mlakar napisal/-a: ↑30 Apr 2023, 17:44
Kje to je?
In kaj bi bilo, če ograjo odmakneš, modela zaparkiraš, greš iz avta ven, mu rečeš dober dan, avto priklopiš in mu rečeš, nasvidenje čez 30 minut.
Situacija s 26.04.2023 se ponavlja, ponovno ne moremo zagnati polnjenja preko OneCharge, aplikacija javlja “napaka ob zagonu polnilne seje, daljinski zagon zavrnjen s strani polnilne postaje”.
BS Kozina (Ravne) postaja 3 (50kW). Enake napake smo prejemali pred nekaj dnevi v Kopru na dveh polnilnicah.
Imate dejansko nedelujoce zagone na razlicnih polnilnicah v Sloveniji preko aplikacije ze nekaj dni?
p.s.: v sredo je bila situacija z nadaljevanjem poti kar kaoticna, vasa podpora v celoti neuporabna. Danes na Kozini enako, k sreci deluje aktivacija SODO polnilnice na Kozini normalno.
Razumem da se na tak nacin elektromobilnost ne more prijeti ter se na tak nacin absolutno tudi ne bo. Zal je situacija taksna da smo morali na pot z dvemi avti, drugi pa ni Tesla.
Meni pa ni jasno zakaj na hrvaškem ni možno zagnat polnjenja preko onecharge aplikacije - skeniranje QR kode je no go? S kartico mobilnosti pa zadeva špila. Je to res rocket science?
matija napisal/-a: ↑01 Maj 2023, 21:28
@Petrol Pozdravljeni,
Situacija s 26.04.2023 se ponavlja, ponovno ne moremo zagnati polnjenja preko OneCharge, aplikacija javlja “napaka ob zagonu polnilne seje, daljinski zagon zavrnjen s strani polnilne postaje”.
BS Kozina (Ravne) postaja 3 (50kW). Enake napake smo prejemali pred nekaj dnevi v Kopru na dveh polnilnicah.
Imate dejansko nedelujoce zagone na razlicnih polnilnicah v Sloveniji preko aplikacije ze nekaj dni?
p.s.: v sredo je bila situacija z nadaljevanjem poti kar kaoticna, vasa podpora v celoti neuporabna. Danes na Kozini enako, k sreci deluje aktivacija SODO polnilnice na Kozini normalno.
Razumem da se na tak nacin elektromobilnost ne more prijeti ter se na tak nacin absolutno tudi ne bo. Zal je situacija taksna da smo morali na pot z dvemi avti, drugi pa ni Tesla.
LP,
Matija
Spoštovani,
do napake je prišlo, ker se je avtorizacija preko mobilne naprave začela prej, kot je bil v vozilo vtaknjen kabel. Tako je aplikacija sporočala pravilni status, da predavtorizacije ni mogoče narediti, saj na njem ni bilo priključenega vozila.
Ob tem se vam opravičujemo za vse nevšečnosti ter zahvaljujejo, da ste opozorili na dvoumnost navodil, za kar že iščemo rešitev, ki bo uporabnikom bolj prijazen.
PogoreucJ napisal/-a: ↑03 Maj 2023, 07:30
Meni pa ni jasno zakaj na hrvaškem ni možno zagnat polnjenja preko onecharge aplikacije - skeniranje QR kode je no go? S kartico mobilnosti pa zadeva špila. Je to res rocket science?
Spoštovani,
težavo smo prepoznali in jo načrtujemo rešiti do konca maja – v obliki nove verzije aplikacije, ki bo prenavljala procesiranje »roaminga« med Petrolovimi lokacijami v SLO in HR ter postavljala temelje za boljše delovanje.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Naceloma 350 kW niti niso potrebne, ce infrastruktura ne omogoca. Raje 4x 175 kW, kot 2x 350 kW, saj tisti avti ki podpirajo 200 kW+ polnenje dosezejo peak le za nekaj minut. In realno vecino casa polnejo pod 175 kwh.
Vsekakor pa so 50 kW obcutno prepočasne na avtocestah.
MR101 napisal/-a: ↑11 Maj 2023, 20:32
Raje 4x 175 kW, kot 2x 350 kW, saj tisti avti ki podpirajo 200 kW+ polnenje dosezejo peak le za nekaj minut.
Pri teh oznakah največje moči je težava v tem, da ti ne povedo, kakšna je največja moč za tvoj avto. Če je 350-kilovatna, veš, da bo dala od sebe tok 500 A, kar pri 400 V znese 200 kW. Če je 175-kilovatna, mogoče da od sebe samo 375 A, to je pri 400 V samo še 150 kW. In ko začneš avto polniti pri bolj prazni bateriji, je napetost polnjenja toliko nižja, da si samo pri npr. 140 kW ...
Če bi petroloce hpc sploh delale kdaj. V MB danes ena črn zaslon, druga "se pripravlja na polnjenje". Po 5min obupal. Prišel v tepanje kjer pred tedni že ni delovala, še vedno na eni list gor da ne deluje, druge tudi noče zagnati, ne rfid ne app. Zanesljivost 0.00, če hoče Petrol kdaj povrniti stroške investicije tako to ne bo šlo
Blindek napisal/-a: ↑12 Maj 2023, 17:58
Če bi petroloce hpc sploh delale kdaj. V MB danes ena črn zaslon, druga "se pripravlja na polnjenje". Po 5min obupal. Prišel v tepanje kjer pred tedni že ni delovala, še vedno na eni list gor da ne deluje, druge tudi noče zagnati, ne rfid ne app. Zanesljivost 0.00, če hoče Petrol kdaj povrniti stroške investicije tako to ne bo šlo
Ja Petrol je zelo nezanesljiv postal zadnje case
Ne bi verjel ce ne bi bil zraven sva s kolegom sla iz KP in hoce on napolnito v Lukovici... po nekaj minutah poskusov poklice on OneCharge helpdesk oni restartajo, poskusamo ponovno in enostavno ni slo zagnati polnjenja in zaposleni na heldesku je rekel "izcrpali smo vse moznosti ne deluje polnilnica"... potem se peljemo naprej do Lopate... tam se je polnilec aktiviral ampak je moc polnjenja se spreminjala vsakih par sekund z 47kW pade na 4kW potem spet na gre na 10kW in cez par minut se samo od sebe konca polnjeje... se odpeljemo do MOL Dramlje, tam aktivirali polnilec brez tezav... moc polnjenja 49kW...
Jaz pa sem ta teden 3x polnil na Petrolovih polnilnicah ob avtocesti.
2x Radovljica Petrol/SODO z 49 kW
1x Tepanje Petrol 175 kW pa je držala 99-101 kW