Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
DC je namenjen tranzitu, AC za polnjenje na destinaciji, cene so temu primerne, konkurenca pa glede na povpraševanje. Glede na svoje potrebe si kupiš EV z baterijo, ki v tvojem konkretnem primeru zmore hendlat med tema dvema tipoma polnjenja. Jaz ne vidim nobenega problema tukaj. Morda izbira res še ni dovoljšnja za vsakogar, ampak večino primerov pokrije. Za ekstremne zahteve pa so vedno ekstremne rešitve na voljo (se pač voziš na ICE, če res ni zate ustreznega EV).
Glavni problem je v glavah, ljudje se težko navadijo na nekaj novega, dokler množica s tokom ne prevzame novosti za svoje. Pri EV se temu toku približujemo, a smo še oddaljeni od tega dne.
Glavni problem je v glavah, ljudje se težko navadijo na nekaj novega, dokler množica s tokom ne prevzame novosti za svoje. Pri EV se temu toku približujemo, a smo še oddaljeni od tega dne.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Polnilna infrastruktura za EV je v kurcu. Milijon kartic, milijon aplikacij, ne delajo, zaparkirane, zasedene,…. En kup problemov. ICE zmanjka župe zapelješ na pumpo in odpelješ dalje. Vedno dostopno, funkcionira in zadnje čase zgleda tudi ceneje.FV-EV napisal/-a: ↑10 Avg 2021, 21:39 DC je namenjen tranzitu, AC za polnjenje na destinaciji, cene so temu primerne, konkurenca pa glede na povpraševanje. Glede na svoje potrebe si kupiš EV z baterijo, ki v tvojem konkretnem primeru zmore hendlat med tema dvema tipoma polnjenja. Jaz ne vidim nobenega problema tukaj. Morda izbira res še ni dovoljšnja za vsakogar, ampak večino primerov pokrije. Za ekstremne zahteve pa so vedno ekstremne rešitve na voljo (se pač voziš na ICE, če res ni zate ustreznega EV).
Glavni problem je v glavah, ljudje se težko navadijo na nekaj novega, dokler množica s tokom ne prevzame novosti za svoje. Pri EV se temu toku približujemo, a smo še oddaljeni od tega dne.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Potem se raje vozi z ICE, če vidiš en kup problemov pri EV sam vidim več problemov pri ICE in se zato vozim z EV, ter se na ICE forumih ne pritožujem čez ICEApolon napisal/-a: ↑10 Avg 2021, 22:23Polnilna infrastruktura za EV je v kurcu. Milijon kartic, milijon aplikacij, ne delajo, zaparkirane, zasedene,…. En kup problemov. ICE zmanjka župe zapelješ na pumpo in odpelješ dalje. Vedno dostopno, funkcionira in zadnje čase zgleda tudi ceneje.FV-EV napisal/-a: ↑10 Avg 2021, 21:39 DC je namenjen tranzitu, AC za polnjenje na destinaciji, cene so temu primerne, konkurenca pa glede na povpraševanje. Glede na svoje potrebe si kupiš EV z baterijo, ki v tvojem konkretnem primeru zmore hendlat med tema dvema tipoma polnjenja. Jaz ne vidim nobenega problema tukaj. Morda izbira res še ni dovoljšnja za vsakogar, ampak večino primerov pokrije. Za ekstremne zahteve pa so vedno ekstremne rešitve na voljo (se pač voziš na ICE, če res ni zate ustreznega EV).
Glavni problem je v glavah, ljudje se težko navadijo na nekaj novega, dokler množica s tokom ne prevzame novosti za svoje. Pri EV se temu toku približujemo, a smo še oddaljeni od tega dne.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Fejlal si tudi v drugo.... polnilnic je toliko kot je štekarjev.
Če tebi nek štekar ne paše, je to tvoj lastni problem.
Štekar obstaja in komu drugemu lepo deluje.
Al me želiš prepričat da filam na ... khm... čem točno po tvoje?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Temo vedno odpeljes. Si k otrok, ki se hoce pogajat. Ajde lp in srecno voznjo.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
EV skiro, EV kante....
Nekaj je definitivno. Kultura ni bila vsakemu položena v zibelko.
Nekaj je definitivno. Kultura ni bila vsakemu položena v zibelko.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Smešiš se ker ne poznaš razlike med polnilnico in polnilnim mestom. Poleg tega je tudi Teslin destination charger polnilnica, sicer počasna ampak vseeno.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Itak. Kaj mi nuca, če so vse polnilnice na kupu in to samo na treh kupih v celi SLO.
Mimogrede, imam na tem področju papir predzadnje stopnje in bi bilo smešno, da mi nekdo govori, da ne ločim mesta od priključka
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Vsaka tema na tem forumu je samo vžiganje in vžigalica zgleda bit skoraj zmeri warpedone? pa dejte si ga pod "sovražnika" na forumu in se bo vse dosti lepše bralo. Probajte.
Ontopic: vsa polnilna infrastruktura je še v povojih. Vsi nekaj solirajo, nekih konkretnih direktiv v katero smer (tip priključka) se bo zadevo v prihodnje peljalo še ni, ne pozabimo pa, da je podobno bilo tudi na začetku prejšnjega stoletja, preden so se stvari z ICE standardizirale. Po mojem mnenju nismo več daleč od tega, da bodo tudi polnilnice postale regulirane s strani direktiv za njihovo izvedbo, postavite ter končno tudi ceno ki jo uporabnik plačuje. EVji so v pionirski dobi v tem trenutku in to je potrebno vzeti v zakup že pred nakupom, vsekakor pa ne se čudit ko stvari ne šibajo.
Ontopic: vsa polnilna infrastruktura je še v povojih. Vsi nekaj solirajo, nekih konkretnih direktiv v katero smer (tip priključka) se bo zadevo v prihodnje peljalo še ni, ne pozabimo pa, da je podobno bilo tudi na začetku prejšnjega stoletja, preden so se stvari z ICE standardizirale. Po mojem mnenju nismo več daleč od tega, da bodo tudi polnilnice postale regulirane s strani direktiv za njihovo izvedbo, postavite ter končno tudi ceno ki jo uporabnik plačuje. EVji so v pionirski dobi v tem trenutku in to je potrebno vzeti v zakup že pred nakupom, vsekakor pa ne se čudit ko stvari ne šibajo.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Tipi priključkov so vsi znani. Type2 in CCS, tukaj ni nobene dileme že dlje časa.
Največji problem je to, da polnilnice še vedno dizajnirajo in delajo tisti, ki električnega avta še nimajo. Torej delajo rešitve za neobstoječe probleme in so brez rešitev za realne probleme.
Največji problem je to, da polnilnice še vedno dizajnirajo in delajo tisti, ki električnega avta še nimajo. Torej delajo rešitve za neobstoječe probleme in so brez rešitev za realne probleme.