ZAČETNIK
Re: ZAČETNIK
Trenutne cene SC: https://tff-forum.de/t/supercharger-pre ... ropa/99151
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ZAČETNIK
Ionity, Petrol, MOL, OMV, … je na nivoju kot je opisan na tem svezem threadu. Enako je tudi na drugih kontinentih (npr Electrify America). Tezave z handshake, zanesljivostjo, hitrostjo, razpolozljivostjo, vzdrzevanjem, zaparkiranostjo, …mighty_mouse napisal/-a: ↑21 Nov 2022, 16:35 Imam svoje subjektivne razloge zakaj ne bi imel Tesle, ampak to ni debata za to temo (gledal sem tako X kot tudi Y model). Dobim Ionity poleg in sklepam, da je storitev vsaj podobno kvalitetna kot Teslina v tujini. Ali se motim?
Na kratko, tako je bilo leta 2016 ko sem raziskoval trg ter enako je tudi leta 2022. Definitivno nekaj, na kar se osebno ne bi zanasal. Po prevozenih 300.000km+ na elektriko je izbira res res enostavna & tudi bolj udobna kot dizel/bencin. Nikoli se ne bi vrnil na fosilna goriva, ce me kaj res ne bi prisililo v to.
vir: https://www.facebook.com/groups/ev.slov ... 959055484/
Re: ZAČETNIK
Ne morem, da ne bi. Kaj je pri sc udobneje kot v dveh min natankat dizl? Proti pol ure stanja za filanje? OK če maš težave s prebavo in moraš skoz na wc-ju viset.
Re: ZAČETNIK
Verjetno je hotel povedat da je od 300.000 km za 290.000km polnil doma brez izgube časa. Tistih preostalih 10.000 km pa je polnil, ko je pil kafe in šel scat. Za razliko od tebe, ki verjetno polniš vsakih 600km in porabiš 2 minuti za tankanje in potem 15 min čakaš na kasi, da balkanijada vplača stave in kupuje čike. Brez heca pa si ti za tankanje fosilca za prevoženih 300.000 km porabil 42 ur, če za vsako tankanje porabiš 5 min. Pa še to ob predpostavki, da polniš prazen tank do polnega. V nasportnem primeru se ta skupen čas ustrezno podaljša. In za razliko od ljudi ki polnijo EV je to za tebe res izgubljen čas.
Re: ZAČETNIK
Dobrodoslo, forum je namenjen izmenjevanju izkusenj. Pol ure se nisem polnil namenoma na SC z Model3. Vecinoma je le nekaj minut (4-8), se zgodi tudi 15min. Koliko traja tankanje dizla ostalim ne vem, jaz sem vecinoma porabil 5-10min, 2min nikoli. Ni bilo vedno QR kode, ni bilo vedno takoj prosto, pogosto sem sel placat zato tudi noter kar pomeni 10min je tezko ujeti. Se pa seveda da.
Rekord sem podrl pred par tedni na Tenerifih, prepaid kolicina bencina, vracila preplacila s kartico nato v gotovini, 2x bil v vrsti pred okencem, vsi nezainteresirani za zivljenje, ... dobro da je zadaj pisalo rent-a-car, so bili tisti za mano bolj uvidevni. WC za umiti roke smo nasli seele v bliznjem diskontu. Ogabna izkusnja, kaksnih 20min (brez umivanja rok). Seveda pa nikogar v nic ne silim, vsak dela in zivi kot sam zeli. Odlicno je imeti moznost izbiranja
Kar omenja Pogoreuc pa tudi drzi: s fosilcem sem 2x tedensko tankal, z BEV tankam v povprecju 0x tedensko. Teh 10min tankanj se v 300.000km nabere kar nekaj, sploh ker sem zadnjega bencinarja tankal vsakih 400km (bmw je vgradil mini tank).
Re: ZAČETNIK
Ljudje po nepotrebnem enačijo tankanje ICE z tankanjem EV ker gladko pozabijo da se bo večino časa avto polnim doma, takrat ko bo parkiran. Torej odpadejo tedenski obiski pumpe in tu se prišpara ogromno časa. Če pa zaradi tega potem stojiš enkrat 20min na daljši poti, pa so what? Itak skadiš čik, spiješ kafe, spražniš mehur, pa je pol urce takoj mimo.
Re: ZAČETNIK
Pred 4 leti, ko sem se končno uspel dokopat do ustreznega EV za moje potrebe sem to okoli tankanja par mesecev dopovedoval nejevernežem, da z EV prišparam na polnjenju ogromno časa v primerjavi z ICE, da ne omenjam svinjarije, pa vrst na blagajnah in podobno. Sem potem obupal in jih puščam v njihovem prepričanju. Saj je tudi fajn, da se ima človek držati nečesa oprijemljivega, kar je rutinsko navajen, ker prevzemanje odgovornosti za spremembe je naporno. Veliko ljudi ki jih poznam se zaradi te odgovornosti tolaži s takimi pomisleki.
Nekateri imajo pa tudi razloge, ker radi poslušajo hrumenje in vohajo hlape..... pač pustimo ICEjašem veselje do njihovih konjičkov. Moj konjiček je pa npr. kabel namesto cevi, ker sem štromar
Pametovanje ICE jašev je bolj tolažba za njihovo samozavest. Pogosto to delajo taki, ki nimajo niti 10.000km ali raje še kaj več izkušenj z EV, da je hitreje in udobneje tankat kot polnit ( moje izkušnje ICE skoraj 30 let/ morda blizu mio km, EV štiri leta/več kot 150.000km).
Z moje strani je to konkreten prihranek časa in predvsem udobja proti prejšnjemu načinu dofilavanja pri ICE. Pogojno bi bilo morda res le izguba časa za blokarje, ki si ne znajo/morejo uredit tega doma, ampak to je problem njihovega načina življenja in ne lastnosti vozila.
Nekateri imajo pa tudi razloge, ker radi poslušajo hrumenje in vohajo hlape..... pač pustimo ICEjašem veselje do njihovih konjičkov. Moj konjiček je pa npr. kabel namesto cevi, ker sem štromar
Pametovanje ICE jašev je bolj tolažba za njihovo samozavest. Pogosto to delajo taki, ki nimajo niti 10.000km ali raje še kaj več izkušenj z EV, da je hitreje in udobneje tankat kot polnit ( moje izkušnje ICE skoraj 30 let/ morda blizu mio km, EV štiri leta/več kot 150.000km).
Z moje strani je to konkreten prihranek časa in predvsem udobja proti prejšnjemu načinu dofilavanja pri ICE. Pogojno bi bilo morda res le izguba časa za blokarje, ki si ne znajo/morejo uredit tega doma, ampak to je problem njihovega načina življenja in ne lastnosti vozila.
Re: ZAČETNIK
Meni so vsi in dopovedovali, da EV mi zame in bom stalno iskal polnilnice, nikamor prišel ker ima prekratek doseg, v hiši mi bo štrom ven metalo in kaj bom z baterijo, ko bo crknila..FV-EV napisal/-a: ↑25 Nov 2022, 11:33 Pred 4 leti, ko sem se končno uspel dokopat do ustreznega EV za moje potrebe sem to okoli tankanja par mesecev dopovedoval nejevernežem, da z EV prišparam na polnjenju ogromno časa v primerjavi z ICE, da ne omenjam svinjarije, pa vrst na blagajnah in podobno. Sem potem obupal in jih puščam v njihovem prepričanju. Saj je tudi fajn, da se ima človek držati nečesa oprijemljivega, kar je rutinsko navajen, ker prevzemanje odgovornosti za spremembe je naporno. Veliko ljudi ki jih poznam se zaradi te odgovornosti tolaži s takimi pomisleki.
Nekateri imajo pa tudi razloge, ker radi poslušajo hrumenje in vohajo hlape..... pač pustimo ICEjašem veselje do njihovih konjičkov. Moj konjiček je pa npr. kabel namesto cevi, ker sem štromar
Pametovanje ICE jašev je bolj tolažba za njihovo samozavest. Pogosto to delajo taki, ki nimajo niti 10.000km ali raje še kaj več izkušenj z EV, da je hitreje in udobneje tankat kot polnit ( moje izkušnje ICE skoraj 30 let/ morda blizu mio km, EV štiri leta/več kot 150.000km).
Z moje strani je to konkreten prihranek časa in predvsem udobja proti prejšnjemu načinu dofilavanja pri ICE. Pogojno bi bilo morda res le izguba časa za blokarje, ki si ne znajo/morejo uredit tega doma, ampak to je problem njihovega načina življenja in ne lastnosti vozila.
V pol leta sem opravil 20.000 km, nikoli ostal na cesti z prazno baterijo, na noben službeni sestanek nisem zamudil (kvečjemu izkoristil Geni dokler je šlo, da sem koga počakal in polnil). Mesečno sem na račun goriva 300-400 v plusu, avto je od lani 8000 dražji, vožnja po Dolomitih poleti lepša kot z vsakim dizlom.. Naj tako čimdlje ostane..
-
- Prispevkov: 6
- Kraj: Ljubljana
- Avto: e-tron
Re: ZAČETNIK
Mesec je okoli. Avto je končno doma. Po prvih 80km lahko rečem, da sem zadovoljen. Od aplikacij imam trenutno gor Petrol, GNE in E-tron charging service. Za prvo leto je na ET CS zastonj "naročnina" pri Tranzit paketu, zato sem vzel tega. V letu 2024 bom verjetno preklopil na City paket. Super je tudi, ker ET CS lepo preračuna pot in polnilne postaje ali iz aplikacije ali v avtu na navigaciji. Na prvi uč precej podobno kot Tesla (za mene kot laika). V najinem koncu sva opazila z ženo, da imajo Lidl trgovine polnilne postaje za eno uro zstaonj polnjena. Seveda Lidl echarge aplikacije ni v Apple štacuni, zato se je tukaj pojavil prvi izziv kako avto tam "dofilati" če je prazen priključek. Po 2 minutah študiranja sem se vsedel v avto in odpeljal. Podobna zgodba je bila danes pri Mercatorju v Šiški. Pojma nimam čigava polnilna postaja je in kako se jo uporabi.
Ali obstaja kaka aplikacija, ki ima evidenco teh javnih polnilnic in čigave so? Ker sem EV kupil zato, da ga vozim dnevno, ugotavljam, da sem na področju EV popolni laik in moram še precej "naštudirati" dnevne migracije.
Ali obstaja kaka aplikacija, ki ima evidenco teh javnih polnilnic in čigave so? Ker sem EV kupil zato, da ga vozim dnevno, ugotavljam, da sem na področju EV popolni laik in moram še precej "naštudirati" dnevne migracije.
Re: ZAČETNIK
Nekak etron na lidla in na šiško ne pase. Ni kompatibilen. Vsaj kar se mene tiče...
Ni tu app problem.
(Obe sta sicer "plug and charge". Za pregled nad polnilnicami pa PlugShare)
Ni tu app problem.
(Obe sta sicer "plug and charge". Za pregled nad polnilnicami pa PlugShare)
Re: ZAČETNIK
Tudi jaz sem začetnica in se kar mučim s temi polnilnicami. Po dolgem razmišljanju sem kupila Teslo, najbolj enostaven model 3 in moja prva vožnja na Dunaj ni bila preveč fajn. Pozimi se baterija prej izprazni in okoli Gradca sem ugotovila, da je bolje, da avto tam napolnim in ne v bližini Dunaja, kar je bil izvirni plan. Precej nerodno je pa tam polnilnico Supercharger najti, ker je v neki majhni vasici, precej izven avtoceste. Situacija je bila komična. V mrazu, na nekem hribu smo zmrzovali ali pa sedeli v avtu šoferji.
Doma mi polni zelo počasi, na ulici pa precej motovilim s težkimi kabli. Vseh teh aplikacij pa tudi še ne obvladam. Avto je super, sploh mi ni žal, ampak s polnjenjem pa imam še težave.
Doma mi polni zelo počasi, na ulici pa precej motovilim s težkimi kabli. Vseh teh aplikacij pa tudi še ne obvladam. Avto je super, sploh mi ni žal, ampak s polnjenjem pa imam še težave.
Re: ZAČETNIK
Ce mi je pa kaj vsec je pa sedet v lepo ogreti tesli in cakat, da se napolni. Vcasih bi si celo zelel da SC nebi tako hitro polnil
Se pomnim kako sem se z egolfom pačil. Ko si ga dal na DC in je zacel puhat mrzel zrak. Potem pa sem prek appa nastavljal gretje. Weconnect je delal ali pa ni delal. Odvisno od lune... pa mi je le uspelo. Ampak do takrat je bil tudi avto ze poln in sem lahko nadaljeval pot.
Se pomnim kako sem se z egolfom pačil. Ko si ga dal na DC in je zacel puhat mrzel zrak. Potem pa sem prek appa nastavljal gretje. Weconnect je delal ali pa ni delal. Odvisno od lune... pa mi je le uspelo. Ampak do takrat je bil tudi avto ze poln in sem lahko nadaljeval pot.
Re: ZAČETNIK
Te čisto razumem. Tudi sam sem že imel podobne težave. Iskanje polnilnice v ponoči v dežju sredi Vizenze (al Verone - se ne spomnim dobro) tudi vzame nekaj časa (oznake in navigacija včasih niso najboljše).tara2021 napisal/-a: ↑19 Dec 2022, 21:07 Tudi jaz sem začetnica in se kar mučim s temi polnilnicami. Po dolgem razmišljanju sem kupila Teslo, najbolj enostaven model 3 in moja prva vožnja na Dunaj ni bila preveč fajn. Pozimi se baterija prej izprazni in okoli Gradca sem ugotovila, da je bolje, da avto tam napolnim in ne v bližini Dunaja, kar je bil izvirni plan. Precej nerodno je pa tam polnilnico Supercharger najti, ker je v neki majhni vasici, precej izven avtoceste. Situacija je bila komična. V mrazu, na nekem hribu smo zmrzovali ali pa sedeli v avtu šoferji.
Doma mi polni zelo počasi, na ulici pa precej motovilim s težkimi kabli. Vseh teh aplikacij pa tudi še ne obvladam. Avto je super, sploh mi ni žal, ampak s polnjenjem pa imam še težave.
Polnjenje doma je zakon - sploh mi je všeč da je avto zjutraj ogret ni ledu na šipah...
Javne polnilnice pa so tak-tak, super da so in da jih je zmeraj več, ampak so pa pogosto zasedene/zaparkirane in pa skorej nikjer ni strehice - priklapljanje v dežju mi nikoli ni bilo všeč.
Imamo različne potrebe in razmere, ampak jaz porabim vsaj 2-3x več časa za priklapljanje in polnjeje, kot pa sem jih prej porabil za takanje - res pa je, da naredim cca. 5000 km / mesec.
Cenovno pa se mi vsekakor zelo izplača.
-
- Prispevkov: 6
- Kraj: Ljubljana
- Avto: e-tron
Re: ZAČETNIK
Začetki so težki. Kobacanje s kabli je nerodno, ampak se človek hitro navadi. Moti me res samo to, da avto polnim na vsakih nekaj dni, ker se res veliko vozim. So pa hitre polnilnice res super. Greš na kavo, odpišeš kak mail in je avto spet poln. Aja, pa res bi bilo super, če bi se ponudniki poenotili pod eno aplikacijo. To je trenutno meni najbolj moteče, ko pridem na kako meni novo polnilnico in potem ugotavljam kaj potrebujem, da se priklopim.
Mimogrede, zadnjič sem malo po GNE raziskoval kje vse so polnilnice in opazil, da so nekatere še vedno brezplačne. Ali je v appu slučajno kak filter, ki ga jaz ne najdem, da bi si razvrstil samo brezplačne polnilnice? Sprašujem zato, ker hodim na sestanke k eni stranki in sploh nisem vedel, da je 300m stran brezplačna GNE polnilnica.
Mimogrede, zadnjič sem malo po GNE raziskoval kje vse so polnilnice in opazil, da so nekatere še vedno brezplačne. Ali je v appu slučajno kak filter, ki ga jaz ne najdem, da bi si razvrstil samo brezplačne polnilnice? Sprašujem zato, ker hodim na sestanke k eni stranki in sploh nisem vedel, da je 300m stran brezplačna GNE polnilnica.