Višja bo cena, več igralcev bo prišlo v igro s svojo konkurenčno ponudbo.Simon napisal/-a: ↑30 Apr 2021, 11:55Ma ni to biznis, če se dva glavna playerja zmenita za ceno, ko nismo še niti na 1% EV. Konkurenčne cene ter gosta mreža javnih polnilnic je predpogoj za razvoj elektrifikacije voznega parka, saj ljudje najprej to gledajo, ko se odločajo za prehod na EV (seveda je cena EV na prvem mestu).
Elektro LJ - zaračunavanje
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Pri tesli pač doplačaš še to zraven, ampak zadeva dejansko deluje. E-mobilnost žal še ni za vsakega, smo še daaaaaleč.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Mislim da so zgolj popravili napako. Cena z DDV je enaka kot je bila prej brez DDV.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Mogoče je pa nekdo visoko pri Elektro Ljubljana reku, cena bo 20 centov, ni pa specificiral ali z DDV ali brez
Še vedno je visoka cena ampak vseeno bolje kot prej in sedaj so bolj poceni kot Petrol tko da mogoče se pa bojo grebli za nižjo ceno.
Še vedno je visoka cena ampak vseeno bolje kot prej in sedaj so bolj poceni kot Petrol tko da mogoče se pa bojo grebli za nižjo ceno.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Sedaj je čisto OK za občasno polnjenje.
Za redno polnjenje, se pa lahko uvede še paketne ponudbe, bodisi direkt, bodisi preko elektro podjetij. Kjer se potem lahko odpravi nadomestilo za vsako polnjenje in ponudi še za nekaj centov nižjo ceno na kWh.
Pričakovat zadeve zastojn pa pač ne gre.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
20 centov je še vedno za 100% dražje kot doma, pri 15 centih bi res mogoče bilo za občasno polnjenje…
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Pri nas si očitno vsi želijo ubiti elektromobilnost, še preden se bo dobro začela ...
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Dvojna cena domačega štroma je sprejemljiva za javne polnilnice, pri hitrih pa trojna, pri superchargerjih pa štirikratna. Takšne cene sem jaz pričakoval že pred tremi leti in nisem veliko kiksnil. Ne mislit, da vam bo kdo dajal zastonj polnjenje in s polnilnico so stroški investicije ter vzdrževanja sistema plus dobiček mora bit.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Večina teh polnilnic je bila narejena z evropskimi sredstvi, tako da ...
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
To je to.
Plus minus kakšne paketne ponudbe, za tiste, ki so bolj odvisni od javnih polnilnic in so za to pripravljeni plačevati tudi kako naročnino, oz imet zavezo rednega kupovanja kWh iz le teh.
Plus minus kakšne paketne ponudbe, za tiste, ki so bolj odvisni od javnih polnilnic in so za to pripravljeni plačevati tudi kako naročnino, oz imet zavezo rednega kupovanja kWh iz le teh.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
EU sredstva ponavadi krijejo 50% investicij. Subvencije Eko sklada krijejo do 100%, vendar so omejene samo na polnilnico, ne krijejo pa parkirnega mesta, označbe tega, izgradnje ločenega elektro priključka, zahtevajo pa vse te parametre za nakazilo sredstev!
Pa večina od teh polnilnic je bila dolga leta celo zastojn. Sedaj se pa zastojnkanju izteka čas.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Jah, dobro vsak ima svoje mnenje, dvojna cena domače elektrike pač ne bo prineslo max profita k čemur vsi stremijo. Se razume, da marža more biti, ampak v nekih realnih okvirih, sicer pa se že sedaj vidi pri Petrolu koliko bo povpraševanja pri 0,2€/kWh…FV-EV napisal/-a: ↑02 Maj 2021, 10:12 Dvojna cena domačega štroma je sprejemljiva za javne polnilnice, pri hitrih pa trojna, pri superchargerjih pa štirikratna. Takšne cene sem jaz pričakoval že pred tremi leti in nisem veliko kiksnil. Ne mislit, da vam bo kdo dajal zastonj polnjenje in s polnilnico so stroški investicije ter vzdrževanja sistema plus dobiček mora bit.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Samo vprašaj se, za kakšno prodajno ceno štroma se bi šel ti ta biznis? Jaz vem, da se ne grem zafrkavat z vsem tem, kar zahteva javna polnilnica niti za dvojno ceno domačega štroma, ker je povračilna doba lahko tudi 30 let. Tiste, ki so bile financirane preko javnih sredstev pa so verjetno čas določen v pogodbi že odslužile in niso več stvar javnih sredstev (če kdo ve za kak drug primer, pa naj prijavi tistega prejemnika, ki se tega ne drži).
Ne se jezit na ponudnike, ti so šli v biznis zaradi dobička in ne zato, da bodo promovirali e-mobilnost. Njim ste kvečjemu hvaležni, da so kaj sploh naredili, pa četudi za visoko ceno polnjnjenja - jih bo že konkurenca prisilila h konkurenčnejšim. Jezite se na državne institucije in uradnike, ki ne znajo naredit razpisov, namenit denarja in podobno za razširitev javne infrastrukture
Ne se jezit na ponudnike, ti so šli v biznis zaradi dobička in ne zato, da bodo promovirali e-mobilnost. Njim ste kvečjemu hvaležni, da so kaj sploh naredili, pa četudi za visoko ceno polnjnjenja - jih bo že konkurenca prisilila h konkurenčnejšim. Jezite se na državne institucije in uradnike, ki ne znajo naredit razpisov, namenit denarja in podobno za razširitev javne infrastrukture
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Tudi za državo EV polnilnice na dolgi rok ne bodo stroškovno mesto, temveč profitni center. Torej morda vložek na začetku, na koncu pa prihodek v višini DDV in trošarin in podobnega. Le tako se svet vrti naprej - profit mora bit, če ga ni, se zadeva ustavi.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Če se greš biznis javnih AC polnilnic(ki je tek na dolge proge), jaz vidim v tej panogi maksimiranje profita samo skozi čimveč pretečenih kWh ( recimo Lidl cene v trgovinski industriji), ker samo par polnilnic z višjo ceno polnjenja, bo prineslo manj dobička pod črto, ampak to je samo moje mnenje za to branžo, ki ima neposredno konkurenco v polnjenju doma. Torej na javnih AC polnilnicah bi polnil, če bi bilo malenkost dražje kot doma (recimo zame zgornja meja 0,15€/kWh), vendar na takih točkah, da bi bilo smiselno polnjenje, medtem ko opravljaš druge prostočasne dejavnosti.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 15 Odgovori
- 666 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a ID4