Kia Niro EV
Re: Kia Niro EV
Kaka drama. Imam Kono 15 mesecev, 40 jurjev km, svinčeni akumulator dela, gume nimajo nekih čudnih obrab, drugih problemov ni.
Je pa pri vsakem proizvajalcu fino počakat nekaj časa po tem, ko avto pride ven, da se odpravijo otroške bolezni.
To je vedno riziko zgodnjih kupcev, pri bilokaterem avtu. Ko je trenutni model VW Passata prišel ven, so po 3 mesecih pol proizvodne linije za karoserijo na glavo obrnili. Pač tako je. Neke stvari se izkažejo kot problematične šele v praksi.
Prvi Tesla Modeli3 imajo pa cel kup zadev s selotejpom pa kosom lesa skupaj zvezane, da ne škatlajo.
Ko kupuješ rabljenega, moraš pa ta dejstva (aka zgodnji zajebi) posamičnega modela vzeti v zakup.
Je pa pri vsakem proizvajalcu fino počakat nekaj časa po tem, ko avto pride ven, da se odpravijo otroške bolezni.
To je vedno riziko zgodnjih kupcev, pri bilokaterem avtu. Ko je trenutni model VW Passata prišel ven, so po 3 mesecih pol proizvodne linije za karoserijo na glavo obrnili. Pač tako je. Neke stvari se izkažejo kot problematične šele v praksi.
Prvi Tesla Modeli3 imajo pa cel kup zadev s selotejpom pa kosom lesa skupaj zvezane, da ne škatlajo.
Ko kupuješ rabljenega, moraš pa ta dejstva (aka zgodnji zajebi) posamičnega modela vzeti v zakup.
Re: Kia Niro EV
Mene samo zanima kako se 150kw in skoraj 400nm spravi na cesto sploh pri mestnih hitrostih.. Sploh ce je mokro ali celo sneg. Ze 100kw v suhem zna kopat, kaj sele 150. Bom sprobal
Imeti 150kw in se hvaliti s porabo pod 15kwh je.... tragikomično. Tako porabo bi imel s 50kw .
Re: Kia Niro EV
To ni ICE da zato ker maš večji motor maš tudi večjo porabo. Lahk maš 400kW motor in nevem kašne nm ampak vožnja pri 120kmh pač porabi recimo 18kWh/100km(seveda odvisno od avta in ne motorja).
e-Niro in Kona pač mata za obliko zelo nizko porabo, Audi ravno nasprotno, je pa res da je večji avto in težji.
Za primerjavo porabe pa obstaja en kup tabel in videjev...
e-Niro in Kona pač mata za obliko zelo nizko porabo, Audi ravno nasprotno, je pa res da je večji avto in težji.
Za primerjavo porabe pa obstaja en kup tabel in videjev...
Re: Kia Niro EV
A moras pri nirotu tudi imeti powerbank za zbujanje 12V akuja tako kot pri hyundijih?
V nemciji je kar nekaj izbire za manj kot 30 jurjev.
https://m.mobile.de/auto/search.html?da ... b=p&vc=Car
A KMAG prizna garancijo za avto kupljen v Nemčiji?
V nemciji je kar nekaj izbire za manj kot 30 jurjev.
https://m.mobile.de/auto/search.html?da ... b=p&vc=Car
A KMAG prizna garancijo za avto kupljen v Nemčiji?
Re: Kia Niro EV
Pomoje je tudi potrebno ja nisem pa ziher od kje jim SW bug tako da mogoče pa do tega nebo prišlo. Sam bi če bi mel e-Niro za ziher imel powerbank samo zato da bi bil miren
Re: Kia Niro EV
So ti problemi z akumulatorjem pri Koni res tako pogosti? Jaz jih še nisem imel (tok, tok).
Re: Kia Niro EV
jaz isto, maja 2022 bo kona 3 leta, 70t km, nobenih težav, res pa je da je garažirana in pozimi cca 10 stopinj v garaži. Op. ker imam powerbank še Pb akumulator noče crknit, trkam...Ogo napisal/-a: ↑27 Okt 2021, 07:51 Kaka drama. Imam Kono 15 mesecev, 40 jurjev km, svinčeni akumulator dela, gume nimajo nekih čudnih obrab, drugih problemov ni.
Je pa pri vsakem proizvajalcu fino počakat nekaj časa po tem, ko avto pride ven, da se odpravijo otroške bolezni.
To je vedno riziko zgodnjih kupcev, pri bilokaterem avtu. Ko je trenutni model VW Passata prišel ven, so po 3 mesecih pol proizvodne linije za karoserijo na glavo obrnili. Pač tako je. Neke stvari se izkažejo kot problematične šele v praksi.
Prvi Tesla Modeli3 imajo pa cel kup zadev s selotejpom pa kosom lesa skupaj zvezane, da ne škatlajo.
Ko kupuješ rabljenega, moraš pa ta dejstva (aka zgodnji zajebi) posamičnega modela vzeti v zakup.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kia Niro EV
Glede na to da po hyundai salonu prodajalci hodijo z njim v rokah ze morajo biti "uporabni". Videl.prejsnni teden ob obisku salona
Re: Kia Niro EV
Moje mnenje je, da so problemi multiplikacija več težav:
- avto je občasni potrošnik elektrike iz 12V akumulatorja, tudi ko je povsem ugasnjen v / mirovanju, brez problema cukne 8A toka,
- sploh na začetku je VCULDC neustrezno/premalo polnil 12 V akumulator, to je bilo rešeno z vpoklici/nadgradnjami firmware slednjega, da polni na vsakih nekaj ur (praviloma vsake 4 ure),
- akumulator je navaden svinčeni startni, ki je že preko desetletje v uporabi pri fosilnih Hyundai/Kiah in ima zato zelo kratko življenjsko dobo kar se tiče ciklične uporabe,
- vse skupaj se združi v to, da gre 12 V aku vsaj 6 malih ciklov polnjenj/pražnjenj na dan, kar znese 2190 malih ciklov letno, akumulator ima pa dizajn za morda 500 50% ciklov.
Jaz na svoji Koni EV z akumulatorjem še nimam težav, opazujem pa zadevo z meritvami.
Od oka bi verjetno pomagalo ob smrti akumulatorja le tega zamenjati s kakšnim kompatibilnim (dimenzijsko in s priključki ter kapaciteto), ki bi bil narejen za ciklično uporabo. Seveda vkolikor se v ozadju ne skriva še kak dodaten problem s porabo/polnjenjem.
- avto je občasni potrošnik elektrike iz 12V akumulatorja, tudi ko je povsem ugasnjen v / mirovanju, brez problema cukne 8A toka,
- sploh na začetku je VCULDC neustrezno/premalo polnil 12 V akumulator, to je bilo rešeno z vpoklici/nadgradnjami firmware slednjega, da polni na vsakih nekaj ur (praviloma vsake 4 ure),
- akumulator je navaden svinčeni startni, ki je že preko desetletje v uporabi pri fosilnih Hyundai/Kiah in ima zato zelo kratko življenjsko dobo kar se tiče ciklične uporabe,
- vse skupaj se združi v to, da gre 12 V aku vsaj 6 malih ciklov polnjenj/pražnjenj na dan, kar znese 2190 malih ciklov letno, akumulator ima pa dizajn za morda 500 50% ciklov.
Jaz na svoji Koni EV z akumulatorjem še nimam težav, opazujem pa zadevo z meritvami.
Od oka bi verjetno pomagalo ob smrti akumulatorja le tega zamenjati s kakšnim kompatibilnim (dimenzijsko in s priključki ter kapaciteto), ki bi bil narejen za ciklično uporabo. Seveda vkolikor se v ozadju ne skriva še kak dodaten problem s porabo/polnjenjem.
Re: Kia Niro EV
To z aku12V je res misterij. nekateri brez težav, nekateri imamo velike probleme. Če bi bil edini, bi lahko rekel, da delam kaj narobe, tako pa je to pri konkretnem odstotku uporabnikov, ne le pri nas, tudi v tujini.
Moj primer: Ena prvih kon (reg. januar 2019) in težave že z drugim aku12V (me zanima ali imamo težave le tisti z enofaznim polnilcem, alu tudi drugi s 3f?!). Prvi aku12V je bil original, drugi je Topla, enak problem, približno v istem obdobju (15 mesecev) in po približno enakih prevoženih km (60.000 in 120.000). Avto vseskozi garažiran na več kot 10 stopinj tudi ob velikem minusu. Enostavno ošvohni, pade napetost pri ugasnjenem, med vožnjo ga lepo dopolnjuje, resda na zelo visokih 14.5-15V. Po vpoklicu ga dopolnjuje tudi na cca. 4h v mirovanju, vendar se že vmes seseda. Se mi pa ne da več ukvarjat s tem problemom, enostavno powerbank in vsakih 60.000 nov aku12V, ko pa bom menjal avto, verjetno ne bo več Hyundai.
Moj primer: Ena prvih kon (reg. januar 2019) in težave že z drugim aku12V (me zanima ali imamo težave le tisti z enofaznim polnilcem, alu tudi drugi s 3f?!). Prvi aku12V je bil original, drugi je Topla, enak problem, približno v istem obdobju (15 mesecev) in po približno enakih prevoženih km (60.000 in 120.000). Avto vseskozi garažiran na več kot 10 stopinj tudi ob velikem minusu. Enostavno ošvohni, pade napetost pri ugasnjenem, med vožnjo ga lepo dopolnjuje, resda na zelo visokih 14.5-15V. Po vpoklicu ga dopolnjuje tudi na cca. 4h v mirovanju, vendar se že vmes seseda. Se mi pa ne da več ukvarjat s tem problemom, enostavno powerbank in vsakih 60.000 nov aku12V, ko pa bom menjal avto, verjetno ne bo več Hyundai.
Re: Kia Niro EV
Zanimivo, res. Ker moja je feb isto 2019, tudi sem na 103000, avto garažiran, ko ga čistim so odprta vsa vrata in še prvi aku. Pa to je odprto ziher več ko uro, včasih še muziko nabijam zraven. Ne vem, lahko da se prepočasi vozite fantje.FV-EV napisal/-a: ↑02 Nov 2021, 15:02 To z aku12V je res misterij. nekateri brez težav, nekateri imamo velike probleme. Če bi bil edini, bi lahko rekel, da delam kaj narobe, tako pa je to pri konkretnem odstotku uporabnikov, ne le pri nas, tudi v tujini.
Moj primer: Ena prvih kon (reg. januar 2019) in težave že z drugim aku12V (me zanima ali imamo težave le tisti z enofaznim polnilcem, alu tudi drugi s 3f?!). Prvi aku12V je bil original, drugi je Topla, enak problem, približno v istem obdobju (15 mesecev) in po približno enakih prevoženih km (60.000 in 120.000). Avto vseskozi garažiran na več kot 10 stopinj tudi ob velikem minusu. Enostavno ošvohni, pade napetost pri ugasnjenem, med vožnjo ga lepo dopolnjuje, resda na zelo visokih 14.5-15V. Po vpoklicu ga dopolnjuje tudi na cca. 4h v mirovanju, vendar se že vmes seseda. Se mi pa ne da več ukvarjat s tem problemom, enostavno powerbank in vsakih 60.000 nov aku12V, ko pa bom menjal avto, verjetno ne bo več Hyundai.
Pa Nič ne kaže, da bi v kratkem izdihnil.
Re: Kia Niro EV
Prepočasi pri 140km/h in občasno stisnem na 170km/h, ziher neTaragula napisal/-a: ↑02 Nov 2021, 15:47 Zanimivo, res. Ker moja je feb isto 2019, tudi sem na 103000, avto garažiran, ko ga čistim so odprta vsa vrata in še prvi aku. Pa to je odprto ziher več ko uro, včasih še muziko nabijam zraven. Ne vem, lahko da se prepočasi vozite fantje.
Pa Nič ne kaže, da bi v kratkem izdihnil.
A imaš ti kono z enofaznim AC chargerjem ali 3f?
Re: Kia Niro EV
Kako bi to lahko bilo povezano z 1F in 3F (ni provokacija, res ne vem ). Jaz imam sicer 3F...
Re: Kia Niro EV
Enofaznim, isti letnik kot tvoja, tvoja je 1 mesec starejša.FV-EV napisal/-a: ↑02 Nov 2021, 16:14Prepočasi pri 140km/h in občasno stisnem na 170km/h, ziher neTaragula napisal/-a: ↑02 Nov 2021, 15:47 Zanimivo, res. Ker moja je feb isto 2019, tudi sem na 103000, avto garažiran, ko ga čistim so odprta vsa vrata in še prvi aku. Pa to je odprto ziher več ko uro, včasih še muziko nabijam zraven. Ne vem, lahko da se prepočasi vozite fantje.
Pa Nič ne kaže, da bi v kratkem izdihnil.
A imaš ti kono z enofaznim AC chargerjem ali 3f?
Re: Kia Niro EV
Cena osnove pa najbrz 40, top pa 60.?
Pa se kar na ICE osnovi? (Visoko kolena zadaj)
Pa se kar na ICE osnovi? (Visoko kolena zadaj)