e-Golf servis?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 138
- Kraj: Celje
- Avto: E-golf
-
7115
Re: e-Golf servis?
30.000 km; Sl. Bistrica 50 eur, Celje 70 eur
60.000 km; Sl. Bistrica 120 eur, Celje 150 eur
60.000 km; Sl. Bistrica 120 eur, Celje 150 eur
Re: e-Golf servis?
Ali lahko izvemo kje ste delali servis. Jaz sem dal 105 eur za prvi servis.
Mene so hotli nategniti na Inetegralu Jesenice, da zamenjam zavorno tekocino na 30000, čeprav je bil avto star eno leto. Tako, če ne bi vedel da se menja na 2 leti in da ni pogojeno z kilometri bi še to zaračunal, a v bistvu verjetno ne bi nič delal.
Re: e-Golf servis?
Tudi jaz sem servis delal na Integral Jesenice. Sem njihova redna stranka in vsa osebna in tovorna vozila kupujem tam. Do zdaj samo pozitivne izkušnje, vedno pred servisom gremo skupaj čez seznam kaj se bo delalo na vozilih, če je kaj izrednega pokličejo.fajko napisal/-a: ↑24 Jan 2022, 08:04Ali lahko izvemo kje ste delali servis. Jaz sem dal 105 eur za prvi servis.
Mene so hotli nategniti na Inetegralu Jesenice, da zamenjam zavorno tekocino na 30000, čeprav je bil avto star eno leto. Tako, če ne bi vedel da se menja na 2 leti in da ni pogojeno z kilometri bi še to zaračunal, a v bistvu verjetno ne bi nič delal.
Re: e-Golf servis?
V kolikor ne zelite ogromno preplacevat servisov,se izognitev vseh Porsche poslovalnic....cisto vsak privatni pooblascen servis je cenejsi,in to brez izjeme. Sam imam sicer zelo dobre izkusnje z Porsche Slovenija kot uvoznik,izjemno slabe pa z njihovimi servisi.....in razlog ni v kvaliteti storitve,ampak prav oderuskih cenah tako za ICE kot EV. sam sem lani na 30.000 km egolf dal pri A2S v Celju 43 eur....cez dva meseca ga am na 60.000 in bom javil ceno. Brat predlani za golf vii 2.0 tdi z lastnim oljem placal pri Porsche mb 232 eur.....povsem enak servis (iste storitve in material) lani 97 eur pri A2S.....
Re: e-Golf servis?
Tele cene so prav smesno razlicne. Ocitno sploh ni nobenega reda. Servis ti pac zracunajo glede na to kaksne volje je tisti dan mehanik oz kdorkoli ze... ce je ze spil kavo je 50, ce jo ni in je se tecen pa 200...
Tale z A2S je zanimiva. Pa je to pooblascena zadeva? Ti garancije in vse velja potem?
Garancija na egolfu je itak samo 2 leti. Baterija 8. Se pravi ce ne delas pooblascenega servisa ti potem garancija na baterijo ne velja a kako?
Tale z A2S je zanimiva. Pa je to pooblascena zadeva? Ti garancije in vse velja potem?
Garancija na egolfu je itak samo 2 leti. Baterija 8. Se pravi ce ne delas pooblascenega servisa ti potem garancija na baterijo ne velja a kako?
Re: e-Golf servis?
Vsekakor je odvisno ali je bil servis zarad 2 let(nujna menjava zav. tekočine) ali je bil zarad km. Nekaterim so poturili menjavo zav tekočine že zarad km in tukaj je največja razlika.
Re: e-Golf servis?
servisiranje avta na pooblaščenem servisu ni pogoj za uveljavjanje garancije ampak samo redno servisiranje...drugo pa je ali ti lahko lokalni mehanik na EV vozilu npr. pregleda oz. naredi servis na el. sklopu vozila...giotto napisal/-a: ↑25 Jan 2022, 08:46 Tele cene so prav smesno razlicne. Ocitno sploh ni nobenega reda. Servis ti pac zracunajo glede na to kaksne volje je tisti dan mehanik oz kdorkoli ze... ce je ze spil kavo je 50, ce jo ni in je se tecen pa 200...
Tale z A2S je zanimiva. Pa je to pooblascena zadeva? Ti garancije in vse velja potem?
Garancija na egolfu je itak samo 2 leti. Baterija 8. Se pravi ce ne delas pooblascenega servisa ti potem garancija na baterijo ne velja a kako?
Re: e-Golf servis?
Po mojih preteklih izkušnjah so servisi na Porsche enotah najdražji. Greš npr na drug servis, ki je lahko tudi pooblaščen in bo cena za enak obseg nižja.
Re: e-Golf servis?
Ali je potem menjava zav. tekočine na dve leti nujna? Drug teden imam servis in sem prosil za info ponudbo za prvi servis na 2leti oz 30000km (avto ima sicer 25kkm), ki pa ne zajema menjave zav. tekočine, temveč samo pregled in menjavo filtra kabine. Cena 117 eur ahv.
Re: e-Golf servis?
Zavorna tekočina je džabe. Je pa brez veze menjat če je še vredu. Naj pomerijo.Airborne napisal/-a: ↑30 Jan 2022, 08:48Ali je potem menjava zav. tekočine na dve leti nujna? Drug teden imam servis in sem prosil za info ponudbo za prvi servis na 2leti oz 30000km (avto ima sicer 25kkm), ki pa ne zajema menjave zav. tekočine, temveč samo pregled in menjavo filtra kabine. Cena 117 eur ahv.
Re: e-Golf servis?
Meritev kaže samo odstotek vlage v reservoarčku in je to minimalni standard. Ne kaže pa koliko gnojnice in drugega sranja se nabere v sistemu, ter vlage v samih linijah pri zavorah.
Re: e-Golf servis?
V 2 leti starem avtu z 25k km? Dvomim da je tak priblem kot v zgornjem videu pri avtu z 23 let staro zavorno tekočino.
Re: e-Golf servis?
Ni še, …
Jaz na zavorah ne šparam. Ker pri zaviranju v sili, ti regenerativno nič ne pomaga, je vse na mehanskih zavorah. S tem, da so EVji težji in je treba v toploto pretvorit precej več kinetične energije, kot pri ICE.
Vsak naj si sam preračuna, koliko se mu splača šparat. Glava je samo ena.
Jaz na zavorah ne šparam. Ker pri zaviranju v sili, ti regenerativno nič ne pomaga, je vse na mehanskih zavorah. S tem, da so EVji težji in je treba v toploto pretvorit precej več kinetične energije, kot pri ICE.
Vsak naj si sam preračuna, koliko se mu splača šparat. Glava je samo ena.
- gregimarko
- EV entuziast
- Prispevkov: 321
- Kraj: Ljubljana
-
310154
Re: e-Golf servis?
Saj denar je tvoj in lahko trikrat na leto menjaš zavorno olje, če se zato boljše počutiš, ampak to je seveda brez veze in popolnoma nesmiselno in nepotrebno. Pa tudi olje mora nekje končati, kar seveda ni EKO...Ogo napisal/-a: ↑30 Jan 2022, 10:13 Ni še, …
Jaz na zavorah ne šparam. Ker pri zaviranju v sili, ti regenerativno nič ne pomaga, je vse na mehanskih zavorah. S tem, da so EVji težji in je treba v toploto pretvorit precej več kinetične energije, kot pri ICE.
Vsak naj si sam preračuna, koliko se mu splača šparat. Glava je samo ena.
Problem zavor pri EV ni zavorno olje, ampak to, da se zaradi regeneracije zavore premalo uporabljajo, diski rjavijo in vodila ploščic zarustajo (zato zadaj vgrajujejo bobnaste zavor). Drugi problem pa je na dirkališčih, kamor 99% lastnikov EV itak nikoli ne zavijejo. Na dirkališču pa so, zaradi prevelike teže EV, zavore prešvoh in se pregrejejo.
Verjamem, da noben lastnik EV ni tako glup, da bi po tem, ko se privleče na Vršič, na vrhu izklopil regeneracijo in se v dolini s pregretimi zavorami trepljal po rami, kako je pameten, da ni šparal in je prejšnji teden zamenjal zavorno olje.... Glava je samo ena.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek