Petrol polnilnice

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina
Odgovori
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2421
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1340
990

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a alfy »

Simon napisal/-a: 29 Maj 2023, 06:55 Za polnilni park v Kranju gradbena dela že potekajo - kje točno pa je to?


https://siol.net/avtomoto/novice/kljucn ... iji-607725
Uau, 10 letni plan za nekaj, kar bi prišlo prav že letos.
Mislim, da bo potrebno konkretno bremzanje nakupov EV, da se plan izide.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a bvs »

alfy napisal/-a: 29 Maj 2023, 07:12
Simon napisal/-a: 29 Maj 2023, 06:55 Za polnilni park v Kranju gradbena dela že potekajo - kje točno pa je to?


https://siol.net/avtomoto/novice/kljucn ... iji-607725
Uau, 10 letni plan za nekaj, kar bi prišlo prav že letos.
Mislim, da bo potrebno konkretno bremzanje nakupov EV, da se plan izide.
10 let :D. Takrat EV ne bomo vozil, ker boš čakal 1 teden na prosto polnilnico. Ne dohajajo, ker so se dolgo časa EV-jem smejal. Vse to bi moralo biti narejeno najkasneje v 2 letih.
Uporabniški avatar
mlakar
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1558
Avto: Muskvič Model E Quattro
767
755

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a mlakar »

Od državnega in paradržavnega sektorja težko pričakuješ neke hitre preboje.
Največ bi pomagalo, če bi zadeve poenostavili za privatne investicije.
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

20 polnilnih mest na polnilnem parku Kranj. A se hecajo? Takšno mesto kot je Kranj bi potrebovalo vsaj 5 takšnih polnilnih parkov skupaj vsaj 100x350kW polnilnih mest. Maribor potrebuje vsaj 270x350kW, Ljubljana vsaj 800x350kW,……. Ter vsako malo večje selo potrebuje 1x350kW, da se ne cijazi in kuri energijo brezveze za pot do polnilnega parka, če ne greš v tisto smer. Zadeve je potrebno predimenzionirat, da bodo future proof. To vse se lahko postavi v manj kot 1 letu.

Ne vem no. A ti ljudje, ki se ukvarjajo s tem cele dneve češljajo muda in iz svojih jajc vlečejo picajzle? Naj začnejo mal računat. Pomanjkanje denarnih sredstev ne sme bit izgovor, da se ne izvede velikopotezno. Pa ne mi o stari neustrezni infrastrukturi. Povlečte te kurčeve kable pa postavite trafote že enkrat. Kaj se čaka?
Uporabniški avatar
mlakar
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1558
Avto: Muskvič Model E Quattro
767
755

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a mlakar »

Čri, čri. Še za NEK2 se ne odločijo. Pa je treba odločitev sprejet letos, če hočemo štrom 2038.
PogoreucJ
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2726
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1262

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Simon »

PogoreucJ napisal/-a: 02 Jun 2023, 16:54 20 polnilnih mest na polnilnem parku Kranj. A se hecajo?
Kje v Kranju bo ta polnilni park?
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Simon napisal/-a: 02 Jun 2023, 18:02
PogoreucJ napisal/-a: 02 Jun 2023, 16:54 20 polnilnih mest na polnilnem parku Kranj. A se hecajo?
Kje v Kranju bo ta polnilni park?
Na območju Arrive v Kranju. Ta polnilni park bo v prvi fazi namenjen polnjenju BUSov in tovornjakov. Lažejo, da bo za osebna vozila. Dovoljeno bo sicer tudi polnjenje OV. Ampak BUSi in tovornjaki bodo imeli prednost, kar pomeni, če pride BUS boš moral spokat od tam. To sam nekaj bluzijo, da bo to res pravi polnilni park kot ga poznajo v tujini. To pride šele v 2 fazi. Res amaterske scene se grejo. Kolikor je meni znano obe fazi pred 2026 ne bodo spravili skupaj.
Simon
Uporabniški avatar
mlakar
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1558
Avto: Muskvič Model E Quattro
767
755

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a mlakar »

Busi in tovornjaki imajo po novem standardiziran nov priključek za polnjenje, ki zmore 1 MW, verjetno še več.
Ne boš videl avtobusa polnit na Type 2 11 kW, ker bi trajalo mesec dni, da se napolne.
Tudi 350 kW CCS 800 V je premalo za gospodarska težka vozila - ker čas je denar za tranzit. Poraba je pa konkretno višja od osebnih avtomobilov.
CCS je sprejemljiv še za kake kombije, za kaj več je pa joke.
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

mlakar napisal/-a: 02 Jun 2023, 18:26 Busi in tovornjaki imajo po novem standardiziran nov priključek za polnjenje, ki zmore 1 MW, verjetno še več.
Ne boš videl avtobusa polnit na Type 2 11 kW, ker bi trajalo mesec dni, da se napolne.
Tudi 350 kW CCS 800 V je premalo za gospodarska težka vozila - ker čas je denar za tranzit. Poraba je pa konkretno višja od osebnih avtomobilov.
CCS je sprejemljiv še za kake kombije, za kaj več je pa joke.
Vem ja. Ampak ne glede na to bo CCS 350kW za buse.

V MB imajo za BUSe ABBjeve polnilnice, ki polnijo na strehi BUSa. Je pa še večja žalost. 150kW (vzpenjača) in 300 kW (AP Mlinska) 😂😂 za bruhat. Je pa tam logika takšna, da pri čakanju na postaji napolni le toliko, da opravi pot iz Mlinske do Vzpenjače ter kontra ista logika. Baje je dost, da stoji slabih 10min. To špila za eno linijo. Ne reši pa elektrifilacije javnega prevoza. Neko jajcanje.
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 689
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
694
1863

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Približno takole stvari stojijo (so rekli Petrol-ovi):
https://tehnozvezdje.si/intervju-s-pred ... nilnicami/
mikrohard
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1201
Avto: ID.3
639
18

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Če so za Petrol res prioriteta ultra hitre polnilnice na avtocesti... potem se svojih prioritet bolj slabo držijo. Razen, če je za njih že 50kW ultra hitro.
Hanzi
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

To kar nekaj bluzijo v tri krasne. Pojma nimajo.

Četudi postavijo 2x350kW niso nič naredili. Dokler bodo gledali skozi prizmo rentabilnosti so na napačni poti. Polnilnice so lahko samo ena dodatna ponudba, ki bo non stop generilala zgubo. Takrat ko bo takšno mišljenje in bodo postavljali polnilnice kot rastejo gobe po dežju kljub zgubaštvu se bo prižgala svetla luč elektrifilaciji. Naj pozabijo, da bodo delali biznis s prodajo štroma tako kot ga delajo z nafto in bencinom. Razen če bo uporabniška izkušnja in cena za nekaj razredov boljša od konkurence, da bo večina imela željo polnit pri njih. Ampak nič ne kaže na to.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Če bi bil tujec, potem bi me zanimal Petrolov DC za tranzit, podobno kot Ionity in podobni ponudniki za DC polnjenje. Kot domačin v tako mali državi je pa to bolj izjema kot pravilo.

Petrol sam pravi, da je iz analitike hitrih polnilnic razvidno, da jih uporabljajo skoraj le tuji državljani in da domači uporabniki očitno polnijo le doma (blokarji pa verjetno na lokalnih na AC polnilnicah). Verjetno je tistih par oseb, ki Petrol DC uporablja zelo glasnih, praksa oziroma potreba je pa nekaj drugega.

Verjetno sicer k temu prispeva tudi cena na DC v primerjavi z domačo ceno štroma in pa vedno večje število Tesel na naših cestah, ki imajo cenejšo Teslino infrastrukturo če kdaj res kaj zmanjka na daljših poteh.
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1166
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
358
172

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Petrol sploh ne gre na roko domačim uporabnikom.
Jaz sem razmišljal, da bi celo se naročil na eden od njihovih paketov polnjenja 'OneCharge' ali 'Brezskrbni' toda ko sem v vlogi zasledil, da moraš točno napisat registrsko številko vozila za katerega aktiviram paket me je minilo. Doma imamo dva električna vozila in oni zdaj pričakujejo, da taki plačujemo dve naročnini za Petrol klub plačilno kartico in dve naročnini za njihove pakete polnjenja. Vsaj za dva vozila bi lahko omogočili eno naročnino. Saj skoraj vsaka slovenska družina ima dva avta. Kjer sem najbolj pogosto ,na Koroškem sploh nimajo polnilnic, na Štajerkem tudi ne veliko in eno naročnino bi plačal za kake daljše poti v tujino in za po Sloveniji, toda da me omejujejo, da se vedno moram voziti samo z enim avtom je vsaj za mene malo preveč.
Zadnjič spremenil McDuck, dne 08 Jun 2023, 14:05, skupaj popravljeno 3 krat.
niko6
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 755
Kraj: Brežice, Ljubljana
Avto: Model S
382
695

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a niko6 »

McDuck napisal/-a: 08 Jun 2023, 13:58 Petrol sploh ne gre na roko domačim uporabnikom.
Jaz sem razmišljal, da bi celo se naročil na eden od njihovih paketov polnjenja 'OneCharge' ali 'Brezskrbni' toda ko sem v vlogi zasledil, da moraš točno napisat registrsko številko vozila za katerega aktiviram paket me je minilo. Doma imamo dva električna vozila in oni zdaj pričakujejo, da taki plačujemo dve naročnini za Petrol klub plačilno kartico in dve naročnini za njihove pakete polnjenja. Vsaj za dva vozila bi lahko omogočili. Na Koroškem sploh nimajo polnilnic, na Štajerkem tudi ne veliko in eno naročnino bi plačal za kake daljše poti v tujino in za po Sloveniji, toda da me omejujejo da se vedno moram voziti samo s enim avtom je vsaj za mene malo preveč.
Morda je registrska samo za evidenco - kako bo pa polnilnica vedela?
tomi123
Uporabniški avatar
Blacksmith
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 623
Kraj: Primorska
Avto: MYLR
417
102

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Blacksmith »

Problem DC polnilnic je da jih načeloma nikoli ne rabiš. Ko jih rabiš jih pa krvavo in jih je vedno premalo / so prepočasne / zasedene / v okvari / problemi z aplikacijami.... Isto sranje je pri nas in v tujini, naj bo Petrol, Lidl, Enel whatever. Mogoče je Ionity tukaj korak naprej, ker ima več polnilnic na isti lokaciji, nisem na Ionity še nikoli polnil tako da ne morem reči. Obstoječa Petrol mreža 50kW DC na AC je 10let stara tehnologija, ki je bila IN leta 2013 za i3/Leaf/ZOE z 20kW baterijami. Sem vsaj 20x polnil z i3 in je v vsaj 50% bil nek nepredviden stres zaradi polnjenja.

Za iti v korak s časom bi morali vse te zamenjati z vsaj 4x 150kW DC na vseh lokacijah. Na prenovljenih AC počivališčih je po projektih predvideno nekaj takega, vendar zgleda ni interesa, investicija je velika €€€.

Obstaja pa še en proizvajalec EV, ki ima svojo mrežo polnilnic, ki imajo vsaj po 4 polnilnice na lokaciji. Poleg tega so hitre, cenejše od konkurence in integrirane v aplikacijo in navigacijo avtomobila. Uporabniška izkušnja polnjenja je bila pri meni odločilna da sem se odločil za avto tega proizvajalca in ne za konkurenco. Za moje pojme par razredov nad ostalimi.
McDuck, niko6, FV-EV, _astrek_, Blindek
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Blacksmith napisal/-a: 08 Jun 2023, 14:25 Problem DC polnilnic je da jih načeloma nikoli ne rabiš. Ko jih rabiš jih pa krvavo in jih je vedno premalo / so prepočasne / zasedene / v okvari / problemi z aplikacijami.... Isto sranje je pri nas in v tujini, naj bo Petrol, Lidl, Enel whatever. Mogoče je Ionity tukaj korak naprej, ker ima več polnilnic na isti lokaciji, nisem na Ionity še nikoli polnil tako da ne morem reči. Obstoječa Petrol mreža 50kW DC na AC je 10let stara tehnologija, ki je bila IN leta 2013 za i3/Leaf/ZOE z 20kW baterijami. Sem vsaj 20x polnil z i3 in je v vsaj 50% bil nek nepredviden stres zaradi polnjenja.

Za iti v korak s časom bi morali vse te zamenjati z vsaj 4x 150kW DC na vseh lokacijah. Na prenovljenih AC počivališčih je po projektih predvideno nekaj takega, vendar zgleda ni interesa, investicija je velika €€€.

Obstaja pa še en proizvajalec EV, ki ima svojo mrežo polnilnic, ki imajo vsaj po 4 polnilnice na lokaciji. Poleg tega so hitre, cenejše od konkurence in integrirane v aplikacijo in navigacijo avtomobila. Uporabniška izkušnja polnjenja je bila pri meni odločilna da sem se odločil za avto tega proizvajalca in ne za konkurenco. Za moje pojme par razredov nad ostalimi.
Tudi jaz sem imel več letne izkušnje s prvim EV naravnost odlične, sem pa večino poti delal po SLO dnevno 200-400km brez vmesnih polnjenj. Sedaj pri nakupu dodatnega drugega EV v gospodinjstvu in željo se vozit večkrat tudi izven SLO je bila izbira le ena - prevagala je uporabniška izkušnja polnilne infrastrukture, oblika, moč in druge zadeve EVja me sploh niso zanimale.
deluxor
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5162
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2528

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a darjan »

Da opišem današnjo izkušnjo s "petrol polnilnicami"...

smer LJ MB; Lopata JUG NE DELUJE. Tepanje VZHOD deluje DC stara, NE DELUJE pa tista nova. DC polnil samo z 38kw. Očitno smo vsi napolnili samo toliko, da smo prišli do prave hitre polnilnice... (non-tesla avti ionity pesnica)

Lani niti približno ni bilo toliko težav s petrol polnilnicami. In to sedaj pred sezono? slabo slabo..
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2200
Avto: Y RWD, Kona 39
598
1775

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Petrol je ugotovil da smo prej z ice tankaki 2x mesecno po 100€, zfmdaj bi oa mogoce 2x letno po 20€. In tega si seveda ne zeli.
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Pol pa še teh 2x20€ ne bo šlo k njim. Naj zaprejo štacuno. Čimprej.
Hanzi
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Javne polnilnice”