagon polnilnice :D ... in koliko za pripravo napeljave. ali pa kogarkoli drugega tukaj, ki se s tem ukvarja.
mlakar
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6556
Avto: Kona 64_2018
3493
595

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Do 12 ur. Lahk je 3f ali pa ne. Skratka stalna obremenitev. Tista katera piše na 3f priklopih(in kamp) max 6h. So brezveze to napisali a?

Seveda pa sem napisal za napeljavo in nič drugega.
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a sluk »

Nisem še videl, da kje piše, da je max čas polnjenja 6h. Vem za te 180minutne omejitve, ampak dvomim, da je to zaradi obremenitve polnilnice. Je pa res, da večinoma polnim doma.

Pa da ne zaidem od pointa mojega pisanja; Vseeno se mi zdi, da je drobni tisk, kjer zavarovalnica Sava pogojuje izplačilo odškodnine s tem, da opraviš uradne meritve... umazana igra zavarovalnice Sava.
Kdor pa uživa ob nižjih premijah, pa bo kasneje jokcal, kot jokcajo v marsikje, kjer so imeli nižje premije/obroke... ampak ne bom več nadaljeval, da ne zaidemo predaleč :D
Sem imel nekoč opravka s predhodnicama zavarovalnice sava; zavarovalnica tilia in zavarovalnica maribor..., Podn od podna. Z obema sem imel sranje, pa sem bil komitent čisto tretje zavarovalnice. Le škodo sta povzročila zavarovanca teh dveh zavarovalnic.
Druge zavarovalnice glede gornjega pogoja tukaj niso omenjene. Pri zavarovalnici Sava očitno nadaljujejo tradicijo podlih iger preteklosti, tudi v prihodnje :D
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1166
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
358
172

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Predpostavljam, da večina misli na tisto oznako '16A-6h'!?

Slika
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

sluk napisal/-a: 21 Dec 2022, 15:23 Nisem še videl, da kje piše, da je max čas polnjenja 6h. Vem za te 180minutne omejitve, ampak dvomim, da je to zaradi obremenitve polnilnice. Je pa res, da večinoma polnim doma.

Pa da ne zaidem od pointa mojega pisanja; Vseeno se mi zdi, da je drobni tisk, kjer zavarovalnica Sava pogojuje izplačilo odškodnine s tem, da opraviš uradne meritve... umazana igra zavarovalnice Sava.
Kdor pa uživa ob nižjih premijah, pa bo kasneje jokcal, kot jokcajo v marsikje, kjer so imeli nižje premije/obroke... ampak ne bom več nadaljeval, da ne zaidemo predaleč :D
Sem imel nekoč opravka s predhodnicama zavarovalnice sava; zavarovalnica tilia in zavarovalnica maribor..., Podn od podna. Z obema sem imel sranje, pa sem bil komitent čisto tretje zavarovalnice. Le škodo sta povzročila zavarovanca teh dveh zavarovalnic.
Druge zavarovalnice glede gornjega pogoja tukaj niso omenjene. Pri zavarovalnici Sava očitno nadaljujejo tradicijo podlih iger preteklosti, tudi v prihodnje :D
Jaz sem imel vedno do sedaj z zavarovalnico Sava odlične izkušnje. Brez komplikacij. Zgleda je odvisno na koga naletiš in je bolj odvisno od zaposlenih kot pa od sistema.
crest
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Ljubljana
Avto: VW ID.3
74
67

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a crest »

McDuck napisal/-a: 21 Dec 2022, 16:51 Predpostavljam, da večina misli na tisto oznako '16A-6h'!?

Slika
V šoli so nas učili da 6h, 4h pomeni kje se nahaja ozemljitveni kontakt.
SiByte, Andy, pirpy
Uporabniški avatar
SiByte
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 592
Kraj: Sv. Trojica v Slov. goricah
Avto: Volkswagen
234
170

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a SiByte »

Tudi nas, imaš še 1h vendar bolj poredko. Večina je "6 O'Clock"
Hibridna SE 14,5kWp + LFP 28,7kWh | Balkonska SE 840Wp | 2x VW e-Golf 35,8kWh
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1166
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
358
172

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Tudi jaz sem tako slišal, toda nekateri si zgleda tukaj na forumu to oznako drugače razlagajo.
crest
Uporabniški avatar
SiByte
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 592
Kraj: Sv. Trojica v Slov. goricah
Avto: Volkswagen
234
170

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a SiByte »

Način označbe je res morda malce zgrešen vsak ob črki H pomisli na ure, vsi vemo zakaj.
Hibridna SE 14,5kWp + LFP 28,7kWh | Balkonska SE 840Wp | 2x VW e-Golf 35,8kWh
nteam
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 372
Kraj: Ljubljana
Avto: Born 77 kWh
225
267

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a nteam »

Saj je prav, da pomisli na uro - tako je tudi mišljeno, ampak ne trajanje, ampak pozicija. Je pa treba imeti nekaj specifičnega znanja - kot pri raznoraznih oznakah. Itak pa PE kontakta ne moreš zgrešiti, ker odstopa od drugih tako znotraj kot zunaj vtikača.
crest
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6556
Avto: Kona 64_2018
3493
595

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

No se oproščam, sem bolj iz elektronskih ved kot energetskih. Sem pobrskal in 6h res pomeni lokacija PE vodnika. Kar me je zmotilo da sem tako razmišljal ker je ta zapis "16A-6h" direkt zraven amperov. Bolj logično bi bilo da bi bilo recimo 3P + N + PE-6h pač v spodnji oznaki.

Vsekakor še vedno vztrajam v svojem glede napeljave(priključek sem omenil bolj kot primer), da je potrebno razmišljati o dolgotrajni obremenitvi in ne kratkotrajni + če se kabel greje so tam tudi izgube.
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Pa vzemi TČ za primer, tudi tam so dolgotrajne obremenitve. Na najbolj hladen dan v 9 letni zgodovini mi je TČ pokurila 62 kWh v enem dnevu.
warpedone
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6556
Avto: Kona 64_2018
3493
595

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Lepa, ampak vselej je to 2,5kW v povprečju. Pa če to razdeliš na 3f ni tolk hudo sploh. Verjamem pa da so šusi kar veliki ko se grelci vžgejo.

Sem že enkrat napisal pa bom še enkrat. Sicer problem šukota ampak vselej. Mama je cca 20 let peglala na isti vtičnici. No ko se je enkrat vžgala vtičnica sem moram zraven zamenjat še 10m žice, pa je to cca 2,2kW porabnik, pa še to za kako urco dve. Sej ni treba pretiravat, vsekakor pa je da se razmišlja o priklopu polnilnice kot dolgotrajnega porabnika. To je to :)
mschrek
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Vtičnica se ne vžge zarad (stare) plastike ampak zarad razmajanih kontaktov.
Kontakti se razmajajo zaradi ponavljajočih deformacij ob vsakem v/iz-števkavanju.

Palamudenje o kratki/dolgi-trajni in nizki/visoki-moči je le izogibanje problemu: okvarjen kontatk.
Rešitev za okvarjen kontakt ni le kratkotrajna obremenitev z nizko močjo ampak sanacija, da ne bo več okvarjen.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a Gasper »

To je že res, ampak da je sploh okvarjen uporabnik ne ve, zve pa lahko sredi noči ko se avto polne ene tri ure.
Uporabniški avatar
mlakar
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1561
Avto: Muskvič Model E Quattro
769
755

Re: Dinamično prilagajanje moči Tesla Wallconector

Odgovor Napisal/-a mlakar »

Naredi si alarm. Ali pa montiraš temperaturni senzor v vtikač / vtičnico.
Jaz imam prenosno polnilnico od Metrona in ima temperaturni senzor v vtikaču. Ker je to del, ki ga redno priklapljaš/odklapljaš in s tem mrdaš kontakte, torej do problemov najpogostejše pride na tem delu.
Imam pa CEE vtikač/vtičnico. Šuko adapter pa za nujne primere na terenu. Samo potem se izogibam toku nad 10A. Šuko pač ni narejen za trajne obremenitve z višjimi tokovi.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Domače polnilnice (wallbox)”