Nismo vsi v centru vesolja doma. Eni dejansko prevozimo celo Slovenijo, če želimo na drug konc in potem nazaj in to z EV brez filanja ne gre, razen s cjazenjem.
ZAČETNIK
Re: ZAČETNIK
Re: ZAČETNIK
Karticne, oz članske kartice, so idealno orodje za zbiranje podatkov. POS navadni je pa zelo anonimna zadeva.
Kartice so pač predpriprava za lupljenje.
Re: ZAČETNIK
To tud z ICE ne gre če smo konkretni, saj moraš avto napolnit na črpalki, medtem ko EV polniš doma. Večinoma so to izgovori. Sem se pa tudi od Lendave v Portorož vozil v obe smeri, in sem moral za pol ure na polnilnico, enako kot bi šel z ICE na taki razdalji.bvs napisal/-a: ↑12 Jul 2021, 23:19Nismo vsi v centru vesolja doma. Eni dejansko prevozimo celo Slovenijo, če želimo na drug konc in potem nazaj in to z EV brez filanja ne gre, razen s cjazenjem.
Re: ZAČETNIK
Seveda ga je treba, ali se pelješ z njim na zrak ali bencin
No razen, če imaš doma sod z bencinom in lahko doma natankaš
Re: ZAČETNIK
Je večja verjetnost da ga moraš na tej poti dotankat, kot da ga pa ni treba, torej ne bo zdržalo da ga (v povprečju) na tej poti ni treba tankat. Razen mogoče če greš vsak dan na pumpo dotankat da maš naslendji dan polnega - kar pa lahko povsem lepo drži za EV.
Re: ZAČETNIK
Moj bivsi TDI 1200km brez dofilanja. Primerjava dofilanja ICE in EV je smesna. Kdaj z EV naredis 5 minutni postanek na pumpi?
Re: ZAČETNIK
Za EV niti minuto ne vzame, če ga polniš doma…pač druga logika, brezvezna primerjava, ker vsi vemo kaj in kako stvari stojijo
Re: ZAČETNIK
Točenje goriva za ICE ni nikoli samo 5 min. Razen če dotočiš samo 10l in si sam na bencinski ter na blagajni ni potrebno zamenjati papirja za račun.
Da dodam še mojih 10 sekund in misel na to temo.
Prerekanje koliko časa traja dopolnjevanje energenta na EV oz. ICE nima nobenega pomena zaradi preprostega razloga. EV "tankamo" praviloma ali največkrat takrat, ko avta ne potrebujemo in je časovna komponenta v tem primeru brez pomena, ker smo zaposleni z bolj pomembnimi zadevami. ICE smo "tankali" vedno takrat, ko smo kam šli ali se nam je mudilo in je bila vsaka sekunda dragocena in še takrat držiš ročko kot kakšen "Kekec", ki nima bolj pomembnega dela.
Da dodam še mojih 10 sekund in misel na to temo.
Prerekanje koliko časa traja dopolnjevanje energenta na EV oz. ICE nima nobenega pomena zaradi preprostega razloga. EV "tankamo" praviloma ali največkrat takrat, ko avta ne potrebujemo in je časovna komponenta v tem primeru brez pomena, ker smo zaposleni z bolj pomembnimi zadevami. ICE smo "tankali" vedno takrat, ko smo kam šli ali se nam je mudilo in je bila vsaka sekunda dragocena in še takrat držiš ročko kot kakšen "Kekec", ki nima bolj pomembnega dela.
Re: ZAČETNIK
Nisem vedel, da doma ne smes imeti naftnih derivatov. Ne vem sicer, kater odgovor je bolj trapast.
Re: ZAČETNIK
Se strinjam, da v primeru, da si deloval plansko, ti ICE na tej razdalji ni potrebno tankati, je pa res, da če z EV-jem polniš plansko, za polnjenje nikoli ne potrebuješ ekstra časovne komponente, saj navadno nikoli razdalje 642 km ne prevoziš v enem kosu, moraš vedno vmes na WC, kaj popiti in kaj pojesti in takrat se EV lahko polni.
Je pa res, da za uporabo EV-ja potrebuješ nekaj več logistike, je pa tudi res, da ti potem roke nikoli več ne smrdijo po gorivu.
Za ljudi, ki se jim ne da razmišljati in so radi "svobodni", bodo pa v obeh primerih tankali/polnili.
Re: ZAČETNIK
Pri teh primerjavah je nujno potrebno upoštevati možnost filanja doma. Rezultat primerjave je zelo drugačen, če to možnost imaš ali nimaš.
Sod bencina doma v garaži ni enakovreden domačemu štromu zato ne spremeni ničesar. Možnost filanja doma je ekvivalent lastnemu naftovodu. Če ga maš, lahko ostaneš tiho, ker si tle okrog edini.
Tudi če bencinar naredi 642km v šusu, si pred štartom moral it tankat, in ko se vrneš boš moral v kratkem it spet.
Če maš šanso filanja doma, pa začetno/končno filanje izpade iz enačbe, ker ga ni, ker je napolnjena baterija privzeto stanje vsako jutro.
Po letu in pol lastnštva še vedno ne vem, koliko časa moj EV nuca da se nafila - ko pridem štekam, predno grem izštekam.
Filanje štarta samodejno ob 22h, prekine se ko pride do 80%. To je kakih 480km brez ene sekunde porabljene za filanje.
Sod bencina doma v garaži ni enakovreden domačemu štromu zato ne spremeni ničesar. Možnost filanja doma je ekvivalent lastnemu naftovodu. Če ga maš, lahko ostaneš tiho, ker si tle okrog edini.
Tudi če bencinar naredi 642km v šusu, si pred štartom moral it tankat, in ko se vrneš boš moral v kratkem it spet.
Če maš šanso filanja doma, pa začetno/končno filanje izpade iz enačbe, ker ga ni, ker je napolnjena baterija privzeto stanje vsako jutro.
Po letu in pol lastnštva še vedno ne vem, koliko časa moj EV nuca da se nafila - ko pridem štekam, predno grem izštekam.
Filanje štarta samodejno ob 22h, prekine se ko pride do 80%. To je kakih 480km brez ene sekunde porabljene za filanje.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ZAČETNIK
EV je fajn stvar ampak pretiravat kot to počnete lastniki teh avtov pa ni dobro. Z ice zavijem na tisto pumpo, ki je prazna. Tankanje mi ne vzme več kot 5 min. Če je na pumpi gužva grem na naslenjo, z lahkoto. In kar je najpomembneje, tudi če ni prazna ne bom prav dolgo čakal. Kaj pa z EV? Prideš na polnilnico ki je polna in bo prosta čez pol ure ali še več. A tega časa, no a te časovne komponente (da bom fino izpadel) pa niste upoštevali?
Re: ZAČETNIK
Aplikacije ti kažejo, katere polnilnice so zasedene...
Je pa res, da jaz na javni infrastrukturi polnim lih trikrat na leto in mi je v resnici vseeno.
Je pa res, da jaz na javni infrastrukturi polnim lih trikrat na leto in mi je v resnici vseeno.
Re: ZAČETNIK
Sem tudi sam 30 let imel ICE in v petih minutah ne uspeš natočit 50l ter še it notri plačevat, da ne omenjamo morebitne vrste ali prodajalca, ki se še s čim ukvarja. Skratka pet minut je pretiravanje.Maybe napisal/-a: ↑14 Jul 2021, 17:29 EV je fajn stvar ampak pretiravat kot to počnete lastniki teh avtov pa ni dobro. Z ice zavijem na tisto pumpo, ki je prazna. Tankanje mi ne vzme več kot 5 min. Če je na pumpi gužva grem na naslenjo, z lahkoto. In kar je najpomembneje, tudi če ni prazna ne bom prav dolgo čakal. Kaj pa z EV? Prideš na polnilnico ki je polna in bo prosta čez pol ure ali še več. A tega časa, no a te časovne komponente (da bom fino izpadel) pa niste upoštevali?
Imaš pa prav, da je potrebno upoštevat pri obeh variantah zasedenost in čakalno vrsto. Pri EV je to lahko sicer kratek čas, lahko pa precej dolg (upotevam le DC, ker AC sploh ni namenjena tranzitnemu polnjenju), medtem ko pri ICE običajno vrsta hitreje steče, čeprav tudi tam imaš lahko mrfija, a trenutno je res pri zasedenosti in vrsti v prednosti ICE. Prednost ICE je tudi pogostost, saj hitre DC50+ polnilnice niso tako na gosto kot pumpe - še ne!
Lastniki ICE pa zanemarjajo (večina je še ne pozna ali se ni sposobna postavit v to dimenzijo) povsem drugo komponento polnjenja kot je pri ICE. Pri ICE imaš ves čas polnjenja in plačevanja mrtev/zaseden, medtem ko pri EV si takrat frej in opravviš druge zadeve (WC, pijačka, kosilo, branje mailov ali preprosto počivaš....). V današnjih časih, ko je življenje hitro in stresno je to vsaj zame neprecenljiva prednost na dolgi poti (poleg smradu pri ICE ročkah) pri kratkih poteh itak nikoli ne rabiš polnit. Hkrati pa ko sešteješ te mrtve minute, je v prednosti EV tudi takrat ko delaš relacije (pri relacijah rabiš le kratko dopolnit, če ne greš res daleč). Itak pa kot je bilo že omenjeno, polnjenje EV doma prihrani tudi ves ta čas na polnilnicah, kadar nisi v tranzitu nad 400km (v mojem primeru).
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: ZAČETNIK
Pripomoček kako lahko potuješ "poceni" in to še na daljši poti:
https://dems.si/dems-popotovanje-od-lju ... omment-730
https://dems.si/dems-popotovanje-od-lju ... omment-730
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: ZAČETNIK
hčerka v nedeljo Laško - Portorož in nazaj ter še malo naokoli 450 km, start z 90%, v Portorožu polnjenje na Petrol 4 ure dobrih 28 kWh za 7 eur, nazaj je prišla s preko 40%, je bila pa nazaj gužva na A1. Bi šlo tudi brez polnjenja
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: ZAČETNIK
Jaz sem prejšnji teden štartal Šempeter v S. d. z 90% šel v Zagreb, avto 3 dni parkiran, nazaj po AC v Ljubljano okoli 130 km/h, v Lj. baterija 22% pa sem se priklopil pri Ikei 2 uri in nazaj domov. V bistvu bi 350 km večinoma po AC brez težav prevozil 4 osebe z vso prtljago. V nedeljo pa sem se zapeljal do Preddvora priklopil Geni, kolo pod rit in na Jezersko. Na Jezerskem gobova juha in štruklji, nazaj do avta in domov. Štartal sem z 77% baterije, po 215 km sem se domov vrnil z 73%. Sem imel kar lep dan..
Re: ZAČETNIK
Ravno v tem je čar EV-jev, da tankaš, ko avto ni v uporabi in to je stvar, ki jo najtežje dopoveš ICE-jevcem. Vsak reče, da on pa ne bo čakal pol ure. No, ja, tranzit je drugo, samo to je nekajkrat letno. Pa tud takrat paše na 2 ali 3 ure noge pretegnit in mehur olajšat.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: ZAČETNIK
Dokler se ne bo stalo v koloni nekaj ur, da boš sploh lahko priklopil. Se bo na hrvatijo začelo hodit ob 4h popoldan, da bomo naslednji dan ob 10h ujeli trajekt. Bo lažje en agregat pa 20l kantico s sabo vlečt.Janez napisal/-a: ↑24 Maj 2022, 16:09 Ravno v tem je čar EV-jev, da tankaš, ko avto ni v uporabi in to je stvar, ki jo najtežje dopoveš ICE-jevcem. Vsak reče, da on pa ne bo čakal pol ure. No, ja, tranzit je drugo, samo to je nekajkrat letno. Pa tud takrat paše na 2 ali 3 ure noge pretegnit in mehur olajšat.
Zadnjič spremenil Apolon, dne 24 Maj 2022, 17:14, skupaj popravljeno 1 krat.