Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Nekaj na to temo in stokrat prežvečeno debato, ampak o tem pišejo tudi drugi:
https://tehnozvezdje.si/uporabniki-elek ... otrosniki/
https://tehnozvezdje.si/uporabniki-elek ... otrosniki/
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
– Rešitev problema dolgotrajnega (celodnevnega) parkiranja
Nekdo, ki se pripelje na morje, do izhodišča za v hribe, v živalski vrt ali v zabaviščni park (nekateri primeri veljajo za Slovenijo, drugi malo manj) in mora avto priključiti, da gre zvečer lahko nazaj domov, ima težavo. Po treh urah mu bodo začeli dodatno zaračunavati, pa tudi kdo drug bi še rad polnil. Zato mora vmes nekako priti nazaj do avta, ga odklopiti in nato še poiskati drug parkirni prostor zanj, ali pa bo plačal preveč in drugim odžiral možnost polnjenja. Naj bo rešitev uslužbenec, ki bo premikal avte (na zato rezervirana mesta), večje število polnilnic z manjšo močjo (denimo sedem kilovatov ali celo samo 3,6 kW) ali kaj drugega, jo bo v prihodnje treba najti.
To je sicer bolj tak tak...enostavno bo tak moral poskrbeti da bo polnil na hitrih DC, ali pa se drugače znašel. Ne moremo pričakovat rešitev za vsak extrem.
Nekdo, ki se pripelje na morje, do izhodišča za v hribe, v živalski vrt ali v zabaviščni park (nekateri primeri veljajo za Slovenijo, drugi malo manj) in mora avto priključiti, da gre zvečer lahko nazaj domov, ima težavo. Po treh urah mu bodo začeli dodatno zaračunavati, pa tudi kdo drug bi še rad polnil. Zato mora vmes nekako priti nazaj do avta, ga odklopiti in nato še poiskati drug parkirni prostor zanj, ali pa bo plačal preveč in drugim odžiral možnost polnjenja. Naj bo rešitev uslužbenec, ki bo premikal avte (na zato rezervirana mesta), večje število polnilnic z manjšo močjo (denimo sedem kilovatov ali celo samo 3,6 kW) ali kaj drugega, jo bo v prihodnje treba najti.
To je sicer bolj tak tak...enostavno bo tak moral poskrbeti da bo polnil na hitrih DC, ali pa se drugače znašel. Ne moremo pričakovat rešitev za vsak extrem.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Da se vse, sam čin mora biti dovolj visok. Me zanima, če tudi drugo leto ne bo delovala polnilnica: https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/s ... iko-371269
Drugače pa ja, tako elektromobilnost ne bo zaživela.
Drugače pa ja, tako elektromobilnost ne bo zaživela.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Zaživele ne bodo EV kante, ki so "življensko odvisne" od teh polnilnic.
EV z dovolj velikimi baterijami zlahka shajajo brez njih.
EV z dovolj velikimi baterijami zlahka shajajo brez njih.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Po drugi strani je pa brezveze imeti avte z 500+km, ker se troši dragocene materiale za baterije, katera bo 99% delala do 20km, samo občasno pa neke izlete.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Se strinjam. Zaračunavanje na minuto po 3h pri GremoNaElektriko polnilnicah se mi zdi super ideja, predvsem v mestih, moraš pa seveda mislit vnaprej… Jaz si npr. nastavim timer, da avto po 3h premaknemdarjan napisal/-a: ↑10 Avg 2021, 12:07 – Rešitev problema dolgotrajnega (celodnevnega) parkiranja
Nekdo, ki se pripelje na morje, do izhodišča za v hribe, v živalski vrt ali v zabaviščni park (nekateri primeri veljajo za Slovenijo, drugi malo manj) in mora avto priključiti, da gre zvečer lahko nazaj domov, ima težavo. Po treh urah mu bodo začeli dodatno zaračunavati, pa tudi kdo drug bi še rad polnil. Zato mora vmes nekako priti nazaj do avta, ga odklopiti in nato še poiskati drug parkirni prostor zanj, ali pa bo plačal preveč in drugim odžiral možnost polnjenja. Naj bo rešitev uslužbenec, ki bo premikal avte (na zato rezervirana mesta), večje število polnilnic z manjšo močjo (denimo sedem kilovatov ali celo samo 3,6 kW) ali kaj drugega, jo bo v prihodnje treba najti.
To je sicer bolj tak tak...enostavno bo tak moral poskrbeti da bo polnil na hitrih DC, ali pa se drugače znašel. Ne moremo pričakovat rešitev za vsak extrem.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Za na dopust pa prklopiš še prikolico, kjer je namesto gliserja, polno baterij .
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Koliko je vreden 'občasen izlet' z mamo na urgenco?Po drugi strani je pa brezveze imeti avte z 500+km, ker se troši dragocene materiale za baterije, katera bo 99% delala do 20km, samo občasno pa neke izlete.
Glava v pesku press : https://supercharge.info/mapZa na dopust pa prklopiš še prikolico, kjer je namesto gliserja, polno baterij .
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Toliko, da je pri bajti še en nov dinozaver in se ne sekiram.warpedone napisal/-a: ↑10 Avg 2021, 12:29Koliko je vreden 'občasen izlet' z mamo na urgenco?Po drugi strani je pa brezveze imeti avte z 500+km, ker se troši dragocene materiale za baterije, katera bo 99% delala do 20km, samo občasno pa neke izlete.
Glava v pesku press : https://supercharge.info/mapZa na dopust pa prklopiš še prikolico, kjer je namesto gliserja, polno baterij .
Nihče ne govori o Tesla polnilnicah, niti vsi ne želimo Tesle. Ostali bi najraje prodajali bate in cilindre, Tesla te možnosti nima.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
No, to bi pomenilo, da mora mama živet pri tebi, da bi jo lahko hitreje prepeljal tja, kot rešilecwarpedone napisal/-a: ↑10 Avg 2021, 12:29Koliko je vreden 'občasen izlet' z mamo na urgenco?Po drugi strani je pa brezveze imeti avte z 500+km, ker se troši dragocene materiale za baterije, katera bo 99% delala do 20km, samo občasno pa neke izlete.
Glava v pesku press : https://supercharge.info/mapZa na dopust pa prklopiš še prikolico, kjer je namesto gliserja, polno baterij .
anyhow, recimo baterije v eni tesli, bi lahko bile za 5 malih mestnih jajčk, tako cenovno kot iz vidika surovin. Saj če bi kobalt (al kaj se že rabi) bil na voljo v neomejenih količinah, kot to velja za nafto, se nihče ne bi s tem ukvarjal, ampak če nam že zdaj gre na knap s tem, kako si predstavljamo celotno floto elektrificirat?
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Preveč sklepaš. Kar zna bit problem vseh tvojih odločitev in trditev.No, to bi pomenilo, da mora mama živet pri tebi, da bi jo lahko hitreje prepeljal tja, kot rešilec
Ob takem problemu zraven pisat smajlije je možno le ob precej plitkem dojemanju stvari.
Zakaj pa ne? Ne obstajajo?Nihče ne govori o Tesla polnilnicah
Ne obstajajo le za tiste, ki ste se nategnili z izbiro EV in sedaj jokcate o problemih s filanjem.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Ja seveda obstajajo tudi situacije, ko bo tudi Tesla imel premalo baterijo, ampak ne moremo življenje živet na podlagi promil, ki se morda nikoli ne zgodijo.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Full kasko
Q.E.D
Q.E.D
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Tukaj ni govora o tesla polnilnicah, namreč o vseh ki so javno dostopne vsem EV-jem. Pozabljate da brez konkurence bi bile zadeve še dražje tako na eni kot na drugi strani.
Mogoče bi morali res predlagat kak zakon ki to uredi.
Govorenje o velikosti baterije tudi nima smisla ker smo večinoma dosedaj vsi prišli v situacijo ko je bilo baterije premalo ali pa pot predolga.
Mogoče bi morali res predlagat kak zakon ki to uredi.
Govorenje o velikosti baterije tudi nima smisla ker smo večinoma dosedaj vsi prišli v situacijo ko je bilo baterije premalo ali pa pot predolga.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Jaz nič ne jokam, samo pravim, da tako ne bo šlo. Imam EV, ki opravi 90% voženj, ostalo ICE.warpedone napisal/-a: ↑10 Avg 2021, 12:54Preveč sklepaš. Kar zna bit problem vseh tvojih odločitev in trditev.No, to bi pomenilo, da mora mama živet pri tebi, da bi jo lahko hitreje prepeljal tja, kot rešilec
Ob takem problemu zraven pisat smajlije je možno le ob precej plitkem dojemanju stvari.
Zakaj pa ne? Ne obstajajo?Nihče ne govori o Tesla polnilnicah
Ne obstajajo le za tiste, ki ste se nategnili z izbiro EV in sedaj jokcate o problemih s filanjem.
Tvoja filozofija. 80kWh baterija in tri polnilnice v Sloveniji. Bi bilo zanimivo, če bi lahko vaše Tesle zaklenili samo na fabrške polnilnice, tako kot to počne tvoja marka. Pa pojdi na SC v Avstrijo, če že glih hočeš v Bohinj.
BTW: za ceno tvoje M3 sem nabavil dva nova avtomobila (hatchbag in SUV). Oba naložena z opremo, ICE avtomatik.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Tri polnilnice?
Nekdo se na silo dela butastega al pa niti to ne.
Nekdo se na silo dela butastega al pa niti to ne.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2164
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Telekom vem, da se na polno ukvarja z Smart City. Tudi e-polnilnice so v to vštete. Mogoče malo napadajo to fronto in si delajo prostor...DeCoRawr napisal/-a: ↑10 Avg 2021, 12:04 Nekaj na to temo in stokrat prežvečeno debato, ampak o tem pišejo tudi drugi:
https://tehnozvezdje.si/uporabniki-elek ... otrosniki/
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Tudi ta del smo tu odgovorili, počasne dnevne polnilnice, kjer ni omejitve 3 ur, ampak moči, recimo do 3,6kW. Potem pa polni 10, 12 ur.
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Ja, 3x SC:
1. Kozina,
2. LJ,
3. MB.
Bo šlo ?
Re: Uporabniki električnih avtomobilov so za ponudnike polnilnic drugorazredni potrošniki
Zate se itak vsi delajo butastega. Ko bi le ti vedel koliko se šele ti delaš butastega. Ampak kot takšen tega ne moreš dojet.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 14 Odgovori
- 166 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ