Model Y LR – prgrmr
Re: Model Y LR – prgrmr
Moj Model Y je danes presegel 10.000 prevoženih km. Preverjat sem šel zimsko avtocestno porabo in hitrost polnjenja:
Start iz garaže (6 stopinj) brez predhodnega ogrevanja, temperatura na poti med -1 in 3, v avtu nastavljena na 22, na začetku še malo ogrevanja sedaža, vso pot je "kondicioniral" baterijo za hitro polnjenje, za 125 km porabljene pol baterije v uri in petih minutah, poraba 268 Wh/km:
Po hitrem polnjenju do 90 % vrnitev domov, temperatura od 0 do 6 stopinj, za 126 km porabljenih 42 % baterije v uri in sedmih minutah, poraba 229 Wh/km.
Start iz garaže (6 stopinj) brez predhodnega ogrevanja, temperatura na poti med -1 in 3, v avtu nastavljena na 22, na začetku še malo ogrevanja sedaža, vso pot je "kondicioniral" baterijo za hitro polnjenje, za 125 km porabljene pol baterije v uri in petih minutah, poraba 268 Wh/km:
Po hitrem polnjenju do 90 % vrnitev domov, temperatura od 0 do 6 stopinj, za 126 km porabljenih 42 % baterije v uri in sedmih minutah, poraba 229 Wh/km.
Re: Model Y LR – prgrmr
Malo prej malo pred obrtno cono Trzin:
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 50
- Avto: Tesla Model 3 SR+
-
7328
Re: Model Y LR – prgrmr
Drugače pa - z manualno vožnjo brez avtopilota, bo 3 ali Y sam zaviral, če zazna oviro kot je srna?
Re: Model Y LR – prgrmr
Če jo zazna, bo zaviral, če je ne zazna, ne bo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Model Y LR – prgrmr
Uf, saj veš, kako je s popusti pri zavarovalnicah, bonusi itd. – vsaka zavarovalnica in vsak zavarovalec ima lahko za enak avto malo drugače. Ti kaj pove, če ti rečem, da je končna premija za vse skupaj 1395 €? (Kasko je brez odbitne franšize, z vsemi delnimi kombinacijami.)
Re: Model Y LR – prgrmr
Ugodno za full kasko brez odbitne franšize.
Za primeravo jaz v AT za full kasko plačujem letno ca. 820 EUR, ampak s 500 EUR odbitne franšize oz. 99 EUR pri spot popravilih ter 0 EUR pri poškodbah stekel.
Za primeravo jaz v AT za full kasko plačujem letno ca. 820 EUR, ampak s 500 EUR odbitne franšize oz. 99 EUR pri spot popravilih ter 0 EUR pri poškodbah stekel.
Re: Model Y LR – prgrmr
Pozdravljeni, ce prav zaszopim, ce izberem poljubno barvo pri Y, potem nisem opravičen subvencije? Meja 65 k
Re: Model Y LR – prgrmr
Malo verjetno... razloga za pocenitev nimajo. Podražiti pa tudi ne morejo, ker potem avto ne bo upravičen do subvencije. Če mene vprašaš, bo cena zacementirana, dokler ne bodo spremenili pogoji za subvencijo, ali pa dokler Tesla ne bo ponudila kakšnih cenejših modelov.
Re: Model Y LR – prgrmr
@prgrmr , a bi lahko napisali, kakšni je dejanski doseg pri različnih kombinacijah, ac, navadna cesta, različnih temperaturah, kmh na AC? Hvala
Re: Model Y LR – prgrmr
Uf. Težko, ker nisem kakšnih posebnih analiz delal. Če malo pogledam podatke v Tronity, vidim, da sem v začetku septembra pri 18° C za 126 km porabil 40 % baterije pri povprečni hitrosti 124 km/h, torej je bil v tem primeru domet 315 km. Isti dan sem za 138 km pri povprečni hitrosti 116 km/h in temperaturi 24° C porabil 34 % baterije, torej je bil domet 406 km. Ali pa 1. januarja letos pri 4° C 27 % za 73 km (100 km/h) => 270 km. Isti dan 107 km, 36 % (106 km/h) => 297 km. To je samo par primerov večinoma avtoceste (vedno je pa še na začetku in koncu en del po naselju).
Bistvo je, da se z dometom ne obremenjujem, imam ga dovolj.
Sicer pa lahko tu vidiš razne podatke Bjørnovih testov:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =735351678
Re: Model Y LR – prgrmr
Točno to in hkrati bistvo lastništva vsake Tesle, razen morda prvih S 60 - 75. Pa še tiste imaš kje polnit, če greš na daljšo relacijo. Neobstoječ problem torej.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 32 Odgovori
- 2812 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a susniand
-
- 16 Odgovori
- 963 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a pirpy
-
- 191 Odgovori
- 8376 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ
-
- 106 Odgovori
- 4836 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 65 Odgovori
- 4489 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvs