Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Če nima naftne vrtine, pa naj si jo naredi ali pa naj si kupi električni avto, ki ga bo lahko filal doma.
No sedaj pa resno, če naj bo elektrifikacija šla pošteno naprej, se rabi ultra hitra DC polnilce v vseh večjih krajih.
No sedaj pa resno, če naj bo elektrifikacija šla pošteno naprej, se rabi ultra hitra DC polnilce v vseh večjih krajih.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Ja zakaj bi pa Nemc polnil na Ionity če ima še 150 dosega in pride do kozine na petrol. Sej smo tranzitna država
Ali pa drugače zakaj bi slovenc polnil na Ionity v Avstriji če bi lahko na jesenicah dofilal in mel zadosti za v Avstrijo in in nazaj in s tem uporabil samo enega ponudnika, samo eno kartico oz aplikacijo al karkoli se bojo še spomnili.
Ali pa še drugače napišem, zakaj potem ne bi imeli samo ene pumpe za ICE goriva v Ljubljani, saj vsak ICE avto naredi vsaj 600km...hočemo čim več polnilnilnic ker to je prihodnost in se bo to zmeraj več nucalo.
P.S. sem malo pozno odogovoril tako da so pred mano že večinoma napisali....
Ali pa drugače zakaj bi slovenc polnil na Ionity v Avstriji če bi lahko na jesenicah dofilal in mel zadosti za v Avstrijo in in nazaj in s tem uporabil samo enega ponudnika, samo eno kartico oz aplikacijo al karkoli se bojo še spomnili.
Ali pa še drugače napišem, zakaj potem ne bi imeli samo ene pumpe za ICE goriva v Ljubljani, saj vsak ICE avto naredi vsaj 600km...hočemo čim več polnilnilnic ker to je prihodnost in se bo to zmeraj več nucalo.
P.S. sem malo pozno odogovoril tako da so pred mano že večinoma napisali....
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Jaz samo pravim, da (pre)malo (če jih je sploh premalo?) ni razlog, zakaj niso EVji bolj popularni.
Ampak predvsem cena.
Ampak predvsem cena.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Trenutno odsotnost hitrih polnilnic sigurno ni glavni razlog, ker je trenutno glavni razlog pač cena električnih vozil.
Samo ta vztrajno pada in ko bo ta bariera odstranjena, potem postane ozko grlo polnilna infrastruktura.
Od blokarjev, pa do Hansa, ki si gre iz Dizeldorfa na Krk namakat noge v morje, namesto, da bi ostal doma in si jih namakal v domačem lavorju.
Samo ta vztrajno pada in ko bo ta bariera odstranjena, potem postane ozko grlo polnilna infrastruktura.
Od blokarjev, pa do Hansa, ki si gre iz Dizeldorfa na Krk namakat noge v morje, namesto, da bi ostal doma in si jih namakal v domačem lavorju.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Pri blokarjih je večji problem hitrost polnjenja. Če bi bile polnilnice 500kw, potem ne bi bil problem polnit. Za polnit čez noč na 3kw pa niti ni fizičnega prostora, v LJ.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Če je parkirni prostor, je prostor tudi za drat 230V 16A.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Povsod tudi ne gre, enkrat se je oglasil en tukaj, češ da so stavbe v LJ stare po nekaj 100 let. Tukaj se it elektrifikacije parkirišč?
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Se oproščam za off-topic.
Starost stavbe nima z elektriko popolnoma nič oziroma tako malo, da to ni omembe vredno. Ustrezen kabel se lahko potegne tako po 1000 let stari stavbi kot novogradnji.
Problem je samo izvedba. Popravljati staro in nikoli ne bo dobro ali vse na novo in imam n-let mir. Samo to je vprašanje.
Drugače pa čim več polnilnic takšnih in drugačnih in tudi PHEV z majhno baterijo ne bodo in ne smejo biti nezaželeni.
Starost stavbe nima z elektriko popolnoma nič oziroma tako malo, da to ni omembe vredno. Ustrezen kabel se lahko potegne tako po 1000 let stari stavbi kot novogradnji.
Problem je samo izvedba. Popravljati staro in nikoli ne bo dobro ali vse na novo in imam n-let mir. Samo to je vprašanje.
Drugače pa čim več polnilnic takšnih in drugačnih in tudi PHEV z majhno baterijo ne bodo in ne smejo biti nezaželeni.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
V Sloveniji se proda bistveno premalo PHEV. Za večino EU držav močno zaostajamo po prodaji priključnih hibridov.
Seveda razlog je v tem, ker smo verjetno eni izmed redkih EU držav, ki za PHEV nima subvencije.
PHEV je dobra izbira za vse, ki živijo v hiši in lahko vsako noč nafilajo baterijo. V tem primeru letno narediš cca 1/2 do 1/3 prevoženih km na elektriko. In dosežeš vse ostale prednosti električnega avta - tiha in mirna vožnja, vsak zagon na elektriko, takojšnji in dobri pospeški, ...
Pri novih modelih niti ni več 10.000 eur razlike v ceni med PHEV in primerljivega bencinskega ali dizel motorja. Za takšno razliko v ceni se PHEV brez subvencije ni splačal.
Zanimiv nakup je trenutno novi VW Tiguan PHEV, kjer je razlika v ceni samo še cca 2.000 eur od 2.0 TDI motorja, s tem da ima PHEV 245 KM proti 150 KM 2.0 TDI. Oziroma celo cenejši od primerljivo močnega 2.0 TDI.
Seveda pa so javne polnilnice namenjene PHEV v enaki meri kot EV in pravilno je, da se jih fila čimveč ne glede na to ali je EV ali PHEV. Če so vsa polnilna mesta zasedena je problem drugje in ne v vrsti električnega / elektrificiranega avta.
Seveda razlog je v tem, ker smo verjetno eni izmed redkih EU držav, ki za PHEV nima subvencije.
PHEV je dobra izbira za vse, ki živijo v hiši in lahko vsako noč nafilajo baterijo. V tem primeru letno narediš cca 1/2 do 1/3 prevoženih km na elektriko. In dosežeš vse ostale prednosti električnega avta - tiha in mirna vožnja, vsak zagon na elektriko, takojšnji in dobri pospeški, ...
Pri novih modelih niti ni več 10.000 eur razlike v ceni med PHEV in primerljivega bencinskega ali dizel motorja. Za takšno razliko v ceni se PHEV brez subvencije ni splačal.
Zanimiv nakup je trenutno novi VW Tiguan PHEV, kjer je razlika v ceni samo še cca 2.000 eur od 2.0 TDI motorja, s tem da ima PHEV 245 KM proti 150 KM 2.0 TDI. Oziroma celo cenejši od primerljivo močnega 2.0 TDI.
Seveda pa so javne polnilnice namenjene PHEV v enaki meri kot EV in pravilno je, da se jih fila čimveč ne glede na to ali je EV ali PHEV. Če so vsa polnilna mesta zasedena je problem drugje in ne v vrsti električnega / elektrificiranega avta.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Pa pozabil sem še na novega Golfa, ki je tudi PHEV opcija in mislim, da enaka cenovna politika - zelo mala razlika med TDI modelom.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
pazi mislim da si zamenjal eTSI in eHybrid
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Res je, dejansko ima Golf eHybrid (PHEV) še vedno skoraj 10.000 eur višjo ceno od primerljivega bencin/diesel modela.
Zanimivo pa je, da je pri Tiguanu politika povsem druga, tu je razlika bistveno manjša. Zakaj ima Golf toliko dražji PHEV mi ni jasno. Oziroma ima PHEV Tiguan skoraj enako ceno kot Golf... res ni logike... sedaj sem sicer videl, da so z novim cenikom za cca 500-600 eur podražil Tiguan eHybrid.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Tudi jaz sem že dobil enega PHEV na hitri, no sem gospoda lepo prosil, če mi ga umakne oziroma prestavi za pol metra, da bi lahko priklopil na CCS, z malo slabe volje ga premakne, lih med tem pripelje še eden golf EV, in sta se skoraj skregala, ker golf je nujno potreboval polnjenje. Mi je že bilo, da mu jaz odstopim, potlej sta se pa končno zmenila in mu je odstopil Type 2.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
@MR101 jaz imam PHEV in sem naredil malo več, kot 100.000km z njim, bencina pa porabil samo dobre 400 litrov. Pomeni veliko večino km naredim na elektriko in ne samo 1/2 - 1/3. Torej je skoraj kot BEV, samo takrat ko rabim velike razdalje je poleg "generator"
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Oktobra letos naj bi (sedaj pa res) v EU prišel MG5 EV
https://ev-database.org/car/1313/MG-MG5-EV
https://www.mgmotors.si/mg5
Zgleda, da bi cena pri nas morala bit pod 30k EUR
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Ja sej tega mal čakam, se bojim da bo razočaral
Škoda da mora kitajc naredit avto katerega uporabljajo večino v evropi
Škoda da mora kitajc naredit avto katerega uporabljajo večino v evropi
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
Spredaj tiguan, zadaj hyundai i40, od strani seat. Mislim da se bo dobro prodajal.
Re: Priključni hibrid bo zasedal polnilnice Type 2 !!
>> Ja sej tega mal čakam, se bojim da bo razočaral
Hja, ne bo popoln niti najboljši možn ampak maš dobr izgovor relativno nizke (najnižje?) cene.
V UK se prodaja že od lani in ni zaznat pritožb o kakih resnih zaFQjih.
Vprašanje sam, kolk jih bojo res poslali v EU .. eno ladjo tedensko/mesečno/letno?
Hja, ne bo popoln niti najboljši možn ampak maš dobr izgovor relativno nizke (najnižje?) cene.
V UK se prodaja že od lani in ni zaznat pritožb o kakih resnih zaFQjih.
Vprašanje sam, kolk jih bojo res poslali v EU .. eno ladjo tedensko/mesečno/letno?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 1160 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a cebelice
-
- 13 Odgovori
- 469 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a alfy
-
- 11 Odgovori
- 367 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Sebastijan
-
- 4 Odgovori
- 171 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a crunchy
-
- 0 Odgovori
- 143 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a talker2