Ioniq by darjan :)
Ioniq by darjan :)
Mislim, da je čas, da neham smetiti temo od Dejana in odprem svojo.
Torej pred 10 dnevi sem nabavil rabljenega s 148k km. Drugi lastnik. Prvi lastnik je znan forumaš @Matej
Začeno navdušenje, predvsem s celotnim avtom, namreč oprema, vožnja, lega..je vse top.
Odkar ga imam sem naredil slabih 3000km, sem pa prejšnji teden šel z baterijo "do konca" (dejansko do konca, avto se je ustavil in se ni več premaknil, razen "na roke"), in razočarano ugotovil, da je kapactiteta baterije padla za 15%. Včeraj sem ponovil test pod drugimi pogoji in rezultat je identičen. Tudi ko se je potem napolnil do 100% je povlekel le 27.6kWh in če upoštevamo cca 10% izgub, pridemo na zelo podobno cifro, ki sem jo jaz dobil pri vožnji.
Baterija je tako zgubila 15% kapacitete in je na voljo le 24kWh. Kar se mi zdi vseeno kar velika degradacija. Še posebej glede na to, da je prvi lastnik z njim naredil cca 135k km in polnil večinoma doma. So pa celice lepo balansirane in vse na 4.12V, ko je poln, kar je enaka napetost, kot jo imajo novi.
Bi pa vseeno zadevo preveril na servisu; ima kdo izkušnje s tem, kateri servis se priporoča?
Kako pa je z zamenjavo baterija? Nekje sem zasledil, da hyundai garantira 200k km in da ne bo padlo pod 70%, če ja, pa jo zamenjajo, je to res, tudi pri nas?
PS, verjetno nekaj nižji kapaciteti botruje tudi vreme, a vseeno nismo zdaj v pretirano hladnem obdobju, tako da toliko bistveno se vseeno ne bi smelo poznati?
Torej pred 10 dnevi sem nabavil rabljenega s 148k km. Drugi lastnik. Prvi lastnik je znan forumaš @Matej
Začeno navdušenje, predvsem s celotnim avtom, namreč oprema, vožnja, lega..je vse top.
Odkar ga imam sem naredil slabih 3000km, sem pa prejšnji teden šel z baterijo "do konca" (dejansko do konca, avto se je ustavil in se ni več premaknil, razen "na roke"), in razočarano ugotovil, da je kapactiteta baterije padla za 15%. Včeraj sem ponovil test pod drugimi pogoji in rezultat je identičen. Tudi ko se je potem napolnil do 100% je povlekel le 27.6kWh in če upoštevamo cca 10% izgub, pridemo na zelo podobno cifro, ki sem jo jaz dobil pri vožnji.
Baterija je tako zgubila 15% kapacitete in je na voljo le 24kWh. Kar se mi zdi vseeno kar velika degradacija. Še posebej glede na to, da je prvi lastnik z njim naredil cca 135k km in polnil večinoma doma. So pa celice lepo balansirane in vse na 4.12V, ko je poln, kar je enaka napetost, kot jo imajo novi.
Bi pa vseeno zadevo preveril na servisu; ima kdo izkušnje s tem, kateri servis se priporoča?
Kako pa je z zamenjavo baterija? Nekje sem zasledil, da hyundai garantira 200k km in da ne bo padlo pod 70%, če ja, pa jo zamenjajo, je to res, tudi pri nas?
PS, verjetno nekaj nižji kapaciteti botruje tudi vreme, a vseeno nismo zdaj v pretirano hladnem obdobju, tako da toliko bistveno se vseeno ne bi smelo poznati?
Re: Ioniq by darjan :)
Ne pozabi na mrzlo baterijo. Za optimalen test bi jo pred testom ogrel na sobno temperaturo.
Re: Ioniq by darjan :)
Saj zato bi rad šel na originalen servis, tam sigurno testirajo tako kot je treba, ker drugače bi imeli preveč problemov s kakimi menjavami za baterije, ki so približno na 70%
Optimalno je 25°C?
Optimalno je 25°C?
Re: Ioniq by darjan :)
Točno tako tudi sem. In z isto aplikacijo. Vidim pa, da je on to delal pri 15 stopinj, tako da ni potrebno ravno 25?
Škoda edino, da ni pokazal drugega manija, my trip2, tam se vidi tudi BMS SoC, ki pa sicer ne vem kaj pomeni, ampak eni ugibajo da bi naj bil dejanski charge celotne kapacitete odražen v % od le-te?
Škoda edino, da ni pokazal drugega manija, my trip2, tam se vidi tudi BMS SoC, ki pa sicer ne vem kaj pomeni, ampak eni ugibajo da bi naj bil dejanski charge celotne kapacitete odražen v % od le-te?
Re: Ioniq by darjan :)
Darjan čestitke za nakup in odprtje svoje teme.
Sicer sta IONIQ-a praktično dvojčka. Stala skupaj v garaži pri trgovcu, identična oprema, prevzeta malodane isti dan, tudi z Matejem sva se potem spoznala in nekajkrat srečala.
Glede testiranja baterije na servisu imam edino izkušnjo iz prvega servisa, ko so mi izpisali vse napetosti celic, potem nisem več spraševal. Baterija je odlična, kot si ugotovil ima nekaj degradacije vendar je jaz pri svojem ne opazim. Če bi opazil kakšne spremembe, bi šel zagotovo na servis in tam rekel za test.
Glede garancije številke držijo. Moj bo imel čez nekaj mesecev 200k in potem bom držal pesti, da bo degradacija podobna tudi naprej.
Glede kapacitete baterije v odvisnosti od razmer (temperature) naj pove kakšen strokovnjak, ker meni to ni znano oziroma bom pisal na pamet in iz svojih opažanj.
Sicer sta IONIQ-a praktično dvojčka. Stala skupaj v garaži pri trgovcu, identična oprema, prevzeta malodane isti dan, tudi z Matejem sva se potem spoznala in nekajkrat srečala.
Glede testiranja baterije na servisu imam edino izkušnjo iz prvega servisa, ko so mi izpisali vse napetosti celic, potem nisem več spraševal. Baterija je odlična, kot si ugotovil ima nekaj degradacije vendar je jaz pri svojem ne opazim. Če bi opazil kakšne spremembe, bi šel zagotovo na servis in tam rekel za test.
Glede garancije številke držijo. Moj bo imel čez nekaj mesecev 200k in potem bom držal pesti, da bo degradacija podobna tudi naprej.
Glede kapacitete baterije v odvisnosti od razmer (temperature) naj pove kakšen strokovnjak, ker meni to ni znano oziroma bom pisal na pamet in iz svojih opažanj.
Re: Ioniq by darjan :)
Torej 150k km in 15% degradacije, kar je čisto razumljivo.
Glede na kapaciteto baterije in porabo tam pri 15 kWh/100 km je to ca. 800 polnih ciklov na bateriji. Če boš s tem podatkom šel jokat Hyundaiu se ti bodo smejali v glavo, no kakorkoli pri tem tempu tudi ko bo avto star 8 let boš težko prebil tiste meje, ki velja za garancijo (če zanmeraimo prevožene km).
Glede na kapaciteto baterije in porabo tam pri 15 kWh/100 km je to ca. 800 polnih ciklov na bateriji. Če boš s tem podatkom šel jokat Hyundaiu se ti bodo smejali v glavo, no kakorkoli pri tem tempu tudi ko bo avto star 8 let boš težko prebil tiste meje, ki velja za garancijo (če zanmeraimo prevožene km).
Re: Ioniq by darjan :)
Test degradacije oz kapacitete baterije ni najbolj priporočljivo računat glede na napolnjenost. Najbolj "ziher" varjanta je da ga napolniš do 100 in se greš brez uporabe klime peljat. Vozi čim bolj konstantno. Ne prek 90kph. In če je možno pri zunanji temperaturi med 20 in 25 stopinjami. Voziš dokler se ne ustavi oz. čim nižje kot gre. Potem veza na prevožene kilometre in povprečno porabo izračunaš kapaciteto.
Za moje pojme je to najbolj natančen izračun kapacitete baterije.
Je pa dejstvo. Avto ima 150k. Mislim da s tako kilometrino imajo bolj ko ne vsi elektro avti degradacijo med 10 in 20%. Tisti ki pravijo da jo nimajo ali pa bluzijo, da je samo nekih 3-5% bašejo ali pa ne znajo prav izračunat.
Za moje pojme je to najbolj natančen izračun kapacitete baterije.
Je pa dejstvo. Avto ima 150k. Mislim da s tako kilometrino imajo bolj ko ne vsi elektro avti degradacijo med 10 in 20%. Tisti ki pravijo da jo nimajo ali pa bluzijo, da je samo nekih 3-5% bašejo ali pa ne znajo prav izračunat.
Re: Ioniq by darjan :)
Bi se bilo pa smiselno pozanimat če ti lahko buffer prenastavijo... v kolikor ta obstaja.
Re: Ioniq by darjan :)
Čestitke za nakup, ne bo ti žal. Imam ioniq 38, star dobro leto, 23000 prevoženih km, še vedno začetno navdušenje pri vožnji. Letos sem bil z njim v Avstriji in Švici, kakšnih 2100 km sem naredil, polnil brez problemov.
Iz mojega opažanja zunanje temperature in dometa: poleti je bil avto cel dan na soncu, se polnil na polnilnici in zvečer mi je kazal 379 km dosega. Če je v garaži, kjer je temperatura 20 do 25 stopinj, je cca 350 km. Sedaj, ko je temperatura zunaj 5 do 10 jih je le še 315. Pri 100 %. Ko bo pod nulo bo še manj. Tako da pri tvojem je verjetno večji dejavnik zunanja temperatura, kot morebitna degradacija. Pri teh kilometrih je bolj verjetno degradacija skrita v buferjih. (laično mnenje, tudi pobožna želja).
Srečno vožnjo želim.
Iz mojega opažanja zunanje temperature in dometa: poleti je bil avto cel dan na soncu, se polnil na polnilnici in zvečer mi je kazal 379 km dosega. Če je v garaži, kjer je temperatura 20 do 25 stopinj, je cca 350 km. Sedaj, ko je temperatura zunaj 5 do 10 jih je le še 315. Pri 100 %. Ko bo pod nulo bo še manj. Tako da pri tvojem je verjetno večji dejavnik zunanja temperatura, kot morebitna degradacija. Pri teh kilometrih je bolj verjetno degradacija skrita v buferjih. (laično mnenje, tudi pobožna želja).
Srečno vožnjo želim.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Ioniq by darjan :)
Sem se že prijavil na servis Meško iz MS, te sem zaznal v eni temi tu, ko jih je nekdo omenil.
Bom še enkrat ponovil test, ko bo primerno, prvoten test je bil narejen pri 115kmh, v nedeljo, vreme je bilo kar toplo, brez klime. smer iz štajerske proti primorski, avto je ostal "brez štroma" na Lomu
PS, volt...pri 250k km ni imel nobene degredacije, je pa res, da ima veliko bolj konkreten buffer, kot "ostali".
Re: Ioniq by darjan :)
Hvala.
To sem tudi jaz mislil, da temperature vpliva, ampak če pogledamo link od bjorna, kjer je naredil enako kot jaz (oz jaz sem v bistvu enako kot on), je on dosegel vseeno številko 25.8kwh baterije po izračunu, jaz 24...kar je sicer tu tu, če uporabimo sorazmerno degredacijo. Njegov model je imel 91k in 8%, moj ima 150 in 15%...nekje tu tu bi rekel...
ampak...kar pomeni, da bo moj, pri cca, 230k imel pa 23% ... kar pa je že kar konkretno manjša kapaciteta...
računal sem namreč da ga menjam čez 3-4 leta, ampak ob takem tempu padanju kapacitete, mi ne bo več zadoščeval za dnevne poti.
Re: Ioniq by darjan :)
Z kakšno vožnjo je takšen domet? Jaz imam na svojem FL 38kWh domet poleti max 305km, zdaj pa 250km... Če je samo AC pri 120km/h le še 220km - ampak realnih. Vrjamem da če bi se peljal po AC 90km/h bi jih pa najbrž bilo 300...Janez napisal/-a: ↑04 Nov 2021, 08:44 Čestitke za nakup, ne bo ti žal. Imam ioniq 38, star dobro leto, 23000 prevoženih km, še vedno začetno navdušenje pri vožnji. Letos sem bil z njim v Avstriji in Švici, kakšnih 2100 km sem naredil, polnil brez problemov.
Iz mojega opažanja zunanje temperature in dometa: poleti je bil avto cel dan na soncu, se polnil na polnilnici in zvečer mi je kazal 379 km dosega. Če je v garaži, kjer je temperatura 20 do 25 stopinj, je cca 350 km. Sedaj, ko je temperatura zunaj 5 do 10 jih je le še 315. Pri 100 %. Ko bo pod nulo bo še manj. Tako da pri tvojem je verjetno večji dejavnik zunanja temperatura, kot morebitna degradacija. Pri teh kilometrih je bolj verjetno degradacija skrita v buferjih. (laično mnenje, tudi pobožna želja).
Srečno vožnjo želim.
Re: Ioniq by darjan :)
Ja, to sem že gledal, imo je tu finta zaradi velike baterije ki je uporabnik na rabi dnevno polnit in na tak način raztegne cikle. Ker vseeno so to avti stari 8 let in "samo" 200k, pomeni letno povprečno 25k, kar je "malo".warpedone napisal/-a: ↑04 Nov 2021, 08:57 Za referenco: https://insideevs.com/news/530836/2013- ... gradation/
Manj denarja, manj muzike ...
O shit, šel geldat rabljene, letnik 2013 s 200k prevoženih, preko 30k...mogoče čez 4 leta, če bodo cene padle na primernih 20k
Re: Ioniq by darjan :)
Z kakšno vožnjo je takšen domet? Jaz imam na svojem FL 38kWh domet poleti max 305km, zdaj pa 250km... Če je samo AC pri 120km/h le še 220km - ampak realnih. Vrjamem da če bi se peljal po AC 90km/h bi jih pa najbrž bilo 300...
Kilometri so, kot mi jih pokaže računalnik v avtu. Koliko jih pa dejansko naredim pa nisem nikdar sledil.
Kilometri so, kot mi jih pokaže računalnik v avtu. Koliko jih pa dejansko naredim pa nisem nikdar sledil.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Ioniq by darjan :)
Kako smo različni uporabniki
Jaz prvo kaj naredim, naložim aplikacijo in stestiram avto povprek in počeš, naredim konkretne testne vožnje, ipd. gledam porabo, domet...
Eni pa se samo vsedete not in uživate vsakemu svoje.
Jaz prvo kaj naredim, naložim aplikacijo in stestiram avto povprek in počeš, naredim konkretne testne vožnje, ipd. gledam porabo, domet...
Eni pa se samo vsedete not in uživate vsakemu svoje.
Re: Ioniq by darjan :)
Drži ... to je druga plat nabijanja kako "s sabo furaš baterijo katere ne potrebuješ vsak dan".ja, to sem že gledal, imo je tu finta zaradi velike baterije ki je uporabnik na rabi dnevno polnit in na tak način raztegne cikle
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq by darjan :)
Včasih je bolje se držati tistega >kar ne veš, ne boli< pa tudi se premalo spoznam na infotaiment v zvezi z baterijo, da bi šel sam raziskovat.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek