Zaparkirana polnilna mesta
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Nekaj iz dopusta. Fotka iz Orebića. Na srečo je bil dolg kabel. Kar pa se tiče filanja pa jaz vedno do 80% polnim.
- Priponke
-
- IMG_3336.jpg (152.92 KiB) Pogledano 1144 krat
-
- IMG_3338.jpg (120.54 KiB) Pogledano 1144 krat
-
- IMG_3340.jpg (78 KiB) Pogledano 1144 krat
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Javne polnilnice morajo imeti tarifo, da se plugin hibridom ne izplača polnit, potem lahko napišeš da je polnjenje dovoljeno samo 100 % BEV, in se ne bo nihče s hibridom bunil.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
V appu lahko izbereš, tako WeConnect kot Up!&More. Ne vem, kaj sta Škodina ekvivalenta.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Škoda ima app Myskoda in pri citigo ni možno nobeno nastavljanje jakosti polnjenja, le izklop / prekinitev polnjenja je možna.
- Robertos664
- EV začetnik
- Prispevkov: 79
- Kraj: Ptuj
- Avto: Cupra Born
-
116108
Re: Zaparkirana polnilna mesta
vidim , da je imel odprta okna.. lahko bi mu skozi avto napeljal kabel
Cupra Born 58kWh, 20" Blizzard Paket M+,Tech L,Dinamica grey,HUD,Beats
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Da ti vtičnico na avtu polomi? Sem že slišal od modela, ki mu je to ratalo.Robertos664 napisal/-a: ↑18 Avg 2022, 23:20
vidim , da je imel odprta okna.. lahko bi mu skozi avto napeljal kabel
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Kaj pa tisti app, s katerim direktno nadziraš avto, ki za povezavo rabi usb kabel?
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Tega pa ne vem, ker nisem probal, saj ne rabim.
Hotel sem povedati, da v appu za nadzor in upravljanje z avtom ni možno nastavljanje jakosti polnjenja, kot je v istem appu to možno za Enyaq-e (da zmanjšaš moč polnjenja na pol).
Hotel sem povedati, da v appu za nadzor in upravljanje z avtom ni možno nastavljanje jakosti polnjenja, kot je v istem appu to možno za Enyaq-e (da zmanjšaš moč polnjenja na pol).
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ne razumem te gonje proti plugin hibridom. Večji problem so zaparkirana polnilna mesta, ali pa BEV, ki so parkirani pa ne polnijo.
Ker, če rečemo da so plugini prepovedani, ki polnijo z 3.6kw, a BEV z 4kw pa je? ali bomo rekli da morajo tudi BEV na javnih polnit vsaj z 22kw, drugače ne sme?
Ker, če rečemo da so plugini prepovedani, ki polnijo z 3.6kw, a BEV z 4kw pa je? ali bomo rekli da morajo tudi BEV na javnih polnit vsaj z 22kw, drugače ne sme?
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Se strinjam, trenutna ureditev z obračunom dodatnih minut nad 3 ure je povsem OK. Kot si rekel so problem zaparkirana polnilna mesta in BEV/PHEV, ki ne polnijo oz. samo fejkajo...darjan napisal/-a: ↑19 Avg 2022, 09:23 Ne razumem te gonje proti plugin hibridom. Večji problem so zaparkirana polnilna mesta, ali pa BEV, ki so parkirani pa ne polnijo.
Ker, če rečemo da so plugini prepovedani, ki polnijo z 3.6kw, a BEV z 4kw pa je? ali bomo rekli da morajo tudi BEV na javnih polnit vsaj z 22kw, drugače ne sme?
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Jaz se pa ne strinjam, da dodatne minute rešijo težavo hibridov. Moj primer za vikend, ko je Italijan polnil 6 ur pred Merkatorjem in je uspel napolniti 4 Kwh. To pomeni, da je minimalno plačal porabo. Po tarifi polnilnice je doplačal 0,03 Eur/min in je to ceneje kot parkirišče za 3 Eur/h. Poleg tega ni označil ure prihoda in so mu na moj poziv to redarji razložili z nalepko na šipi..Simon napisal/-a: ↑19 Avg 2022, 09:30Se strinjam, trenutna ureditev z obračunom dodatnih minut nad 3 ure je povsem OK. Kot si rekel so problem zaparkirana polnilna mesta in BEV/PHEV, ki ne polnijo oz. samo fejkajo...darjan napisal/-a: ↑19 Avg 2022, 09:23 Ne razumem te gonje proti plugin hibridom. Večji problem so zaparkirana polnilna mesta, ali pa BEV, ki so parkirani pa ne polnijo.
Ker, če rečemo da so plugini prepovedani, ki polnijo z 3.6kw, a BEV z 4kw pa je? ali bomo rekli da morajo tudi BEV na javnih polnit vsaj z 22kw, drugače ne sme?
Mi je pa redarka povedala, da imajo i Italijani kar slabe izkušnje in vedno nekaj glumijo in se delajo nevedne in užaljene, ko jih sankcionirajo.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Da se plačuje kWh po minutah pa tudi ni pošten način zaračunavanja. Recimo Nissan leaf lahko polni na type 2 z 7kw/h, Tesla ali nek xy avto pa z 22kw/h ali več.
Torej če imaš € in imaš boljši avto, lahko polniš ceneje.
Rešitev je več polnilnih mest + kontrole na polnjenje max 3h z označitvijo.
Torej če imaš € in imaš boljši avto, lahko polniš ceneje.
Rešitev je več polnilnih mest + kontrole na polnjenje max 3h z označitvijo.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Se dvigne tarifa namesto 0,03€/min na 0,25€/min, pa je zadeva rešena.De Rosa napisal/-a: ↑19 Avg 2022, 15:04Jaz se pa ne strinjam, da dodatne minute rešijo težavo hibridov. Moj primer za vikend, ko je Italijan polnil 6 ur pred Merkatorjem in je uspel napolniti 4 Kwh. To pomeni, da je minimalno plačal porabo. Po tarifi polnilnice je doplačal 0,03 Eur/min in je to ceneje kot parkirišče za 3 Eur/h. Poleg tega ni označil ure prihoda in so mu na moj poziv to redarji razložili z nalepko na šipi..Simon napisal/-a: ↑19 Avg 2022, 09:30Se strinjam, trenutna ureditev z obračunom dodatnih minut nad 3 ure je povsem OK. Kot si rekel so problem zaparkirana polnilna mesta in BEV/PHEV, ki ne polnijo oz. samo fejkajo...darjan napisal/-a: ↑19 Avg 2022, 09:23 Ne razumem te gonje proti plugin hibridom. Večji problem so zaparkirana polnilna mesta, ali pa BEV, ki so parkirani pa ne polnijo.
Ker, če rečemo da so plugini prepovedani, ki polnijo z 3.6kw, a BEV z 4kw pa je? ali bomo rekli da morajo tudi BEV na javnih polnit vsaj z 22kw, drugače ne sme?
Mi je pa redarka povedala, da imajo i Italijani kar slabe izkušnje in vedno nekaj glumijo in se delajo nevedne in užaljene, ko jih sankcionirajo.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Do 3 ure po kWh, nad tem pa še pribitek na minute je povsem OK, da vsi lahko polnijo na javnih AC polnilnicah. Če ti AC polnilnica v treh urah ne zadostuje, greš na DC, menjaš avto, si narediš domačo polnilnico, alternative vedno obstajajo.Alzy napisal/-a: ↑19 Avg 2022, 16:22 Da se plačuje kWh po minutah pa tudi ni pošten način zaračunavanja. Recimo Nissan leaf lahko polni na type 2 z 7kw/h, Tesla ali nek xy avto pa z 22kw/h ali več.
Torej če imaš € in imaš boljši avto, lahko polniš ceneje.
Rešitev je več polnilnih mest + kontrole na polnjenje max 3h z označitvijo.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Temu se reče nadomestilo za ozurpacijo. Če pa gledaš s stališča lastnika polnilnice pa mu s tem ko se obračunava kWh in človek vleče skorajda nič, nastaja poslovna škoda.Alzy napisal/-a: ↑19 Avg 2022, 16:22 Da se plačuje kWh po minutah pa tudi ni pošten način zaračunavanja. Recimo Nissan leaf lahko polni na type 2 z 7kw/h, Tesla ali nek xy avto pa z 22kw/h ali več.
Torej če imaš € in imaš boljši avto, lahko polniš ceneje.
Rešitev je več polnilnih mest + kontrole na polnjenje max 3h z označitvijo.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Gugl it. Naprej se mi ni dalo raziskovat, ker Škoda/Up/Mii, vse ima isto osnovo le drugačno preobleko. https://www.speakev.com/threads/skoda-c ... 669/page-4
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 1500 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a David461996
-
- 10 Odgovori
- 1785 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a color1982