GNE in GEN-I kartica
GNE in GEN-I kartica
Spoštovani,
glede na to, da imam blizu doma polnilnico GNE jo seveda kar pogosto kot imetnik GEN-I kartice koristim. Zadnje čase pa opažam, če polnim na GNE polnilnici, da se mi polnitev po napolnjenih 7 kwh (včasih več včasih manj) ustavi in to ne samo na polnilnici blizu mojega doma, temveč tudi na polnilnici GNE v Cityparku v Ljubljani (koristim ob petkih pri tedenskem nakupu - nisem dnevno parkiran tam). Glede na to da občasno polnim na AC polnilnici Interspar v Kranju (tam se ni potrebno registrirati je sistem priklopi in napolni - sedaj zaradi petkove gneče po 15:00 uri tedenske nakupe raje opravljam tam) ali kakšni drugi AC polnilnici, ki so "priklopi in napolni" te težave nimam, torej mi polni običajnih 7kwh na uro in se ne ustavi oz. prekine polnjenje, zato predvidevam, da polnilni kabel ni razlog za ustavitev oz. prekinitev polnjenja.
A imama morda kdo drug podobne izkušnje ?
Predvidevam, da me sistem na GNE prepozna kot pogostega uporabnika GEN-I kartice in mi na ta način omejuje porabo. Drugače sem prekoračil dovoljeno 180 minutno polnitev samo dva krat, pa še tedaj samo za nekaj minut in tudi ne prakticiram odjave in ponovne prijave.
glede na to, da imam blizu doma polnilnico GNE jo seveda kar pogosto kot imetnik GEN-I kartice koristim. Zadnje čase pa opažam, če polnim na GNE polnilnici, da se mi polnitev po napolnjenih 7 kwh (včasih več včasih manj) ustavi in to ne samo na polnilnici blizu mojega doma, temveč tudi na polnilnici GNE v Cityparku v Ljubljani (koristim ob petkih pri tedenskem nakupu - nisem dnevno parkiran tam). Glede na to da občasno polnim na AC polnilnici Interspar v Kranju (tam se ni potrebno registrirati je sistem priklopi in napolni - sedaj zaradi petkove gneče po 15:00 uri tedenske nakupe raje opravljam tam) ali kakšni drugi AC polnilnici, ki so "priklopi in napolni" te težave nimam, torej mi polni običajnih 7kwh na uro in se ne ustavi oz. prekine polnjenje, zato predvidevam, da polnilni kabel ni razlog za ustavitev oz. prekinitev polnjenja.
A imama morda kdo drug podobne izkušnje ?
Predvidevam, da me sistem na GNE prepozna kot pogostega uporabnika GEN-I kartice in mi na ta način omejuje porabo. Drugače sem prekoračil dovoljeno 180 minutno polnitev samo dva krat, pa še tedaj samo za nekaj minut in tudi ne prakticiram odjave in ponovne prijave.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: GNE in GEN-I kartica
V Šenčurju pri pokopališču sem v zadnjih nekaj letih polnil samo dvakrat po približno 10 minut, v Cityparku pa nisem nikoli zasledil, da bi mi po eni uri izklopilo polnjenje. Res pa je, da sem tudi tam polnil samo nekajkrat in še to večinoma manj kot eno uro. Upam, da ti bodo ostali uporabniki kaj več pomagali z informacijami. Imam Nissan Leafa.
Re: GNE in GEN-I kartica
Meni se je tudi parkrat zgodilo, da je prekinilo, neodvisno od kilovatov. Polnim s 24kw, sumim, da ob priklopu sosedjnega avta. Na supportu so potrdili, da je verjetno kaj s polnilnico in bodo preverili.
Re: GNE in GEN-I kartica
Jaz sem opazil, da mi za trenutek prekine polnjenje samo, če se zraven priključi Zoe (tako je bilo do zdaj). V tem primeru samo prekine polnjenje in potem nadaljuje s polnjenjem. Če se zraven priključi kaj od VW, Citroena, Škode... potem nisem zaznal prekinitve. Če sta 2 avta na polnilnici, je moč polnjenja malenkost nižja.
Re: GNE in GEN-I kartica
jaz polnim vsak drug dan na isti polnilnico z GEN-I kartico in nisem opazil nobene omejitve...
Re: GNE in GEN-I kartica
Jaz sem polnil v kopru in se je to zgodilo, torej po ~7kwh je nehalo polnit in ni nadaljevalo. Čeprav je bilo vse videt ok na polnilnici.
Re: GNE in GEN-I kartica
Menim, da nima veze GEN-i kartica, delujejo pa polnilnice GNE zelo različno. Npr. na Gorenjskem mi v primeru, da svojo KONO polnim na AC polnilnici, ko je istočasno na njej priključen ZOE, Tesle, ID3, ID4, vedno razpolovi polnilno moč, s 7 kW polni samo v primeru, ko se tudi poleg mene polnijo stari IONIQ, stare KONE (z enofaznim polnilcem), e-GOLF (dvofazno polnjenje), LEAF-i...
V Ljubljani pa v zadnjem letu še nisem polnil na polnilci, ko bi mi moč razpolovilo. (v spominu imam, da je bilo tudi v Ljubljani včasih tako, a so očitno morali polnilnice kaj posodobiti)
Npr v Lescah smo imeli pred časom težavo, ko je vedno na enem priključku ob zaključitvi polnjenja sosednjega vozila tudi tebi zaključilo polnjenje. Sedaj so znižali moč polnjenja na 4,4 kW in se to več ne dogaja.
Skratka menim, da je težava v polnilnicah in ne v ponudniku GEN-i, oz njegovi kartici.
V Ljubljani pa v zadnjem letu še nisem polnil na polnilci, ko bi mi moč razpolovilo. (v spominu imam, da je bilo tudi v Ljubljani včasih tako, a so očitno morali polnilnice kaj posodobiti)
Npr v Lescah smo imeli pred časom težavo, ko je vedno na enem priključku ob zaključitvi polnjenja sosednjega vozila tudi tebi zaključilo polnjenje. Sedaj so znižali moč polnjenja na 4,4 kW in se to več ne dogaja.
Skratka menim, da je težava v polnilnicah in ne v ponudniku GEN-i, oz njegovi kartici.
Re: GNE in GEN-I kartica
Meni je zadnič, v mojstrani, razpolovilo moč iz 7 na 3.5, ko se je zraven parkiral e-golf
Re: GNE in GEN-I kartica
Zanimivo da so faze obrnili in posodobili FW. Plus za proizvajalca polnilnice, mogoče celo kdo bere ta forum
Re: GNE in GEN-I kartica
e-GOLF je pa na Gorenjskih polnilnicah specifika - sem testiral in je bilo dostikrat odvisno od tega na kateri strani sem priklopljen. Npr. če sem bil s KONO v Radovljici ali Lescah na priklopu št. 1 e-Golf pa na priklopu št. 2 mi polnilne moči ni razpolovilo, če pa je bilo obratno jaz na priklopu št. 2 e-Golf pa na priklopu št. 1 pa mi je razpolovilo. (e-Golf ima dvofazno polnjenje, KONA enofazno)
Re: GNE in GEN-I kartica
Ja zato ker preferira dvofazno polnjenje in so faze zamaknjene za 1.
Za tvoj primer vzamem. Polnilno mesto 1: faze 1-2-3 (ti si polnil na 1) Polnilno mesto:2 faze 2-3-1 (e-Golf je polnil na 2 in 3) Zato je šlo to čez in si polnil z največjo močjo.
Ko si pa obratno priklopil si pa ti polnil na fazi 2, e-golf pa na 1-2
Upam da sem dovolj jasno razložil.
Še enkrat pohvala proizvajalcu in upravitelju polnilnice. Na tak način pač lahko max iz polnilnice izvlečejo z različnimi avti.
Za tvoj primer vzamem. Polnilno mesto 1: faze 1-2-3 (ti si polnil na 1) Polnilno mesto:2 faze 2-3-1 (e-Golf je polnil na 2 in 3) Zato je šlo to čez in si polnil z največjo močjo.
Ko si pa obratno priklopil si pa ti polnil na fazi 2, e-golf pa na 1-2
Upam da sem dovolj jasno razložil.
Še enkrat pohvala proizvajalcu in upravitelju polnilnice. Na tak način pač lahko max iz polnilnice izvlečejo z različnimi avti.
Zadnjič spremenil DeCoRawr, dne 27 Maj 2022, 11:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: GNE in GEN-I kartica
Ampak kako naj uporabniki vedo to, oz da kater avto se naj kje priklopi?DeCoRawr napisal/-a: ↑27 Maj 2022, 11:26 Ja zato ker preferira dvofazno polnjenje in so faze zamaknjene za 1.
Za tvoj primer vzamem. Polnilno mesto 1: faze 1-2-3 (ti si polnil na 1) Polnilno mesto:2 faze 2-3-1 (e-Golf je polnil na 2 in 3) Zato je šlo to čez in si polnil z največjo močjo.
Ko si pa obratno priklopil si pa ti polnil na fazi 2, e-golf pa na 1-2
Upam da sem dovolj jasno razložil.
Še enkrat pohvala proizvajalcu in upravitelju polnilnice. Na tak način pač lahko max iz polnilnice izvlečejo z različnimi avti.
Re: GNE in GEN-I kartica
Če bo kdo rabil je od danes ponovno dostopna in lepo urejena polnilnica v Preboldu pred šolo. Je v sistemu Geni in vam omogoča tudi lepo 3 urno kolesarsko izhodišče po Savinjski dolini in ob povratku napolnjeno vozilo za pot domov.
Re: GNE in GEN-I kartica
Ravno cez vikend sem se potikal tam okoli je vse skupaj bilo eno veliko gradbisce...torej je zdaj vse ocisceno in so gradbene ograje podrli?
Re: GNE in GEN-I kartica
Tako je in začuda polno parkirišče. Polnilna mesta pa prosta. Preko vikenda je še manj problem ker ni šole.
Dobrodošli
Re: GNE in GEN-I kartica
Nove cene storitev polnjenja na polnilnih postajah Gremo na elektriko
S 1. januarjem 2023 bodo stopile v veljavo nove cene polnjena električnih vozil na polnilnih postajah Gremo na elektriko. Cena polnjenja na AC polnilnih postajah bo po novem znašala 0,39 EUR za kWh.
Cena polnjena na hitrih DC polnilnih postajah do 50 kW 0,49 EUR za kWh, nad 50 kW pa 0,59 EUR za kWh. Dodatek k cenam polnjenja in pristojbine ostajajo nespremenjene.
Dvig cen je posledica dviga cen električne energije.
Nov cenik vam je na voljo na spletni strani Gremo na elektriko
S 1. januarjem 2023 bodo stopile v veljavo nove cene polnjena električnih vozil na polnilnih postajah Gremo na elektriko. Cena polnjenja na AC polnilnih postajah bo po novem znašala 0,39 EUR za kWh.
Cena polnjena na hitrih DC polnilnih postajah do 50 kW 0,49 EUR za kWh, nad 50 kW pa 0,59 EUR za kWh. Dodatek k cenam polnjenja in pristojbine ostajajo nespremenjene.
Dvig cen je posledica dviga cen električne energije.
Nov cenik vam je na voljo na spletni strani Gremo na elektriko
Re: GNE in GEN-I kartica
Še malo, pa si bomo omislili dizel agregate za dopolnjevanje na terenu.
Re: GNE in GEN-I kartica
Pred podražitvijo so bile cene približno podobne Petrolovim, sedaj so bistveno dražje. Stem, da je vsak priklop dodatno 50c ali 1 €. Še bodo ICEjaši lahko parkirali na polnilnicah. Jih ne bo nihče ganjal.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 273 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a grega28255