Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Pozdravljeni,
sem tik pred odločitvijo za nakup Tesle Model 3 - zelo kolebam med SR ali LR.
Moja najpogostejša pot je MB center do LJ center in nazaj. Torej cca 260-280 km. Najbolj kar si NE želim je - da bi moral na tej poti kadarkoli polnit za teh 20-30 km,... tudi pozimi,...
Ker iz vaših pisanj razberem, da imate veliko izkušenj s tem - mi prosim povejte ali se lahko zgodi, da poti MB center - LJ center in nazaj s SR ne bi zvozil? priznam, da imam kar težko nogo,...
sem tik pred odločitvijo za nakup Tesle Model 3 - zelo kolebam med SR ali LR.
Moja najpogostejša pot je MB center do LJ center in nazaj. Torej cca 260-280 km. Najbolj kar si NE želim je - da bi moral na tej poti kadarkoli polnit za teh 20-30 km,... tudi pozimi,...
Ker iz vaših pisanj razberem, da imate veliko izkušenj s tem - mi prosim povejte ali se lahko zgodi, da poti MB center - LJ center in nazaj s SR ne bi zvozil? priznam, da imam kar težko nogo,...
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Vzemi LR, če maš težko nogo pol je no brainer.
Samo v razmislek... Kupujem avto kater bi mi iz lj do budimpešte in nazaj s teško nogo omogočal da tankam samo na svojem petrolu pred hišo ker to je res top. Btw 20-30 km tesla napolni še preden bi prišel do šalterja na pumpi.
Samo v razmislek... Kupujem avto kater bi mi iz lj do budimpešte in nazaj s teško nogo omogočal da tankam samo na svojem petrolu pred hišo ker to je res top. Btw 20-30 km tesla napolni še preden bi prišel do šalterja na pumpi.
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Lj-Mb-Lj od moje LR zahteva med 50% in 70% SOC, odvisno od hitrosti in razmer. Še kak skokec po Lj ali Mb in je hitro konec brezskrbnosti oz. obisk SC. Če želiš priporočilo, je to zelo jasen "vzemi LR".
So pa novi kitajski SR+ brez priporočila o dnevnem filanju le do 90% kar precej zmanjša razliko do LR, kjer to priporočilo ostaja.
Ampak avto je več kot le doseg, sploh če se zavedaš smisla težke noge, dodatna moč je njami njami
So pa novi kitajski SR+ brez priporočila o dnevnem filanju le do 90% kar precej zmanjša razliko do LR, kjer to priporočilo ostaja.
Ampak avto je več kot le doseg, sploh če se zavedaš smisla težke noge, dodatna moč je njami njami
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Zdravo, na prvo zogo iz prebranega ne priporocam SR+, s katerim sem naredil nekaj cez 50.000km in vem da to ni realno z avtocestno voznjo, torej hitrosti 130-150km/h brez skrbi glede dometa.svesen napisal/-a:Pozdravljeni,
sem tik pred odločitvijo za nakup Tesle Model 3 - zelo kolebam med SR ali LR.
Moja najpogostejša pot je MB center do LJ center in nazaj. Torej cca 260-280 km. Najbolj kar si NE želim je - da bi moral na tej poti kadarkoli polnit za teh 20-30 km,... tudi pozimi,...
Ker iz vaših pisanj razberem, da imate veliko izkušenj s tem - mi prosim povejte ali se lahko zgodi, da poti MB center - LJ center in nazaj s SR ne bi zvozil? priznam, da imam kar težko nogo,...
Ena iz izkusnje - vceraj je bilo 1°C. Relacija 160km, voznja 130km/h na 85% poti (ostalo so tuneli ali nizje omejitve), zacetek z 90% SoC, prihod domov s 15% SoC. S tem da je vmes avto stal na mrazu 9 ur in je Sentry Mode porabil 20km dometa.
Platisca so 19", ki pri hitrostih nad 100km/h ze dvignejo porabo, pri 130km/h in vec pa je razlike vsaj 5%.
Sicer bo pri novem nakupu SR+ le ta ze s LFP baterijo, ki se jo brez problema lahko polni tudi do 100% dokaj redno tedensko, je celo priporoceno. Hkrati ima novi SR+ tudi 20km visji domet. Tako da morda celo ja. Ce prelijem stavke v stevilke (kjer upostevam nekaj degradacije):
- stari SR+ se priporoceno polni do 90%, torej bo rated range na 90% pokazal nekje 325km
- novi SR+ se lahko polni do 100%, hkrati pa ima 20km vec dometa, na 100% bo pokazal nekje 400km.
Razlika je konkretna, a vseeno za bolj tezko nogo smatram da bo avtopilot na 150km/h, obcasno s prehitevanji vec. Podobno vozim tudi sam. Ponavadi v dneh kot so trenutno (okoli nicle, megla, rosa) hitrosti znizam na 130km/h. V dezju tudi manj, ker je varnost vseeno pred prihranjenimi minutami. Ko ravno omenjam dez, le ta vigne porabo tudi za 15%, mocnejsi dez (nalivi) ali sneg pa zlahka 20%+.
Skratka, moje priporocilo gre LR AWD oz. LR ce se bo ponovno pojavil na trgu.
Ogromno je zapisanega tudi v moji temi SR+ @ viewtopic.php?f=44&t=2648 kjer je tudi nekaj prispevkov z merjenjem porabe, hitrosti so 150,130,110, temperature so visoke in nizke.
Ne moti me, ce za nakup uporabis moj referrral, s tem oba prejmeva 1500km supercharginga Link je spodaj v podpisu.
p.s.: polnjenje pri Tesli ni bav-bav, moje najdaljse v vsem lastnistvu avta je 9min. Hitrosti so odlicne, poraba pa nizka. Definitivno pa se avta ne sme kupit tako, da bo zimske mesece zahtevalo vsakodnevno polnjenje, cetudi 5min. S tem tak avto izgubi prednost pred dizli. Prejsnjega bmw bi v 50.000km tankal 130x, Teslo sem na poti 4x. Nuff said.
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Definitivno vzemi LR.svesen napisal/-a:Pozdravljeni,
sem tik pred odločitvijo za nakup Tesle Model 3 - zelo kolebam med SR ali LR.
Moja najpogostejša pot je MB center do LJ center in nazaj. Torej cca 260-280 km. Najbolj kar si NE želim je - da bi moral na tej poti kadarkoli polnit za teh 20-30 km,... tudi pozimi,...
Ker iz vaših pisanj razberem, da imate veliko izkušenj s tem - mi prosim povejte ali se lahko zgodi, da poti MB center - LJ center in nazaj s SR ne bi zvozil? priznam, da imam kar težko nogo,...
Moja SR+ ima voznjo po AC s 135 kmh range ~250 km, res je da ce spustis hitrost se ti range hitro poveca cez 300 ampak ne verjamem, da se hoces vsaki dan stiskat s tovornjacki. in verjetno bos cez zimo hotel imeti toplo v avtu.
Plus tega verjetno noces vsaki dan polnit avta od 0 do 100 % in verjetno bos rabil kdaj narediti se kaksen ovinek.
Res so novi zdj bolj varcni in imajo par dodatnih kilometrov samo za moje pojme ne dovolj.
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Teh cca. 250 avtocestnih kilometrov je pozimi z 80% baterije na začetku? Sprašujem ker tudi sam še malo kolebam med SR in LR.pirpank napisal/-a:Definitivno vzemi LR.
Moja SR+ ima voznjo po AC s 135 kmh range ~250 km, res je da ce spustis hitrost se ti range hitro poveca cez 300 ampak ne verjamem, da se hoces vsaki dan stiskat s tovornjacki. in verjetno bos cez zimo hotel imeti toplo v avtu.
Plus tega verjetno noces vsaki dan polnit avta od 0 do 100 % in verjetno bos rabil kdaj narediti se kaksen ovinek.
Res so novi zdj bolj varcni in imajo par dodatnih kilometrov samo za moje pojme ne dovolj.
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Poglej v rikverc ... prevelike baterije obžaloval ne boš, premajhno boš.
Slej ko prej boš v situaciji, ko bo zmanjkalo energije v nepravem trenutku.
Če boš mel LR bo to "jebi ga", če bo SR bo "če bi mel LR nebi blo tega zdej".
Slej ko prej boš v situaciji, ko bo zmanjkalo energije v nepravem trenutku.
Če boš mel LR bo to "jebi ga", če bo SR bo "če bi mel LR nebi blo tega zdej".
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Ne, teh 250 je poleti z 100% baterije. Pozimi in manj napolnjena baterija (80-90%) pri teh hitrostih pade na realnih 200grnac94 napisal/-a: Teh cca. 250 avtocestnih kilometrov je pozimi z 80% baterije na začetku? Sprašujem ker tudi sam še malo kolebam med SR in LR.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Jaz se vozim Vipava-Lj-Vipava in komot držim napolnjenost baterije med 30-90% z LR. Zaradi degradacije. Tako da vzemi LR, če imaš možnsot. Tukaj so še drugi bombončki, boljše ozvočenje (v praski ni neke razlike), boljši pospeški itd. Moogče pogon na vse 4 kolesa kdaj pride prav. Meni je enkrat
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Uh, pozabl smo omenit najbol bistveno - možnost domačega filanja z več kot le 2kW.
Če te možnosti ni, potem ne študirat o SR sploh.
Če te možnosti ni, potem ne študirat o SR sploh.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
3kW gre s Teslo (1x13A@230V). Priporocljivo sicer na CEE3, port je avtu prilozen, gre pa tudi s Schuko. Nekje 35kWh gre na tak nacin dnevno, ce smatramo da je avto 12h/dan parkiran doma.warpedone napisal/-a:Uh, pozabl smo omenit najbol bistveno - možnost domačega filanja z več kot le 2kW.
Če te možnosti ni, potem ne študirat o SR sploh.
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Dlakocepiš
3 namesto le 2 kW bo v praksi redko iz noči nardilo dan... razlika nastane pri 7kW, kjer je nočno filanje => polna baterija brez če-jev.
Ali je 7 al pa celih 11 zopet ne nardi razlike ... ko se mudi je prepočasi, ko se ne, je časa dovolj.
3 namesto le 2 kW bo v praksi redko iz noči nardilo dan... razlika nastane pri 7kW, kjer je nočno filanje => polna baterija brez če-jev.
Ali je 7 al pa celih 11 zopet ne nardi razlike ... ko se mudi je prepočasi, ko se ne, je časa dovolj.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Porabe na tem testu so preoptimistične. Na Performance imam po 5.000km v tej zimi z zimskimi gumami porabo 222 Wh/km, res pa da večina po AC.
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Pozdravljeni,
da ne smetim po drugih temah, pripenjam tu link do videa, kjer sem posnel test dosega in porabe
T3 LR letnik 2022. https://youtu.be/LPezVLmz7x0?feature=shared
Avto je imel v času testiranja leta 2022 cca.1700 km in 18 col pnevmatike.
Temperatura med 2C° in 5C° na primorskem je pihala burja.
Od 100% do 1% sem v treh urah prevozil 360km, povprečna poraba 203Wh/km
Na koncu sem še dodal polnenje na domači 11kW navadni polnilnici (ni "pametna"), polnil sem takoj po končani vožnji.
Vse številke so prepisane iz avta, razen pretočene energije pri polnenju, odčital sem jo iz števca,ki ga imam pred polnilnico.
da ne smetim po drugih temah, pripenjam tu link do videa, kjer sem posnel test dosega in porabe
T3 LR letnik 2022. https://youtu.be/LPezVLmz7x0?feature=shared
Avto je imel v času testiranja leta 2022 cca.1700 km in 18 col pnevmatike.
Temperatura med 2C° in 5C° na primorskem je pihala burja.
Od 100% do 1% sem v treh urah prevozil 360km, povprečna poraba 203Wh/km
Na koncu sem še dodal polnenje na domači 11kW navadni polnilnici (ni "pametna"), polnil sem takoj po končani vožnji.
Vse številke so prepisane iz avta, razen pretočene energije pri polnenju, odčital sem jo iz števca,ki ga imam pred polnilnico.
Tesla referral link : https://www.tesla.com/sl_si/referral/bostjan73510
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Kratko in jedrnato:
niti ne razmišljaj o SR.
niti ne razmišljaj o SR.
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Za nakup SR obstaja točno in samo EN dober razlog: ni denarja za LR.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
Ma s tem ne vem, ce bi se glih strinjal - vprasanje je, ce si pripravljen toliko dat za avto - 8k razlike za 4×4 za in 30% vecjo baterijo in naceloma tudi 10-15% vecjo porabo - in te vsak dan- torej so vzdrzevalni stroski vozila za brezveze visji. Za dnevne voznje imata realen range zelo podoben- en se fila do 80, drugi do 100%... torej kaj izbrati je odvisno predvsem od potreb - torej kje imas siht - ce se vozis dalec logicno nabavis vecjo baterijo, ze zaradi zime in sigurnosti, ce pa si okolica lj, in dnevo delas 20-50 km, pa ne vidim razloga, sploh ce imas za dopust vecji prvi avto - torej bi bil realno cisto vsak elektricni dovolj.... torej ne sklepati samo po sebi, ker potrebe ljudi so hudo razlicne....
Pa lep vecer
Re: Poraba - Potencialni kupec Tesle Model 3 - LR ali SR?
V tem primeru ki si ga opisal kupiš Dacio Spring.Kljukec83 napisal/-a: ↑14 Jan 2024, 21:46Ma s tem ne vem, ce bi se glih strinjal - vprasanje je, ce si pripravljen toliko dat za avto - 8k razlike za 4×4 za in 30% vecjo baterijo in naceloma tudi 10-15% vecjo porabo - in te vsak dan- torej so vzdrzevalni stroski vozila za brezveze visji. Za dnevne voznje imata realen range zelo podoben- en se fila do 80, drugi do 100%... torej kaj izbrati je odvisno predvsem od potreb - torej kje imas siht - ce se vozis dalec logicno nabavis vecjo baterijo, ze zaradi zime in sigurnosti, ce pa si okolica lj, in dnevo delas 20-50 km, pa ne vidim razloga, sploh ce imas za dopust vecji prvi avto - torej bi bil realno cisto vsak elektricni dovolj.... torej ne sklepati samo po sebi, ker potrebe ljudi so hudo razlicne....
Pa lep vecer
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 127 Odgovori
- 3267 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a darjan
-
- 55 Odgovori
- 4836 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a mikrohard
-
- 13 Odgovori
- 901 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a svino
-
- 18 Odgovori
- 889 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a warpedone
-
- 102 Odgovori
- 13369 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a warpedone