Jaz sem dobil preko enega partnerja iz škodine uprave.
Ionity
Re: Ionity
Mado napisal/-a: ↑12 Dec 2022, 23:05 Gradi se Ionity punionica u Roses Outlet Centru u Začretju (blizu Krapine). Barem po mapi na službenoj stanici (također i novi Ionity blizu Celja).
https://ionity.eu/en/network/network-status
Re: Ionity
Zanimivo. Odlična lokacija Ionity pri Celju. Zna biti ena bolj uporabnih.McDuck napisal/-a: ↑13 Dec 2022, 00:47Mado napisal/-a: ↑12 Dec 2022, 23:05 Gradi se Ionity punionica u Roses Outlet Centru u Začretju (blizu Krapine). Barem po mapi na službenoj stanici (također i novi Ionity blizu Celja).
https://ionity.eu/en/network/network-status
Ali kdo ve, kdaj bo aktivna?
Re: Ionity
Pri Ionity polnilnice gradijo čist različno hitro, od nekaj mesecev pa tudi do več kot eno leto.
Ta polnilnica pri Žalcu bi mogoče bilo boljše da je nekje pri Vranskem ali vsaj da se nahaja pred odcepom hitre ceste proti Koroški in bi tako pokrila obe smeri iz Ljubljane proti Štajerski in Koroški.
Ta polnilnica pri Žalcu bi mogoče bilo boljše da je nekje pri Vranskem ali vsaj da se nahaja pred odcepom hitre ceste proti Koroški in bi tako pokrila obe smeri iz Ljubljane proti Štajerski in Koroški.
Re: Ionity
Lokacija je odlična, saj pokrije smeri iz Koroške, Štajerske in Ljubljane še posebi če pogledaš kje bo šla tretja razvojna os.
Pač ja če greš iz lj je trenutno na ne optimalni ampak ne bo vedno tako. In če ti zmanka pač greš mal naprej.
Pač ja če greš iz lj je trenutno na ne optimalni ampak ne bo vedno tako. In če ti zmanka pač greš mal naprej.
Re: Ionity
Super, bo prišlo kdaj prav, saj nič ni med MB in LJ. Sem slišal, da je verjetnost še za Slov.Bistrico, ampak bo potrebna nova TP.
Re: Ionity
Temu se reče konkurenca. Če ne Petrol, uleti nekdo drug.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Ionity
Ob takih cenah in velikih baterijah, bodo javne polnilnice postale zgolj stvar tranzita...
Re: Ionity
HPC polnilnice so natanko temu namenjene.
Ne pa kempiranju.
Zato tudi nikoli ne bodo poceni.
Ne pa kempiranju.
Zato tudi nikoli ne bodo poceni.
Re: Ionity
Lahko bi bile namenjene tudi tistim lastnikom EV, ki nimajo doma možnosti polnjenja, ali pa je le-to oteženo.
ampak ni, ker je potem ceneje imeti ICE.
ampak ni, ker je potem ceneje imeti ICE.
Re: Ionity
Dokler bo treba pljunit nekaj sto jurjev na HPC polnilno mesto, temu ne bo tako.
Nabavna cena štroma za gospodarski odjem je pa itak 0,48 EUR na kWh v Sloveniji. Skratka, če se na trepalnice postaviš, to preprosto ne more biti poceni. Že varijabilni stroški so enormni, ko pa še amortizacijo noter zvlečeš, je pa ajoj.
Skratka, ne more biti Ionity ali pa Tesla SC zamenjava za domače polnilno mesto. To je pri trenutni ekonomiki povsem nerentabilno.
Za tiste, ki nimajo polnilca doma, je treba najti druge rešitve. In to je elektrifikacija parkirnih mest. Že 1F 230 V 16A v 8ih urah čez noč pokrije potrebe 95% populacije. Za ostalih 5% so pa lahko še druge rešitve, oz kombiniranje z hitrejšimi polnilnicami.
Nabavna cena štroma za gospodarski odjem je pa itak 0,48 EUR na kWh v Sloveniji. Skratka, če se na trepalnice postaviš, to preprosto ne more biti poceni. Že varijabilni stroški so enormni, ko pa še amortizacijo noter zvlečeš, je pa ajoj.
Skratka, ne more biti Ionity ali pa Tesla SC zamenjava za domače polnilno mesto. To je pri trenutni ekonomiki povsem nerentabilno.
Za tiste, ki nimajo polnilca doma, je treba najti druge rešitve. In to je elektrifikacija parkirnih mest. Že 1F 230 V 16A v 8ih urah čez noč pokrije potrebe 95% populacije. Za ostalih 5% so pa lahko še druge rešitve, oz kombiniranje z hitrejšimi polnilnicami.
Re: Ionity
Če pogosto polniš na Ionity, pač plačaš tistih 13€ mesečno in polniš za 35centov na kWh. Če mesečno na Ionity-ju napolniš več kot 30kWh, se ti že splača.
Pa če narediš izračun... za 2000km pri popvprečni porabi 20kWh/100km boš porabil 400kWh energije. To te bo (če zanemarimo izgube) stalo 400*35centov + 13€. Skupaj 153€ za 2000km. Pri trenutnih cenah goriva je to približno enako kot bencinar s porabo 5.6L/100km ali dizel s porabo 4.9L/100km.
Pozimi zaradi večjih izgub mogoče nekaj več od 20kWh/100km, poleti pač manj.
PS: Pri polni ceni brez "članarine" bi bili pa stroški za isto količino energije 316€... to je pa potem enako kot bencinar s porabo 11.5L/100km in dizel s porabo 10.12L/100km.
Pa če narediš izračun... za 2000km pri popvprečni porabi 20kWh/100km boš porabil 400kWh energije. To te bo (če zanemarimo izgube) stalo 400*35centov + 13€. Skupaj 153€ za 2000km. Pri trenutnih cenah goriva je to približno enako kot bencinar s porabo 5.6L/100km ali dizel s porabo 4.9L/100km.
Pozimi zaradi večjih izgub mogoče nekaj več od 20kWh/100km, poleti pač manj.
PS: Pri polni ceni brez "članarine" bi bili pa stroški za isto količino energije 316€... to je pa potem enako kot bencinar s porabo 11.5L/100km in dizel s porabo 10.12L/100km.
Re: Ionity
Sedaj pa pri taki ekonomiki prepričaj nekoga, ki nima možnosti filanja doma, da bo kupil 10 jurjev dražji EV od primerljivega ICE. Ne bo šlo. Na tak način elektrifikacije prometa, še dolgo ne bo.
Tudi tukaj obstajajo rešitve, kot je elektrifikacija parkirišč, kakšne skupnostne polnilnice, ne vem. Veliko je možnosti. In če je interes, se tudi naredi. V glavnem je pa samo stokanje, da se ne splača, se ne dá.
Tudi tukaj obstajajo rešitve, kot je elektrifikacija parkirišč, kakšne skupnostne polnilnice, ne vem. Veliko je možnosti. In če je interes, se tudi naredi. V glavnem je pa samo stokanje, da se ne splača, se ne dá.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Ionity
To nov Ionity! In dosegljiv iz obeh smeri. Za mene perfektno, bom kar stalna stranka tam (sem že drugje tudi)
Re: Ionity
Super bi bila še vsaj ena lokacija nekje blizu LJ ali v LJ (recimo blizu obvoznice).
Re: Ionity
Tretja razvojna os (hitra cesta na Koroško) bo imela priključek na avtocesto Ljubljana - Maribor pri Šentrupertu, kateri je 10km zahodno (blizje Ljubljani) od Ionity Celje. Zato mislim, da bi lokacija bližje Vranskega bila boljša. Še posebej, če pride še Ionity Slovenska Bristrica.
Tako kot je tudi lokacija Ionity Maribor v Pesnici pri Mariboru zgrešena. Boljša lokacija bi bila med Mariborom in Slivnico saj bi tako pokrili vse štiri smeri avtocest katere sem tam križajo.
Re: Ionity
Dolgoročno so lokacije, ki pokrivajo čimmanj smeri za uporabnika najboljše, ker so/bodo manj obremenjene/zasedene. Mora pa bit potem na vsaki smeri vsaj ena lokacija. Tudi iz vidika priključnih moči polnilnih polj je primernejše, ker je bolj razpršeno in tako za investitorja kot za upravljalca omrežja boljše.
Kje je predviden Ionity Slovenska Bistrica?
Kje je predviden Ionity Slovenska Bistrica?
Re: Ionity
Gradnja novih polnilnic gre zelo počasi tako, da bi bilo boljše, da vsaj tiste katere se gradijo pokrivajo čim več smeri.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 7 Odgovori
- 495 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Luigi