kaj tocno pa bi napisal v Korejo ali Hyundai EU?
Imas predlog, pri meni se je tuei nabralo kar nekaj nezadovoljstva z uvoznik in njihovimi "triki" ...
Prejšnji teden sem bil pri kolegu na Hyundai servisu in ravno je bil njegov sodelavec na izobraževanju za menjavo baterij na Konah. Pravi, da se pripravljajo... kdaj pa začnejo, ni znal povedat.
Pomoje pa so prvi dobili nove baterije. Mi v sloveniji pa dobimo potestirane in fabrško porihtane zamenjane od predhodnikov. Ne samo škatlo in elektronko. Zato pa v državah z možnostjo vlaganje visokih zahtevkov prihaja do menjave z novimi in čimprej ostali pa …..Ogo napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 13:41 Stare baterije gredo nazaj v Korejo. Če ti prodajo, so verjetno še vedno odgovorni za morebitni požar, ker ne vedo, kaj boš potem z baterijo počel. Dodatnega negativnega PRa si pa verjetno ne želijo.
Domnevam pa, da baterij ne bodo ravno fuknali v indijski ocean.
Ohišja, BMS in ostalo gredo definitivno v ponovno uporabo, celice pa verjetno pregledajo in se odločijo za kaj bodo še uporabne, recimo za hranilnike ipd.
Za ta del - celice, domnevam da bo strošek nosil LG in verjetno gredo celice njim in se Hyundai ne bo ukvarjal z njimi.
Eh, od kod ti to. Novo dobimo. Misliš, da bo koncern po globalnem vpoklicu 15 baterij za Slo obnovil?Apolon napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 15:55Pomoje pa so prvi dobili nove baterije. Mi v sloveniji pa dobimo potestirane in fabrško porihtane zamenjane od predhodnikov. Ne samo škatlo in elektronko. Zato pa v državah z možnostjo vlaganje visokih zahtevkov prihaja do menjave z novimi in čimprej ostali pa …..Ogo napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 13:41 Stare baterije gredo nazaj v Korejo. Če ti prodajo, so verjetno še vedno odgovorni za morebitni požar, ker ne vedo, kaj boš potem z baterijo počel. Dodatnega negativnega PRa si pa verjetno ne želijo.
Domnevam pa, da baterij ne bodo ravno fuknali v indijski ocean.
Ohišja, BMS in ostalo gredo definitivno v ponovno uporabo, celice pa verjetno pregledajo in se odločijo za kaj bodo še uporabne, recimo za hranilnike ipd.
Za ta del - celice, domnevam da bo strošek nosil LG in verjetno gredo celice njim in se Hyundai ne bo ukvarjal z njimi.
Ne samo slovenija majster. Nove novcate baterije ti ne boš videl. V evropi bodo vse obnovljene. In to ne samo škatla pa elektronika.Taragula napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 17:07Eh, od kod ti to. Novo dobimo. Misliš, da bo koncern po globalnem vpoklicu 15 baterij za Slo obnovil?Apolon napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 15:55Pomoje pa so prvi dobili nove baterije. Mi v sloveniji pa dobimo potestirane in fabrško porihtane zamenjane od predhodnikov. Ne samo škatlo in elektronko. Zato pa v državah z možnostjo vlaganje visokih zahtevkov prihaja do menjave z novimi in čimprej ostali pa …..Ogo napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 13:41 Stare baterije gredo nazaj v Korejo. Če ti prodajo, so verjetno še vedno odgovorni za morebitni požar, ker ne vedo, kaj boš potem z baterijo počel. Dodatnega negativnega PRa si pa verjetno ne želijo.
Domnevam pa, da baterij ne bodo ravno fuknali v indijski ocean.
Ohišja, BMS in ostalo gredo definitivno v ponovno uporabo, celice pa verjetno pregledajo in se odločijo za kaj bodo še uporabne, recimo za hranilnike ipd.
Za ta del - celice, domnevam da bo strošek nosil LG in verjetno gredo celice njim in se Hyundai ne bo ukvarjal z njimi.
Jaz mam drugačne informacije, tako da....Apolon napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 17:49Ne samo slovenija majster. Nove novcate baterije ti ne boš videl. V evropi bodo vse obnovljene. In to ne samo škatla pa elektronika.Taragula napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 17:07Eh, od kod ti to. Novo dobimo. Misliš, da bo koncern po globalnem vpoklicu 15 baterij za Slo obnovil?Apolon napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 15:55
Pomoje pa so prvi dobili nove baterije. Mi v sloveniji pa dobimo potestirane in fabrško porihtane zamenjane od predhodnikov. Ne samo škatlo in elektronko. Zato pa v državah z možnostjo vlaganje visokih zahtevkov prihaja do menjave z novimi in čimprej ostali pa …..
Kj ti je en na hyundai servisu povedal?Taragula napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 18:19Jaz mam drugačne informacije, tako da....
Ker so vse celice za menjat, in ne bodo bodo pololovico baterije menjali polovico pa pustili, majster.
Ker če se po tvoje potem pri obnobljenih kaj zakadi, bo štala.
Ne v bistvu mi je povedal model, s katerim se poznava in dela na garancijskem oddelku.Apolon napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 18:56Kj ti je en na hyundai servisu povedal?
tko kot prepričuje ljudi da z 12v akumulatorjem in sistemom za filanje nič ni narobe. So krivi ljudje ker nepravilno uporabljajo avto.
Ja, res je, veliko jih je že imelo težave z 12v aku. Tu lahko potrkam po lesu, po skoraj 106k še vedno prvi. Kdo pa koga in v kaj prepričuje pa res ne vem.
Kolikor sem uspel prebrati je še vsak plačal menjavo akumulatorja. Pa četudi je bil zanič v roku 1 meseca.Taragula napisal/-a: ↑01 Dec 2021, 20:43Ja, res je, veliko jih je že imelo težave z 12v aku. Tu lahko potrkam po lesu, po skoraj 106k še vedno prvi. Kdo pa koga in v kaj prepričuje pa res ne vem.
Beri prvo kaj si pišemo. Jaz nimam okvarjenega 12v aku pač pa je za menjavo velika baterija.
Tudi jaz sem enak primer kot SimonZed in še ne duha ne sluha o menjavi, čeprav sem jo pričakoval nekje v tem terminu.