Zaparkirana polnilna mesta
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Na prvem mestu je potrebno redno obveščati ponudnike polnjenja, da so polnilnice nedostopne, potem pa še redarstvo in policijo.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ja včeraj zvečer je bilo v Ljubljani res veliko ljudi in malo kulture na polnilnih mestih. Sem tudi sam iskal, nisem našel. Bilo je pa 90% tako ali drugače nesramno zasedenih..
Re: Zaparkirana polnilna mesta
No ja, ne bi tako strog...večja mesta so pač malo bolj tolerantna, ko je v mestu kak dogodek in tudi policija to ve, takrat lahko parkiraš tudi tam, kjer drugače ne bi smel, samo pač z namenom, da pride čimveč ljudi na fešto in se ima lepo.
Konkretno bil v minhnu na koncertu poleti z 70k+ ljudmi, parkirali smo dejansko posvod in nobene kazni, še policija je lepo nadzorovala in usmerjala, da se lahko parkira tudi na zelenici.
Konkretno bil v minhnu na koncertu poleti z 70k+ ljudmi, parkirali smo dejansko posvod in nobene kazni, še policija je lepo nadzorovala in usmerjala, da se lahko parkira tudi na zelenici.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ja, eno je priti na fešto na zelenico, drugo preprečiti dostop nekomu do storitve. Zakaj ne zaparkirajo recimo Petrolovo črpalko na Tivolski, saj je prav tako blizu centra?
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ja, če je fešta je fešta. Očitno si je tudi en model to tako predstavljal včeraj. Ko zavijem v Miklošičevo iz smeri avtobusne postaje mi po 100 m prihaja nasproti v kontra smeri model, ki me vljudno opozarja naj vendar grem bolj desno, da bo on lahko po kolesarski v nasprotno smer lahko prišel direktno proti avtobusni. Me je imelo, da bi se mu kar nasproti zapeljal in ustavil pa naj gre rikverc. Sem imel familijo v avtu pa se mi ni dalo scen delat. Pa še burek je grizel in bi znal biti napadalen
Re: Zaparkirana polnilna mesta
V Kamniku je še v redu. Sem kar pogosto tam in če drugega ne, ljudje vsaj polnijo. Dokler bo zastonj z ice težko pridejo zraven Bi se pa, kot ponudnik zasekiral, če bi mi takole zasedal polnilna mesta in ne bi imel nič od tega. Očitno je pa res tako, da je ponudnikom vseeno.bvs napisal/-a: ↑26 Dec 2022, 22:22 Se boš že navadil . Ko sem jaz stokal za polnilnice v Kamniku, so mi limal poglede iz aplikacij, kaj kompliciram, da je skoraj vse frej. Sedaj se odpravim z ICE ali pa polnilnice v Kamniku sploh ne povoham več, Zaradi mene, če so ali pa ne. Če ne znajo naredit reda, naj ponudniki čim prej propadejo.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
@Skodilak , je tvoja Škoda turkizno svetlo zelene barve LJ tablic, ki se pogosto polni pri pošti? 2x je polnila mnogo počasneje kot moj avto, ki polni na AC z močjo 7kW.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
GNE, Petrol, GenI ....to so državni ali pa napol državni uslužbenci, ki jim je vseeno, bomo itak davkoplačevalci dokapitalizirali....
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Petrolove polnilnice je itak (so)financirala evropska unija. Dobili so jih skoraj na šenk... če jim kaj kapne od tega je OK, če jim ne, je tudi OK.
Verjetno bi morala imeti ta parkirna mesta senzorje, da v kolikor so zasedena in avto ne polni, da jim to javi v centralo in potem pošljejo koga potalat kazen. Ko bo več EV na cesti, bo morda to aktualno.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Težko bo v interesu Petrolu talat kazni, ker vseeno so to stranke ki na pumpi opravijo druge storitve.
Da bi to delala policija? na AC? utopično.
Da bi to delala policija? na AC? utopično.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Morda ne ravno petrolovi uslužbenci, bi pa lahko petrol javil redarski službi.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Hja, samo kako hitro pa bo potem prišla redarska služba do pumpe na AC, oz je sploh pristojna tam?
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Jaz govorim za mesta. Za AC ja, tam bi morala policija "lovit" ta folk. Kolko je to izvedljivo je vprašanje ja.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
AC policije ni več. Tudi če bi bili se, najbrž, ne bi ukvarjali s tem
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Da malo povzamem dejstva in spomnim kako v bistvu je stanje:
Na AC je policija organizirana nazaj kot je bila prej, ukinili za nekaj namenskih AC enot policije skupaj z bajtami, šefi in osebjem potrebnim da se zadeva vzdržuje. Itak so to pobrali kje je bil že prej manjko, pa še niso uspeli doseči popolno zasedenost. Ostala je še vedno Ljubljanska enota, ki ima največjo problematiko, drugje na AC pa spet dela nazaj prometna policija, na vseh odsekih pa še tista ki se ukvarja z čezmejno kriminaliteto. Slednja je uvedena ob izpolnjevanju pogojev Slovenije za vstop v Šengen, torej že lep čas. Sicer se ne ukvarjajo s parkiranjem, a so v zgodbi kot del policistov, ki so bili tudi na šengenski državni meji. Tudi te so/bodo z pomaknili v notranjost s prestavitvijo Šengena izven Slovenije, ter bodo popolnili tako enote v notranjosti države, kot namenske šegenske, torej jih zna biti tudi na AC več. O vsem tem je bilo korektno tudi poročano v vseh medijih, ljudski glas pa podatek "AC Policije ni več" razume kot "policije na AC ni več" in .... gremo Miki ...
Se pa že pozna tako dojemanje: https://www.24ur.com/novice/slovenija/z ... bsala.html
Se mi pa zdi, da statistika iz članka (ki ji verjamem da drži) ni povsem popolno prestavljena. Podatki, koliko zadev je obravnavala AC policija prej, ter prometna policija kasneje, so prikazani, manjkajo mi podatki in korelacije med njimi o tem koliko zadev je bilo obravnavanih na AC (po lokaciji, ne po enotah), kar mogoče ni bilo zahtevano s strani pisca člana. Te podatke pa policija ima in jih obdeluje, na zahtevo ali svojih poročilih pa tudi posreduje. Namreč AC policija je lahko izvajala ukrepe iz statistike tudi drugje, prav tako je tudi katera druga enota lahko izvedla ukrepe na AC, ker imajo vsi in vsepovsod enaka pooblastila in naloge. Delo enot se tako prepleta po namenu in lokaciji, res pa je da policijske enote glavnino delo opravljajo na lokaciji in področju za katerega so ustanovljene.
Tudi obdobja predstavljenih podatkov so prekratka, da bi verodostojno predstavljala situacijo in problematiko. Številke prometnih nesreč na mesec so pod 50, kar eni statistiki predstavljajo kot minimum za obdelavo. Če bi hoteli predstaviti problematiko prometnih nesreč po mesecih bi morali primerjati enake številke vsaj za 5 let nazaj.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Pred novim letom sem na izvozu Trebnje vzhod videl civilno škodo Octavio črne barve, ki je obdelovala voznika BMW X5, ki je imel na prikolici naložen zidarski oder, kar je bilo že na zelo daleč videti, da ga je preveč in je pretežak. Tako, da očitno delajo.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Nikdar pa še nisem videl, da bi policija vzela v obdelavo kakšnega lastnika bmw ali karkoli drugega, ki neupravičeno zaseda polnilno mesto EV. Ko bom videl še to, potem lahko upravičeno rečemo, da nekaj pa ldelajo.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Vsi ne bomo zadovoljni nikoli, to je dejstvo. A če primerjamo obe kršitvi gre v enem primeru za preobremenitev glede na tehnične lastnosti vozila (posledica nevarnost), v drugem pa nadlego v škodo uporabnika (posledica zamuda in jeza). Ko bo doseženo da se bodo ukvarjali z vsemi napačnimi parkiranji bo to ideal, ne zgolj priznanje da "nekaj pa delajo".
Bi bilo pa prelepo če bi bilo res.
Bi bilo pa prelepo če bi bilo res.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Torej pod črto AC policije ni in kakorkoli je sedaj organiziran nadzor nad AC, ukvarjanje z napačnim parkiranjem na AC je na dnu prioritet, dokler ne ogroža varnostAvrelij napisal/-a: ↑09 Jan 2023, 16:52Da malo povzamem dejstva in spomnim kako v bistvu je stanje:
Na AC je policija organizirana nazaj kot je bila prej, ukinili za nekaj namenskih AC enot policije skupaj z bajtami, šefi in osebjem potrebnim da se zadeva vzdržuje. Itak so to pobrali kje je bil že prej manjko, pa še niso uspeli doseči popolno zasedenost. Ostala je še vedno Ljubljanska enota, ki ima največjo problematiko, drugje na AC pa spet dela nazaj prometna policija, na vseh odsekih pa še tista ki se ukvarja z čezmejno kriminaliteto. Slednja je uvedena ob izpolnjevanju pogojev Slovenije za vstop v Šengen, torej že lep čas. Sicer se ne ukvarjajo s parkiranjem, a so v zgodbi kot del policistov, ki so bili tudi na šengenski državni meji. Tudi te so/bodo z pomaknili v notranjost s prestavitvijo Šengena izven Slovenije, ter bodo popolnili tako enote v notranjosti države, kot namenske šegenske, torej jih zna biti tudi na AC več. O vsem tem je bilo korektno tudi poročano v vseh medijih, ljudski glas pa podatek "AC Policije ni več" razume kot "policije na AC ni več" in .... gremo Miki ...
Se pa že pozna tako dojemanje: https://www.24ur.com/novice/slovenija/z ... bsala.html
Se mi pa zdi, da statistika iz članka (ki ji verjamem da drži) ni povsem popolno prestavljena. Podatki, koliko zadev je obravnavala AC policija prej, ter prometna policija kasneje, so prikazani, manjkajo mi podatki in korelacije med njimi o tem koliko zadev je bilo obravnavanih na AC (po lokaciji, ne po enotah), kar mogoče ni bilo zahtevano s strani pisca člana. Te podatke pa policija ima in jih obdeluje, na zahtevo ali svojih poročilih pa tudi posreduje. Namreč AC policija je lahko izvajala ukrepe iz statistike tudi drugje, prav tako je tudi katera druga enota lahko izvedla ukrepe na AC, ker imajo vsi in vsepovsod enaka pooblastila in naloge. Delo enot se tako prepleta po namenu in lokaciji, res pa je da policijske enote glavnino delo opravljajo na lokaciji in področju za katerega so ustanovljene.
Tudi obdobja predstavljenih podatkov so prekratka, da bi verodostojno predstavljala situacijo in problematiko. Številke prometnih nesreč na mesec so pod 50, kar eni statistiki predstavljajo kot minimum za obdelavo. Če bi hoteli predstaviti problematiko prometnih nesreč po mesecih bi morali primerjati enake številke vsaj za 5 let nazaj.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 1500 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a David461996
-
- 10 Odgovori
- 1785 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a color1982